Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Red flag -deitin teko, joka sai sinut pakenemaan?

Vierailija
27.09.2022 |

Kerro deitistäsi, joka sanoi tai teki jotain, mikä sai sinut juoksemaan pakoon.

Kommentit (235)

Vierailija
141/235 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
142/235 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ehdotti, että tapaisimme hänen kotonaan, koska hän ei *jaksa* lähteä omasta kaupunginosastaan minnekään.

Peruin tapaamisen enkä ehdottanut uutta. Miten jaksaisi olla suhteessa jatkossakaan?

Mulla oli tindermies, joka olisi halunnut mun nron kun ei jaksa kirjoitella tinderissä. Totesin, että en anna nroa ennen treffejä enkä muutenkaan viitsi kirjoitella päiväkausia, koska treffeillähän ne kemiat sit näkee. Tyytyi tähän. Seuraavaksi ehdotti itse treffipaikkaa. Sopi mulle. Päivää ennen treffejä alkoi valittaa, kun pitäisi vaihtaa bussiakin siinä matkalla. Että kauhean vaivalloista. Kyseessä oli ihan Helsingin sisäinen liikenne. Siis jos jo näistä kahdesta asiasta sai tuollaisen ongelman, niin mitähän oikeiden ongelmien kohdalla kävisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/235 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin yhden tyypin, joka ei näyttänyt yhtään kuvaltaan, jonka tinkaamisen jälkeen sain.

Oltiin kahvilla Isossa Omenassa. Tyyppi vaikutti kärsimättömältä. Ettei yhtään kiinnostanut istua kahvilla.

No sitten ehdotti että lähdetään autolla ajelemaan.

No hän sitten päätti, että mennään Loimaalle. Hänellä on siellä joku mökki. Jossain vaiheessa Länsiväylää sain sanottua, ette minä minnekään Loimaalle lähde ja pyysin viemään takaisin.

No suostui kuitenkin kääntymään. Mutta vaikutti vihaiselta, ei pitänyt jonkun aikaa ratista kiinni. En huomauttanut tästä, koska ajattelin että se vain yllyttää häntä.

Ajoi minut kotini parkkikselle ja treffit olivat ohi.

Kai olis halunnut vaan jotain seksiä jossain mökillä eikä muuten kiinnostanut yhtään.

Älkää lähtekö treffeille autovonkaajien kanssa. Siihen auton mainitsemiseen on pari syytä, joista yksikään ei ole hyvä.

Vierailija
144/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on yleensä se kun deitti ilmaantuu paikalle reippaasti tukevammassa kunnossa kuin kuvissaan.

Miehillä "red flagit" on näitä "nainen olikin lihava" -tyylisiä, kun taas naisilla voi olla "mies kertoi hakanneensa exänsä sairaalakuntoon"...

Tämä kertoo kaiken miehistä. Älä koskaan deittaile miehiä, itse siirryin naisiin.

Vierailija
145/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori,tyhmä ja tylsistynyt. Teksti tv:llä joku mies etsi naista seuraksi ajelemaan ja vastasin.

Tyyppi olevansa kolmekymppinen ja atleettinen,no ei ollut kun varmaan jo viisikymppinen ja ylipainoinen. Mies ehdotti että mennään huoltoasemalle kahville ja juttelemaan.

Ajettiin huoltoaseman pihan perimmäiseen

nurkkaan ja mies ei noussutkaan autosta, vaan avasi housut ja tarttui käteeni vieden sen haaroihinsa. Loikkasin autosta ulos ja seuraavat 5 min mies koettikin muna esillä maanitella minua takaisin autoon ja minä jankkasin turvallisen välimatkan päässä, että eikun mennään sinne kahville nyt. Lopulta mies kaasutti kiroillen pois. Onneksi huoltoasema oli lähellä kaupungin keskustaa ja pääsin bussilla kotiin.

Huh huh!

Vierailija
146/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta deittailin epäsäännöllisen säännöllisesti ja sitä oppi, että red flagit pitää ottaa hyvin tosissaan. Myös viestittely/soitteluvaiheessa tulleet outoudet tai lipsahdukset... Alkuun olin turhankin anteeksiantava, koska täydellinen en ole itsekään, mutta loppuajasta lopetin yhteydenpidon, jos tuli hiukankin epämiellyttävä fiilis,esim suurin osa miehistä vaikutti pyörittävän jotain hiton haaremia ja siihen meni maku, kun valehdeltiin olevan parisuhdetta vailla. Lopulta kumppani löytyikin naapurista, kun olin lopettanut koko treffailun, ja olin ihan tyytyväinen olooni sinkkuna :)

Vierailija
147/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

No ei ole kun olen jo viisikymppinen ja mieskin löytyy.

Mulla on varaa käydä ravintolassa syömässä vaikka joka päivä ihan itse, ei tarvitse muilla maksattaa.

Tää ei oo pointti. Jos haluaa tilanteen hoitaa tyylikkäästi, ei aleta vääntämään "haluatko maksaa, vai et, jos sulla on tiukkaa hei, mä voi maksaa. Jos siis on pakko, ja jos on tiukkaa, mut parempi jos maksat ite, mä maksan jos on pakko". Akward. 

Laskun voi hoitaa itse tai pyytää erikseen. 

Vierailija
148/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyi ravintolassa kun olimme syöneet, että "haluatko että maksan?". Todella kiusallinen tilanne, ei tuohon voi oikein vastata ilman että kuulostaa itse ihan idi ootilta. Sanoin että hän saa ihan itse päättää maksaako hän kaiken vai maksanko omani. Siihen alkoi vielä vängätä että "jos sulla on rahasta tiukkaa niin kyllä minä voin maksaa jos pakko". Joo ei, liian kiusallista! Laitoin äijän sitten maksamaan. Jos olisi vaikka tarjoilijalta pyytänyt kaksi laskua niin ei siinä mitään, ihan hyvin olisi hoidettu.

Minä naisena maksoin AINA OMAT syömiseni ja jopa toisinaan myös sen seurana olleen kansalaisen ateriat.

Koskaan ei nämä seurustelu kumppanit vastaan laittaneet tätä tyyliäni.

Muistan yhden sen yhden hiipparin jota tapailin 2kk ajan, oli oikea lokkien lokki. Pyysi aina tavatessa, että mennään syömään ja viimeisinä aikoina jo oletti minun maksavan kaiken. Ja minä maksoinkin.

Oli niin röyhkeä yksilö, että luokseni tullessaan jopa meni omin luvin jääkaapille ja söi sieltä melkein kaiken syötäväksi kelpaavan.

Etoi koko tyyppi alusta saakka ja kun lopulta ilmoitin, että tämä oli tässä niin ei siitä meinannut eroon päästä.

Vierailija
149/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etoi koko tyyppi alusta saakka ja kun lopulta ilmoitin, että tämä oli tässä niin ei siitä meinannut eroon päästä.

Mut silti jaksoit katsoa sitä 2kk? Naisten logiikkaa.

Vierailija
150/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlishin puhuminen treffeillä.

Vierailija
151/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut silti jaksoit katsoa sitä 2kk? Naisten logiikkaa.

Jospa miehellä oli iso heppi?

Vierailija
152/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli paikalle aivan erilaisena kuin tinder kuvissaan. Oli valehdellut ikänsä ja käytti tosi vanhoja kuvia. Paikalle saapui harmaapartainen isomahainen ukko jota hädintuskin tunnisti samaksi ihmiseksi. Kahvien jälkeen halusi jatkaa iltaa, mutta sanoi että minun pitää lähteä.

Laitteli vielä perään viestiä kuinka rakastui ja hommasi töitä kotikaupungistani, että voidaan olla yhdessä. Sanoi etten tunne samoin ja lopetin yhteydenpidon.

Monelta naiselta kuullut näistä ikänsä valehtelijoista. Miksi? Koska totuus tulee ilmi kuitenkin.

Vierailija
153/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken muun flegmaattisen käytöksen jälkeen vielä kertoi, että tykkää siitä, että nainen päättää ja hoitaa kaiken myös sängyssä.

Nämä etsivät äitihahmoa ja egonkohottajaa, eivät puolisoa.

Vierailija
154/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ewww kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tokaisi heti kättelyssä että sun kissathan sitten lähtee, kun alamme tapailla vakituisesti.

No ei lähteneet kissat eikä tullut toisia treffejä.

Oikeasti? Mistä näitä kisaavihaajia sikiää, en itse pahemmin välitä koirista, mutta ei tulisi mieleenkään mennä moista vaatimaan!

Kissavihaajia on tullut vastaan. Heidän kanssa juttu ei edennyt. Itse olen sietänyt koiraa vaikken tykkää koirista.

Ja tähän liittyen miksi tuntuu et on luvallisempaa sanoa ettei tykkää kissoista kuin koirista 🤔

Mä en jatkaisi kenenkään kanssa joka osoittaa vihaa mitään eläintä kohtaan. En itsekään ole kissaihminen, mutta jonkin eläimen/eläinlajin vihaaminen ja inhoaminen on jotenkin sairasta. Ja siis ymmärrän esim. käärmeiden aiheuttamat reaktiot, mutta harva niitä oikeasti vihaamalla vihaa. Pelko ja vastenmielisyys on ihan normaaleja reaktioita käärmeisiin. Viha ei ole koskaan normaali reaktio siihen että jokin vain on olemassa.

Vierailija
155/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ewww kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tokaisi heti kättelyssä että sun kissathan sitten lähtee, kun alamme tapailla vakituisesti.

Oikeasti? Mistä näitä kisaavihaajia sikiää, en itse pahemmin välitä koirista, mutta ei tulisi mieleenkään mennä moista vaatimaan!

Kissavihaajia on tullut vastaan. Heidän kanssa juttu ei edennyt. Itse olen sietänyt koiraa vaikken tykkää koirista.

Ja tähän liittyen miksi tuntuu et on luvallisempaa sanoa ettei tykkää kissoista kuin koirista 🤔

Mä en jatkaisi kenenkään kanssa joka osoittaa vihaa mitään eläintä kohtaan. En itsekään ole kissaihminen, mutta jonkin eläimen/eläinlajin vihaaminen ja inhoaminen on jotenkin sairasta. Ja siis ymmärrän esim. käärmeiden aiheuttamat reaktiot, mutta harva niitä oikeasti vihaamalla vihaa. Pelko ja vastenmielisyys on ihan normaaleja reaktioita käärmeisiin. Viha ei ole koskaan normaali reaktio siihen että jokin vain on olemassa.

No ei tuon vihaa tarvitse olla, jos ei halua lemmikkejä olevan. Toisilla saattaa olla vain jonkinlainen bakteerikammo, tai joku pakkomielle siisteydestä. Tai ajattelee niiden rajoittavan elämää.

Itsellänikin on ollut eläimiä, enää en halua elää samassa taloudessa.

Joku ei halua kumppania jolla on lapsia, eikä sekään lapsivihaa ole. Tosin olen kuullut miehestä joka vaatii että lapset on sitten annettava pois...

Jokainen valitsee kenen kanssa seurustelee, mikä se este on sitten kullekin...

Vierailija
156/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ewww kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuon vihaa tarvitse olla, jos ei halua lemmikkejä olevan. Toisilla saattaa olla vain jonkinlainen bakteerikammo, tai joku pakkomielle siisteydestä. Tai ajattelee niiden rajoittavan elämää.

Itsellänikin on ollut eläimiä, enää en halua elää samassa taloudessa.

Joku ei halua kumppania jolla on lapsia, eikä sekään lapsivihaa ole. Tosin olen kuullut miehestä joka vaatii että lapset on sitten annettava pois...

Jokainen valitsee kenen kanssa seurustelee, mikä se este on sitten kullekin...

Joo toki on ihan ok haluta elää ilman lemmikkejä. Se asenne tulee kuitenkin aika nopeasti esiin siitä miten niistä eläimistä puhuu. Mun mielestä elävää ja tuntevaa olentoa tulee oletusarvoisesti kunnioittaa sen verran, ettei niistä puhu kuin hävitettävästä roskasta. Ja kyllä niitä kissa- ja koiravihaajiakin on ihan riittävästi.

Vierailija
157/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen idiootti ylipäätään kommentoi puoleen tai toiseen toisen painoa tavatessa?

Sellainen, jolle treffikumppanissa on hänelle ainoastaan välinearvoa?

Joillekin ihminen on ikään kuin esine, johon/jolla tyydytetään itseään. 

Vierailija
158/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No voin mä tähän jäädä sua kuuntelemaan jos maksat mun kaljat".

Vierailija
159/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tilanne oli kauhee, ku deitti nosti punaisen lipun salkoon ja sitte ignooras mut haukkuen boomeriksi. Sanoin, etten voi itselleni mitään, kun olen introvertti, mutta tämä oli silti deitille turn off.

160/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on turn off, jos mies ehdottaa kävelytreffejä, kun itse haluaisin ensisijaisesti ravintolaan syömään.

Tapaamaan minä kavereitakin esim. Lounastreffeillä, siinä ruokailun lomassa on mukava vaihtaa kuulumisia mieluumin kuin kävelyllä ulkona 10 asteen pakkasilla palellen,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän