Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Red flag -deitin teko, joka sai sinut pakenemaan?

Vierailija
27.09.2022 |

Kerro deitistäsi, joka sanoi tai teki jotain, mikä sai sinut juoksemaan pakoon.

Kommentit (235)

Vierailija
161/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyi ravintolassa kun olimme syöneet, että "haluatko että maksan?". Todella kiusallinen tilanne, ei tuohon voi oikein vastata ilman että kuulostaa itse ihan idi ootilta. Sanoin että hän saa ihan itse päättää maksaako hän kaiken vai maksanko omani. Siihen alkoi vielä vängätä että "jos sulla on rahasta tiukkaa niin kyllä minä voin maksaa jos pakko". Joo ei, liian kiusallista! Laitoin äijän sitten maksamaan. Jos olisi vaikka tarjoilijalta pyytänyt kaksi laskua niin ei siinä mitään, ihan hyvin olisi hoidettu.

Mua alkoi jostain syystä naurattaa tämä kun muistin mitä lapsni isä sanoi minulle kun lapsi oli vielä pieni. Tarjoutui avuliaasti AUTTAMAAN minua lapsen hoidossa jos minulla oli jotain muuta. Hei ihan oikeast, kyllä sä voit mua pyytää avuksi jos sun pitää mennä jonnekin. Voin kyllä katsoa lapsen perään jos sinulla on jotain tärkeää menoa. Selitin sitten moneen kertaan että ei, hän ei ole lapsenhoitaja vaan lapsen isä joka hoitaa omaa lastansa, eikä auta ketään tällä toimenpiteellään. Hän ei siis suostunut ottamaan lasta minkään sopimuksen mukaan, vaan ainoastaan silloin jos minulla oli jotain minne ne lasta voisi ottaa mukaan. JA nämä tilanteet sitten olisi toki pitänyt hänelle selvittää että minne olen menossa, jotta hän olisivoinut arpoa onko se sellainen tilanne jossa hänen apua tarvittaisiin.

:D :D

Voisin hyvin kuvitella hänet vänkäämässä jonkun kanssa ruokalaskusta, jonka hän voi kyllä maksaa jos toisella ei ole varaa siihen.

Vierailija
162/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kertoi jännämiehistä juttuja ja kuinka on tullut langettua vääriin miehiin, niin en jaksanut kuunnella hänen jälkiviisauksia, niin häivyin, kun toinen oli vessassa.

Nämä tyypit ovat sellaisia red flagejä, että pakoon heti!

Joo jos naisella on paljon näitä "epäonnistuneita suhteita" on todella iso redflag. Huomannut että toiset naiset oikein hakemalla hakee ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka halus vielä jatkaa esileikkiä, vaikka mulla jo seiso täysillä ja panetti. Oli kyllä täydellinen turn off se tilanne ja pilas koko tunnelman ja fiiliisen. Lienee sanomattakin selvää, ettei akka enää seuraaville treffeille meikäläisen kanssa päässyt.

Vierailija
164/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti sanoi roikkuvista korvakoruistani että naiset viestivät korvakoruillaan miehille että heitä kiinostaa seksi tänään. 

Toinen deitti sanoi että naiset pitävät hameita kun ovat halukkaita parittelemaan. Muina aikoina housuja.

Kolmas deitti kysyi että voisinko alkaa tekemään hänelle arkisin ruuan, hän voisi maksaa siitä.

Neljäs deitti kalisutteli hampaita oiini suudellessamme ekaa kertaa. Toista kertaa ei tullut. 

Viides deitti sanoi baarimikolle että baarimikolla ei ole lupaa hymyillä minulle tai heittää kanssani vitsiä.

Kuudes deitti sanoi että aikuiset voivat sydä karkkia ja herkkua vaikka päivittäin, lasten katsoessa vierestä. Perustelu oli se että aikuiset määräävät ja lapset tekevät kuten määrätään.

Vierailija
165/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kertoi jännämiehistä juttuja ja kuinka on tullut langettua vääriin miehiin, niin en jaksanut kuunnella hänen jälkiviisauksia, niin häivyin, kun toinen oli vessassa.

Joo jos naisella on paljon näitä "epäonnistuneita suhteita" on todella iso redflag. Huomannut että toiset naiset oikein hakemalla hakee ongelmia.

Tuohan kertoo enemmän sinusta.

Vierailija
166/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka halus vielä jatkaa esileikkiä, vaikka mulla jo seiso täysillä ja panetti. Oli kyllä täydellinen turn off se tilanne ja pilas koko tunnelman ja fiiliisen. Lienee sanomattakin selvää, ettei akka enää seuraaville treffeille meikäläisen kanssa päässyt.

Jos se akka ei ollu vielä kiihottunu.

Vierailija
167/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on luottokorttivelkaa, niin se on ehdoton no no...

Vierailija
168/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäs nämä luottotiedottomat miehet sitten?

Vierailija
169/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oharit ja myöhästelyt! Näille ei kannata antaa siimaa yhtään. Se paska käytös vaan jatkuu ja jatkuu. Aina ollaan vähintäänkin myöhässä eikä mitään aikatauluja voi oikein sopia. Osoittaa todellista välinpitämättömyyttä ja itsekyyttä. Niin ja tietenkin nämä samaiset tyypit raivostuvat, jos heitä odotutetaan. Erikoista.

Vierailija
170/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä oli ainakin yksi mielestään ovela espanjalainen. Alkoi kertoa nyyhkytarinaa ennen ensimmäisiäkään treffejä. Todella "yllättäen" oli mua vailla kotiin, jossa voisimme puhua hänen vaikeasta tilanteestaan teekupposen äärellä. Ei käyny kahvit julkisella paikalla. Kaikkea ne yrittävät. Poistin matchin.

Vierailija
171/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on tullut välillä kummallisia tilanteita vastaan. Jos laitan "espanjalaiselle" jonkun simppelin espanjankielisen kommentin kesken keskustelun, niin se ohittaa sen täysin. Sama juttu käynyt "italualaisen" kanssa. Pisti kyllä epäilemään, että kyseiset miehet olivat hieman idempää kotoisin. Ehkä nuo maat ovat myyvempiä kuin joku Turkki tms. Kannattaisi kyllä osata sitä espanjaa, jos leikkii olevansa sieltä kotoisin.

Vierailija
172/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs nämä luottotiedottomat miehet sitten?

En tiedä heistä, koska en miehiä etsi.

Vierailija
173/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä juttuja täällä. Milloinkahan osuu omalle kohdalle.

Itse olen tavannut vain mukavia ja fiksuja miehiä jotka olleet tavattua jopa miellyttävämpiä kuin osannut odottaa.

Minut hurmataan keskustelutaidoilla ja huumorintajulla. Kaikki olleet ihan juuri niin mukavia kuin osasin odottaakin.

Minä päädyn sopimaan tapaamisen siinä 2 viikon kohdalla vasta. Jos keskustelu pysyy aktiivisena tämän aikaan ja ne keskustelut on antoisia niin ikinä ei ole tarvinnut sitten pettyä.

Vierailija
174/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on yleensä tullut puheeksi treffeillä?

Vierailija
175/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavannut vain mukavia ja fiksuja miehiä jotka olleet tavattua jopa miellyttävämpiä kuin osannut odottaa.

Minut hurmataan keskustelutaidoilla ja huumorintajulla. Kaikki olleet ihan juuri niin mukavia kuin osasin odottaakin.

Minä päädyn sopimaan tapaamisen siinä 2 viikon kohdalla vasta. Jos keskustelu pysyy aktiivisena tämän aikaan ja ne keskustelut on antoisia niin ikinä ei ole tarvinnut sitten pettyä.

Mä en viitsi kirjoitella enää kovin pitkään. Alussa tein sen virheen ja löysin lähinnä kirjekavereita, jotka katosivat savuna ilmaan kun ehdotin tapaamista. Moni myös osaa valehdella ummet ja lammet kirjallisesti. Kasvokkain se ei onnistukaan niin helposti. Treffeillä selviää aika äkkiä se oikea pituus, paino ja ikä. Jos noista valehtelee, niin se on sit siinä. Yllättävän moni on valehdellut. Ja ne hyvät kirjoittelijat saattavat myös livenä käydä kimppuun kuin sika limppuun. Ei tietoakaan itsekontrollista tai käytöstavoista. Sitäkään ei voi ennakoida ennen treffejä.

Vierailija
176/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että treffit tulevat jäämään lyhyeksi, kun mies silmäili vartaloni päästä varpaisiin kun tervehdimme. Silloin olin vielä niin kiltti että join nopeasti kahvit, nykyään lähtisin sanaa sanomatta. Vaikka nykyään olen sen verran fiksumpi että tuollainen juntti ei onnistuisi varmaan minua edes treffeille huijaamaan.

Vierailija
177/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin täällä foorumilla olevasta toisesta ketjusta, kuinka joku Kiusaajamies oli ensin viestitellyt naisen kanssa, sitten menivät treffeille ja mies oli TAHALLAAN loukannut naista sanoen yllättäen "Tiesitkö että oot Sipe Santapukin näköinen", jotta näkisi tämän reaktiot. Nainen oli mennyt hiljaiseksi ja poistunut. Nyt tää Kusipäämies kehuu toimintaansa täällä, hänen logiikkansa oli, että nainen oli viestitittelyissään "nostanut itseään jalustalle" ja mies halusi pudottaa naisen siihen paikoilleen, mihin mies hänet halusi polkea. 

Tällainen käytös on 100% RED FLAG!

Hirveä mies. En ole vielä ehtinyt puida hommaa siinä ketjussa, mutta kohta annan paskiaisen kuulla sen, mikä hänessä on vialla ja potku perään. 

Vierailija
178/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin täällä foorumilla olevasta toisesta ketjusta, kuinka joku Kiusaajamies oli ensin viestitellyt naisen kanssa, sitten menivät treffeille ja mies oli TAHALLAAN loukannut naista sanoen yllättäen "Tiesitkö että oot Sipe Santapukin näköinen", jotta näkisi tämän reaktiot. Nainen oli mennyt hiljaiseksi ja poistunut. Nyt tää Kusipäämies kehuu toimintaansa täällä, hänen logiikkansa oli, että nainen oli viestitittelyissään "nostanut itseään jalustalle" ja mies halusi pudottaa naisen siihen paikoilleen, mihin mies hänet halusi polkea. 

Tällainen käytös on 100% RED FLAG!

Hirveä mies. En ole vielä ehtinyt puida hommaa siinä ketjussa, mutta kohta annan paskiaisen kuulla sen, mikä hänessä on vialla ja potku perään. 

Narsistit tekee tuota.

Vierailija
179/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kertoo enemmän sinusta.

Niin onhan se aikamoinen turn-off mies joka sanoo joskus vähän jotain negatiivista naisista, eikä palvo maata jalkojen alla.

Vierailija
180/235 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en viitsi kirjoitella enää kovin pitkään. Alussa tein sen virheen ja löysin lähinnä kirjekavereita, jotka katosivat savuna ilmaan kun ehdotin tapaamista. Moni myös osaa valehdella ummet ja lammet kirjallisesti. Kasvokkain se ei onnistukaan niin helposti. Treffeillä selviää aika äkkiä se oikea pituus, paino ja ikä. Jos noista valehtelee, niin se on sit siinä. Yllättävän moni on valehdellut. Ja ne hyvät kirjoittelijat saattavat myös livenä käydä kimppuun kuin sika limppuun. Ei tietoakaan itsekontrollista tai käytöstavoista. Sitäkään ei voi ennakoida ennen treffejä.

En ole missään ulkonäkö/ikäjutuissa koskaan valehdellut, mutta en vaan kyennyt kertomaan että olin siinä iässä vielä täysin kokematon. Se tuntui vaan niin nolottavalta ja pelkäsin, että se olisi ollut heti siinä. Vaikka parempi se olisi ollut heti kertoa ja ottaa vaikka ne pakit siitä, kun nolostihan se tuli esille sitten myöhemmin kuitenkin ihan käytännössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi