Mitä mieltä olette korkeamoraalisesta naisesta, joka vaatii kuukausien yhdessäoloa ennen seksiä?
Jos nainen on kaunis ja on korkeamoraalinen kaikille miehille, se olisi unelmanainen miehelle. Tällöin kovin moni muukaan mies ei ole dippailut naista aiemmin ja on helpompi luottaa naiseen suhteessa. Toisaalta on suuri riski, ettei suhde lopulta edes etene intiimitasolle.
Kommentit (145)
Arvostaisin! Toki näin miehenä joutuisin odotellessa käymään purkamassa paineet ammattilaisella, mutta kun naisen reidet lopulta aukeaisivat, opettaisin hänelle nautinnon salat niin että hän suorastaan kerjäisi heppiäni loppuikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuukausien on ehkä vähän turhan pitkä aika mielestäni, mutta arvostan naista joka ei ole helppo. Ei ole mitään tarvetta sellaiselle kyrpätynnyrille minne on kaikki kylän pojat tehneet tarpeensa.
Kuitenkin olisit ihan innoissasi sellaisen kanssa jos mahdollisuus tulisi.
Tottakai nusaisisin. Pillu on sen verran harvinaista herkkua keskivertomiehelle että ei ole todellakaan varaa nirsoilla. Paneskelisin niin pitkään kunnes nainen laittaisi minut luiskaan tai löytäisin tilalle paremman.
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin! Toki näin miehenä joutuisin odotellessa käymään purkamassa paineet ammattilaisella, mutta kun naisen reidet lopulta aukeaisivat, opettaisin hänelle nautinnon salat niin että hän suorastaan kerjäisi heppiäni loppuikänsä.
Kannatettava ajatus. Ehtisit ehkä jopa oppimaan uusia temppuja niiltä ammattilaisilta. Luulisi naisen arvostavan.
Vierailija kirjoitti:
Heh, kuin jostain Reginan jatkokertomuksesta.
Olis hyvä, että nää estoiset olis toistensa kanssa vois sitten paheksua muita. En ole ikinä tavannut naista joka olisi pystynyt pelkästään nukkumaan yhdessä vaikka näin on sovittu. Itse olen asennoitunut etukäteen niin ettei seksiä ole vaan pelkästään läheisyyttä. Siinä on vaan sitten edetty seksiin joka kerta. En kyllä pistä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuukausien on ehkä vähän turhan pitkä aika mielestäni, mutta arvostan naista joka ei ole helppo. Ei ole mitään tarvetta sellaiselle kyrpätynnyrille minne on kaikki kylän pojat tehneet tarpeensa.
Oletko itse sitten pillujuna?
En mutta haluaisin olla.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan testata seksuaalisen yhteensopivaisuuden heti alussa. Olen ollut pari kertaa suhteessa ja aina ne ovat alkaneet siitä, että ekana iltana on menty sänkyyn. Niinpä odotan, että näin tapahtuisi nytkin, jos löytäisin jonkun ja alettais seurustella. En tod. alkaisi odottaa kuukautta tai paria kk ennen sänkyyn menoa. Ei siinä olisi mitään järkeä. Kun sänkyyn on tarkoitus mennä kuitenkin, niin ei ole mitään järkeä odottaa.
Hyvin kasvattu nainen haluaa seksiä vain parisuhteessa miehen kanssa, johon on rakastunut. Muuten heitä ei seksi kiinnosta tuntemattomien miehien kanssa. Nainen, joka antaa heti miehelle, antaa muillekin miehille helposti miehen selän takana.
Hyvää mieltä naisesta, joka ei heti alenna itseään käyttötavaraksi ja joka tajuaa suojella energiaansa ja ymmärtää nykyisen deittikulttuurin vahingollisuuden. Harva edes uskaltaa toimia toisin, kun nykyään "kuuluu asiaan" hypätä sänkyyn heti ja miehen kiinnostus ei riitä odottamiseen.
Mihinkään miesten harjoittamaan moraalihomouteen tämä mielipide ei kyllä liity osaltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saahan jokainen tehdä omat valintansa. Toivoisin toki sellaista naista joka arvostaa myös miehessä sitä ettei ole kaikkia kylän naisia käynyt sutasemassa.
Ehkä olen sitten vanhanaikainen kun haluaisin asua siten että kaikki kaupassa vastaan tulevat eivät ole minun tai puolison entisiä petikavereita.
Mut voimaannu sä rauhassa, en mä sitä ole kieltämässä, kerroin vain omasta prefrenssistä.
Monet naiset eivät tunnu ymmärtävän, että ympäriinsä paneskelu pilaa naisen, mutta ei miestä.
Heheh. Jos kolmannella deittikerralla ei saa seksiä, jää joko kaveri-asteelle tai on jotain ongelmia. Turhaan on tuhlattu aikaa niihin jotka ei haluu seksiä. Silloin ei varmasti ole sellaista vetovoimaa toista ihmistä kohtaan jota normaaleissa parisuhteissa kaivataan. Minä rakastan täysillä ja laikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksais tässä iässä tuollaista kokematonta naista. Kun nainen on käsitellyt runsaasti parrua ja ollut paljon porattavana, niin kyllä se näkyy osaamisena. Kaikkea saa tehdä ja naisella on omiakin ideoita nautinnollisiin sessioihin.
Olen ollut vain mieheni kanssa, eli menetin neitsyyteni vasta 25-vuotiaana. Harrastamme seksiä 5-7 kertaa edelleen näin 10 vuoden suhteen jälkeen. Voit laskea, että olen aika paljon kokeneempi kuin se, joka harrastaa kerran tai pari kuussa yhden yön suhteita. Ihan vain ohiksena..
N35
Vierailija kirjoitti:
En jaksais tässä iässä tuollaista kokematonta naista. Kun nainen on käsitellyt runsaasti parrua ja ollut paljon porattavana, niin kyllä se näkyy osaamisena. Kaikkea saa tehdä ja naisella on omiakin ideoita nautinnollisiin sessioihin.
Näin ajattelevat varmasti useimmat miehet. Mitä kokeneempi (ja taitavampi), sitä parempi. Ei sillä ole mitään arvoa että mies on ainoa, jota nainen on koskaan halunnut, kun ei se osaa samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset eivät tunnu ymmärtävän, että ympäriinsä paneskelu pilaa naisen, mutta ei miestä.
No tämä johtuu naisista ihan itsestään että ympäriinsä panevaa miestä arvostetaan. Ei sille kukaan antaisi jos näin ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saahan jokainen tehdä omat valintansa. Toivoisin toki sellaista naista joka arvostaa myös miehessä sitä ettei ole kaikkia kylän naisia käynyt sutasemassa.
Ehkä olen sitten vanhanaikainen kun haluaisin asua siten että kaikki kaupassa vastaan tulevat eivät ole minun tai puolison entisiä petikavereita.
Mut voimaannu sä rauhassa, en mä sitä ole kieltämässä, kerroin vain omasta prefrenssistä.
En ole täällä mitään voimaantumassa, olen ollut tasan yhden miehen kanssa. Kuitenkin tiedän varsin hyvin millaisten naisten perään miehet eniten ovat.
Miehillä ei ole samaa etuoikeutta. Jos mies pihtaa, niin nainen pettää, kun nainen on pillunsa orja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ajattelevat varmasti useimmat miehet. Mitä kokeneempi (ja taitavampi), sitä parempi. Ei sillä ole mitään arvoa että mies on ainoa, jota nainen on koskaan halunnut, kun ei se osaa samalla tavalla.
Ja tällaislla miehillä ei ole mun mielestä mitään arvoa parisuhdetta ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vain mieheni kanssa, eli menetin neitsyyteni vasta 25-vuotiaana. Harrastamme seksiä 5-7 kertaa edelleen näin 10 vuoden suhteen jälkeen. Voit laskea, että olen aika paljon kokeneempi kuin se, joka harrastaa kerran tai pari kuussa yhden yön suhteita. Ihan vain ohiksena..
N35
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Teidän liitolla on huomattavasti paremmat edellytykset jatkua elämän loppuum asti kun näillä joka ihmistä panevilla.
Ole ylpeä itsestäsi.
Välimuotojahan ei ole.