Oletko naisten eliittiÀ: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa
Kommentit (230)
Hmm. Ei lapsia, okt löytyy. Naimisissa tai kihloissa en ole, mutta parisuhdetta takana saman tyypin kanssa 15 vuotta. Ja autona on kunnon vanha maasturi.
Kuulun ihan mielellÀni johonkin pahnanpohjimmaiseen roskasakkiin jos "naisen arvo" mÀÀritellÀÀn tÀllaisen paskan kautta :D
Jotenkin meni tÀmÀkin elÀmÀssÀ pieleen. Lapsia on kolme ja auto ei ole farmari, eikÀ maasturi. Se on kyllÀ hybridi, ettÀ sillain olen edellÀkÀvijÀ.
Mies on myös lasteni isÀ.
Itse olen ylipainoinen ja poissa työelÀmÀstÀ, joten olen pilaamassa eliitin tilastoja. NjÀh.
Olen. Aviopuoliso, 300m2 ok talo, kaksi lasta ja kaksi autoa. Koiria ja kaupunkiasunto. Korkeakoulututkinto ja vakivirka. PitkÀt hiukset ja normaalipaino ja hyvÀ terveys. MitÀ muita haluaisit tietÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin meni tÀmÀkin elÀmÀssÀ pieleen. Lapsia on kolme ja auto ei ole farmari, eikÀ maasturi. Se on kyllÀ hybridi, ettÀ sillain olen edellÀkÀvijÀ.
Mies on myös lasteni isÀ.
Itse olen ylipainoinen ja poissa työelÀmÀstÀ, joten olen pilaamassa eliitin tilastoja. NjÀh.
TĂ€rkein unohtui: on Talo.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta avioliitto on vihoviimeinen asia, jota haluan. Ja kuka hel.vetti haluaa farmariauton, ihan sai..raan rumia XDDDDDD. Kakarat ei kiinnosta.
Jos on noin kakara (ainakin henkisesti) kuin tuo ulostulo kokonaisuudessaan antaa ymmÀrtÀÀ, on parempikin ettei hanki lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on velaton erillistalo ja katumaasturi pihassa, miestÀ tai lapsia ei ole eikÀ tule. Muutenkin puitteet kunnossa. Mihin luokkaan kuulun?
SinÀ olet eliittiÀ. Et ole miehen ja lasten orja ja olet tehnyt oman nÀköisen elÀmÀsi
Kiitos. KieltÀmÀttÀ olen usein kiitollinen siitÀ, millaiseksi elÀmÀni on muotoutunut. Mies ja lapset eivÀt todellakaan kuulu to have-listalleni ja olen iloinen, ettei nykyaika enÀÀ painosta naisia avioliittoon ja synnytyskoneeksi. Toivon, ettÀ jokainen saisi elÀÀ omannÀköistÀÀn elÀmÀÀ.
En kuulu. Yksi lapsi jonka isÀn kanssa eli avoliitossa ja erosimme. NykyÀÀn eri miehen kanssa naimisissa, ei yhteisiÀ lapsia. Miehen kolme lasta aikuisia ja mun ainokainenkin on 18v. Löytyy omakotitalo ja kaksi farmariautoa.
Ap muuten unohti kultaisennoutajan aloituksestaan.
Oli kolme yhteistÀ ja yksi bonuslapsi, miehen miljoonatulot, loma-asunnot ulkomailla ja kotimaassa, useampi auto jne. Ei ollut eliitti mielessÀ kun sai turpaan ja pÀÀlle haukut milloin mistÀkin syystÀ.
Nyt on oma tupa, 1 lapsi ja 1 auto ja omat ok tulot. Parempi nÀin
KyllÀ eliitillÀ pitÀÀ olla erittÀin hyvÀ koulutustausta ja hyvÀ ammatti. PelkkÀ rahallinen status ei riitÀ.
Ap unohdit, ettÀ lapset pitÀÀ olla poika ja tyttö ja lemmikkinÀ kultainen noutaja.
No jo on kriteerit.
Olemme koulutettuja, yht vuositulot 140ke, yhdessÀ 26v, 4 lasta. EliittiÀ tuskin mutta tÀyspÀinen rakastava suurperhe, lastenlapsiakin jo. TÀrkein seikka mielestÀni
SillÀ ei ole mitÀÀn merkitystÀ "eliittinÀ" ettÀ vain 1 lapsista on yhteinen. EikÀ sillÀ ettÀ farmarin sijaan on uusi sedan ja pari vuotta vanha hatchback. Liisattuja kun ovat. EikÀ sillÀ ettÀ asumme jo 3. itselle suunnitellussa ja rakennetussa okt:ssa ja lomatalomme on etelÀ-Euroopassa
EhkÀ noilla ulkoisilla seikoilla on ap:lle jotain merkitystÀ.
Taidan olla, meillÀ on kaksi lasta, kesÀmökki, omakotitalo, uudehko farmariauto, uusi sÀhköauto, sijoitusasunto ja pankissa 40 000⏠pesÀmuna. Lainaa meillÀ ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Naisten eliittiin kuuluminen = miesten elÀttinÀ elÀminen.
Varav denna elakhet?
Voi ei, olen paarialuokkaa đ Asutaan rivitalossa ja autokin vaihdettiin farmarista pienempÀÀn. Koirakin on ihan nolon rotuinen, eikĂ€ noutaja.
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ on jopa kaksi farmaria, mutta en kyllÀ kuulu mihinkÀÀn eliittiin.
Et takuulla kuulukaan, koska farmari on tosi ruma auto.
Vierailija kirjoitti:
No jo on kriteerit.
Olemme koulutettuja, yht vuositulot 140ke, yhdessÀ 26v, 4 lasta. EliittiÀ tuskin mutta tÀyspÀinen rakastava suurperhe, lastenlapsiakin jo. TÀrkein seikka mielestÀni
SillÀ ei ole mitÀÀn merkitystÀ "eliittinÀ" ettÀ vain 1 lapsista on yhteinen. EikÀ sillÀ ettÀ farmarin sijaan on uusi sedan ja pari vuotta vanha hatchback. Liisattuja kun ovat. EikÀ sillÀ ettÀ asumme jo 3. itselle suunnitellussa ja rakennetussa okt:ssa ja lomatalomme on etelÀ-Euroopassa
EhkÀ noilla ulkoisilla seikoilla on ap:lle jotain merkitystÀ.
Save the children blaa v.. tu mitÀ paskaa. MitÀs siitÀ ettÀ on joutunut törkeyksien kohteeksi. NiistÀ muuten lapsetkin kÀrsii, esim. rahaongelmista. Ihan ihme hymistelyÀ.
Heh pisti silmÀÀn tuo saman miehen kanssa. No voisin olla ihan tyytyvÀinen vaikka olisi 4 lasta 4 eri miehen kanssa, velaton asunto, pankissa 200000 ja hyvÀ auto. Rotukoira kaupan pÀÀlle ja myös vaikka bengalin kissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun proletariaattiin. Avoliitto, ei lapsia, vuokrakaksio, ei autoa.
Proletaarien pÀÀtehtÀvÀn valtiossa katsottiin olevan lapsien (lat. proles) tuottaminen ;)
En osta autoa sen ulkonÀön takia, vaan siksi, ettÀ se sopii mun tarpeisiin.