Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko naisten eliittiä: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa

Vierailija
28.09.2022 |

Kuulutko eliittiin

Kommentit (230)

Vierailija
41/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta avioliitto on vihoviimeinen asia, jota haluan. Ja kuka hel.vetti haluaa farmariauton, ihan sai..raan rumia XDDDDDD. Kakarat ei kiinnosta.

En osta autoa sen ulkonäön takia, vaan siksi, että se sopii mun tarpeisiin.

Vierailija
42/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ei lapsia, okt löytyy. Naimisissa tai kihloissa en ole, mutta parisuhdetta takana saman tyypin kanssa 15 vuotta. Ja autona on kunnon vanha maasturi.

Kuulun ihan mielelläni johonkin pahnanpohjimmaiseen roskasakkiin jos "naisen arvo" määritellään tällaisen paskan kautta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin meni tämäkin elämässä pieleen. Lapsia on kolme ja auto ei ole farmari, eikä maasturi. Se on kyllä hybridi, että sillain olen edelläkävijä.

Mies on myös lasteni isä.

Itse olen ylipainoinen ja poissa työelämästä, joten olen pilaamassa eliitin tilastoja. Njäh.

Vierailija
44/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Aviopuoliso, 300m2 ok talo, kaksi lasta ja kaksi autoa. Koiria ja kaupunkiasunto. Korkeakoulututkinto ja vakivirka. Pitkät hiukset ja normaalipaino ja hyvä terveys. Mitä muita haluaisit tietää?

Vierailija
45/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin meni tämäkin elämässä pieleen. Lapsia on kolme ja auto ei ole farmari, eikä maasturi. Se on kyllä hybridi, että sillain olen edelläkävijä.

Mies on myös lasteni isä.

Itse olen ylipainoinen ja poissa työelämästä, joten olen pilaamassa eliitin tilastoja. Njäh.

Tärkein unohtui: on Talo.

Vierailija
46/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta avioliitto on vihoviimeinen asia, jota haluan. Ja kuka hel.vetti haluaa farmariauton, ihan sai..raan rumia XDDDDDD. Kakarat ei kiinnosta.

Jos on noin kakara (ainakin henkisesti) kuin tuo ulostulo kokonaisuudessaan antaa ymmärtää, on parempikin ettei hanki lapsia.

Vierailija
47/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen.

Vierailija
48/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on velaton erillistalo ja katumaasturi pihassa, miestä tai lapsia ei ole eikä tule. Muutenkin puitteet kunnossa. Mihin luokkaan kuulun?

Sinä olet eliittiä. Et ole miehen ja lasten orja ja olet tehnyt oman näköisen elämäsi

Kiitos. Kieltämättä olen usein kiitollinen siitä, millaiseksi elämäni on muotoutunut. Mies ja lapset eivät todellakaan kuulu to have-listalleni ja olen iloinen, ettei nykyaika enää painosta naisia avioliittoon ja synnytyskoneeksi. Toivon, että jokainen saisi elää omannäköistään elämää.

Vierailija
49/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu. Yksi lapsi jonka isän kanssa eli avoliitossa ja erosimme. Nykyään eri miehen kanssa naimisissa, ei yhteisiä lapsia. Miehen kolme lasta aikuisia ja mun ainokainenkin on 18v. Löytyy omakotitalo ja kaksi farmariautoa. 

Ap muuten unohti kultaisennoutajan aloituksestaan.

Vierailija
50/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kolme yhteistä ja yksi bonuslapsi, miehen miljoonatulot, loma-asunnot ulkomailla ja kotimaassa, useampi auto jne. Ei ollut eliitti mielessä kun sai turpaan ja päälle haukut milloin mistäkin syystä.

Nyt on oma tupa, 1 lapsi ja 1 auto ja omat ok tulot. Parempi näin

Vierailija
51/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eliitillä pitää olla erittäin hyvä koulutustausta ja hyvä ammatti. Pelkkä rahallinen status ei riitä.

Vierailija
52/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohdit, että lapset pitää olla poika ja tyttö ja lemmikkinä kultainen noutaja.

Vierailija
53/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kriteerit.

Olemme koulutettuja, yht vuositulot 140ke, yhdessä 26v, 4 lasta. Eliittiä tuskin mutta täyspäinen rakastava suurperhe, lastenlapsiakin jo. Tärkein seikka mielestäni

Sillä ei ole mitään merkitystä "eliittinä" että vain 1 lapsista on yhteinen. Eikä sillä että farmarin sijaan on uusi sedan ja pari vuotta vanha hatchback. Liisattuja kun ovat. Eikä sillä että asumme jo 3. itselle suunnitellussa ja rakennetussa okt:ssa ja lomatalomme on etelä-Euroopassa

Ehkä noilla ulkoisilla seikoilla on ap:lle jotain merkitystä.

Vierailija
54/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla, meillä on kaksi lasta, kesämökki, omakotitalo, uudehko farmariauto, uusi sähköauto, sijoitusasunto ja pankissa 40 000€ pesämuna. Lainaa meillä ei ole.

Vierailija
55/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten eliittiin kuuluminen = miesten elättinä eläminen.

Varav denna elakhet?

Vierailija
56/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olen paarialuokkaa 😅 Asutaan rivitalossa ja autokin vaihdettiin farmarista pienempään. Koirakin on ihan nolon rotuinen, eikä noutaja.

Vierailija
57/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jopa kaksi farmaria, mutta en kyllä kuulu mihinkään eliittiin.

Et takuulla kuulukaan, koska farmari on tosi ruma auto.

Vierailija
58/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on kriteerit.

Olemme koulutettuja, yht vuositulot 140ke, yhdessä 26v, 4 lasta. Eliittiä tuskin mutta täyspäinen rakastava suurperhe, lastenlapsiakin jo. Tärkein seikka mielestäni

Sillä ei ole mitään merkitystä "eliittinä" että vain 1 lapsista on yhteinen. Eikä sillä että farmarin sijaan on uusi sedan ja pari vuotta vanha hatchback. Liisattuja kun ovat. Eikä sillä että asumme jo 3. itselle suunnitellussa ja rakennetussa okt:ssa ja lomatalomme on etelä-Euroopassa

Ehkä noilla ulkoisilla seikoilla on ap:lle jotain merkitystä.

Save the children blaa v.. tu mitä paskaa. Mitäs siitä että on joutunut törkeyksien kohteeksi. Niistä muuten lapsetkin kärsii, esim. rahaongelmista. Ihan ihme hymistelyä.

Vierailija
59/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh pisti silmään tuo saman miehen kanssa. No voisin olla ihan tyytyväinen vaikka olisi 4 lasta 4 eri miehen kanssa, velaton asunto, pankissa 200000 ja hyvä auto. Rotukoira kaupan päälle ja myös vaikka bengalin kissa.

Vierailija
60/230 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun proletariaattiin. Avoliitto, ei lapsia, vuokrakaksio, ei autoa.

Proletaarien päätehtävän valtiossa katsottiin olevan lapsien (lat. proles) tuottaminen ;)