Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaisin vertaistukea. En jaksa enää yhtään soittoa koulusta ja wilma viestiä

Vierailija
26.09.2022 |

Olen oikeasti todella väsynyt. Ei yhtään viikkoa, kun opettaja ei soita tai wilmaan tule viestiä. Koko ajan jotain ongelmia koulussa jollain lapsista. Ahdistaa, itkettää ja olen niin väsynyt tähän.

Meillä kotona asiat hyvin. Lapset saa rakkautta, olemme läsnäolevia vanhempia, on rajat, kotiintuloajat, on ruokaa, vaatetamme lapset, autamme läksyissä, teemme yhdessä perheenä asioita. Lapsilla harrastuksia jne. Kotona pitäisi olla kaikki asiat hyvin.

Lapset kuitenkin oireilee nyt jonkun takia koulussa. En ymmärrä. Vähän väliä tulee soittoa huonosta käytöksestä ja milloin mitäkin. Ja painotan, että nämä hölmöilyt liittyy kouluun, koska kotona/viikonloppuisin/lomalla tällaista ei ole esiintynyt.

Mitä ihmettä tälle asialle voisi nyt tehdä? Ideoita?

Olen jo palaveerannut opettajien kanssa ja tuntuvat hekin olevan aika kädettömiä. Onko tämä nyt joku yleinen normi, että lapset hölmöilee kouluissa minkä ehtii ja opettajat eivät pysty asialle mitään tekemään? Kyllä minua hävettää vanhempana, että lapseni hölmöilee, mutta miten saan sen koulussa loppumaan?? Siellä tuntuu olevan mukana kasa kavereita, jotka sitten yhdessä keksivät näitä juttuja eli kyse ei ole pelkästään minun lapsista.

Koulun vaihto tuskin auttaa ja en pysty töistä käsin vaikuttamaan, keiden kanssa lapset leikkivät välituntisin. Minulla oikeasti kärsii työt ja oma elämä, kun tuntuu, että kaikki aika menee koulun kanssa asioita selvitellessä.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olisi tärkeää, että opettajilla olisi kurinpitokeinoja. Kuria täytyy pitää. Olet väärässä, että se pysyy itsestään, jos lapset ovat "hyvin kasvatettuja". Eivät he ole valmiiksi kasvatettuja, vaan heitä kasvatetaan parhaillaan."

🤣🤣🤣🤣 Kuule kukaan ei viihdy koulussa, jossa opettaja on A U K T O R I T E E T T I, joka jyrähtää ja ärähtää ja laittaa oppilaat kuriin oikein vimosen päälle. En minäkään aikuisopiskelijana voi sietää hankalia opettajia ja ohjaajia, vaan mahdollisuuksien mukaan hakeudun kouluun, jossa on mukavampi ilmapiiri ja minullakin jotain sananvaltaa omiin opintoihini.

Ketjussa taidetaan puhua peruskoulusta... Ja ai niin joo myös perus käytöstavoista.

Itse aikuisopiskelijana ärsyynnyin tunnilla höpötteleville kaveruksille. Mainitsin asiasta opettajalle ja arvaa mitä? Seuraavan tunnin alussa opettaja oli AUKTORITEETTI ja, hui, KÄSKI opiskelijoita olemaan hiljaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi