Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vastaa rehellisesti. Jos pitkäaikaisella exällä on ollut iso, voitko olla tyytyväinen paljon pienempään uudessa suhteessa?

Vierailija
20.09.2022 |

Eli siinä se tuli. Jos olet seurustellut vuosia isomunaisen miehen kanssa ja tottunut siihen, oletko voinut siirtyä tyytyväisenä uuteen suhteeseen paljon pienemmällä varustetun miehen kanssa? Vai aiheuttaako haasteita parisuhteelle?

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli tosi iso penis, isot kivekset. Seksi oli tulista, monipuolista. Tein pitkiä suihinottoja, eri asentoja.

Nyt seurustellut kolme kuukautta miehen kanssa jolla pieni. Eka kertaa alasti en meinannut kunnolla sitä tunnistaa kivesten päältä, kunnes se vähän siitä jäykistyi.

Seksi ei meinannut sujua aluksi ollenkaan. Mies ei saanut sitä oikein sisään, ja välillä tuli siemensyöksykin ennen aikojaan mihin sattuu.

Viime aikoina seksi alkanut kuitenkin sujua, kun olen vähän käsittänyt miestä käyttämää käsiään myös. Seksi onkin erilaista kuin kookkaasti varustellun exän kanssa, ei niin villiä mutta intiimimpää! Ja mieskin oppinut vähän pidättämään, yhdyntäkin luonnistuu.

Kaksi kokemusta siis takana ja todella suuri ero, siis siinä seksin luonteessa ainakin minun kokemuksellani.

Vierailija
222/228 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exällä oli tosi iso penis, isot kivekset. Seksi oli tulista, monipuolista. Tein pitkiä suihinottoja, eri asentoja.

Nyt seurustellut kolme kuukautta miehen kanssa jolla pieni. Eka kertaa alasti en meinannut kunnolla sitä tunnistaa kivesten päältä, kunnes se vähän siitä jäykistyi.

Seksi ei meinannut sujua aluksi ollenkaan. Mies ei saanut sitä oikein sisään, ja välillä tuli siemensyöksykin ennen aikojaan mihin sattuu.

Viime aikoina seksi alkanut kuitenkin sujua, kun olen vähän käsittänyt miestä käyttämää käsiään myös. Seksi onkin erilaista kuin kookkaasti varustellun exän kanssa, ei niin villiä mutta intiimimpää! Ja mieskin oppinut vähän pidättämään, yhdyntäkin luonnistuu.

Kaksi kokemusta siis takana ja todella suuri ero, siis siinä seksin luonteessa ainakin minun kokemuksellani.

Niin ero on suuri kuin päivällä ja yöllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tyytyväinen pieneen, eikä tällä ole mitään tekemistä eksien kanssa :D Pitää olla sopivankokoinen, ja koska itse olen isovittuinen nainen, niin miehen vehkeen pitää olla suhteessa siihen.

Vierailija
224/228 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalu on aivan yliarvostettu. Ei sen koko meinaa juurikaan, vaan muut taidot.

Jyystö minkäkokoisella vaan ei tunnu itsessään missään.

Se on totta. Seksi on niin paljon muuta kuin kalun koko ja edestakainen liike. Jos se olisi pelkästään sitä, miksi ihmeessä en hoitaisi sitä aina yksin?

Vierailija
225/228 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut nainen kirjoitti:

Kun on kerran saanut paksua yli 20 senttistä, niin ei sen jälkeen mikään pieni 15 sentinen tunnu miltään

Ei tunnu heti, mutta alkaa ajan mittaan tuntumaan. Tämän ihan vilpittömästi omasta kokemuksestani voin sanoa. Muistan hyvin, että ekat kerrat nykyisen miehen kanssa olivat vähän jopa järkytys, mutta nyt puolestaan seksi on nautinnollisempaa kuin isomunaisem exän kanssa.

Vierailija
226/228 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellainen mahtikokoisten fani, eli en kokisi ongelmaksi. Itselle ne muut touhut kuin peniksellä rynkytys on olennaisempaa.

Vierailija
227/228 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä dumataankin, niin mun on sanottava että enpä paljon huomaa eroa, vaikka entisellä aviomiehelläni oli todella iso, ja nykyisellä kumppanillani varmaan pienin, kenen kanssa olen ollut. Nykyinen on todella tulinen rakastaja, kiihkeä, hyväkroppainen ja huomioon ottava, että seksi on jopa parempaa kuin ex-mieheni kanssa. Joten hyvältä tuntuu, voin sanoa omasta puolestani.

Vierailija
228/228 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin aina puhutaan mitoista ja siitä miten sitä käyttää pitää. Mutta kukaan ei osaa edes kertoa miten sitä sitten pitää käyttää :). Ihme tietäjiä tosiaan palstalla. Ja kuka perkele vertailee jotain senttejä yms tai miettii että millainen penis siellä housussa on. 

Minusta tuntuu että moni muu on sitä penis asiaa paljon tärkeämpää.

Sitten on moni nainen ketkä kehuu jopa pientä isoksi niin ei kannata miehet luulla tosiaan liikoja itsestään.

Minua huvittaa kun mulle kans kerrottu että ompas iso yms, ja ite on silleen että minkä takia toi valehtelee tai kehuu asiaa mikä ei niiin edes ole. Toki tälläisiä naisia kolme ollut jo vastassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi