Oletko naisten eliittiä: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa
Kommentit (230)
Täällä ei lapsia, sinkku, vuokra-asunto kerrostalossa, ei autoa ja korttikin kohta pois voimasta. Ja ikää 32v.
En ihan, mulla on vain kaksi lasta saman miehen kanssa, 300 keur maksava rivitaloasunto ja farmari pihassa.
Ja siis miestä ei ole, mutta mihinkäs sitä tässä kuviossa tarvittaisiinkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pääsylle. Eihän tuossa ole mitään eliittiä! Tuo on sitä kun on luovuttanut täysin itsensä keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Miksi se on helvetti? Ja mitä on keskinkertaisuus? Oletko ihminen, joka arvioi ihmisiä ennen kaikkea ulkoisten puitteiden perusteella?
Eihän keskinkertaisuudessa ole mitään vikaa. Keskinkertaiset tavisihmiset, jotka maksaa veroja ja kuluttaa ovat se yhteiskunnan kantava voima.
Eli ilmeisesti määrität ihmisen keskinkertaisuuden juuri ulkoisten seikkojen perusteella, kun et vastaankaan väitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. On kaksi lasta, kaksi koiraa, omakotitalo, farmariskoda ja aviomies joka on myös lasten isä. Minä olen myös hoikka ja minulla pitkät hyväkuntoiset hiukset. Ja maksan noin puolet meidän talouden kuluista, koska tienataan miehen kanssa aika samat. Molemmat osallistuu myös lasten ja kodin hoitoon aika lailla yhtälaisella panoksella. Olen kyllä pitänyt itseäni jokseenkin taviksena.
Mitä merkitystä sillä on että tienaat jotain?
Esim. se, etten elä mieheni rahoilla, niinkuin palstamiesten ensimmäinen oletus aina on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näemmä kuulun. En tosin ole naimisissa lasteni isän kanssa.
Tai ehkä se ei ollutkaan teitittelyä. Mutta eikö eliittiä kuulu teititellä 🤔
Siis jos olet naimisissa jonkun muun kuin lastesi isän kanssa, kuulut automaattisesti r*skaväkeen.
Kyllä, juuri näin. Kaksi lasta, tyttö ja poika. Koira löytyy, sekarotuinen. Omakotitalo, vähän ränsistynyt rintamiestalo. Mies on lasten isä ja naimisissa ollaan, mies on kyllä eronnut kirkosta. Pihalla on farmariauto.
Ihanaa kuulua eliittiin!
En kuulu ja hyvä niin. Oon kylläkin naimisissa ja huomattu on: monelle tälläkin on oikeasti väliä. Avioliitto tekee ihmisestä ilmeisesti jotenkin menestyneemmän kuin avoliitto?
Minulla on velaton erillistalo ja katumaasturi pihassa, miestä tai lapsia ei ole eikä tule. Muutenkin puitteet kunnossa. Mihin luokkaan kuulun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pääsylle. Eihän tuossa ole mitään eliittiä! Tuo on sitä kun on luovuttanut täysin itsensä keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Miksi se on helvetti? Ja mitä on keskinkertaisuus? Oletko ihminen, joka arvioi ihmisiä ennen kaikkea ulkoisten puitteiden perusteella?
Parisuhteen ja lasten takia naiset jättää käyttämättä kaiken potentiaalinsa ja tyytyvät elämään kotipiikoina. Ihan merkityksetön ja hukkaan heitetty elämä. Ei mitään ihailtavaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen ja lasten takia naiset jättää käyttämättä kaiken potentiaalinsa ja tyytyvät elämään kotipiikoina. Ihan merkityksetön ja hukkaan heitetty elämä. Ei mitään ihailtavaa siinä.
Ikävää, että sinulle on käynyt tuolla tavalla. Älä kuitenkaan yleistä sitä kaikkien naisten ominaisuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juuri näin. Kaksi lasta, tyttö ja poika. Koira löytyy, sekarotuinen. Omakotitalo, vähän ränsistynyt rintamiestalo. Mies on lasten isä ja naimisissa ollaan, mies on kyllä eronnut kirkosta. Pihalla on farmariauto.
Ihanaa kuulua eliittiin!
Ai hitsi, meillä minä olen eronnut kirkosta. Pudottaako tämä nyt minun arvoa jotenkin, muut kriteerit kyllä täyttyy 🤔
Vierailija kirjoitti:
Minulla on velaton erillistalo ja katumaasturi pihassa, miestä tai lapsia ei ole eikä tule. Muutenkin puitteet kunnossa. Mihin luokkaan kuulun?
Sinä olet eliittiä. Et ole miehen ja lasten orja ja olet tehnyt oman näköisen elämäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että sinulle on käynyt tuolla tavalla. Älä kuitenkaan yleistä sitä kaikkien naisten ominaisuudeksi.
Vaikka olet aivopesty hyväksymään jotain niin ei se siitä silti merkityksellistä tee.
Kaikkea muuta. Olen eronnut, lapsia on liian monta, autoa en omista. Kissan kanssa asustellaan vuokralla kerrostalokaksiossa.
Mutta mulla on hyvä elämä. Mieluisa työ, ihana miesystävä, joka tosin hänkin on eronnut. Eli ei eliittiä.
Elän omannäköistä elämää ja nautin siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies ja lapset tekisi automaattisesti naisesta kotipiian? Ja toisekseen miksi sen kotipiiankaan elämä olisi merkityksetön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olet aivopesty hyväksymään jotain niin ei se siitä silti merkityksellistä tee.
Miksi sinä haluat pakottaa omat ajatuksesi kaikkien muiden ajatuksiksi? Kun puhutaan lapsen kehityksestä, puhutaan mielen teorian kehittymisestä. Se tarkoittaa siis sitä, kun lapselle kehittyy valmiudet ajatella muita ihmisiä erillisinä olentoina, joilla on omat tunteet, halut, kiinnostuksenkohteet jne. Tuntuu, että monilla aikuisilla on jäänyt tuo vaihe välistä, ja nyt tuntuu erittäin vahvasti siltä, että keskustelen ihmisen kanssa, jolla on vain yksi näköala: omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi elämän pitäisi olla jotenkin erityisen merkityksellistä tai ihailtavaa muiden silmissä? Itselläni nyt ei ole lapsia tai avioliittoa, mutta muuten kyllä elämäni on varmasti joidenkin ulkopuolisten silmään tylsää ja merkityksetöntä. Mä vaan tykkään elää yksinkertaisesti ja rauhallisesti, en kaipaa menestystä tai ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun proletariaattiin. Avoliitto, ei lapsia, vuokrakaksio, ei autoa.
Sama, paitsi ei ole edes avoliittoa 😂 Hauska seurata, kun mainitsemasi eliitti kompuroi elämässään jatkuvasti. Vahingonilo on paras ilo!
Sori mutta avioliitto on vihoviimeinen asia, jota haluan. Ja kuka hel.vetti haluaa farmariauton, ihan sai..raan rumia XDDDDDD. Kakarat ei kiinnosta.
Eihän keskinkertaisuudessa ole mitään vikaa. Keskinkertaiset tavisihmiset, jotka maksaa veroja ja kuluttaa ovat se yhteiskunnan kantava voima.