reimatec, remu vai travalle?
mikä näistä on paras kestävyydeltään ja vedenpitävin/lämpimin? Mummo antoi 160¿ ja käski ostamaan pojalle parhaan mahdollisen haalarin : ). Kiva mummo : ).
Kommentit (21)
Lisäksi on rasavil tai jonathan tai ticket...
Remu on tosiaankin Travallen valmistama, mutta eroaa pelkästä travallesta siinä, että on kosteussuojattu.
Itse pidän enemmän Remuista. Siis ovat paksumman oloisia ja kestävät käyttöä paremmin. Meillä oli vuosi sitten niin, että tytöllä oli Reimatec ja pojalla Remu. Reimatec kulahti paljon nopeammin kuin Remu. Oliskohan Reimatecin hinta 129-149 ¿, Remut ostin Stockalta tänä vuonna 89,95 ¿. Suosittelen!
onko tuosta Rasavilistä kokemuksia? Pojalla (nyt 5v.) oli viime talvena Jonathanin haalari, joka melko pian kului puhki polvista. Poika on varsin kuluttava kaveri.....
Tänään just kaupassa vertailin Travallea ja Reimateciä ja minusta Travallen kangas on paljon kankeamman oloista. Siksi en ostanut sitä 1v8kk ikäiselle tytölle.
vielä en ole kokeillut lassietec haalaria, sellainenkin nyt on
kosteussuoja kuin kosteussuoja, itse arvostan vedenpitävyyttä ja hengittävyyttä, niin itselläni kuin lapsillani, ei mun omatkaan ulkoiluvaatteet kaikki ole goretexia vaan löytyy muitakin kalvollisa asuja
mulla on ollut lapsilla reimatec, lenne, travalle ja sitten se yksi, jonka merkkiä en muista, kaikki olleet tosi hyviä, mistään ei ole valittamista
Olin päättänyt ostaa tänä vuonna ekaa kertaa nuo paljon kuohuntaa herättävät Reimatecit, mutta minusta ne vaan tuntuu jotenkin ohuemmilta kuin esim Remut. Meidän tytöt on aika palelevaa sorttia, joten haalarin tulisi ihan oikeasti olla lämmin.
Lisäksi karsastin sitä sinänsä kaunista vaaleanpunaista noissa Reimateceissä, voin vain kuvitella, minkä näköisiä ne ovat parin viikon kuluttua...
osta vaikka remu, cittarissa tarjouksessa 70 ¿ ja toiseksi pyllymäkeä varten lassien kumipuku. ei tarvii välttämättä edes liukuria
tenavat ei ole saanut Rasavilin kangasta rikki hurjimmissakaan leikeissä. Repeää kyllä suht helposti esim jos jää puussa johonkin kiinni.
ja molemmat olleet hyviä. Reimat, ehkä kuluvat vähän nopeampaan, mutta ovat lämpimiä
Hyvin ovat toimineet. Mielestäni hinta-alatusuhdekin kohdallaan. En viitsi yhdeksi talveksi ostaa yli sadan euron haalaria vrt. Reimatec.
Musta Reimatec on tönkkö ja Travalle on huonompi kuin Remu, ei kestä vettä yhtä hyvin.
reimatecin kuosit usein nätimpiä mutta suurkuluttajalle kannatta aosta tuo vahvempi. Jos asut tampereen suunnalla, saat lisäksi remun haalarin selvästi edullisemmin!
Tämä Reimatec boikotoija kävi ostamassa tänään kolmelle lapselle Reimatec haalarit. Hyvällä fiiliksellä tehty heräteostos, jota varmasti kadun myöhemmin ja mies saa sydärin kun näkee ostokseni.
Vertailin niitä pukuja ja kyllä se Reimatec tuntui parhaimalta, vaikka hintaa on.
Myyjä kertoi jossain (en muista merkkiä mallia) jonkun vedenpitävyyden tms olevan 300mm ja Reimatecisssa se on kuulema yli 5000mm.
millä perusteella muka tuo remu on parempi kuin reimatec? Nyt ei hinta merkkaa mitään : )
reimatec menee puhki kuukaudessa, Travalle kestää 3-4 kuukautta. peltisiä haalareita kaipaisin pojalle.
eihän se oo sit edes kunnollinen, kyllähän pitää kestää kauemmin uuden laadukkaan puvun?
Saa ihan oikeasti haalarien polvet puhki. Mm liukuu jäässä polvillaan.
ja koko ajan! Mutta kestääkö sillä mitkään reimat, remut taí muut ehjänä tuossa menossa? Ihmettelee AP
ja mitä nämä maksavat?