Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian tasainen ja särmätön nainen

Vierailija
22.09.2022 |

Tällainen kuulemma olen.

Joskus aiemminkin mut on jätetty, yks sanoi saatesanoiksi, että hän syttyy siitä kun nainen on oikukas ja haastava (jota minä en ole),

toinen oikein suuttui, kun olin "laimean mielipiteetön" kun hän kysyi mielipidettäni otetaanko kumpaa viiniä ja minä sanoin että "ihan sama, kumpikin käy" (se oli totuus, minusta oli aivan sama, en tunne viinejä).

Miehet kyllä ihastuvat minuun helposti, olen iloinen ja ystävällinen ja ihan ok näköinen, mutta sitten tulen dumbatuksi kun olen niin tylsä. En haasta riitaa, mielialani ei juuri heittele, olen rauhallinen, elämäni on sujuvaa ja mutkatonta, tykkään työstäni, harrastuksistani, talous ja mielenterveys on kunnossa.

Noh, miestä ei tahdo löytyä, mutta eipä kai kaikkea voi saada...

Kommentit (744)

Vierailija
741/744 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ihan miesmäisen kokoinen, oloinen, ruma, tylsä, seksitön lääkäri tai tutkija.

Vierailija
742/744 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa nyt miten sitä "särmää" aiheutetaan, että suhde pysyy villinä? Pitääkö sanoa miehelle "et kuule mulla ois muitakin ottajia" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/744 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Miehet vaan rakastuvat naisiin jotka oikuttelevat, vaikka aina valittavat siitä.

Miehet kaipaavat myös olla kunnolla naisen tossun alla. Siellä on turvallista. En ymmärrä. 

Vierailija
744/744 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Miehet vaan rakastuvat naisiin jotka oikuttelevat, vaikka aina valittavat siitä.

Miehet kaipaavat myös olla kunnolla naisen tossun alla. Siellä on turvallista. En ymmärrä. 

Ja tykkäävät kun nainen ratsastaa päällä ja dominoi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi