Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Red flag -deitin teko, joka sai sinut pakenemaan?

Vierailija
27.09.2022 |

Kerro deitistäsi, joka sanoi tai teki jotain, mikä sai sinut juoksemaan pakoon.

Kommentit (235)

Vierailija
181/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli paikalle aivan erilaisena kuin tinder kuvissaan. Oli valehdellut ikänsä ja käytti tosi vanhoja kuvia. Paikalle saapui harmaapartainen isomahainen ukko jota hädintuskin tunnisti samaksi ihmiseksi. Kahvien jälkeen halusi jatkaa iltaa, mutta sanoi että minun pitää lähteä.

Laitteli vielä perään viestiä kuinka rakastui ja hommasi töitä kotikaupungistani, että voidaan olla yhdessä. Sanoi etten tunne samoin ja lopetin yhteydenpidon.

Monelta naiselta kuullut näistä ikänsä valehtelijoista. Miksi? Koska totuus tulee ilmi kuitenkin.

Mies siis halusi jatkaa iltaa yksin, koska sanoi, että sinun pitää lähteä? Sekö se oli se kova pala?

Vierailija
182/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko sitten kuvissa lihava vai mistä tuo tuli? Jostainhan miehen täytynyt saada käsitys että olisit lihava.

Oletan näin sivusta miehen kommentin johtuneen siitä, että harvoin deittipalvelujen kuvat vastaavat todellisuutta, kun lopulta nähdään livenä. Oli siis positiivisesti yllättynyt, mutta tälle naiselle tietty red flag.

Jälleen kerran, ei se ongelma ollut itse mielipide vaan käytös. Normaali ihminen ei ensi sanoikseen arvioi vieraan ihmisen kehoa. Se ei ole sopivaa käytöstä. Harva nainen haluaa olla huonokäytöksisen oudokin kanssa, joka laukoo asiattomuuksia ja jolla ei ole tilannetajua.

Ovatko miehet oikeasti näin autisteja?

Eri

Kyllä tosi iso osa miehistä on juurikin näin autisteja. Ja perustelevat sitä sillä, että hänhän vaan sano mitä ajattelee ja on rehellinen. Yes. Ja sanon tämän 48 ikävuoden kokemuksella.

Miesten kyvyttömyys miettiä mitä suustaan päästää lisääntyy keski-iässä. Olen miesvaltaisella alalla ja ai että sitä naamailua. Joudun oikeasti pistämään tiukasti vastaan niille töissä. Ja se kähmintä. Jokin aika sitten firman dinnerillä yksi noin 60 v kollega jo tuli imuttelemaan mun poskea kännissä, hyi hitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on sellainen etten suostu treffeille heti kun paljastuu kaikenlaista omituista kuten käytöshäiriöitä, tässä muutamien päivien "löydöt":

eronnut sinkkumies pyytää lisäkuvia, lähetän muutaman hyvän kuvan. Kauhea valitus ettei ole mieleinen ja näytän läskiltä, etsii superhoikkaa (luultavasti fitness) naista. Todellisuudessa kuva oli täysin hyvä ja onnistunut muiden kehuma kuva, olen 38 kokoa oleva "läski" jossa ei näy suuria rasvamääriä, olen ehkä hoikimmassa kunnossa vuosiin sitten teinivuosien. Hän olisi voinut kohteliaammin kertoa mitä etsii, mutta aloitti suoran arvostelun ja naisten haukkumisen. Mies oli tietysti eronnut ja vaimo heittänyt ulos, mutta kovat vaatimuslistat etsii superhoikkaa (varmaan 30kg?) fitnessnaista itselleen, vaikka hän oli itse eronnut ja lapsiakin on. Koki olevansa joku jumalten lahja naisille. 

Toinen johon yritin pitää yhteyttä, oli todella kummallinen "komea" mies, ei osannut keskustella ollenkaan mistään turhaan yritin hetken. Ei ollut kiinnostunut muusta kun pikaisesta näkemisestä ja panoseurasta, vaikka väitti muuta. Lopulta tapaus johti siihen että alkoi kauhea valitus ja raivoaminen siitä miksi en näe häntä heti, raivosi valittaneensa kuukauden jo (oikeasti 4 päivää olimme netissä jutelleet) ja liian pitkä aika hänelle. Lopulta lähetti ääniviestin kiroilujen kera. Varmaan joku toinenkin sinkkunainen netissä törmää heihin.

Kolmas oli "hyvätapainen" kadonnut mies, hän laittoi kehuja ja vaikutti aluksi hyvätapaiselta. Minulla oli kiireitä, ioten en onneksi heti suostunut tapaamiseen. Miehellä ei ollut sanojensa mukaan mitään sosiaalisen median profiilia yhteydenpitoon. Miehen jutut kuulostivat vähän omituisilta (tyttöystävä karannut, muuttanut pois jne.) sitten mies lisäsi profiilini suosikikseen. Muutama päivä kului ja mies kyseli kuulumisia, sitten poisti koko profiilinsa ja katosi. Pian huomasin uusien profiilien joukossa saman miehen tekemän uuden profiilin. Vaikutti epätasapainoiselta, ehkä tyttöystävä palasikin takaisin ja haluaa huomiota tekemällä uusia profiileja. 

Vierailija
184/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi treffeillä, että hänen kuulonsa oli vaurioitunut, koska oli kuunnellut nuorena musiikkia liian kovalla korvanappien kautta ja että hänellä oli ollut rahaongelmia pikavippikierteen takia (nyt tosin oli kuulemma juuri saanut asiansa kuntoon).

Eipä antanut näillä jutuilla kovin fiksua kuvaa itsestään, mutta kolmas tarinansa löi viimeisen naulan arkkuun: Yritti ilmeisesti tehdä vaikutuksen kertomalla, että hänellä oli tullut sanaharkkaa jonkun jätkän kanssa baarissa. Jätkä oli kaatanut kaljat hänen päälleen, joten hän oli lyönyt jätkän pään baarin seinään minkä seurauksena jätkät kaverit kävivät hänen kimppuunsa ja alkoivat hakata nyrkein.

Sen verran p skat ja väkivaltaiset jutut oli, että kiitos ei.

Vierailija
185/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

No ilmeisesti sulla sitten oli tiukkaa, kun pistit miehen maksamaan.

Juuri näin. Kaffebulla on selkeästi tämän palstan fiksuin naiskirjoittaja.

Vierailija
186/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joka vaati tapaamista (ja seksiä) heti päivien juttelun jälleen, kehtasi vielä pyytää myös bensarahaa koska oli käyttänyt omat rahansa ajeluun. Kauhea raivoaminen kun en suostunut mihinkään ja kiroilut päälle.

Vierailija
187/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyi ravintolassa kun olimme syöneet, että "haluatko että maksan?". Todella kiusallinen tilanne, ei tuohon voi oikein vastata ilman että kuulostaa itse ihan idi ootilta. Sanoin että hän saa ihan itse päättää maksaako hän kaiken vai maksanko omani. Siihen alkoi vielä vängätä että "jos sulla on rahasta tiukkaa niin kyllä minä voin maksaa jos pakko". Joo ei, liian kiusallista! Laitoin äijän sitten maksamaan. Jos olisi vaikka tarjoilijalta pyytänyt kaksi laskua niin ei siinä mitään, ihan hyvin olisi hoidettu.

Miten niin kiusallinen?

Eikö teillä naisilla pitänyt olla sosiaaliset taidot hallussa?

Minäpä opetan miten tuollainen tilanne hoidetaan:

"haluatko että maksan?"
Vastaat tähän ystävällisesti että kiitos paljon, mutta voin maksaa omani. Problem solved.

Sanoin että hän saa ihan itse päättää maksaako hän kaiken vai maksanko omani.
Tässä toimit todella tökerösti. Ja tiedän kyllä miksi. Et kehdannut sanoa suoraan että haluat miehen maksavan, vaikka sitä halusit. Joten sanoit noin, asettaen miehen tilanteeseen jossa hän vaikuttaa epäherrasmiesmäiseltä ellei maksa - ja vihjaten ettei ole pakko, mutta ellet maksa, uusia treffejä ei ehkä tule. Jos et kehtaa sanoa suoraan että haluat miehen maksavan, sinun ei tulisi kehdata antaa miehen maksaa.

Siihen alkoi vielä vängätä että "jos sulla on rahasta tiukkaa niin kyllä minä voin maksaa jos pakko"
Tämä oli puolestaan mieheltä tökeröä, mutta ei lähimainkaan yhtä tökeröä kuin sinun tapasi toimia.

Joo ei, liian kiusallista! Laitoin äijän sitten maksamaan.
Kuten Kaffebulla jo kirjoitti, nähtävästi mies oli oikeassa ja sinulla oli rahasta tiukkaa.

Vierailija
188/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahankerjäys sellainen joka kerjää heti rahaa että "voi nähdä" muuten ei varaa mihinkään, säästäminen ihan kaikessa tyyliin pahvimukikahvi halvalla ärrältä/nesteeltä tai kahvikutsu kotona joka oikeasti panoseuran etsintää yheksi yöksi, kerjäys "ajelulle" tosiasiassa panoseuran haku, uhkailu sillä että poistaa profiilin jos ei juokse heti näkemään miestä. Someprofiilien piilottaminen myös redflag sellaisilla miehillä voi olla tyttöystävä ja tyttöystävän kuvia jos ei halua jakaa mitään tietoja/profiilia. Nykyään lähes kaikilla on someprofiili, pidän erittäin outona jos mies käyttää puhelimella ainoastaan vain puheluita ja deittisivuja, eikä suostu jakamaan muuta tietoa, sellaisilla yleensä numerokin vaihtuu aina.

Vierailija
189/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistä 187 unohtui nimimerkki.

Toivottavasti seuraavalla kerralla osaat käyttäytyä ravintolassa.

Vierailija
190/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyi ravintolassa kun olimme syöneet, että "haluatko että maksan?". Todella kiusallinen tilanne, ei tuohon voi oikein vastata ilman että kuulostaa itse ihan idi ootilta. Sanoin että hän saa ihan itse päättää maksaako hän kaiken vai maksanko omani. Siihen alkoi vielä vängätä että "jos sulla on rahasta tiukkaa niin kyllä minä voin maksaa jos pakko". Joo ei, liian kiusallista! Laitoin äijän sitten maksamaan. Jos olisi vaikka tarjoilijalta pyytänyt kaksi laskua niin ei siinä mitään, ihan hyvin olisi hoidettu.

Miten niin kiusallinen?

Eikö teillä naisilla pitänyt olla sosiaaliset taidot hallussa?

Minäpä opetan miten tuollainen tilanne hoidetaan:

"haluatko että maksan?"
Vastaat tähän ystävällisesti että kiitos paljon, mutta voin maksaa omani. Problem solved.

Sanoin että hän saa ihan itse päättää maksaako hän kaiken vai maksanko omani.
Tässä toimit todella tökerösti. Ja tiedän kyllä miksi. Et kehdannut sanoa suoraan että haluat miehen maksavan, vaikka sitä halusit. Joten sanoit noin, asettaen miehen tilanteeseen jossa hän vaikuttaa epäherrasmiesmäiseltä ellei maksa - ja vihjaten ettei ole pakko, mutta ellet maksa, uusia treffejä ei ehkä tule. Jos et kehtaa sanoa suoraan että haluat miehen maksavan, sinun ei tulisi kehdata antaa miehen maksaa.

Siihen alkoi vielä vängätä että "jos sulla on rahasta tiukkaa niin kyllä minä voin maksaa jos pakko"
Tämä oli puolestaan mieheltä tökeröä, mutta ei lähimainkaan yhtä tökeröä kuin sinun tapasi toimia.

Joo ei, liian kiusallista! Laitoin äijän sitten maksamaan.
Kuten Kaffebulla jo kirjoitti, nähtävästi mies oli oikeassa ja sinulla oli rahasta tiukkaa.

"Jos et kehtaa sanoa suoraan että haluat miehen maksavan, sinun ei tulisi kehdata antaa miehen maksaa."

Tämä on muuten hemmetin hyvä pointti. Jos et kehtaa sanoa toivettaan suoraan ja ääneen, kannattaa miettiä miksi se toive hävettää niin paljon.

Vierailija
191/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaikutti melko normaalilta aluksi, sitten lähetin kuvia niin kauhea valitus kuvanmuokkauksen käytöstä ja hänellä "paremmuuden tunne" ettei hän käytä koskaan mitään muokkauksia kuviinsa. Hän ei kyennyt kehumaan tai vastaamaan normaalisti kuvaan, en myöskään ollut vaihtanut hiusten/silmien väriä. Tosiasiassa olin laittanut kuvaan vain kehykset, en ollut muokannut naamaani. Muutakin omituista/ilkeää hän sanoi, kuten se ettei minulle tapahdu mitään, no paljoa hyvää ei ole tapahtunut mutta ikävää sitäkin enemmän on. Minulle oli yllättävä se kuvan lyttääminen täysin muokatuksi. 

Vierailija
192/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka halus vielä jatkaa esileikkiä, vaikka mulla jo seiso täysillä ja panetti. Oli kyllä täydellinen turn off se tilanne ja pilas koko tunnelman ja fiiliisen. Lienee sanomattakin selvää, ettei akka enää seuraaville treffeille meikäläisen kanssa päässyt.

Mahtaa sitä harmittaa 😂

Vierailija
193/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamaa. Naisen aviomies oli kotona katsomassa toimintaleffaa ja he alkoivat riitelemään siirtyykö aviomies arestiin toiselle puolelle taloa siksi aikaa kun me juomme viiniä. Livahdin paikalta.

Polyamoriakuvio. Nainen kertoi että hänellä on tyttöystävä joka haluaisi katsella kun tämä nainen panee minua sträppärillä. Oli pakko kieltäytyä tarjouksesta.

Herrasmiesvaatimus. Nainen vaati että ostan hänelle juoman, ja kieltäytyi puhumasta tai katsomasta minuun päin kun en heti reagoinut. Odottelin rauhassa hetkisen ja kävin ostamassa juoman. Nainen ilahtui kovasti. Siis muutamaksi sekunniksi, koska ilmoitin samalla että tämä oli tässä.

Fanittamista. Naisen makuuhuoneen seinät olivat täynnä erään suomalaisen muusikon kuvia, ja kävi ilmi että hänen elämänsä pyöri tämän muusikon fanitamisen ympärillä. Kyseinen muusikko on vanha kaverini.

Avioliitto. Naisen aviomies oli mukana baarissa. Kuulemma suhde olisi ok koska he olivat naimisissa vain käytännön syistä. He kysyivät haittaisiko jos mies olisi treffeillä mukana. Vastasin että kyllä se vähän haittaisi.

Vierailija
194/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko sitten kuvissa lihava vai mistä tuo tuli? Jostainhan miehen täytynyt saada käsitys että olisit lihava.

Oletan näin sivusta miehen kommentin johtuneen siitä, että harvoin deittipalvelujen kuvat vastaavat todellisuutta, kun lopulta nähdään livenä. Oli siis positiivisesti yllättynyt, mutta tälle naiselle tietty red flag.

Jälleen kerran, ei se ongelma ollut itse mielipide vaan käytös. Normaali ihminen ei ensi sanoikseen arvioi vieraan ihmisen kehoa. Se ei ole sopivaa käytöstä. Harva nainen haluaa olla huonokäytöksisen oudokin kanssa, joka laukoo asiattomuuksia ja jolla ei ole tilannetajua.

Ovatko miehet oikeasti näin autisteja?

Eri

Kyllä tosi iso osa miehistä on juurikin näin autisteja. Ja perustelevat sitä sillä, että hänhän vaan sano mitä ajattelee ja on rehellinen. Yes. Ja sanon tämän 48 ikävuoden kokemuksella.

Miesten kyvyttömyys miettiä mitä suustaan päästää lisääntyy keski-iässä. Olen miesvaltaisella alalla ja ai että sitä naamailua. Joudun oikeasti pistämään tiukasti vastaan niille töissä. Ja se kähmintä. Jokin aika sitten firman dinnerillä yksi noin 60 v kollega jo tuli imuttelemaan mun poskea kännissä, hyi hitto.

Siinä meni sitten autismin määritelmä täysin uusiksi. En nyt kyllä tiedä, että kumpia pilkkaat enemmän. Miehiä vai autisteja.

Vierailija
195/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Dinnerillä"

Kuka helvetti käyttää tuota sanaa?

Vierailija
196/235 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Draamaa. Naisen aviomies oli kotona katsomassa toimintaleffaa ja he alkoivat riitelemään siirtyykö aviomies arestiin toiselle puolelle taloa siksi aikaa kun me juomme viiniä. Livahdin paikalta.

Polyamoriakuvio. Nainen kertoi että hänellä on tyttöystävä joka haluaisi katsella kun tämä nainen panee minua sträppärillä. Oli pakko kieltäytyä tarjouksesta.

Herrasmiesvaatimus. Nainen vaati että ostan hänelle juoman, ja kieltäytyi puhumasta tai katsomasta minuun päin kun en heti reagoinut. Odottelin rauhassa hetkisen ja kävin ostamassa juoman. Nainen ilahtui kovasti. Siis muutamaksi sekunniksi, koska ilmoitin samalla että tämä oli tässä.

Fanittamista. Naisen makuuhuoneen seinät olivat täynnä erään suomalaisen muusikon kuvia, ja kävi ilmi että hänen elämänsä pyöri tämän muusikon fanitamisen ympärillä. Kyseinen muusikko on vanha kaverini.

Avioliitto. Naisen aviomies oli mukana baarissa. Kuulemma suhde olisi ok koska he olivat naimisissa vain käytännön syistä. He kysyivät haittaisiko jos mies olisi treffeillä mukana. Vastasin että kyllä se vähän haittaisi.

😂 Mistä sä onnistut löytämään noita hulluja?

Vierailija
197/235 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh mitä juttuja täällä. Milloinkahan osuu omalle kohdalle.

Itse olen tavannut vain mukavia ja fiksuja miehiä jotka olleet tavattua jopa miellyttävämpiä kuin osannut odottaa.

Minut hurmataan keskustelutaidoilla ja huumorintajulla. Kaikki olleet ihan juuri niin mukavia kuin osasin odottaakin.

Minä päädyn sopimaan tapaamisen siinä 2 viikon kohdalla vasta. Jos keskustelu pysyy aktiivisena tämän aikaan ja ne keskustelut on antoisia niin ikinä ei ole tarvinnut sitten pettyä.

Oma deittilistani on ajalta ennen tindereitä. Jokainen heistä on vaikuttanut aluksi tosi mukavalta. Deittejä silti ovat nykymittapuulla olleet, kun vasta pariin kertaan nähty deittimielessä.

Vierailija
198/235 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin täällä foorumilla olevasta toisesta ketjusta, kuinka joku Kiusaajamies oli ensin viestitellyt naisen kanssa, sitten menivät treffeille ja mies oli TAHALLAAN loukannut naista sanoen yllättäen "Tiesitkö että oot Sipe Santapukin näköinen", jotta näkisi tämän reaktiot. Nainen oli mennyt hiljaiseksi ja poistunut. Nyt tää Kusipäämies kehuu toimintaansa täällä, hänen logiikkansa oli, että nainen oli viestitittelyissään "nostanut itseään jalustalle" ja mies halusi pudottaa naisen siihen paikoilleen, mihin mies hänet halusi polkea. 

Tällainen käytös on 100% RED FLAG!

Hirveä mies. En ole vielä ehtinyt puida hommaa siinä ketjussa, mutta kohta annan paskiaisen kuulla sen, mikä hänessä on vialla ja potku perään. 

Enpä ole koskaan kuullut mitään noin typerää :D

Eikö noilla ihmisillä ihan oikeasti ole mitään tekemistä elämässään?

Vierailija
199/235 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Mistä sä onnistut löytämään noita hulluja?

Kun on ujo ja huono tekemään aloitteita, niin noinhan siinä käy. Naisissa on aika vähän aloitteellisia, ja iso osa aloitteellisista vähän...erikoisia.

200/235 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

No ilmeisesti sulla sitten oli tiukkaa, kun pistit miehen maksamaan.

Juuri näin. Kaffebulla on selkeästi tämän palstan fiksuin naiskirjoittaja.

Eikös Kaffebulla ole mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme