Red flag -deitin teko, joka sai sinut pakenemaan?
Kerro deitistäsi, joka sanoi tai teki jotain, mikä sai sinut juoksemaan pakoon.
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin oli buutsit jalassa minua, pientä naista, 5 cm lyhyempi. Tynnyrivatsainen oli ja pienet kätöset. No, ei se mitään. Sitten humaltui baarissa ja rikkoi lasinsa ja sanoi, ettei häntä hävetä se yhtään, koska on rento tyyppi. Vakuutteli sitä useaan kertaan. Loppuillan tuijotti rintoja eikä osannut keskustella mistään.
Miten pienet kädet liittyvät aiheeseen? Kyse oli teosta.
No saa kuvauksesta sellaisen käsityksen, ettei mies harrastanut mitään sellaista ruumiinkulttuuria, jossa olisi kehittynyt litteämpi vatsa ja isommat kädet.
Nyt oli puhe käsistä, eikä käsivarsista. Käsien koon määrittelee genetiikka, eikä mikään määrä hauiskääntöjä tee kämmenistä isompia.
Mun mies on sitten varmaan luonnonoikku, koska nuorena laihana opiskelijapoikana ja myöhemmin it-työläisenä oli aika sirot kädet.
Kun sitten muutettiin ok-taloon, jossa hän on tehnyt tosi paljon kaikkea rakennus- ja lapiotöitä, on hänelle kehittynyt myös lapiokourat. :D
Sorry, mutta tuo ei ole mahdollista. Hänellä on ollut jo valmiiksi isot kädet, mutta mahdollisesti ohuet käsivarret. Fyysinen työ on sitten kasvattanut käsivarsia ja sitten luonut illuusion, että kämmenetkin ovat kasvaneet.
Tapasin yhden tyypin, joka ei näyttänyt yhtään kuvaltaan, jonka tinkaamisen jälkeen sain.
Oltiin kahvilla Isossa Omenassa. Tyyppi vaikutti kärsimättömältä. Ettei yhtään kiinnostanut istua kahvilla.
No sitten ehdotti että lähdetään autolla ajelemaan.
No hän sitten päätti, että mennään Loimaalle. Hänellä on siellä joku mökki. Jossain vaiheessa Länsiväylää sain sanottua, ette minä minnekään Loimaalle lähde ja pyysin viemään takaisin.
No suostui kuitenkin kääntymään. Mutta vaikutti vihaiselta, ei pitänyt jonkun aikaa ratista kiinni. En huomauttanut tästä, koska ajattelin että se vain yllyttää häntä.
Ajoi minut kotini parkkikselle ja treffit olivat ohi.
Kai olis halunnut vaan jotain seksiä jossain mökillä eikä muuten kiinnostanut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on yleensä se kun deitti ilmaantuu paikalle reippaasti tukevammassa kunnossa kuin kuvissaan.
Miehillä "red flagit" on näitä "nainen olikin lihava" -tyylisiä, kun taas naisilla voi olla "mies kertoi hakanneensa exänsä sairaalakuntoon"...
Tuossa aiemmassa kommentissa naisen red flag oli "tynnyrivatsa ja pienet kätöset"
Ja yhtäkkiä ne onkin varsin yläpeukutettuja asioita....
Joskus teininä kävin sokkotreffeillä ja tyttö toi kaverin mukanaan. Kaikenlainen ylimääräisen väen raahaaminen sinne treffeille on kyllä aikamoinen ärsytys. Että niin, kenenkäs kanssa mä nyt treffasinkaan?
Christiiina kirjoitti:
Kävin treffeillä 39-vuotiaan miehen kanssa, joka kertoi, että hän on elämänsä aikana muuttanut 20 kertaa joko työpaikan vaihtumisen tai perhetilanteen muuttumisen vuoksi. Minusta se on kummallisen usein. Jos hän on vaikka ikävuosina 0-20 muuttanut 5 kertaa, niin sillik hän on 19 vuoden aikana muuttanut 15 kertaa, eli keskimäärin alle 2v pysynyt samassa osoitteessa. Sitten kun minä sanoin, että minä en halua koskaan muuttaa avoliittoon vastasi tämä mies, että hän taas on sitä mieltä, että parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä.
Sitten eräs toinen mies sanoi minulle, 5"mä olen sitten parisuhteessa sellainen, että haluan tavata joja päivä ".
Nämä jutut olivat Red flageja.
Mä olen 30 ja muuttanut elämäni aikana 20 kertaa. Asun yleensä asunnossa 3 kk - maks 1 vuosi. Muutan siis jatkuvasti. Onneksi nykyinen mies ei ole moksiskaan siitä. Hän tekee reissutyötä ja usein kyselee kotiin suunnittelemisessa, että missä tällä kertaa asutaan? Yleensä samassa osoitteessa, mihin tavaransa jätti ja toisinaan saattaa olla muutto maiden välillä käynnissä. Mies on ihan tyytyväinen siihen, että maisema vaihtuu. Kunhan hänen kalsarinsa ja sohva löytyy jonkun asunnon tiloista niin ei häntä kiinnosta. Itse olen vähän samanlainen. Kodiksi kutsun lähes kaikkea, jossa olen yli kuukauden. Täytyykin miestä kiittää taas tänään, että on olemassa ja on sellainen kuin on.
Mulle redflag on ollut vain kun mies on alkanut määräilemään minun tulemisia ja menemisiä jo yhden tapaamisen jälkeen ja silloin olen sanonut, että antaa olla. Muuten ei ole pahemmin päätä pakottanut, vaikka on tullut tappouhkauksia tai muuta epämääräistä. Olen vain jättänyt vastaamatta tälläisten jälkeen tai lähtenyt paikan päältä sanomatta mitään. Ei ole minua sen jälkeen ikinä nähnyt tai kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin oli buutsit jalassa minua, pientä naista, 5 cm lyhyempi. Tynnyrivatsainen oli ja pienet kätöset. No, ei se mitään. Sitten humaltui baarissa ja rikkoi lasinsa ja sanoi, ettei häntä hävetä se yhtään, koska on rento tyyppi. Vakuutteli sitä useaan kertaan. Loppuillan tuijotti rintoja eikä osannut keskustella mistään.
No saa kuvauksesta sellaisen käsityksen, ettei mies harrastanut mitään sellaista ruumiinkulttuuria, jossa olisi kehittynyt litteämpi vatsa ja isommat kädet.
Nyt oli puhe käsistä, eikä käsivarsista. Käsien koon määrittelee genetiikka, eikä mikään määrä hauiskääntöjä tee kämmenistä isompia.
Mun mies on sitten varmaan luonnonoikku, koska nuorena laihana opiskelijapoikana ja myöhemmin it-työläisenä oli aika sirot kädet.
Kun sitten muutettiin ok-taloon, jossa hän on tehnyt tosi paljon kaikkea rakennus- ja lapiotöitä, on hänelle kehittynyt myös lapiokourat. :D
Sorry, mutta tuo ei ole mahdollista. Hänellä on ollut jo valmiiksi isot kädet, mutta mahdollisesti ohuet käsivarret. Fyysinen työ on sitten kasvattanut käsivarsia ja sitten luonut illuusion, että kämmenetkin ovat kasvaneet.
Voi kyllä vain on käsistä kehittynyt raksamiehen kourat.
Emme elä illuusiossa vaan ok-talossa, jossa on koko ajan ruumiillista tekemistä. Kokeile itse, niin näet mitä pikku kätösillesi käy, kun muutamankin vuoden teet niillä asioita ulkosalla - vaikka olisi työrukkaset kädessä. Näytä minulle ruumiillisen työn tekijä, jolla on hoikat nuorukaisen sormet. Et löydä sellaista.
Red flag kuulostaa niin hienolta, paljon parempi kuin punainen vaate or something similar, yes? Wai onko weakeinta ikinä, you decide itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin juteltu Tinderissä ja ekan kerran kun tavattiin niin miehen ensimmäiset sanat mulle olivat, että onneksi et ole lihava livenä.
Olitko sitten kuvissa lihava vai mistä tuo tuli? Jostainhan miehen täytynyt saada käsitys että olisit lihava.
Ihan normaalipainoinen olen kuvissa ja livenä. Mutta kyllä miehen ajatusmaailmassa on aika paljon vialla jos tuo on ensimmäinen asia mikä mieleen juolahtaa kun uuden ihmisen tapaa. Ei todellakaan kiinnosta noin pinnallinen tapaus.
No sinäkö et sitten huomaa lainkaan, jos mies ilmaantuu treffipaikalle kuviaan paljon lihavampana? Sallin epäillä hieman.
Tämä nainenhan ei ollut lihavampi kuin kuvissa?? Tuollainen tokaisu tarkoittaa, että on odotellessaan mielessään hokenut "toivottavasti ei ole lihava". Sitten on vielä niin juntti, että sanoo sen ääneen.
Ei normaali ihminen tommoista sano ääneen, vaikka toinen olisikin kuvistansa poikkeavan näköinen. Red flag tässä tapauksessa on käytöstapojen puute ( ja varmasti lisäksi myös pinallisuus. )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme elä illuusiossa vaan ok-talossa, jossa on koko ajan ruumiillista tekemistä. Kokeile itse, niin näet mitä pikku kätösillesi käy, kun muutamankin vuoden teet niillä asioita ulkosalla - vaikka olisi työrukkaset kädessä. Näytä minulle ruumiillisen työn tekijä, jolla on hoikat nuorukaisen sormet. Et löydä sellaista.
Miehesi todella on luonnonoikku. Käsien kokoon EI voi vaikuttaa mitenkään.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi todella on luonnonoikku. Käsien kokoon EI voi vaikuttaa mitenkään.
-eri
Käsissäkin on lihaksisto ja lihaksisto voi kehittyä tai surkastua. Jos käsissä ei olisi lihaksia, ne eivät toimisi ollenkaan. Et voisi kantaa mitään, et puristaa, etkä liikuttaa.
Itselläni muuttui käsien muoto salitreenillä, ennen hoikista sormista tuli tanakat ja ranteet paksuuntuivat. Niin siinä käy, kun liikuttelee raskaita painoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin juteltu Tinderissä ja ekan kerran kun tavattiin niin miehen ensimmäiset sanat mulle olivat, että onneksi et ole lihava livenä.
Olitko sitten kuvissa lihava vai mistä tuo tuli? Jostainhan miehen täytynyt saada käsitys että olisit lihava.
Ihan normaalipainoinen olen kuvissa ja livenä. Mutta kyllä miehen ajatusmaailmassa on aika paljon vialla jos tuo on ensimmäinen asia mikä mieleen juolahtaa kun uuden ihmisen tapaa. Ei todellakaan kiinnosta noin pinnallinen tapaus.
No sinäkö et sitten huomaa lainkaan, jos mies ilmaantuu treffipaikalle kuviaan paljon lihavampana? Sallin epäillä hieman.
Tämä nainenhan ei ollut lihavampi kuin kuvissa?? Tuollainen tokaisu tarkoittaa, että on odotellessaan mielessään hokenut "toivottavasti ei ole lihava". Sitten on vielä niin juntti, että sanoo sen ääneen.
Ei normaali ihminen tommoista sano ääneen, vaikka toinen olisikin kuvistansa poikkeavan näköinen. Red flag tässä tapauksessa on käytöstapojen puute ( ja varmasti lisäksi myös pinallisuus. )
Pointti olikin, ettei se mielessä ajattelu sitä pinnallisuutta poista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei normaali ihminen tommoista sano ääneen, vaikka toinen olisikin kuvistansa poikkeavan näköinen. Red flag tässä tapauksessa on käytöstapojen puute ( ja varmasti lisäksi myös pinallisuus. )Pointti olikin, ettei se mielessä ajattelu sitä pinnallisuutta poista.
Nii-in. Mitä sitten?
Ma rika kirjoitti:
Mies alkoi heti tervehtimisen jälkeen luetella totisena ettei juo kahvia joka on keitetty likaisella keittimellä eikä syö ruokaa joka on tehty likaisella pelllillä, vaikka siinä olisi paperi välissä. Katsoin äimänä että ööö, en kyllä ollut sinua tässä syömään ja kahville pyytämässäkään.. sitten mies alkoi puhua likaisista vessanhanoista ja puhuessaan hieroi varmaan pullollisen käsidesiä näppeihinsä.
Slipoveri päällä kuin joillain kuusikymppisellä opettajalla vaikka oli kolmekymppinen it-tukihenkilö. Hirmuisen kireän ja huumoritajuttoman oloinen, ihan eri mies kuin se jonka kanssa olin viestitellyt! Hetken epäilin jo, että minulle on tehty pila ja oikea deittikumppani ilmestyy kohta. No ei ilmestynyt.
Kahvien jälkeen lähdettiin kävelylle. Sataa tihuutti ja oli kylmä. Mies ehdotti kirjaston lehtienlukusalia ja alkoi oikeasti lukea lehtiä, kun koetin jutella sanoi että SHH! Kävin lainaamassa pari kirjaa, mies oli yhä nenä lehdessä. Totesin lähteväni ostamaan tupakkaa ja mies vastasi, ettei pidä polttavista naisista. Totesin se on sun ongelmas enkä mennyt enää takaisin. Lähdin bussilla kotiin. Mies laittoi 4h myöhemmin viestiä ja kyseli missä olen, voisimme kuulemma mennä ruokkimaan sorsia sillä ehdolla etten tupakoi. En vastannut mitään, myönnän ghostasin.
Mutta kun treffit oli kuin jostain sketsistä!
Tosi hauska! Kässäri sketsiin!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei nyt oikeastaan kuulu tälle palstalle, koska tapahtui ei-niin-aikuisten treffeillä.
Olimme siis tutustuneet jo, mutta tutustuttiin lisää ja kundi alkoi kertoilla kaverinsa kanssa tekemästään kioskimurrosta - tulkitsin, että uroteosta oli kysymys. Kuuntelin kohteliaasti, mutta en jatkanut tätä juttua. Oltiin molemmat 16, mutta tunsin itseni ihan tädiksi hänen ajatusmaailmaansa verrattuna.
Tästä tuli mieleen yksi poika, joka oli iskenyt silmänsä muhun ja tuli sitten pe iltana tekemään tuttavuutta esitellen joukkotappelussa kolhiintuneita rystysiään.
Vierailija kirjoitti:
Red flag kuulostaa niin hienolta, paljon parempi kuin punainen vaate or something similar, yes? Wai onko weakeinta ikinä, you decide itse.
Eikös se ole suomeksi vaaranmerkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole suomeksi vaaranmerkki?
Tai varoitusmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Joskus teininä kävin sokkotreffeillä ja tyttö toi kaverin mukanaan. Kaikenlainen ylimääräisen väen raahaaminen sinne treffeille on kyllä aikamoinen ärsytys. Että niin, kenenkäs kanssa mä nyt treffasinkaan?
Ystävä oli tinder-treffeillä. Olivat eka käyneet kahvilassa ja ajelleet jossain ja sitten mies oli ajanut heidät naispuolisen ystävänsä luo. Nainen sano, että hänellä on just sauna lämmin ja sekä treffimies että tämä ystävänainen heittivät vaatteet pois ja menivät saunaan. Treffimies ihmetteli, miksi ystäväni ei tule mukaan.
Eräs täysin normaalilta vaikuttanut fiksu ja mukava opiskelukaveri piiritti mua aikansa, pyysi treffeille jne. Hän lähti sitten saattelemaan mua illan jälkeen kotiin ja tahtoi oikaista läheisen puiston kautta. Siinä kohtaa hän muuttui yhtäkkiä tosi oudoksi, alkoi virnuilla kuin h^llu ja kuiskasi mulle identifioituvansa vamp^^reihin. Vaikutus oli sama kuin hän olisi lyönyt mua avokämmenellä vasten kasvoja.
Nainen ehdotti, että tapaisimme hänen kotonaan, koska hän ei *jaksa* lähteä omasta kaupunginosastaan minnekään.
Peruin tapaamisen enkä ehdottanut uutta. Miten jaksaisi olla suhteessa jatkossakaan?
Mun mies on tehdastyöläinen eikä kyllä ole tuollainen juntti. :D Eikä mun jo eläkkeellä oleva tehdastyötä tehnyt isäkään ole tuollainen. Tuo sun tapaama mies olisi tuollainen vaikka olisi koulutettu.