Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia että aikuinen mies vierailee joka päivä äitinsä luona

Vierailija
28.09.2022 |

Myöhemmin kotiin tultuaan vielä pitää äidin kanssa viestitellä/soitella? Myös vuoronperään kyselevät toisiltaan parin tunnin välein viesteillä "mitä teet?" Tämä on alkanut ihan oikeasti häiritä minua ja jopa vähän vituttamaan. Jos menemme miehen kanssa elokuviin, syömään tmv, siitä pitää äidille ilmoittaa, kertoa kuinka hyvä leffa/ruoka oli jne. Ihan outoa minun mielestä. Mies suuttuu joka kerta jos huomautan asiasta

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet katsonut liikaa Mama's boyta.

Vierailija
2/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä on paljon. Tosin ,ovat usein peräkammarin poikia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se normaalia ole, napanuora jäänyt katkaisematta. Yksi mies ekoilla treffeillä sanoi että käy joka päivä äitinsä luona, ei tullut toisia treffejä.

Vierailija
4/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli samanlainen. Kun muutettiin yhteen,. hänen äitinsä tunki väkisin yhteiseen kotiimme sisustamaan ja kommentoi minun tekemiäni ruokia ilkeään sävyyn. Mies ei koskaan puolustanut minua. Lopulta Jätin sen luuserin ja ihan oikeasti suurin syy eroon oli hänen äitinsä

Vierailija
5/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi ..oksensin hieman suuhuni kun luin aloituksen. En Kattelis päivääkään tommosta "miestä"

Vierailija
6/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mammanpoika todella vakavasti

mamman tississä kiinni.

Älä tuhlaa siihen aikaasi. Mamma ei päästä vauvastaan irti eikä poikakaan sitä halua.

Jos en olisi mamiksen ex.vaimo pitäisin juttua liioiteltuna.

Vierailija
7/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä, asutteko Kirkkonummella?

Tiedän sieltä läheisriippuvaisen perheen. Poika on muuttanut asumaan viereiseen rivitaloon missä vanhemmat asuvat. Käy ihan koko ajan perheensä luona ja koko ajan puhelin soi ihan pikkujuttujen vuoksi. Ihmettelen miten hänen puolisonsa jaksaa tuota.

Vierailija
8/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kuinka yleistä naisilla tällainen? Olla siis riippuvainen isästään?? Tuntuu että enemmän kuulee juurikin näistä mamman pojista. Yäk

Vierailija
9/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, on vastaus kysymykseen, vaan todella outoa. Ota tyttö jalat allesi

Vierailija
10/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia välittää äidistään, etenkin jos hän on vanha. Oot ahdashenkinen.

Vierailija
11/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli samanlainen. Kun muutettiin yhteen,. hänen äitinsä tunki väkisin yhteiseen kotiimme sisustamaan ja kommentoi minun tekemiäni ruokia ilkeään sävyyn. Mies ei koskaan puolustanut minua. Lopulta Jätin sen luuserin ja ihan oikeasti suurin syy eroon oli hänen äitinsä

Sama. Voiko olla mitään mistä tulee typerämpi olo kuin siitä että kilpailee miehestään 100-kiloisen älynlahjoiltaan heikon eläkemuijan kanssa?

Vierailija
12/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuulostaa jo pervolta

Vierailija
13/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se normaalia ole, napanuora jäänyt katkaisematta. Yksi mies ekoilla treffeillä sanoi että käy joka päivä äitinsä luona, ei tullut toisia treffejä.

Riippuu vähän siitä, minkä ikäisiä nämä niiden äidit ovat. Jos äiti on terve, työssä käyvä 50v, on outoa, jos joka päivä on pakko käydä, mutta jos äiti vanha/sairas niin silloin voi olla, että käy joka päivä vilkaisemassa.

Meillä miehen kotitalo oli miehen työmatkan varrella ja piipahti siellä usein töistä tullessaan. Ei siitä vahinkoa ollut meidän avioliitolle. 

Vierailija
14/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnontilassa ihmislajin yksilöt ovat koko elämänsä ajan päivittäin vanhempiensa seurassa. 500 km päähän muutto ja kerran kahdessa vuodessa kommunikointi on se epänormaali tyyli.

Vierailija
15/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos äiti on vanha ja heikkokuntoinen. Silloin se on vaan vastuuntuntoisuuden merkki, jos huolehtii vanhenevasta äidistään.

Jos mies taas on nuori ja äitikin ihan terve ja kunnossa niin kuulostaa oudolta.

Vierailija
16/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kuinka yleistä naisilla tällainen? Olla siis riippuvainen isästään?? Tuntuu että enemmän kuulee juurikin näistä mamman pojista. Yäk

No naisethan ne just yleensä hoitaa vanhempiaan kun nämä alkavat vanheta. Miehet saattaa yrittää jättää sen jopa vaimonsa tehtäväksi jos ei ole siskoja.

Vierailija
17/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä.

Meillä kävin tämän taistelun heti kun muutettiin yhteen.

Tein miehelle selväksi, etten ala viettää jouluja hänen perheensä luona vaan rakennamme oman. Olisi tarkoittanut minulle seisomista anopin keittiössä koko joulun kattamassa, raivaamassa, tiskaamassa.

-Siitä käytettiin ilmaisua "tulkaa tänne, täällä on kaikki valmiina".

Tein myös selväksi, että appivanhemmat eivät osallistu meidän asuntomme maksamiseen.

Myös riittävä määrä kilometrejä välissä on helpottanut kovasti miehen itsenäistymistä ja irrottautumista napanuoran kiristyksestä.

Vierailija
18/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia. Kaverini oli tuommoisen mammanpojan kanssa aikoinaan ja se valtasuhde oli ihan sairas. Mammalle piti kertoa kaikki ja äiti oli sitä mieltä että pojan ei kannata mennä edes töihin, kun pitää olla huolehtimassa äidistä. Eli poika ei olisi saanut itsenäistyä ja elää omaa elämäänsä. Ihan sekopäistä.

Vierailija
19/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä aikoinaan kävi joka päivä omilla vanhemmillaan koska asuivat niin lähellä. 

Vierailija
20/129 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa suoraan ettei tilanne tuosta ainakaan parane. Pahenee pikemminkin ajan mittaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän