Red flag -deitin teko, joka sai sinut pakenemaan?
Kerro deitistäsi, joka sanoi tai teki jotain, mikä sai sinut juoksemaan pakoon.
Kommentit (235)
Akka pälätti kuin papupata - ei jatkoon!
Alkis-nainen, en haaskaa aikaa sellaisten hoivaamiseen.
Menin treffeille naisen kanssa (olen nainen), joka salaili seksuaalista suuntautumistaan omalta perheeltään ja ystäviltään. Eli olisin aina ollut varmaan joku kämppis tai paras ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin juteltu Tinderissä ja ekan kerran kun tavattiin niin miehen ensimmäiset sanat mulle olivat, että onneksi et ole lihava livenä.
Olitko sitten kuvissa lihava vai mistä tuo tuli? Jostainhan miehen täytynyt saada käsitys että olisit lihava.
Ihan normaalipainoinen olen kuvissa ja livenä. Mutta kyllä miehen ajatusmaailmassa on aika paljon vialla jos tuo on ensimmäinen asia mikä mieleen juolahtaa kun uuden ihmisen tapaa. Ei todellakaan kiinnosta noin pinnallinen tapaus.
No sinäkö et sitten huomaa lainkaan, jos mies ilmaantuu treffipaikalle kuviaan paljon lihavampana? Sallin epäillä hieman.
Tämä nainenhan ei ollut lihavampi kuin kuvissa?? Tuollainen tokaisu tarkoittaa, että on odotellessaan mielessään hokenut "toivottavasti ei ole lihava". Sitten on vielä niin juntti, että sanoo sen ääneen.
Ei normaali ihminen tommoista sano ääneen, vaikka toinen olisikin kuvistansa poikkeavan näköinen. Red flag tässä tapauksessa on käytöstapojen puute ( ja varmasti lisäksi myös pinallisuus. )Pointti olikin, ettei se mielessä ajattelu sitä pinnallisuutta poista.
Nii-in. Mitä sitten?
Että miten ajattelette olevanne parempia, jos pinnallisuus miehessä on iso turn-off? Koska olettehan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mukava neito vei minut hänen luokseen, mutta kun hän kaivoi esiin vaipan, että hän haluaisi laittaa ne minulle, niin mulle riitti sellaiset sekoilut ja lähdin.
Homo sinä olet vaippafetissisi kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin akateemista alaa ja olin kesätöissä, treffimies tehdastyössä (eli sillä hetkellä tienasi varmasti 2x omat tuloni). Alkoi ensimmäisillä treffeillä vängätä palkkaani ja "paljonko tienaan kun valmistun". Kertoi että olisi voinut koska vaan tienata yhtä paljon muttei _halunnut_ mennä yliopistoon, mielummin peruskoulupohjalta tehtaaseen koska niin sai rahaa heti. Vänkäsi tarkkaa tulevaa tulotasoani varmaan puoli tuntia, sellaisella katkeralla elämä on epäreilua-meiningillä. Minulla oli nälkä, ehdotin että mennään syömään, mies lupasi tarjota (olisin maksanut omat ruokani). Osti _yhden_ pienen alkupala-kevätrullan molemmille ja alleviivasi koko ruokailun ajan sitä, ettei sitten jatkossa ikinä syö ravintoloissa. Kaljaa (monikossa) kuitenkin otti (joka maksoi kevätrullaa enemmän). Jäi niin outo kuva, etten toiste lähtenyt vaikka kyseli monesti.
Tässä myös hyvä esimerkki siitä, miksi akateemiset naiset harvemmin deittailee tehdastyöläisiä. Ei ole nirsoilua vaan maailmat ei lainkaan natsaa.
Luulet siis, että kaikki amikset on tuon ukon kaltaisia juntteja? Akateemisuudesta huolimatta et sinäkään fiksulta vaikuta. Yleistäminen on typerintä, mitä ihminen voi tehdä.
Takertuminen jo ekoilla deiteilla. Mustasukkaisuus existä.
Puhuttiin kirjallisuudesta, ja Tinder-nainen sanoi, että manga ei ole kirjallisuutta ja että ne ei ole kirjoja.
Toisia treffejä tämän naisen kanssa ei tullut. En voi sietää juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin yhden tyypin, joka ei näyttänyt yhtään kuvaltaan, jonka tinkaamisen jälkeen sain.
Oltiin kahvilla Isossa Omenassa. Tyyppi vaikutti kärsimättömältä. Ettei yhtään kiinnostanut istua kahvilla.
No sitten ehdotti että lähdetään autolla ajelemaan.
No hän sitten päätti, että mennään Loimaalle. Hänellä on siellä joku mökki. Jossain vaiheessa Länsiväylää sain sanottua, ette minä minnekään Loimaalle lähde ja pyysin viemään takaisin.
No suostui kuitenkin kääntymään. Mutta vaikutti vihaiselta, ei pitänyt jonkun aikaa ratista kiinni. En huomauttanut tästä, koska ajattelin että se vain yllyttää häntä.
Ajoi minut kotini parkkikselle ja treffit olivat ohi.
Kai olis halunnut vaan jotain seksiä jossain mökillä eikä muuten kiinnostanut yhtään.
Toihan oli melkein kidnappaus 🙀
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä kävin sokkotreffeillä ja tyttö toi kaverin mukanaan. Kaikenlainen ylimääräisen väen raahaaminen sinne treffeille on kyllä aikamoinen ärsytys. Että niin, kenenkäs kanssa mä nyt treffasinkaan?
Fiksu tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Red flag kuulostaa niin hienolta, paljon parempi kuin punainen vaate or something similar, yes? Wai onko weakeinta ikinä, you decide itse.
Red flag ja punainen vaate eivät tarkoita samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin oli buutsit jalassa minua, pientä naista, 5 cm lyhyempi. Tynnyrivatsainen oli ja pienet kätöset. No, ei se mitään. Sitten humaltui baarissa ja rikkoi lasinsa ja sanoi, ettei häntä hävetä se yhtään, koska on rento tyyppi. Vakuutteli sitä useaan kertaan. Loppuillan tuijotti rintoja eikä osannut keskustella mistään.
Miten pienet kädet liittyvät aiheeseen? Kyse oli teosta.
No saa kuvauksesta sellaisen käsityksen, ettei mies harrastanut mitään sellaista ruumiinkulttuuria, jossa olisi kehittynyt litteämpi vatsa ja isommat kädet.
Nyt oli puhe käsistä, eikä käsivarsista. Käsien koon määrittelee genetiikka, eikä mikään määrä hauiskääntöjä tee kämmenistä isompia.
Mun mies on sitten varmaan luonnonoikku, koska nuorena laihana opiskelijapoikana ja myöhemmin it-työläisenä oli aika sirot kädet.
Kun sitten muutettiin ok-taloon, jossa hän on tehnyt tosi paljon kaikkea rakennus- ja lapiotöitä, on hänelle kehittynyt myös lapiokourat. :D
Sorry, mutta tuo ei ole mahdollista. Hänellä on ollut jo valmiiksi isot kädet, mutta mahdollisesti ohuet käsivarret. Fyysinen työ on sitten kasvattanut käsivarsia ja sitten luonut illuusion, että kämmenetkin ovat kasvaneet.
Voi kyllä vain on käsistä kehittynyt raksamiehen kourat.
Emme elä illuusiossa vaan ok-talossa, jossa on koko ajan ruumiillista tekemistä. Kokeile itse, niin näet mitä pikku kätösillesi käy, kun muutamankin vuoden teet niillä asioita ulkosalla - vaikka olisi työrukkaset kädessä. Näytä minulle ruumiillisen työn tekijä, jolla on hoikat nuorukaisen sormet. Et löydä sellaista.
Miehesi todella on luonnonoikku. Käsien kokoon EI voi vaikuttaa mitenkään.
-eri
Käsissäkin on lihaksisto ja lihaksisto voi kehittyä tai surkastua. Jos käsissä ei olisi lihaksia, ne eivät toimisi ollenkaan. Et voisi kantaa mitään, et puristaa, etkä liikuttaa.
Itselläni muuttui käsien muoto salitreenillä, ennen hoikista sormista tuli tanakat ja ranteet paksuuntuivat. Niin siinä käy, kun liikuttelee raskaita painoja.
Ei se käsien luusto kuitenkaan levene eikä sormet kasva pituutta vaikka miten hikipäässä painoja nostelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä kävin sokkotreffeillä ja tyttö toi kaverin mukanaan. Kaikenlainen ylimääräisen väen raahaaminen sinne treffeille on kyllä aikamoinen ärsytys. Että niin, kenenkäs kanssa mä nyt treffasinkaan?
Ystävä oli tinder-treffeillä. Olivat eka käyneet kahvilassa ja ajelleet jossain ja sitten mies oli ajanut heidät naispuolisen ystävänsä luo. Nainen sano, että hänellä on just sauna lämmin ja sekä treffimies että tämä ystävänainen heittivät vaatteet pois ja menivät saunaan. Treffimies ihmetteli, miksi ystäväni ei tule mukaan.
Minä ihmettelen kuka lähtee autoilemaan jonkun tuntemattoman tinder-seuralaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mentiin vähän hienompaan ravintolaan treffien kunniaksi. Siellä oli valkoiset pöytäliinatkin.
Tää kaveri alkoi syömisen lomassa kaivaa nenää ja pyöritteli räkäpalloja ja laittoi ne riviin siihen pöytäliinalle. Isoimmat olivat melkein herneen kokoisia.
Olin parempituloisena maksanut etukäteen meidän pöydän, joten ajattelin ensin että en lähde kesken pois, sen verran kallis paikka oli. Sitten kun ruokahalu meni niin oli pakko poistua. Tosin en kehdannut kuin sanoa että kiire vessaan ja sitten liukenin.
Tämä on jo sellainen juttu, että vaikea uskoa todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaajan ketju on ilmiannettu ylläpidolle. N23
Varmaan oot joo nainen23:D sama tyyppi oot joka jatkuvasti täällä solvaat naisia ja yksinpuhelu täällä,lopeta sut tunnistetaan täällä:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä oli tinder-treffeillä. Olivat eka käyneet kahvilassa ja ajelleet jossain ja sitten mies oli ajanut heidät naispuolisen ystävänsä luo. Nainen sano, että hänellä on just sauna lämmin ja sekä treffimies että tämä ystävänainen heittivät vaatteet pois ja menivät saunaan. Treffimies ihmetteli, miksi ystäväni ei tule mukaan.
Minä ihmettelen kuka lähtee autoilemaan jonkun tuntemattoman tinder-seuralaisen kanssa.
No tämä.
Mulla oli yksi deitti, ihan mukavan ja ystävällisen oloinen tyyppi. Muutaman kerran nähtiin ja hän yritti aina viedä mua autolleen. En tiedä yrittikö tehdä vaikutuksen autollaan vai mikä oli. Nähtiin ihan kävelymatkan päässä luotani, niin en kokenut muutenkaan tarpeelliseksi ja ärsytti painostus.
Puhui lämpimästi siskostaan, niin tuumasin ettet siskoakaan varmaan laskisi jonkun tinder deitin matkaan ekoilla treffeillä, mutta hänen mielestään oli ihan eri asia.
Sama tyyppi lähetti joskus videon ystävästään. Kaunis tyttö, joka oli ulkomailta kotoisin. Sanoi jonkun suomalaisen sanan monta kertaa väärin videolla ja sitä kikatteli. Öö, miksi lähetät tän mulle, kysyin. "Eikö olekin hauska, tosi hauska juttu?", oli tää pojan vastaus. Ensimmäinen ajatus oli, että etsivät jotain kolmatta leikkeihin, mutta kun mitään tällaista ei jatkossa vihjailtu, niin kai tämä mies oli siihen tyttöön ihastunut tai jotain. Homma jäi aika pitkälti siihen.
Mulla on ollut aikoinaan vaikka minkälaisia ensi deittejä, jotka jäivätkin sitten viimeisiksi syystä tai toisesta.
Yksi mies lankesi kadulla polvilleen ja kosi ensi tapaamisella.
Yks toinen mies alkoi itkeä.
Kolmas mies oli mukavanoloinen, mutta puhui vain makedoniaa, joka ei kuulu mun kielitaitoon.
Neljäs tyyppi oli kertonut asuvansa yksin kissan kanssa. Kun en heti sillään suostunut seksiin, löytyikin jätkän muistin sopukoista tieto että hänellä onkin vaimo odottamassa kotona. No misu mikä misu.
Kerran deitti toi mukanaan tukimieheksi kaverinsa ja deitti hänen kansaan jäi siksi viimeiseksi, että ihastuin siihen kaveriin.
Vierailija kirjoitti:
Miesten iän valehteleminen. Olenkin ihmetellyt, miksi vähän alta 30-vuotiaat näyttävät niin kuluneilta kunnes selviää, että mies onkin "vahingossa höylännyt" iästään vuosikymmenen.
Itse olen törmänny joihinkin miehiin, jotka valehtelevat pituudestaan. Netissä ollaan 170 cm ja livenä 155-160 cm.
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
Nainen valehteli ikänsä. Näki selvästi, että oli yli 30. Miksi naiset valehtelevat iästään? Olisivat kerrankin rehellisiä. Mutta ei. Heti ALUSSA valehdellaan. Se kertoo mitä tulee tapahtumaan jatkossakin...
Taas näitä miesvihaa sisältäviä ketjuja - poistoon!