Oletko naisten eliittiÀ: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa
Kommentit (230)
En mulla on kolme lasta saman miehen kanssa, jonka kanssa olen naimisissa. Ja perhene toinen auto on maasturi, ei farkku.
Itsekin haksahtanut tÀllÀiseen eliittinaiseen. Ei olisi kannattanut.
Kuulun proletariaattiin. Avoliitto, ei lapsia, vuokrakaksio, ei autoa.
Yksi lapsi, rivitalo, koira, ei autoa.
NÀemmÀ kuulun. En tosin ole naimisissa lasteni isÀn kanssa.
Jos nuo on eliitin kriteerit niin sit kuulun. Paitsi ettÀ lapsia kolme. Ja kaks koiraa pÀÀlle.
Olin. Se oli yhtÀ perhehelvettiÀ.
Vierailija kirjoitti:
NÀemmÀ kuulun. En tosin ole naimisissa lasteni isÀn kanssa.
Tai ehkĂ€ se ei ollutkaan teitittelyĂ€. Mutta eikö eliittiĂ€ kuulu teititellĂ€ đ€
:D nÀköjÀÀn, yhteiseloa takana 25 vuotta. Koira ja kissakin löytyy.
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pÀÀsylle. EihÀn tuossa ole mitÀÀn eliittiÀ! Tuo on sitÀ kun on luovuttanut tÀysin itsensÀ keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Juu. On kaksi lasta, kaksi koiraa, omakotitalo, farmariskoda ja aviomies joka on myös lasten isÀ. MinÀ olen myös hoikka ja minulla pitkÀt hyvÀkuntoiset hiukset. Ja maksan noin puolet meidÀn talouden kuluista, koska tienataan miehen kanssa aika samat. Molemmat osallistuu myös lasten ja kodin hoitoon aika lailla yhtÀlaisella panoksella. Olen kyllÀ pitÀnyt itseÀni jokseenkin taviksena.
Vierailija kirjoitti:
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pÀÀsylle. EihÀn tuossa ole mitÀÀn eliittiÀ! Tuo on sitÀ kun on luovuttanut tÀysin itsensÀ keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Miksi se on helvetti? Ja mitÀ on keskinkertaisuus? Oletko ihminen, joka arvioi ihmisiÀ ennen kaikkea ulkoisten puitteiden perusteella?
Takaisin 1800-luvulle: naisen omalla uralla ja yhteiskunnallisilla ansioilla ei siis nÀhtÀvÀsti ole mitÀÀn merkitystÀ, arvostus tulee ainoastaan puolison, synnytettyjen lasten sekÀ perheen omaisuuden kautta. Ajatteleekohan joku pölvÀsti oikeasti noin vai onko tarkoitus vain trollata?
Taidan olla jotain alakastia, koska mulla on aviomiehen kanssa kolme lasta, kaksi koiraa, omakotitalo, kaksi maasturia. Ja molemmat tehdÀÀn töitÀ niskalimassa, ettÀ pystyy vielÀ tÀnÀkin aikana jotenkin elÀttÀmÀÀn tÀtÀ perhettÀ.
Vierailija kirjoitti:
Juu. On kaksi lasta, kaksi koiraa, omakotitalo, farmariskoda ja aviomies joka on myös lasten isÀ. MinÀ olen myös hoikka ja minulla pitkÀt hyvÀkuntoiset hiukset. Ja maksan noin puolet meidÀn talouden kuluista, koska tienataan miehen kanssa aika samat. Molemmat osallistuu myös lasten ja kodin hoitoon aika lailla yhtÀlaisella panoksella. Olen kyllÀ pitÀnyt itseÀni jokseenkin taviksena.
MitÀ merkitystÀ sillÀ on ettÀ tienaat jotain?
Naisten eliittiin kuuluminen = miesten elÀttinÀ elÀminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ merkitystÀ sillÀ on ettÀ tienaat jotain?
En ole tuo, jolta kysyt, mutta miten niin mitÀ merkitystÀ sillÀ on? Ihmiset varmasti sinunkin tietÀÀksesi tarvitsevat rahaa elÀmiseen. Aika iso merkitys sillÀ on, onko sitÀ vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Naisten eliittiin kuuluminen = miesten elÀttinÀ elÀminen.
Sinun elÀmÀsi = vauvapalsta
MeillÀ on jopa kaksi farmaria, mutta en kyllÀ kuulu mihinkÀÀn eliittiin.