Red flag -deitin teko, joka sai sinut pakenemaan?
Kerro deitistäsi, joka sanoi tai teki jotain, mikä sai sinut juoksemaan pakoon.
Kommentit (235)
Kissoja vihaavat pelkäävät yleensä itsenäisesti ajattelevia naisia. Kissat eivät yleensä halua miellyttää ja ovat itsenäisiä. Tämän vuoksi kissoja pidetään usein myös ilkeämpinä kuin koiria, jotka uskovat laumansa pomoa.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin baarissa mukavan miehen. Samanikäinen kuin minä, päälle parikymppinen. Korkeakouluopiskelija, työhistoriaa, siisti ja komea ulkonäöltä, sivistynyt.
Olin jo vähän ihastunut. Kunnes mies alkoi pommittaa viesteillä parin viikon jälkeen. Viestit oli ihan turhanpäiväisiä, ilmoitti tyyliin lenkille lähdöstään lähtien kaiken. Halusi nähdä kokoajan ja alkoi vänkkäämään "miksei käy/etkö nyt voisi/cmoon nyt" jos en suostunut. Usein oli oikeasti kiire enkä ehtinyt siksi nähdä. Viestejä alkoi tulla enemmän ja enemmän, koko päivän puhelin kilisi jatkuvasti. Alkoi tulla epäilyttävä olo miehestä, vaikka kaverini sanoivat minun ylireagoivan. Vika tikki oli kun mies alkoi valittaa, että kaikki naiset hylkäävät hänet ja kuinka naiset rakastuvat renttuihin, hän ei kelpaa kenellekään. Kun sanoi: "ehkä oon liian nice guy vaan, pitäis olla joku pahis et kelpaan😡", pistin jutun poikki. Oisko todellinen syy pakkien saamiseen viesteillä pommitus ja painostaminen näkemään😅
Ei siis ollut perus ihastuneen innokasta viestittelyä, vaan todella yli-innokasta ja luotaantyöntävää.
Enemmänkin sanoisin että tuollainen keskustelupalstojen katkera incelmies-käyttäytyminen on luotaan työntävää. Itse naisena tykkään viestitellä jos olen kiinnostunut tyypistä, mutta tietysti kohtuudella.
Vierailija vierailija qw34 kirjoitti:
Kissoja vihaavat pelkäävät yleensä itsenäisesti ajattelevia naisia. Kissat eivät yleensä halua miellyttää ja ovat itsenäisiä. Tämän vuoksi kissoja pidetään usein myös ilkeämpinä kuin koiria, jotka uskovat laumansa pomoa.
Tämä siis kommenttina tuohon "kissat saavat sitten lähteä jos alamme seurustelemaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä kävin sokkotreffeillä ja tyttö toi kaverin mukanaan. Kaikenlainen ylimääräisen väen raahaaminen sinne treffeille on kyllä aikamoinen ärsytys. Että niin, kenenkäs kanssa mä nyt treffasinkaan?
Fiksu tyttö.
Tuleeko kaveri sänkyynkin miehen kanssa kun ei uskalla yksin ilman kaveria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes ehditty tapaamaan, mutta kertoi omaavansa 170cm/39kg mitat ja kun kysyin, että miksi painaa noin vähän ja onko yrittänyt nostaa painoa niin ei vastannut noihin mitään.
Tuon lisäksi vaikutti jotenkin epävakaalta ja pommitti viesteillä niin paljon, että sai jopa epätoivoisen ikisinkkumiehen laittamaan pelin poikki.
Mulla aika samanlainen läppä. Olin 4v täysin sinkkuna ja mietin, jos yrittäis alottaa jotain uutta, mutta olin tyytyväinen silti elämääni ilman naista, koska totuin olemaan yksin ja ajattelin, että on varmasti vaikeaa alottaa taas kaikki alusta. Tapasin upean naisen ja oli todella jees. Sanoin hänelle, että alotetaan rauhallisesti, kun molemmilla ikää jo 40v ja lapsetkin molemmilla on aikuisia ja oma lapsi oli armeijassa ja teki muuttoa omaan kotiin jne. Hänen lapsi oli muuttanut omaan kotiin ja oltiin täysin vapaita. Oltiin oltu joku 1kk, kun kaikki pamahti käsiin. Alko tulla viestejä niin sairaasti ettei mitään järkeä. Alko syyttää mua pettämisestä ja polttaa asuntoni, jos joku toinen nainen on luonani. Sanoin, että olen kaupassa. Sitten aamulla, kun lähdin töihin, niin se nainen oli kirjaimellisesti pusikon takana kyttäämässä menenkö töihin. Olin mitvit. Sanoin etten jatka tätä ns suhdetta. Ei hyväksynyt, Sain yhden päivän aika 200 viestiä missä eka rakasti minua ja yhtäkkiä vihasi minua ja uhkasi tappaa minut ja lapseni jne jne ja taas rakasti ja itki jne jne.
Kun hän kertoi ns suhteen alussa exästään, että oli hullu ja väkivaltainen, niin en usko enää. Mä uskon, että se äijä pakkas kamat ja häipy ettei sille käy mitään.
Tässä on nyt sellainen vaikeimmasta päästä oleva tunne-elämältään epävakaa. Tällaisen kanssa on parasta juosta heti ja kauas.
Nainen oli ihan eri, kun meikit pesi pois!
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli ihan eri, kun meikit pesi pois!
LOL
Dickpickien lähettely, ennen kuin olimme edes livenä tavanneet. Yäk, yäk, yäk.
Mitä niihin ees kuuluisi vastata? "Onpa hieno"😅 ite vastasin että etsitään selkeästi eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Deittimuija toi ensitreffeille mukaan äitinsä ja lapsensa.
Hyvä tietää alusta lähtien, mitä kauppaan sisältyy. :D
Nainen osoitti bipolaarisuuttaan seksin aikana ja rupesi vertaamaan minua, etten ollut väkivaltainen rakastaja kuten exänsä, niin ghostasin.
Voisko mode poistaa tän trolliketjun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä kävin sokkotreffeillä ja tyttö toi kaverin mukanaan. Kaikenlainen ylimääräisen väen raahaaminen sinne treffeille on kyllä aikamoinen ärsytys. Että niin, kenenkäs kanssa mä nyt treffasinkaan?
Fiksu tyttö.
Tuleeko kaveri sänkyynkin miehen kanssa kun ei uskalla yksin ilman kaveria?
Teinitytöltä sokkotreffeillä erittäin fiksua käytöstä, ties mikä 3-kymppinen pedofiili siellä on oikeasti vastassa. Jos treffityyppi on fiksu niin kaveri voi mennä vähän sivummalle siksi aikaa. Seuraavat treffit sitten kahdestaan. Ekoilla treffeillä nyt tuskin muutenkaan päämääränä on se että ne johtavat lakanoiden väliin.
Manspleinas politiikkaa tyyliin tyhmät ja tunteelliset naiset äänestää vihervasemmistoa, kun taas fiksut rationaalisesti ajattelevat miehet äänestävät Perussuomalaisia. Kun vähän kyseenalaistin veti hirveet raivarit ja marssi kahvilasta ulos tupakalle. Kuka tässä oli se tunteellinen herkkis?
Vierailija kirjoitti:
Manspleinas politiikkaa tyyliin tyhmät ja tunteelliset naiset äänestää vihervasemmistoa, kun taas fiksut rationaalisesti ajattelevat miehet äänestävät Perussuomalaisia. Kun vähän kyseenalaistin veti hirveet raivarit ja marssi kahvilasta ulos tupakalle. Kuka tässä oli se tunteellinen herkkis?
Mikset itse alkaisi nais-ymmärtämään? :D
Minuun osoitetaan kiinnostusta koska olen "ihanan oloinen ihminen" kuulemma mutta kaikkien ketjujen mukaan en ole seurusteluainesta koska käyn terapiassa. Ei se sinänsä haittaa koska en ole tavannut ketään kenestä olisin kiinnostunut. Mutta välillä tuntee olevansa huono ihminen kun lukee näitä "ei kannata sekaantua" kommentteja.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyi ravintolassa kun olimme syöneet, että "haluatko että maksan?". Todella kiusallinen tilanne, ei tuohon voi oikein vastata ilman että kuulostaa itse ihan idi ootilta. Sanoin että hän saa ihan itse päättää maksaako hän kaiken vai maksanko omani. Siihen alkoi vielä vängätä että "jos sulla on rahasta tiukkaa niin kyllä minä voin maksaa jos pakko". Joo ei, liian kiusallista! Laitoin äijän sitten maksamaan. Jos olisi vaikka tarjoilijalta pyytänyt kaksi laskua niin ei siinä mitään, ihan hyvin olisi hoidettu.
Tuo mieshän käyttäytyi todella ritarillisesti. Itse olisin miehenä ilman muuta olettanut, että maksat omat ruokasi.
Ruoat tmv. voi maksaa vaikka vuorotellen.
Tapasin miehen ja menimme sitten haukkaamaan illan lopuksi huikopalaa. Mies etuili kaikkien ohi jonossa, joten ei jatkoon.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pyysi minua kahville ja ilmoitti, ettei hän sitten aio maksaa minun osuutta. Juu ei tarvitse, kiitos hei :D
Mun mielestä ensitreffeillä kumpikin maksaa omat ruokansa, ellei sitten jompikumpi ole nimenomaan sanonut tarjoavansa.
Minulle on aina tarjottu, vaikkakin olen joskus halunnut maksaa itse, johtuen ihan siitä, että en halua enää tavata.
On ollut erikoisia tapauksia paljonkin. Yksi puolta nuorempi nainen halusi heti tutustuttaa minut vanhemmilleen ja halusi lapsen kanssani. Yksi nainen ei suostunut laittamaan kuvaansa, vaikka etsin urheilullista naista. Tuli kotiini treffeille, tarjosin kahvit. Naisella oli painoa arviolta yli 100 kiloa, tuijotti koko ajan kännykkäänsä ja vastaili jonkun viesteihin. Katsottuani aikani sitä touhua sanoin naiselle, että eiköhän ole parempi kun lähdet kotiisi, tästä ei taida tulla nyt mitään. Yksi nainen tuli luokseni jälleen, joi teetä ja kohta alkoi itkemään kuinka ilkeä hänen exänsä oli. Jälleen yksi nainen, tämä oli jo psykiatri, kertoi minulle kuinka rankkaa ero hänellä oli, ja että hänen on vaikea luottaa enää miehiin.
Tapasin baarissa mukavan miehen. Samanikäinen kuin minä, päälle parikymppinen. Korkeakouluopiskelija, työhistoriaa, siisti ja komea ulkonäöltä, sivistynyt.
Olin jo vähän ihastunut. Kunnes mies alkoi pommittaa viesteillä parin viikon jälkeen. Viestit oli ihan turhanpäiväisiä, ilmoitti tyyliin lenkille lähdöstään lähtien kaiken. Halusi nähdä kokoajan ja alkoi vänkkäämään "miksei käy/etkö nyt voisi/cmoon nyt" jos en suostunut. Usein oli oikeasti kiire enkä ehtinyt siksi nähdä. Viestejä alkoi tulla enemmän ja enemmän, koko päivän puhelin kilisi jatkuvasti. Alkoi tulla epäilyttävä olo miehestä, vaikka kaverini sanoivat minun ylireagoivan. Vika tikki oli kun mies alkoi valittaa, että kaikki naiset hylkäävät hänet ja kuinka naiset rakastuvat renttuihin, hän ei kelpaa kenellekään. Kun sanoi: "ehkä oon liian nice guy vaan, pitäis olla joku pahis et kelpaan😡", pistin jutun poikki. Oisko todellinen syy pakkien saamiseen viesteillä pommitus ja painostaminen näkemään😅
Ei siis ollut perus ihastuneen innokasta viestittelyä, vaan todella yli-innokasta ja luotaantyöntävää.