Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia että aikuinen mies vierailee joka päivä äitinsä luona

Vierailija
28.09.2022 |

Myöhemmin kotiin tultuaan vielä pitää äidin kanssa viestitellä/soitella? Myös vuoronperään kyselevät toisiltaan parin tunnin välein viesteillä "mitä teet?" Tämä on alkanut ihan oikeasti häiritä minua ja jopa vähän vituttamaan. Jos menemme miehen kanssa elokuviin, syömään tmv, siitä pitää äidille ilmoittaa, kertoa kuinka hyvä leffa/ruoka oli jne. Ihan outoa minun mielestä. Mies suuttuu joka kerta jos huomautan asiasta

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikäli äidillä on jo ikää

No varmasti on jo ikää, kun on aikuinen lapsi. Ap jossain välissä kertoi anopin olevan alle 50.

Vierailija
122/129 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes meidän erityisaikuinen, lievästi autisti, ei käy joka päivä, kerran viikossa kutsutaan syömään ja soitellaan jos on asiaa, joskus menee pari viikkoa ettei nähdä, mutta soitellaan kerran tai pari viikossa. Hän asuu omillaan muutaman kilometrin päässä. Jos ei ole omaishoitaja, ja äiti apua tarvitseva, outoahan tuo on.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaksi kertaa viikossa vanhemmillani. Äitini vaikuttaa tykkäävän, kun ei heillä oikein muuta elämää ole ja edes joku käy kylässä. Mutta kaipa minun pitäisi heidät hylätä että miellyttäisi palstamammaa ns. tosimiehenä. M38

Vierailija
124/129 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kaksi kertaa viikossa vanhemmillani. Äitini vaikuttaa tykkäävän, kun ei heillä oikein muuta elämää ole ja edes joku käy kylässä. Mutta kaipa minun pitäisi heidät hylätä että miellyttäisi palstamammaa ns. tosimiehenä. M38

Miten usein vanhempasi käyvät sinun luona? Kutsutko heidät viettämään joulua sinun luo tai edes sunnuntailounaalle?

Vierailija
125/129 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten usein vanhempasi käyvät sinun luona? Kutsutko heidät viettämään joulua sinun luo tai edes sunnuntailounaalle?

Asun yksin pienessä vuokrakämpässä, miksi heidän tänne pitäisi ängetä?

Vierailija
126/129 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin pienessä vuokrakämpässä, miksi heidän tänne pitäisi ängetä?

Kai sinne nyt kaksi eläkeläistä mahtuu muutaman tunnin ajaksi. Kiva se on äidillesi päästä joskus valmiiseen pöytään.

Vierailija
127/129 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn joka päivä vanhemmilla, jos en käy niin oksennan ja kakkaan housuun ja juon viinaa kaikki päivät jos ei pääse käymään syömässä oikeaa ruokaa ja sitten tulee oksennus

Vierailija
128/129 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn joka päivä vanhemmilla, jos en käy niin oksennan ja kakkaan housuun ja juon viinaa kaikki päivät jos ei pääse käymään syömässä oikeaa ruokaa ja sitten tulee oksennus

Ymmärrettävää. Itsekin oksennan joka päivä ja ripuloin kun juon viinaa

Vierailija
129/129 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi