Red flag -deitin teko, joka sai sinut pakenemaan?
Kerro deitistäsi, joka sanoi tai teki jotain, mikä sai sinut juoksemaan pakoon.
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko sitten kuvissa lihava vai mistä tuo tuli? Jostainhan miehen täytynyt saada käsitys että olisit lihava.
Oletan näin sivusta miehen kommentin johtuneen siitä, että harvoin deittipalvelujen kuvat vastaavat todellisuutta, kun lopulta nähdään livenä. Oli siis positiivisesti yllättynyt, mutta tälle naiselle tietty red flag.
Jälleen kerran, ei se ongelma ollut itse mielipide vaan käytös. Normaali ihminen ei ensi sanoikseen arvioi vieraan ihmisen kehoa. Se ei ole sopivaa käytöstä. Harva nainen haluaa olla huonokäytöksisen oudokin kanssa, joka laukoo asiattomuuksia ja jolla ei ole tilannetajua.
Ovatko miehet oikeasti näin autisteja?
Eri
Onko autisti-sanan käyttäminen haukkumasanana omasta mielestäsi jotenkin asiallista?
Tapasin Tinderissä aivan super ihanalta vaikuttavan miehen. Hän tuntui sopivan hauskalta, fiksulta ja oli vielä todella miellyttävän näköinenkin omaan silmään.
Keskustelun lomassa juteltiin jostain omista ulkonäköprrferensseistämme tms. ja hän moneen kertaan mainitsi, että hänestä on maailman viehättävintä, jos naisella ei ole meikkiä. Mainitsin siinä sitten, että itse käytän kyllä hieman meikkiä, koska olen muuten aika hailakan näköinen, mutta hän vain sanoi että olen varmasti aivan valtavan söpö ilman meikkiä.
Noh, sovittiin ensitreffit sitten. Koska olin tosi kiinnostunut miehestä, päätin mennä paikalle ilman meikkiä, jotta tekisin vaikutuksen. Toki siis pukeuduin siististi ja laitoin hiukset jne. Treffeillä mies katsoi minua hyvin pitkään ja alkoi sanomaan, kuinka näytän ihan lestadiolaiselta. Hän siinä sen meidän treffien ajan muisti moneen kertaan kommentoida ulkonäköäni, mm. että minulla ei ole kulmakarvoja jne. Hah, kyllä on, mutta tällaisilta ne näyttää ilman meikkiä. Olen ihan perus suomalaisen naisen näköinen, ja oudointa tässä on se, että minulla oli tinderissä yksi mökkikunnan missä olen au naturel.
Juttu ei jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin Tinderissä aivan super ihanalta vaikuttavan miehen. Hän tuntui sopivan hauskalta, fiksulta ja oli vielä todella miellyttävän näköinenkin omaan silmään.
Keskustelun lomassa juteltiin jostain omista ulkonäköprrferensseistämme tms. ja hän moneen kertaan mainitsi, että hänestä on maailman viehättävintä, jos naisella ei ole meikkiä. Mainitsin siinä sitten, että itse käytän kyllä hieman meikkiä, koska olen muuten aika hailakan näköinen, mutta hän vain sanoi että olen varmasti aivan valtavan söpö ilman meikkiä.
Noh, sovittiin ensitreffit sitten. Koska olin tosi kiinnostunut miehestä, päätin mennä paikalle ilman meikkiä, jotta tekisin vaikutuksen. Toki siis pukeuduin siististi ja laitoin hiukset jne. Treffeillä mies katsoi minua hyvin pitkään ja alkoi sanomaan, kuinka näytän ihan lestadiolaiselta. Hän siinä sen meidän treffien ajan muisti moneen kertaan kommentoida ulkonäköäni, mm. että minulla ei ole kulmakarvoja jne. Hah, kyllä on, mutta tällaisilta ne näyttää ilman meikkiä. Olen ihan perus suomalaisen naisen näköinen, ja oudointa tässä on se, että minulla oli tinderissä yksi mökkikunnan missä olen au naturel.
Juttu ei jatkunut.
"todella miellyttävän näköinenkin omaan silmään" = ulkonäöltään muitakin naisia miellyttävä mies
Ja nainen yllättyi kun perus suomalaisen näköinen ei riittänyt, vaan mies haki naista joka näyttää ilman meikkiä astetta paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu ei jatkunut.
"todella miellyttävän näköinenkin omaan silmään" = ulkonäöltään muitakin naisia miellyttävä mies
Ja nainen yllättyi kun perus suomalaisen näköinen ei riittänyt, vaan mies haki naista joka näyttää ilman meikkiä astetta paremmalta.
Hyvännäköisellä miehellä on totta kai varaa vaatia naiseltakin hyvää ulkonäköä. Mutta en kyllä ymmärrä tuollaista käytöstä että pitää alkaa treffeillä vatvoa toisen ulkonäköä. Moukkamaista.
Jos itse en syty toisen ulkonäöstä, niin istun kohteliaasti treffit loppuun kommentoimatta tuolla tavalla toisen ulkonäköä, ja lähetän sitten treffien jälkeen epämääräisen "ei ollut kipinää" viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu ei jatkunut.
Öh, mies olisi vielä tämän jälkeen halunnut nähdä uudestaan, mitä en ymmärrä ensi alkuunkaan. Hän myös oli nähnyt minusta yhden kuvan ilman meikkiä, joten ihan sikaa säkissä ei saanut. Toki sanottakoon, että kaikilla oikeus mieltymyksiin, mutta pitääkö toista kommentoida kuitenkaan? Väkisin tulee olo, että kyseessä oli joku outo alistuspeli, sillä laitteli jälkikäteen paljonkin viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu ei jatkunut.
Öh, mies olisi vielä tämän jälkeen halunnut nähdä uudestaan, mitä en ymmärrä ensi alkuunkaan. Hän myös oli nähnyt minusta yhden kuvan ilman meikkiä, joten ihan sikaa säkissä ei saanut. Toki sanottakoon, että kaikilla oikeus mieltymyksiin, mutta pitääkö toista kommentoida kuitenkaan? Väkisin tulee olo, että kyseessä oli joku outo alistuspeli, sillä laitteli jälkikäteen paljonkin viestiä.
Koska te naiset opitte?
Mies ei pitänyt sinua erityisen hyvännäköisenä tai kiinnostavana, mutta seksi olisi kelvannut silti.
Tämän takia Tinder on palvelu jossa pieni joukko hyvännäköisiä miehiä pyörittää naisia.
Tää maksamisjuttu on kyllä tosi outo suomalaiskulttuurissa. Miehet niin pelkää jonkun deitin ruokien tai juomien maksamista. Mun mies on alusta alkaen aina tarjoutunut maksamaan ja yhdessä ollaan edelleen kymmenien vuosien jälkeen. Musta oli niin söpöä, kun halusi aina tarjota kaiken. Toki näiden vuosien jälkeen olen itsekin maksanut jo meidän elämästä puolet ja kustantanut menoja ja ruokaa tasapuolisesti, mutta sillon alussa kun vasta deittailtiin niin mies halusi tarjota. Musta se oli jotenkin ritarillista ja söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Tää maksamisjuttu on kyllä tosi outo suomalaiskulttuurissa. Miehet niin pelkää jonkun deitin ruokien tai juomien maksamista. Mun mies on alusta alkaen aina tarjoutunut maksamaan ja yhdessä ollaan edelleen kymmenien vuosien jälkeen. Musta oli niin söpöä, kun halusi aina tarjota kaiken. Toki näiden vuosien jälkeen olen itsekin maksanut jo meidän elämästä puolet ja kustantanut menoja ja ruokaa tasapuolisesti, mutta sillon alussa kun vasta deittailtiin niin mies halusi tarjota. Musta se oli jotenkin ritarillista ja söpöä.
Sinun mielestäsi tasa-arvoisessa kulttuurissa on outoa että miehet eivät automaattisesti maksa?
Ok.
Naisethan ovat sitäkin mieltä että mies on pihi jos ei maksa naisen syömisiä, mutta nainen ei toki ole pihi vaikkei maksaisi edes omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin oli buutsit jalassa minua, pientä naista, 5 cm lyhyempi. Tynnyrivatsainen oli ja pienet kätöset. No, ei se mitään. Sitten humaltui baarissa ja rikkoi lasinsa ja sanoi, ettei häntä hävetä se yhtään, koska on rento tyyppi. Vakuutteli sitä useaan kertaan. Loppuillan tuijotti rintoja eikä osannut keskustella mistään.
Miten pienet kädet liittyvät aiheeseen? Kyse oli teosta.
No saa kuvauksesta sellaisen käsityksen, ettei mies harrastanut mitään sellaista ruumiinkulttuuria, jossa olisi kehittynyt litteämpi vatsa ja isommat kädet.
Nyt oli puhe käsistä, eikä käsivarsista. Käsien koon määrittelee genetiikka, eikä mikään määrä hauiskääntöjä tee kämmenistä isompia.
Mun mies on sitten varmaan luonnonoikku, koska nuorena laihana opiskelijapoikana ja myöhemmin it-työläisenä oli aika sirot kädet.
Kun sitten muutettiin ok-taloon, jossa hän on tehnyt tosi paljon kaikkea rakennus- ja lapiotöitä, on hänelle kehittynyt myös lapiokourat. :D
Sorry, mutta tuo ei ole mahdollista. Hänellä on ollut jo valmiiksi isot kädet, mutta mahdollisesti ohuet käsivarret. Fyysinen työ on sitten kasvattanut käsivarsia ja sitten luonut illuusion, että kämmenetkin ovat kasvaneet.
Voi kyllä vain on käsistä kehittynyt raksamiehen kourat.
Emme elä illuusiossa vaan ok-talossa, jossa on koko ajan ruumiillista tekemistä. Kokeile itse, niin näet mitä pikku kätösillesi käy, kun muutamankin vuoden teet niillä asioita ulkosalla - vaikka olisi työrukkaset kädessä. Näytä minulle ruumiillisen työn tekijä, jolla on hoikat nuorukaisen sormet. Et löydä sellaista.
Miehesi todella on luonnonoikku. Käsien kokoon EI voi vaikuttaa mitenkään.
-eri
Sulla taitaa olla ongelma sun käsien koosta. Totta ihmeessä ruumiillinen työ vaikuttaa käsien kokoon. Omalla miehellä myös tuli kunnon työmiehen kädet kun alkoi rempan vuoksi niitä käyttämään. Etsi mulle kunnon työmies jolla on sirot pienet kädet. Et löydä.
Vanhemmiten ne miehet kyllä monesti rotevoituu. Voi olla kapoinen nuorimies, mutta keski-iässä kasvaa harteikkaammaksi.
Tapasin Tinderin kautta miehen, joka alkoi ekalla tapaamisella puhumaan kuinka "sitten kun muutetaan kotikaupunkiini X, hankitaan iso omakotitalo jne." Ei vaivautunut edes selvittämään, mitä minä tulevaisuudelta haluan. Noh, tein virheen ja kutsuin kotiini, jos olisi edes makuuhuoneen puolella natsannut. Oli ihan ok, mutta seuraavana aamuna kotileikki jatkui: "Haluutko kulta, että keitän sulle kahvia ja vien koiran ulos?" Ei jatkoon...
Vierailija kirjoitti:
Jos halutaan olla tasa-arvoisia, niin ei poimita rusinoita pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Minuun osoitetaan kiinnostusta koska olen "ihanan oloinen ihminen" kuulemma mutta kaikkien ketjujen mukaan en ole seurusteluainesta koska käyn terapiassa. Ei se sinänsä haittaa koska en ole tavannut ketään kenestä olisin kiinnostunut. Mutta välillä tuntee olevansa huono ihminen kun lukee näitä "ei kannata sekaantua" kommentteja.
On eri asia, käykö terapiassa ja hoitaa siten itseään kuntoon vai avautuuko siitä heti ensimmäisillä treffeillä yksityiskohtaisesti. Minun mielestäni ekoilla treffeillä kokeillaan löytyykö kemiaa ja millainen keskusteluyhteys syntyy. Itse olen avautunut vakavammista asioista, kuten aiempien parisuhteiden haavoista, terapiassa käymisestä ym. vasta useampien treffien jälkeen. Jos muuten hyvin alkaneen tutustumisen jälkeen tämä on ollut toiselle liian vaikea hyväksyä (ehkä yhdelle tutustumalleni ihmiselle tämä saattoi merkitä jotain negatiivista - päätin kyllä itse tutustumisen muutaman viikon jälkeen oma-aloitteisesti muista syistä). Nykyiseni avautui omista vastaavista haavoistaan ihan vastaavasti kuin minä, ja se vain antoi lisää tarttumapintaa meille.
Minusta terapiassa käyminen on vain merkki siitä, että on tunnistanut ja käsitellyt omia haasteitaan, sellaisiakin jotka ovat voineet syntyä muiden haitallisista toimintatavoista itseä kohtaan. Moni sellainen, joka väheksyy terapiassa käyviä, olisi itse kipeästi sellaisen tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kuitenkin miesten näkökulmaa, että kalliiksihan se tulee, jos käy muutamilla treffeillä/kk ja maksaa aina kaiken itse. Ja jos ei ole erityisen mukavat treffit, niin miksi pitäisikään. Minusta ekat treffit kannattaa sopia kahville, siitä voi aina jatkaa vielä syömäänkin, jos haluaa vaikka osoittaa toiselle panostustaan ja tarjota. Itselleni se oli vähän sellainen koodi, että jos mies halusi tarjota, niin hän halusi sillä osoittaa, että on viihtynyt seurassani ja valmis panostamaan. En odottanut, että mies automaattisesti maksaisi.
Sulla taitaa olla ongelma sun käsien koosta. Totta ihmeessä ruumiillinen työ vaikuttaa käsien kokoon. Omalla miehellä myös tuli kunnon työmiehen kädet kun alkoi rempan vuoksi niitä käyttämään. Etsi mulle kunnon työmies jolla on sirot pienet kädet. Et löydä.