Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian tasainen ja särmätön nainen

Vierailija
22.09.2022 |

Tällainen kuulemma olen.

Joskus aiemminkin mut on jätetty, yks sanoi saatesanoiksi, että hän syttyy siitä kun nainen on oikukas ja haastava (jota minä en ole),

toinen oikein suuttui, kun olin "laimean mielipiteetön" kun hän kysyi mielipidettäni otetaanko kumpaa viiniä ja minä sanoin että "ihan sama, kumpikin käy" (se oli totuus, minusta oli aivan sama, en tunne viinejä).

Miehet kyllä ihastuvat minuun helposti, olen iloinen ja ystävällinen ja ihan ok näköinen, mutta sitten tulen dumbatuksi kun olen niin tylsä. En haasta riitaa, mielialani ei juuri heittele, olen rauhallinen, elämäni on sujuvaa ja mutkatonta, tykkään työstäni, harrastuksistani, talous ja mielenterveys on kunnossa.

Noh, miestä ei tahdo löytyä, mutta eipä kai kaikkea voi saada...

Kommentit (744)

Vierailija
681/744 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli lapsuudenkodissa jatkuva väkivallan uhka, riitelyä, huutoa, päihteitä. Opin olemaan huomaamaton ja tukahduttamaan tunteeni, koska minun, lapsen tunteilla ei siinä hullunmyllyssä sijaa ollut. En kestä nyt aikuisena minkäänlaista eripuraa, ahdistun välittömästi. En halua elämääni enää yhtään draamaa, siitä olen saanut tarpeekseni. Olen kiltti ja ajattelen aina ensisijaisesti muiden hyvinvointia itseni kustannuksella, usein välttääkseni ristiriitoja, mutta se ei ole hyväksi minulle. Käsittelen negatiiviset tunteeni itse, vaikka olisin oikeutettu sanomaan ne ääneenkin, en kritisoi kenenkään tekoja, en vaikka olisi syytäkin. Se rikkoo.

Terapia voisi auttaa, mutta elämäntilanteeni on niin kuormittava, että tähän ei voi lisätä vanhaa painolastia. Ehkä joskus.

Sama tilanne ja sitten nämä draamanjanoiset ihmiset eivät suostu ymmärtämään minua yhtään. Ylpeänä vain kehuvat pitävänsä riitelystä. No eivät ole ystäviä, kavereita korkeintaan.

Vierailija
682/744 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, palataanpas sitten todellisuuteen. Ne miehet jotka tykkäävät fiksuista, mukavista rauhallisista naisista, ovat yleensä itsekin sellaisia. Näin ollen, heillä on tavallisesti ainakin jonkin verran vientiä. Mikä puolestaan tarkoittaa, että he ovat jo varattuja. Kyse ei ole siis siitä, että miehet yleisesti tykkäisivät "jännänaisista" vaan siitä, että kaavit jo laarin pohjaa, ja sieltä löytyy sitten mitä löytyy.

Esim. omassa vaimossani ihastuin nimenomaan siihen, ettei tarvitse tarvitse koko ajan tapella vaan mahdolliset erimielisyydet voidaan hoitaa ihan keskustelemalla kuten aikuisilla on tapana.

Olipa järkevä kirjoitus. Samaa ajattelen itsekin.

Mikään ei ole hirveämpää kuin koittaa elää draama kuningattaren kanssa. On kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/744 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, palataanpas sitten todellisuuteen. Ne miehet jotka tykkäävät fiksuista, mukavista rauhallisista naisista, ovat yleensä itsekin sellaisia. Näin ollen, heillä on tavallisesti ainakin jonkin verran vientiä. Mikä puolestaan tarkoittaa, että he ovat jo varattuja. Kyse ei ole siis siitä, että miehet yleisesti tykkäisivät "jännänaisista" vaan siitä, että kaavit jo laarin pohjaa, ja sieltä löytyy sitten mitä löytyy.

Esim. omassa vaimossani ihastuin nimenomaan siihen, ettei tarvitse tarvitse koko ajan tapella vaan mahdolliset erimielisyydet voidaan hoitaa ihan keskustelemalla kuten aikuisilla on tapana.

Olipa järkevä kirjoitus. Samaa ajattelen itsekin.

Mikään ei ole hirveämpää kuin koittaa elää draama kuningattaren kanssa. On kokemusta.

Jep, nuorempana sitä tuli kaikkea muutakin tyhmää tehtyä

Vierailija
684/744 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida Ketola sen sanoi: aikuisella naisella kasvaa pimpissään karvoja!

Vierailija
685/744 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullekin sanottu, että olen liian tasainen ja rauhallinen. Enkä edes ole oikeasti rauhallinen, mukaudun vain kulttuurisiin odotuksiin ja yritän hillitä äkkipikaisen luonteeni. Yleensä onnistun siinä, mutta en valitettavasti aina.

Vierailija
686/744 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin varsin tasainen ja draamaton nainen, ja mieheltä toivoisin samaa.

Mielipiteitä ja aloitteellisuutta kaipaisin kuitenkin suhteessa. On hirveän työlästä olla aina se, joka suunnittelee, miettii ja päättää kaikki asiat, koska toiselle on "ihan sama". Seurustelin aikanani erään miehen kanssa, joka ei osannut sanoa mihinkään asiaan mielipidettään. Kaupassa kyselin, mitä laitettaisiin ruoaksi. Mies seisoi kädet taskussa hyllyjen välissä ja sanoi: "ihan sama". Minä sitten sain aina keksiä päivän menyyn ja etsiä ainekset, toinen ei asiaan puuttunut. Tämä koski monia muitakin asioita, minun piti asiat järjestellä ja päättää. Raskasta oli vetää perässä aikuista ihmistä.

Mitä raskasta tuossa on, sehän on helpointa jos saa itse päättää mitä syödään, eikä tarvitse joka asiasta käydä vääntöä? Siksikö naiset roikkuvat paskoissakin suhteissa, ettei tarvitse olla sinkku ja päättää itse asioista kun se on niin raskasta?

Kaikki, kun tyyppi on kaikesta "ihan sama", on hän sitä isoissakin asioissa. Joudut yksin päättämään kaiken, ja kun jokin menee vikaan se on sinun vikasi, koska sinä olet tehnyt päätöksen kun sille toiselle kaikki on aina ihan sama.

Ihana, kun on aikuinen mies jolta ei tarvitse sokeripalan kanssa houkutella mielipidettä.

No ei todellakaan tarkoita sitä että isotkin asiat ovat ihan sama, jos ei ole niin tarkka että mitä on ruokana milloinkin.

Ai kun ei saa suuta auki mitä viiniä juo, niin isoista asioista osaakin ilmaista mielipiteensä? No tasan ei. Olmi ei ota kantaa mihinkään, ellei sitten jälkiviisastele myöhemmin.

Vierailija
687/744 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä ja aloitteellisuutta kaipaisin kuitenkin suhteessa. On hirveän työlästä olla aina se, joka suunnittelee, miettii ja päättää kaikki asiat, koska toiselle on "ihan sama". Seurustelin aikanani erään miehen kanssa, joka ei osannut sanoa mihinkään asiaan mielipidettään. Kaupassa kyselin, mitä laitettaisiin ruoaksi. Mies seisoi kädet taskussa hyllyjen välissä ja sanoi: "ihan sama". Minä sitten sain aina keksiä päivän menyyn ja etsiä ainekset, toinen ei asiaan puuttunut. Tämä koski monia muitakin asioita, minun piti asiat järjestellä ja päättää. Raskasta oli vetää perässä aikuista ihmistä.

Mitä raskasta tuossa on, sehän on helpointa jos saa itse päättää mitä syödään, eikä tarvitse joka asiasta käydä vääntöä? Siksikö naiset roikkuvat paskoissakin suhteissa, ettei tarvitse olla sinkku ja päättää itse asioista kun se on niin raskasta?

Kaikki, kun tyyppi on kaikesta "ihan sama", on hän sitä isoissakin asioissa. Joudut yksin päättämään kaiken, ja kun jokin menee vikaan se on sinun vikasi, koska sinä olet tehnyt päätöksen kun sille toiselle kaikki on aina ihan sama.

Ihana, kun on aikuinen mies jolta ei tarvitse sokeripalan kanssa houkutella mielipidettä.

No ei todellakaan tarkoita sitä että isotkin asiat ovat ihan sama, jos ei ole niin tarkka että mitä on ruokana milloinkin.

Ai kun ei saa suuta auki mitä viiniä juo, niin isoista asioista osaakin ilmaista mielipiteensä? No tasan ei. Olmi ei ota kantaa mihinkään, ellei sitten jälkiviisastele myöhemmin.

Tämä. Ja jos osaisikin niin sehän vain alleviivaa pointin välinpitämättömästä kivireestä.

Vierailija
688/744 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mun miesserkku on avoliitossa ja yksi yhteinen lapsi sellaisen draama Queen -naisen kanssa. Heidän piti mennä kesällä naimisiin, mutta serkkuni perui häät, kun hän ajatteli, että mitäpä sitä turhaan naimisiin, kun ei siitä kuitenkaan tulisi pitkää avioliittoa.

Esimerkiksi kerran he olivat porukalla koko perhe, siis vanhemmat, heidän yksi yhteinen lapsi ja naisen kolme omaa lasta, hotellilomalla 300km päässä kotoa, kun tämä nainen sai niin iso riidan aikaiseksi, että hän lähti junalla kotiin lastensa kanssa ja serkkuni jäi loppulomaksi oman lapsensa kanssa hotelliin, kun hän oli kuitenkin maksanut loman koko viikolta.

kuka edes sekaantuu tämmöiseen vosuun? mies sitten hoiti tämän vosun kolme muutakin lasta ja varmasti ainakin oli 2 eri isää heilläkin, ellei jopa kaikilla eriä?

Vierailija
689/744 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla itselläsi on ilmeisesti vaikeuksia erotella isoja ja pieniä asioita toisistaan, se ei tarkoita että muilla olisi.

Vierailija
690/744 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

/quote] Tottakai mutta jos oikeasti ei ole väliä jossain asioissa onko jokin punainen tai sininen vai syödäänkö pitsaa tai hampurilaisia. En itse ainakaan ole sellainen jonka väkisin pitää saada justiin se mitä milloinkin haluaa. Voin kyllä antaa jossakin asiassa periksi.[/quote]

En syö pitsoja enkä hampurilaisia.

Vierailija
691/744 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] ... Peukuttakaa vaan. Jos ette nyt hyväksy asiaa minun sanomanani, elämä opettakoon sen teille sitten myöhemmin. Tylsä, rajoittunut, mielikuvitukseton, itsetietoinen ihminen on yleensä sitä myös seksielämässä. Ujo ja estoinen ihminen, josta kuoriutuu villipeto vällyjen välissä on joku todella outo urbaani legenda, jolla ei ole mitään paikkansapitävyyttä tosielämässä. Täällä voitte analysoida sata sivua siitä miksi Johanna Tukiaiset ja Maisa Torpat on miesten mieleen eivätkä "tasaiset ja tylsät", mutta totuus on oikeasti tosi simppeli.[/quote]

En tiedä oliko legendan luontia vai oikeasti kokemaansa kun eräs mies jossakin keskustelussa kertoi että deittikumppani oli pidättyväistä ja vetäytyvää sorttia. Päätyivät kuitenkin avioon, ja mies oli sitten positiivisesti yllättynyt kun ilmeni millaiseksi tiikeriksi vaimonsa makuuhuoneessa osoittautui.

Vierailija
692/744 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja jos osaisikin niin sehän vain alleviivaa pointin välinpitämättömästä kivireestä.

Joo. Jos ei viinistä ole vahvaa mielipidettä, niin sitten ei kyllä ole mistään. Näin o.

Vierailija
693/744 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Jos ei viinistä ole vahvaa mielipidettä, niin sitten ei kyllä ole mistään. Näin o.

Minulla on vahva mielipide, viini on perseestä.

Vierailija
694/744 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt ammatit miehillä on nou nou.

Naiset ei tykkää, jos heitä kotona neuvotaan ja määrätään. Mielummin olen yksin ja lepään kuin hienossa talossa miehen kanssa, joka huomauttelee asioista ja viikonloputkin ovat kuin työtä.

Vierailija
695/744 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tykkää, jos heitä kotona neuvotaan ja määrätään. Mielummin olen yksin ja lepään kuin hienossa talossa miehen kanssa, joka huomauttelee asioista ja viikonloputkin ovat kuin työtä.

Viikot töissä ja viikonloput siivoamista ja urheilua ja mies huomauttelee ja neuvoo asioita. Ja sitten ihmettelee, kun ei seksi suju.

Mielummin asun vaikka vuokralla yksin. Nukun, teen käsitöitä ja katson telkkaria.

Dildot on keksitty eikä ne valita suuseksistä ja peppuseksistä.

Vierailija
696/744 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit tehdä tuon asian näin eikä niin kuin nyt teet.

Ärsyttävä besserwisser. Painajainen mieheksi.

Vierailija
697/744 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikot töissä ja viikonloput siivoamista ja urheilua ja mies huomauttelee ja neuvoo asioita. Ja sitten ihmettelee, kun ei seksi suju.

Mielummin asun vaikka vuokralla yksin. Nukun, teen käsitöitä ja katson telkkaria.

En näe parisuhteessa mitään järkeä enää. Seksiä mistä ei tykkää esim. miehet vaativat peppuseksiä.

Pitäisi siivota toisen jälkiä, huomauttelua, jos jotain asiaa ei ole tehty.

Huomauttelua ruoasta mitä olet tehnyt.

Arvostan nykyään sitä, että saan naisena mennä vaikka päiväunille vapaapäivänä eikä mies kysy miksei tiskejä ole laitettu koneeseen ja voin syödä mitä tahansa ruokaa.

Miehellä saa olla vaikka 5 miljardin talo, en ole kiinnostunut sen siivoamisesta. Mielummin teen käsitöitä vuokra-asunnossa.

Vierailija
698/744 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe parisuhteessa mitään järkeä enää. Seksiä mistä ei tykkää esim. miehet vaativat peppuseksiä.

Pitäisi siivota toisen jälkiä, huomauttelua, jos jotain asiaa ei ole tehty.

Huomauttelua ruoasta mitä olet tehnyt.

Arvostan nykyään sitä, että saan naisena mennä vaikka päiväunille vapaapäivänä eikä mies kysy miksei tiskejä ole laitettu koneeseen ja voin syödä mitä tahansa ruokaa.

Miehellä saa olla vaikka 5 miljardin talo, en ole kiinnostunut sen siivoamisesta. Mielummin teen käsitöitä vuokra-asunnossa.

Niin ihanaa katsoa telkkaria, tehdä käsitöitä ja voi syödä vaikka pakaste pizzan.

Parisuhde aiheuttaa masennusta. Ulkonäön arvostelua ja asuntoa pitäisi siivota koko ajan.

Tiettyjä naisia ei saa suhteeseen rahalla, he arvostavat muuta.

Vierailija
699/744 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyssä ammatissa ovat vielä aina niin negatiivisia, että en kotiin parisuhteeseen heitä haluaisi.

Vierailija
700/744 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällästähän tämä elämä on, aina oot jotenki väärän lainen.

Jos oot määrätietonen, päättäväinen ja sanavalmis - olet rasittava päällepäsmäri ja aina sanomassa mielipiteesi. Jos sulle on moni asia ihan sama, etkä viitsi tyrkyttää mielipiteitäsi joka asiaan - olet särmätön joojoo nainen.

Jos olet seksuaalisesti virilli ja näytät sen, teet kumppanillesi aloitteita ja vaadit läheisyyttä - olet pelottava ja mies kokee alemmuuden tunnetta kun ei pysty eikä jaksa samaan tahtiin. Jos sinua ei niin kovin sekstailu kiinnosta ja joskus kun kiinnostaa et saa siitä itselle mitään iloa ja kerrat vähenee vähenemistään, et tee aloitetta - olet pihtaaja ja epäkiinnostava.

Jos olet muodokas ja ehkä vähän pyöreä - olet väärän kokoinen, eikä miestä kiinnosta. Jos olet hoikka ja pienirintainen - olet taas vääränlainen kun mies haluaa naisellisen ja isorintaisen.

Jos olet avoin ja tykkäät puhua kaikesta, myös parisuhteen hankalista asioista - olet raskas keittiöpsykologi jonka kanssa pitää jatkuvasti vatvoa jotain epäolennaista. Jos et jaksa (ole kiinnostunut) jauhaa ja jaagata noita parisuhteen kiemuroita ja psykologisoida joka tunnetta, vaan haluat vaan elää ja päästää toinenkin vähän vähemmällä - olet umpimielinen ja kyvytön puhumaan ja taas olet tehnyt väärin.

Jos olet varakas tai muuten vaan hyvätuloinen, täysin omillaan toimeentuleva ja teet älykkyyttä ja korkeaa koulutusta vaativaa työtä - olet pelottava ja mies kokee taas jotain riittämättömyyden tai tarpeettomuuden tunnetta. Jos olet perus duunari, pienipalkkainen, perinnötön, jolla ei ole rahaa enemmälti käytössä - olet säälittävä huolehdittava, toisen kustannuksella eläjä, kenties pyrkyri joka pyrkii hyötymään miehestään.

Jos olet vaalea - tumma ois parempi.

Jos sulla on suorat hiukset - kiharammat tai laineilla olevat ois naisellisemmat.

jne.... lista olisi loputon.