Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vastaa rehellisesti. Jos pitkäaikaisella exällä on ollut iso, voitko olla tyytyväinen paljon pienempään uudessa suhteessa?

Vierailija
20.09.2022 |

Eli siinä se tuli. Jos olet seurustellut vuosia isomunaisen miehen kanssa ja tottunut siihen, oletko voinut siirtyä tyytyväisenä uuteen suhteeseen paljon pienemmällä varustetun miehen kanssa? Vai aiheuttaako haasteita parisuhteelle?

Kommentit (228)

Vierailija
1/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites paljon pienempään aloittaja nyt joutuu tyytymään?

Vierailija
2/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos seksi sujuu muuten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on sisempien häpyhuulien koosta niin kyllä viivapillu harmittaa, pakko myöntää :(

Vierailija
4/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksällä oli kunnon parru ja se venytti pimpsani sellaiseksi, että nyksän 15-senttinen ei tunnu miltään.

Vierailija
5/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottasin mielummin 15 ku 25 senttisen. Ja kyllä voisin tottua jos kaikki matchaa muuten.

Vierailija
6/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt seurustellut puolisen vuotta pienimunaisen kanssa. Olen kuitenkin palannut Tinderiin ja alkanut katsomaan taas isojen mustien miesten profiileja.

Vierailija
7/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin exän isosta, onneks nykyinen tykkää muistella sitä mun kanssa :D

Vierailija
8/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta meni tottuessa, mutta nykyään ei haittaa. En ihan enää edes muista, miltä se isompi tuntui. Ja jotenkin... Ihan kuin olisin itse tiukempi nykyään.

N42

Vierailija
9/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eksällä oli liian iso, jopa sattui välillä. Nykyisellä on mulle paljon sopivampi, ja nautin enemmän kuin koskaan aiemmin seksistä.

Ei se koko, vaan se tunneyhteys ja taito huomioida.

Vierailija
10/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus: ero tuli ison kanssa Aina sattui, usein vähän veristä vuotoa jälkeenpäin, hiivaa. Halut meni. Usein itkin ja riideltiin sängyssä.

Nyt pienempi on ihana. Orkkuja koettu. En vaihtaisi. Pitäkää muut parrunne. Kokeiltu on.

Vierailija
11/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en olisi tyytyväinen, jos uuden suhteen miehellä olisi vaikka nelisen senttiä lyhyempi eli sellaiset 12 cm, mikä on oikeasti aika pieni. En miehiä munan koon perusteella valkkaa, mutta kyllä se hankaluuksia tuottaa, jos ollaan sukuelimiltämme niin eriparisia. Muiden asioiden pitäisi olla sitten täysin kohdillaan ja natsata. 

Vierailija
12/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
13/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla

Vierailija
14/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas se virheellinen taustaoletus, että kaikki naiset olisivat samankokoisia. Siis jos eksän kalu oli just sopiva ja uudella on pienempi, niin tottakai se on huonompi. Jos taas eksän kalu oli liian iso, niin uuden pienempi voi olla just sopiva.

Vierailija
15/228 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan yli 10 cm

Vierailija
16/228 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli aivan järkyttävän kokoinen paksuudeltaan ja pituuttakin oli 22 senttiä, alussa oli todella vaikeaa sopeutua lähes 10 sentin halkaisijaltaan olevaan mutta kyllä se alkoi sujua. Erottiin pitkän suhteen jälkeen ja nyksällä on noin puolet exän koosta paitsi että paksuutta saattaa olla jopa vieläkin vähemmän. Seksi taas vei aikaa uuden miehen kanssa että siitä tuli täydellistä mutta näin kävi, nautin enemmän kuin koskaan koska en jännitä joka kerta Etta sattuuko, exä oli vielä sellainen paukuttaja hullu ja yli kiihkeä kuin nykyinen on vaniljaa kermaista pehmeää hellää menoa tunteja ja tunteja

Vierailija
17/228 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalu on aivan yliarvostettu. Ei sen koko meinaa juurikaan, vaan muut taidot.

Jyystö minkäkokoisella vaan ei tunnu itsessään missään.

Vierailija
18/228 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kyllähän sopivan kokoinen kalu venyttää nautintopisteitä pillussa. Ei sitä tunnetta esim suuseksiä korvaa.

Vierailija
19/228 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kyllä kannattaisi miettiä, miksi se mahti kaluinen mies on sun ex?

Mitä meni päin v.ttua, että mahtikalu ei enää uppoa sisääsi?

Vierailija
20/228 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kyllähän sopivan kokoinen kalu venyttää nautintopisteitä pillussa. Ei sitä tunnetta esim suuseksiä korvaa.

Ei kyllä  venytä. Hevonkukut. Mies tietysti saa paljon nautintoa, mutta ei nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme