Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi tapailleensa toistakin naista samaan aikaan kanssani-WTF?

xxx
19.09.2022 |

Mies, jonka kanssa olemme nyt olleet vuoden, kertoi yllättäen nyt että tapaili jotain toistakin naista samaan aikaan kanssani. Mutta oli sitten kuulemma valinnut minut ja asiallisesti kertonut tästä toiselle naiselle. Tämän naisen tapailun oli aloittanut hieman ennen kuin tapasi minut. Eli olemme siis olleet kierrossa ainakin jossakin määrin samaan aikaan.

Toki olen tietoinen että voidaan tapailla useita samaan aikaan mutta minä nimenomaan kysyin häneltä silloin alussa tapaileeko muita ja vastaus oli ei. Eli valehteli. Ja tämä on yksi asia mikä minua häritsee.

Toinen on se että miksi yleensäkään kertoi tätä nyt tässä vaiheessa? Olen ihan pihalla tästä ja nyt on sitten jotenkin paha mieli. Miksi ihmeessä uskoutui asiasta nyt? Osaako joku antaa vaikka miehistä näkökulmaa, kaikki näkökulmat toki on toivottuja, että miksi piti tämä nyt enää ottaa puheeksi minun kanssani?

Kommentit (249)

Vierailija
161/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mies oli sanonut, että ei tapaile muita, ei ole ketään muuta kuin ap. Ja tosiasiallisesti oli käynyt panemassa toista muijaa, jonka panemisen oli aloittanut jo ennenkuin oli tavannut ap:ta. Eli mies petti tätä toistakin muijaa, sillä kun äijä tapasi ap:n, äijä alkoi panemaan ap:takin. Jonkin aikaa pani vuorotellen molempia, toistensa tietämättä ja valehteli silmät kirkkaina, ettei ole ketään muuta kuin ap.

Ei pettänyt, jollei oltu sovittu, ettei tapailla muita.

Valehteli!! Mies sanoi, ettei ole ketään muuta ja oikeasti nussi koko ajan toista muijaa.

Ei ole kerrottu, mitä mies oli sen aiemman naisen kanssa sopinut. Eli pettikö häntä ap:n kanssa vai ei. Jos ei ole sovittu eksklusiivisuudesta, ei muiden tapaileminen ole pettämistä.

Vierailija
162/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mies oli sanonut, että ei tapaile muita, ei ole ketään muuta kuin ap. Ja tosiasiallisesti oli käynyt panemassa toista muijaa, jonka panemisen oli aloittanut jo ennenkuin oli tavannut ap:ta. Eli mies petti tätä toistakin muijaa, sillä kun äijä tapasi ap:n, äijä alkoi panemaan ap:takin. Jonkin aikaa pani vuorotellen molempia, toistensa tietämättä ja valehteli silmät kirkkaina, ettei ole ketään muuta kuin ap.

Valehteli!! Mies sanoi, ettei ole ketään muuta ja oikeasti nussi koko ajan toista muijaa.

Ei ole kerrottu, mitä mies oli sen aiemman naisen kanssa sopinut. Eli pettikö häntä ap:n kanssa vai ei. Jos ei ole sovittu eksklusiivisuudesta, ei muiden tapaileminen ole pettämistä.

Luetun ymmärtäminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä tapailu miestä (lähinnä seksin merkeissä) . Tällä miehellä oli myös samaan aikaan treffailusuhde naiseen mutta kyseinen nainen ei tiennyt mitään ystäväni ja miehen seksisuhteesta.

Ystäväni halusi lopulta lopettaa seksisuhteen ja mies ja nainen ilmeisesti seurustelee yhä .

Lähinnä tulee mieleen, että mies sumuttaa sua 100-0. Juokse kun vielä voit.

Millainen tausta ja parisuhdehistoria miehellä on?

Vierailija
164/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uåpp

Vierailija
165/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voi olla vaikea uskoa, mutta mulle kävi näin: Olin seksisuhteessa erääseen mieheen. Kerran, kun tavattiin, niin olisin ottanut suihin, mutta 🤢🤮🥵🤢🤮🥵🤢🤮🥵😵. Sen meisseli haisi siltä itseltään. Jäi siis kiinni, koska ei ollut pessyt vehjettään kunnolla edellisen jäljiltä. Siihen loppui se suhde. Mies ei tajua vieläkään, miksi jäi kuin nalli kalliolle.

Lisättäköön vielä, että olimme sopineet, ettei muita ole, ihan jo tautienkin varalta ja sitten tuo. Onneksi en antanut sille ilman kumia, vaikka tarttuu ne taudit toki suunkin kautta, mutta noin ajatuksena ällöä sekin.

Vierailija
166/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä voi olla vaikea uskoa, mutta mulle kävi näin: Olin seksisuhteessa erääseen mieheen. Kerran, kun tavattiin, niin olisin ottanut suihin, mutta 🤢🤮🥵🤢🤮🥵🤢🤮🥵😵. Sen meisseli haisi siltä itseltään. Jäi siis kiinni, koska ei ollut pessyt vehjettään kunnolla edellisen jäljiltä. Siihen loppui se suhde. Mies ei tajua vieläkään, miksi jäi kuin nalli kalliolle.

Lisättäköön vielä, että olimme sopineet, ettei muita ole, ihan jo tautienkin varalta ja sitten tuo. Onneksi en antanut sille ilman kumia, vaikka tarttuu ne taudit toki suunkin kautta, mutta noin ajatuksena ällöä sekin.

Hyi saatana miten ihmiset jakaa itteensä ristiin rastiin.

No miten tarina siis meni?

Et ottanutkaan suihin?

Mikset sanonut suoraan, että hyi saatana sun kyrpäs haisee pillulle?

Mitä sanoit tekosyyksi, että jätit äijän??

Vierailija
167/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana miten ihmiset jakaa itteensä ristiin rastiin.

No miten tarina siis meni?

Et ottanutkaan suihin?

Mikset sanonut suoraan, että hyi saatana sun kyrpäs haisee pillulle?

Mitä sanoit tekosyyksi, että jätit äijän??

Sanoin, että oksettaa ja häivyin. Eikä se haissut pillulle. En katsonut tarpeelliseksi selittää mitään. En silloin, enkä jälkeen.

Öh, niin mies jakeli itseään melko auliisti kyllä. Itse olen ollut elämässäni kolmen miehen kanssa intiimissä suhteessa, jokaisen erikseen. Kaksi kolmesta on pettänyt.

Vierailija
168/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin tein, tapailin kahta miestä, kun tutustuin mieheeni. Sitten jossain vaiheessa nämä kaksi muuta jäivät pois. En tosin ole niin tyhmä että olisin koskaan asiasta miehelleni kertonut. Kun aloimme mieheni kanssa seurustella, niin samalla kävimme keskustelun siitä mitä seurusteleminen kummallekin tarkoittaa, ja sovimme eksklusiivisuudesta, sekä löimme kättä päälle ettei menneitä muistella. 

Ei mitään käsitystä onko miehelläni ollut joku toinenkin siinä sivussa silloin aluksi, eikä kiinnostele pätkääkään, koska olemme sopineet että päivämäärästä x lähtien olemme parisuhteessa, eikä sitä aiemmalla ole mitään merkitystä.

No siis kävitkö paneskelemassa noiden kahden muun miehen kanssa sen jälkeen, kun olit kättä päälle lyönyt miehesi kanssa? Ja silmät kirkkaina väitit miehellesi, että ehei, ketään en edes tapaa?

Näin siis ap:n mies teki.

En saanut kuvaa että ap olisi lyönyt kättä päälle kenenkään kanssa, vaan tapailun alussa udellut miehen elämästä sellaisia asioita joita mies ei ole halunnut kertoa. En minäkään kertoisi vasta tapaamalleni ihmiselle tuollaisia asioita, koska ne eivät hänelle kuulu. Sitä en ymmärrä miksi puhua myöhemmin enää mitään, jollei sitten loukatakseen toista. tuota en tietenkään olisi tehnyt. 

Jos mies olisi inttänyt eksklusiivisuutta parin tapaamisen perusteella, niin olisin luultavsti sanonut heipat, koska ei olisi minun tyyppiäni sellainen mies, ja ties mitä muuta utelemista sieltä olisi tullut tuon lisäksi.

Vierailija
169/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapiltavan tyypin kaikki asiat nyt eivät vain kuulu sinulle vaikka niin haluaisit. Jos sinulle on ehdottoman tärkeää että toinen ei saa olla kanssakäymisissä muiden kuin sinun kanssasi, niin se pitää sanoa ääneen. Joissakin tapauksissa vastaus on kysyjän vastuulla. Älkää kysykö asioita jotka eivät teille kuulu, jos ette ole valmiita vastaukseen joka ei ole mieleisenne. Tottakai ihminen saa valehdella asiasta joka ei sinulle kuulu.

Miten sinun ja penan avioelämä vällyjen välissä sujuu? -Oikein hyvin kiitos. Voi silti olla ettei suju ollenkaan, mutta mit vit se sulle kuuluu?

Vierailija
170/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin tein, tapailin kahta miestä, kun tutustuin mieheeni. Sitten jossain vaiheessa nämä kaksi muuta jäivät pois. En tosin ole niin tyhmä että olisin koskaan asiasta miehelleni kertonut. Kun aloimme mieheni kanssa seurustella, niin samalla kävimme keskustelun siitä mitä seurusteleminen kummallekin tarkoittaa, ja sovimme eksklusiivisuudesta, sekä löimme kättä päälle ettei menneitä muistella. 

Ei mitään käsitystä onko miehelläni ollut joku toinenkin siinä sivussa silloin aluksi, eikä kiinnostele pätkääkään, koska olemme sopineet että päivämäärästä x lähtien olemme parisuhteessa, eikä sitä aiemmalla ole mitään merkitystä.

No siis kävitkö paneskelemassa noiden kahden muun miehen kanssa sen jälkeen, kun olit kättä päälle lyönyt miehesi kanssa? Ja silmät kirkkaina väitit miehellesi, että ehei, ketään en edes tapaa?

En saanut kuvaa että ap olisi lyönyt kättä päälle kenenkään kanssa, vaan tapailun alussa udellut miehen elämästä sellaisia asioita joita mies ei ole halunnut kertoa. En minäkään kertoisi vasta tapaamalleni ihmiselle tuollaisia asioita, koska ne eivät hänelle kuulu. Sitä en ymmärrä miksi puhua myöhemmin enää mitään, jollei sitten loukatakseen toista. tuota en tietenkään olisi tehnyt. 

Jos mies olisi inttänyt eksklusiivisuutta parin tapaamisen perusteella, niin olisin luultavsti sanonut heipat, koska ei olisi minun tyyppiäni sellainen mies, ja ties mitä muuta utelemista sieltä olisi tullut tuon lisäksi.

Mies sanoi päin naamaa, ettei ole ketään toista muijaa, ei tapaile ketään ja tosiasiassa hän paneskeli toisenkin muijan kanssa. 

Tämä on siis ihan ok sun mielestä, koska mies ei halunnut tällaisia asioita ap::lle kertoa?

Vierailija
171/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapiltavan tyypin kaikki asiat nyt eivät vain kuulu sinulle vaikka niin haluaisit. Jos sinulle on ehdottoman tärkeää että toinen ei saa olla kanssakäymisissä muiden kuin sinun kanssasi, niin se pitää sanoa ääneen. Joissakin tapauksissa vastaus on kysyjän vastuulla. Älkää kysykö asioita jotka eivät teille kuulu, jos ette ole valmiita vastaukseen joka ei ole mieleisenne. Tottakai ihminen saa valehdella asiasta joka ei sinulle kuulu.

Miten sinun ja penan avioelämä vällyjen välissä sujuu? -Oikein hyvin kiitos. Voi silti olla ettei suju ollenkaan, mutta mit vit se sulle kuuluu?

Ja mitähän vittua mä just luin

:D

Vierailija
172/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi päin naamaa, ettei ole ketään toista muijaa, ei tapaile ketään ja tosiasiassa hän paneskeli toisenkin muijan kanssa. 

Tämä on siis ihan ok sun mielestä, koska mies ei halunnut tällaisia asioita ap::lle kertoa?

Kyllä on ok. Miksi ei olisi? Miksi ap kyselee tuollaisia muutaman tapailun perusteella?

Vierailija
173/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän vittua mä just luin

:D

Lukihäiriöllesi en voi mitään.

Vierailija
174/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsen tietysti aina useammista vaihtoehdoista, koska niitä on tarjolla. Useaan kertaan on kärkkynyt myös sellaiset naiset jotka ei itse kiinnosta, muuten kuin korkeintaan hätätilanteessa ja silloinkin vain panomielessä. Olen kiinnostunut myös miehistä mutta heidän taso on pääosin surkea, joten tapailut harvoin johtaa mihinkään. Naisista olen vakavasti kiinnostunut vain parhaimmista mutta voin toki mennä naisen mukaan mikäli parempaa ei siinä hetkessä ole tiedossa. Jos nainen ei tyydytä, etsintä jatkuu kunnes sopiva löytyy. Puolisen vuotta sitten tapasin unelmieni naisen ja sen jälkeen kävin vielä laittamassa kahta naista ja yhtä miestä, ikään kuin vahvistaakseni sen että tähän kannattaa tarttua. Nyt on sitten jo perheenlisäystäkin tulossa eikä muut kuin oma kumppani kiinnosta. Seksiä on noin 10 kertaa viikossa, joskus enemmän, eli tarpeeksi. Kumppani on myös itseä paljon korkeammin koulutettu ja suurituloisempi. Hän on vain muutaman vuoden nuorempi vaikka yleensä olen ottanut selvästi nuorempia. M27.

Vierailija
175/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse valitsen tietysti aina useammista vaihtoehdoista, koska niitä on tarjolla. Useaan kertaan on kärkkynyt myös sellaiset naiset jotka ei itse kiinnosta, muuten kuin korkeintaan hätätilanteessa ja silloinkin vain panomielessä. Olen kiinnostunut myös miehistä mutta heidän taso on pääosin surkea, joten tapailut harvoin johtaa mihinkään. Naisista olen vakavasti kiinnostunut vain parhaimmista mutta voin toki mennä naisen mukaan mikäli parempaa ei siinä hetkessä ole tiedossa. Jos nainen ei tyydytä, etsintä jatkuu kunnes sopiva löytyy. Puolisen vuotta sitten tapasin unelmieni naisen ja sen jälkeen kävin vielä laittamassa kahta naista ja yhtä miestä, ikään kuin vahvistaakseni sen että tähän kannattaa tarttua. Nyt on sitten jo perheenlisäystäkin tulossa eikä muut kuin oma kumppani kiinnosta. Seksiä on noin 10 kertaa viikossa, joskus enemmän, eli tarpeeksi. Kumppani on myös itseä paljon korkeammin koulutettu ja suurituloisempi. Hän on vain muutaman vuoden nuorempi vaikka yleensä olen ottanut selvästi nuorempia. M27.

Toivottavasti sinä ja kaltaisesi kerrotte kaikille niille kumppaneille etukäteen miten toimitte. Jotta hekin voivat valita faktoihin perustuen parhaan. Jotenkin epäilen, että ette, sillä ette itsekään kelpuuttaisi itsenne kaltaista kumppania, ts. tiedätte itsekin olevanne pohjasakkaa.

Vierailija
176/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista kommenteista. Olen lueskellut niitä ja yrittänyt saada tähän jotain tolkkua. Ehkä olisi helpompi unohtaa ja antaa asian jäädä menenisyyteen jos en tosiaan olisi kysellyt tapaileeko muita ja mies sitä kieltänyt. Sillä se kaiketi on pelin henki. Mutta tuli kysyttyä ja mies valehteli. Ja toki myöhemmin sovittiin että muita ei tapailla mutta nythän on vaikea sanoa lopettiko siihen vai ei. Aion kyllä kysyä vielä tarkaa aikaa koska toisen kanssa suhde on loppunut mutta hyvässä lykyssä mies ilmoittaa loppumispäiväksi sen milloin sopimus tehtiin.

Mitä tulee miehen aiempiin suhteisiin niin niistä en juuri kysellyt. Periaate on että menneet suhteet on menneitä. Liika tieto tässä asiassa lisää tuskaa. Kuten taisi käydä myöskin tässä. Mutta tietenkään en tiedä miten pystyn luottamaan tähän tyyppiin enää.

Ap

Vierailija
177/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kyllä melkoiselta saaliilta... Taitaa se "parhaimmistoon kuuluva" kumppanisi olla ihan kaltaisesi kun viitsii katsella.

Vierailija
178/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi. Se toinen nainen oli kauniimpia ja sain tilaisuuden harrastaa seksiä sen kanssa. En voinut vastustaa.

Vierailija
179/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikista kommenteista. Olen lueskellut niitä ja yrittänyt saada tähän jotain tolkkua. Ehkä olisi helpompi unohtaa ja antaa asian jäädä menenisyyteen jos en tosiaan olisi kysellyt tapaileeko muita ja mies sitä kieltänyt. Sillä se kaiketi on pelin henki. Mutta tuli kysyttyä ja mies valehteli. Ja toki myöhemmin sovittiin että muita ei tapailla mutta nythän on vaikea sanoa lopettiko siihen vai ei. Aion kyllä kysyä vielä tarkaa aikaa koska toisen kanssa suhde on loppunut mutta hyvässä lykyssä mies ilmoittaa loppumispäiväksi sen milloin sopimus tehtiin.

Mitä tulee miehen aiempiin suhteisiin niin niistä en juuri kysellyt. Periaate on että menneet suhteet on menneitä. Liika tieto tässä asiassa lisää tuskaa. Kuten taisi käydä myöskin tässä. Mutta tietenkään en tiedä miten pystyn luottamaan tähän tyyppiin enää.

Ap

Sinuna antaisin olla, enkä kyselisi mitään loppumispäiviä. Mikään ei estä etteikö mies valhetelisi siitäkin, joten millä perusteella päätät mitä juskot ja mitä et? Joko mennyt on teillä mennyttä, tai sitten eroat, oma on päätöksesi.

Vierailija
180/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ok. Miksi ei olisi? Miksi ap kyselee tuollaisia muutaman tapailun perusteella?

Muutaman tapailun? Tapailu oli edennyt jo pidemmälle ja seksisuhteeksi. Siinä vaiheessa kyllä sille toisellekin kuuluu mitä kaikkea muuta se touhuaa intiimistä muidenKIN kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi