Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi tapailleensa toistakin naista samaan aikaan kanssani-WTF?

xxx
19.09.2022 |

Mies, jonka kanssa olemme nyt olleet vuoden, kertoi yllättäen nyt että tapaili jotain toistakin naista samaan aikaan kanssani. Mutta oli sitten kuulemma valinnut minut ja asiallisesti kertonut tästä toiselle naiselle. Tämän naisen tapailun oli aloittanut hieman ennen kuin tapasi minut. Eli olemme siis olleet kierrossa ainakin jossakin määrin samaan aikaan.

Toki olen tietoinen että voidaan tapailla useita samaan aikaan mutta minä nimenomaan kysyin häneltä silloin alussa tapaileeko muita ja vastaus oli ei. Eli valehteli. Ja tämä on yksi asia mikä minua häritsee.

Toinen on se että miksi yleensäkään kertoi tätä nyt tässä vaiheessa? Olen ihan pihalla tästä ja nyt on sitten jotenkin paha mieli. Miksi ihmeessä uskoutui asiasta nyt? Osaako joku antaa vaikka miehistä näkökulmaa, kaikki näkökulmat toki on toivottuja, että miksi piti tämä nyt enää ottaa puheeksi minun kanssani?

Kommentit (249)

Vierailija
201/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukolle kunnon piinapenkki mitä tuli tehtyä

No helpompi on vaan erota ainakin hetkeksi ja selvitellä omat tunteet. Mies voi sitten itsekseen myös mietiskellä mitä oikein haluaa.

Vierailija
202/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se mies varmaa läksii tinderii suoraa ehtimää lisää '' tapailu '' akkooi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että antaa miehelle liian aikaisin, on riski. Nythän tässä kadutaan sitä, että tapailu olikin muuta kuin treffeillä käyntiä.

"Antaa"? Elätkö tosiaan tätä vuoden 1950 aikaa yhä vielä?

Vierailija
204/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen papin aamenta ei pidä olettaa mitään. 

Vierailija
205/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tiedä mitään nykyaikaisesta seurustelusta. Nykyään usean tapailu on standardi, ennen kuin löytyy se oikea. Sitten voi sitoutua.

Vierailija
206/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse valitsen tietysti aina useammista vaihtoehdoista, koska niitä on tarjolla. Useaan kertaan on kärkkynyt myös sellaiset naiset jotka ei itse kiinnosta, muuten kuin korkeintaan hätätilanteessa ja silloinkin vain panomielessä. Olen kiinnostunut myös miehistä mutta heidän taso on pääosin surkea, joten tapailut harvoin johtaa mihinkään. Naisista olen vakavasti kiinnostunut vain parhaimmista mutta voin toki mennä naisen mukaan mikäli parempaa ei siinä hetkessä ole tiedossa. Jos nainen ei tyydytä, etsintä jatkuu kunnes sopiva löytyy. Puolisen vuotta sitten tapasin unelmieni naisen ja sen jälkeen kävin vielä laittamassa kahta naista ja yhtä miestä, ikään kuin vahvistaakseni sen että tähän kannattaa tarttua. Nyt on sitten jo perheenlisäystäkin tulossa eikä muut kuin oma kumppani kiinnosta. Seksiä on noin 10 kertaa viikossa, joskus enemmän, eli tarpeeksi. Kumppani on myös itseä paljon korkeammin koulutettu ja suurituloisempi. Hän on vain muutaman vuoden nuorempi vaikka yleensä olen ottanut selvästi nuorempia. M27.

Toivottavasti sinä ja kaltaisesi kerrotte kaikille niille kumppaneille etukäteen miten toimitte. Jotta hekin voivat valita faktoihin perustuen parhaan. Jotenkin epäilen, että ette, sillä ette itsekään kelpuuttaisi itsenne kaltaista kumppania, ts. tiedätte itsekin olevanne pohjasakkaa.

Hyvälle miehelle ja naiselle on aina useampia ottajia ja vain tyhmä jättää ottamatta parhaan mitä saa. Onhan minutkin useaan otteeseen aiemmin vaihdettu lennosta parempaan eikä siinä ole mitään pahaa. Jos tyytyisi huonoon, joka ei muille kelpaisi niin siinä tietenkin sitten voisi olla helposti vaikka lopun ikänsä, mutta miksi tyytyä kun parempaakin saa? Jokainen kumppaneistani on myös itse tiedostanut kuuluvansa haluttuihin, he haluavat toisen halutun. Nainen haluaa miehen jollaista muutkin naiset tavoittelevat, samoin miehet haluavat naisen jota muutkin miehet tavoittelevat. Parhaat, kuten minä, pääsevät lopulta lisääntymään näiden huippu-yksilöiden kanssa.

Olisipa mielenkiintoista tietää millainen tämä itseään huippuyksilöksi tituleeraava heppu ja hänen huippukumppaninsa todellisuudessa ovat :D

Sellaisia jotka voivat valita useista älykkäitä, hyvän näköisistä ja hyvin koulutetuista vaihtoehdoista mieleisensä, tai olla valitsematta tietoisina siinä että seksiä ja kevyitä suhteita saa niin paljon kuin jaksaa ottaa. Vinkki: he eivät muodosta mitään yhtenäistä ryhmää tiettyjen ominaisuuksien mukaan, vaan he ovat erilaisia ihmisiä jotka osaavat ja ymmärtävät miten nämä asiat toimivat. Moni hyvännäköinen ja hyvätuloinen mies jää ilman kumppania kun ei ole esim. Minkäänlaisia sosiaalisia taitoja. Itse olen Jack of all trades, eli kaikessa tarpeeksi hyvä, saan kuitenkin itseni vaikuttamaan asiassa kuin asiassa todellista paremmalta jos se on tarpeen. Jos on kaikessa hyvä, vaikuttaa tavoiteltavalta poikkeusyksilöltä. Todellisuudessa ei ole suurta väliä, ainoastaan mielikuvat ratkaisevat.

Vierailija
207/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nostaa kissa pöydälle ajoissa ja selvittää, millaisessa suhteessa ollaan.

Vierailija
208/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että antaa miehelle liian aikaisin, on riski. Nythän tässä kadutaan sitä, että tapailu olikin muuta kuin treffeillä käyntiä.

Mun pitkät suhteet (jopa avioliitto) on alkaneet siitä, että heti ekana iltana on ollut seksiä. Sen sijaan vedätetyksi olen tullut niissä, joissa on ensin vain käyty treffeillä jne. Se on se laskelmoivien ihmisten tapa, eli sillä tavalla toimii pelimiehet. Ne suoraviivaisemmin suhteisiin suhtautuvat eivät laskeskele monennetko treffit tms., vaan jos tykkäävät tosissaan, niin se on all in.

Vierailija
209/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yyyyh

Vierailija
210/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap mitä mietit?

Vierailija
211/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap oletko kysyny lisää mieheltä?

Vierailija
212/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin että onko se toinen nainen ollukkaan edes toinen nainen vaa ap ollu toinen nainen ja sit ukko ollu et no tää oliki parempi hei hei ensimmäinen "tapailu" nainen.

Tiedä kauanko sitten pyörittäny molempia 🤔

Oli joo se toinen nainen ja tullut vasta ensimmäisen jälkeen kuvioihin. Toki en tiennyt olevani toinen nainen vaan kuvittelin olevani ainoa. Ja sitä en varmaan koskaan saa tietää kauanko olimme samaan aikaan.

Ap

Eli siis on seurusteltu kahden kanssa samaan aikaan, kertomatta kaikille osapuolille sitä? No silloinhan asia on eri. Minulla oli n. 3 kk päällekkäin tapailuja 2-3 eri miehen kanssa joista sitten valitsin yhden jonka kanssa aloin seurustelemaan yhteisellä sopimuksella eksklusiivisesti. Ei siis enää tapailtu vaan sovittiin seurustelusta. Mikäli tuonssa keskustelussa on mies on puhunut palturia, niin mitä enää edes mietit?

Sovitaan yhdessä molemmat että seurustellaan eikä olla enää muiden kanssa, ja sitten mies kuitenkin on jonkun toisen kanssa? Tottakai tuo on pettämistä parisuhteessa. Minä kommentoin vain siihen että tapaillaan montaa samaan aikaan, ENNEN seurustelua. Silloin ei kysellä vielä tuollaisia vaan vasta vähän tunnustellaan maaperää, ja kun se on tehty ja halutaan olla tosissaan yhdessä, niin käydään keskustelua ja päätetään yhdessä miten tehdään. 

Millähän vuosisadalla sä olet tapaillut? Ei taida tinder-aikakauden tapailusuhteet olla sulle tuttuja? Niissä harrastetaan seksiä, vietetään yhteisiä (hotelli-)viikonloppuja jne. Useimmiten toinen osapuoli (nainen) on ihastunut, mies vain nautiskelee. Puhutaan tulevaisuudesta, mutta ei esitellä toista lähipiirille (röyhkeimmät saattaa jopa esitellä). Ja sitten sen suhteen voi vaihtaa toiseen ihan tosta noin vaan.

Ja seurustelusuhteet alkaa ihan samalla tavalla, lopputulos on ainoastaan erilainen. Eli vaikea noita on erottaa toisistaan muuten kuin käymällä joku vakava keskustelu suhteen tilasta ja seurustelusta.

Nin, ja ap on käynyt tuon keskustelun käsitykseni mukaan, joten hän on seurustellut jo, joten mies on pettänyt. Jos taas ei ole käyty tuota keskustelua, ei ole ok kysellä tapailetko muita (tai tämä pitää tuoda jo heti ekoissa viesteissä ennen tapaamista ilmi, että ei halua edes kirjoittaa, saati tavata henkilöä joka tapailee (ja ilmeisesti kirjoitteleekin) muitakin samalla.) tai ainakin silloin ottaa riskin siitä että toinen vastaa mitä vastaa, koska asia ei toiselle kuulu, ellei tuota keskustelua ole käyty.

Ei trvitse erottaa toisistaan muutoin kuin käymällä se keskustelu. Ei voi varata toista itselleen antamatta itse samaa pansota.

Vierailija
213/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostellaas vielä

Vierailija
214/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies on tapaillut enemmän kuin yhtä muuta naista teidän ns. seurustelun aikana.

Tapailin hiljattain yhtä Markusta ja hän tapaili samaan aikaan kahta muuta naista.

Vierailija
215/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimi Jukka?

Vierailija
216/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti mies on tapaillut enemmän kuin yhtä muuta naista teidän ns. seurustelun aikana.

Tapailin hiljattain yhtä Markusta ja hän tapaili samaan aikaan kahta muuta naista.

Olen myös tapaillut erästä Markusta. Onko Helsingistä?

Vierailija
217/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Helsingistä.

Vierailija
218/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Helsingistä.

Isokokoinen tatuoitu kaveri?

Vierailija
219/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Helsingistä.

Isokokoinen tatuoitu kaveri?

Ei tatuointeja.

Vierailija
220/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tiedä mitään nykyaikaisesta seurustelusta. Nykyään usean tapailu on standardi, ennen kuin löytyy se oikea. Sitten voi sitoutua.

Nykyaikasesta?

Ainahan se on noin mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi