Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi tapailleensa toistakin naista samaan aikaan kanssani-WTF?

xxx
19.09.2022 |

Mies, jonka kanssa olemme nyt olleet vuoden, kertoi yllättäen nyt että tapaili jotain toistakin naista samaan aikaan kanssani. Mutta oli sitten kuulemma valinnut minut ja asiallisesti kertonut tästä toiselle naiselle. Tämän naisen tapailun oli aloittanut hieman ennen kuin tapasi minut. Eli olemme siis olleet kierrossa ainakin jossakin määrin samaan aikaan.

Toki olen tietoinen että voidaan tapailla useita samaan aikaan mutta minä nimenomaan kysyin häneltä silloin alussa tapaileeko muita ja vastaus oli ei. Eli valehteli. Ja tämä on yksi asia mikä minua häritsee.

Toinen on se että miksi yleensäkään kertoi tätä nyt tässä vaiheessa? Olen ihan pihalla tästä ja nyt on sitten jotenkin paha mieli. Miksi ihmeessä uskoutui asiasta nyt? Osaako joku antaa vaikka miehistä näkökulmaa, kaikki näkökulmat toki on toivottuja, että miksi piti tämä nyt enää ottaa puheeksi minun kanssani?

Kommentit (249)

Vierailija
221/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää voisi tehdä mitään romanttista miehen kanssa, joka ois dipannu munaansa johonkin toiseen. Ihan kyllä hohto menis.

Tämä vahvasti. 

Mulla on nuorempana ollut vastaava keissi ja se ei päättynyt hyvin. Vastaava suhteen aloitus paljastui miehen kaverin lipsautuksesta ja sit vielä paljastui et mies oliki hetikohta löytänyt uuden ja jätti mut. Se uus nainen oli olevinaan eka muka joku kaveri kunnes olikin olevinaan jotain muuta, ja mä en ehtiny saada ajatuksia edes tuon suhteen alun sekoilun ympärille mitenkään. Onneks pääsin siitä eroon.

Ja nyt oon sit aikuisena kakskyt vuotta myöhemmin suhteessa jossa epäilen et toisella on jotain muuta vielä eksän tai jonkun kanssa menossa kun meidän suhdetta ei voi julkistaa eikä voida käydä missään, ja tää mies on jo kerran jääny kiinni valehtelusta. Ei vaan pysty enää tällaiseen.

Vierailija
222/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää voisi tehdä mitään romanttista miehen kanssa, joka ois dipannu munaansa johonkin toiseen. Ihan kyllä hohto menis.

Tämä vahvasti. 

Mulla on nuorempana ollut vastaava keissi ja se ei päättynyt hyvin. Vastaava suhteen aloitus paljastui miehen kaverin lipsautuksesta ja sit vielä paljastui et mies oliki hetikohta löytänyt uuden ja jätti mut. Se uus nainen oli olevinaan eka muka joku kaveri kunnes olikin olevinaan jotain muuta, ja mä en ehtiny saada ajatuksia edes tuon suhteen alun sekoilun ympärille mitenkään. Onneks pääsin siitä eroon.

Ja nyt oon sit aikuisena kakskyt vuotta myöhemmin suhteessa jossa epäilen et toisella on jotain muuta vielä eksän tai jonkun kanssa menossa kun meidän suhdetta ei voi julkistaa eikä voida käydä missään, ja tää mies on jo kerran jääny kiinni valehtelusta. Ei vaan pysty enää tällaiseen.

Eli miehellä tulee olla poikuus tallella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuin auto. Sitä pitää koeajaa ja viedä maastoon välillä testatakseen ominaisuuksia. Hyvässä naisessa on sopivan sporttiset muodot eikä se nitise tai natise jatkuvasti, vaikka tulisi mutkia matkaan. Naisia kannattaa kokeilla useita ennen kuin sitoutuu mihinkään pidemmäksi aikaa.

Vierailija
224/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ollut vähän pidempäänkin sutinaa molempien kanssa. Veikkaan, että toisen naisen kanssa on mennyt sukset ristiin ja on uhannut paljastaa miehen sinulle, joten koittaa nyt selitellä tilannetta parhain päin.

Minä sanoisin myös että tämä. Nimittäin oon ollu suhteessa miehen kanssa, joka alun jälkeen paljastui varatuksi. Oli jättämässä kumppaniaan ja meillä oli todella ihanaa ja kaikki oli täysin erilaista mitä kenenkään muun kanssa. Nyt mies on vetkuttanut tuota eroa eri syistä, lasten tilanne, jne. Voi olla varma, että jos ei eroa niin käsken kertoa kumppanille, tai minä kerron. Lähetän joka ikisen siirappisen viestin ja rakkaudentunnustuksen ja kaipausviestin ja kuvan toiselle.

Vierailija
225/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vahvasti. 

Eli miehellä tulee olla poikuus tallella?

Ei. Vaan sinä et ole seksisuhteessa joka on eksklusiivinen parisuhde ja rakkaussuhde kuten näissä mun tapauksissa oli yhteisesti sovittu, ettei ole muita samaan aikaan. Muuten menneisyyden kanssa yksi ja hailee, mutta yhtä aikaa ole muita jos olet mun kanssa. Piste.

Vierailija
226/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mies oli sanonut, että ei tapaile muita, ei ole ketään muuta kuin ap. Ja tosiasiallisesti oli käynyt panemassa toista muijaa, jonka panemisen oli aloittanut jo ennenkuin oli tavannut ap:ta. Eli mies petti tätä toistakin muijaa, sillä kun äijä tapasi ap:n, äijä alkoi panemaan ap:takin. Jonkin aikaa pani vuorotellen molempia, toistensa tietämättä ja valehteli silmät kirkkaina, ettei ole ketään muuta kuin ap.

Ei pettänyt, jollei oltu sovittu, ettei tapailla muita.

Valehteli!! Mies sanoi, ettei ole ketään muuta ja oikeasti nussi koko ajan toista muijaa.

Tapiltavan tyypin kaikki asiat nyt eivät vain kuulu sinulle vaikka niin haluaisit. Jos sinulle on ehdottoman tärkeää että toinen ei saa olla kanssakäymisissä muiden kuin sinun kanssasi, niin se pitää sanoa ääneen. Joissakin tapauksissa vastaus on kysyjän vastuulla. Älkää kysykö asioita jotka eivät teille kuulu, jos ette ole valmiita vastaukseen joka ei ole mieleisenne. Tottakai ihminen saa valehdella asiasta joka ei sinulle kuulu.

Miten sinun ja penan avioelämä vällyjen välissä sujuu? -Oikein hyvin kiitos. Voi silti olla ettei suju ollenkaan, mutta mit vit se sulle kuuluu?

"Jos sinulle on ehdottoman tärkeää että toinen ei saa olla kanssakäymisissä muiden kuin sinun kanssasi, niin se pitää sanoa ääneen" – Aika selväksi tämä asia ja sen tärkeys oli tehty. – Ap: "Suhteen alussa rassasin häntä tästä asiasta koska ilmeisesti se naisen intuitio sitten piti paikkansa kun oli jotenkin  olo outoasiasta vaikka toinen systemaatttisesti asian kielsi ja päätin silloin uskoa." ja "Tämä valehtelu on suuri ongelma tällä hetkellä. Mies tiesi että tämä asia on dealbraker ja tärkeä asia minulle." Ei tuossa nyt vain ole mitään epäselvyyttä. Ei tuo ole kertomatta jättämistä, maalailua tai erilaisia tulkintoja tms. vaan suora valhe suoraan kysymykseen. On se kumma, kun intiimihommiin ollaan heti ryhtymässä, mutta mahdollisista nykyisistä kumppaneista kysyminen onkin liian intiimiä.

Vierailija
227/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ollut vähän pidempäänkin sutinaa molempien kanssa. Veikkaan, että toisen naisen kanssa on mennyt sukset ristiin ja on uhannut paljastaa miehen sinulle, joten koittaa nyt selitellä tilannetta parhain päin.

Minä sanoisin myös että tämä. Nimittäin oon ollu suhteessa miehen kanssa, joka alun jälkeen paljastui varatuksi. Oli jättämässä kumppaniaan ja meillä oli todella ihanaa ja kaikki oli täysin erilaista mitä kenenkään muun kanssa. Nyt mies on vetkuttanut tuota eroa eri syistä, lasten tilanne, jne. Voi olla varma, että jos ei eroa niin käsken kertoa kumppanille, tai minä kerron. Lähetän joka ikisen siirappisen viestin ja rakkaudentunnustuksen ja kaipausviestin ja kuvan toiselle.

Toivottavasti teet tuon!!! Minua harmittaa edelleen kun minussa ei ollut tarpeeksi naista käräyttää petturisikaa vaimolleen.  Silloin ajattelin että säästyn itse raskaammalta, mutta myöhemmin tajusin että olisi vain pitänyt ottaa se vastaan, koska nyt mies pääsi koirana veräjästä, se kaiken pahan alku ja juuri.

Vierailija
228/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikilla on suhteiden alussa sellaista epämääräistä tapailua ja mahdollista pientä päällekkäisyyttä kun ei oikein tiedä seurustellaanko vai ei, joten en ottaisi tuosta mitään stressiä.

Suhteen alussa tämän kyllä jokainen valehtelee, ellei kyseessä ole joku ihan avoin pelleily suhde.

Miksi avautui nyt? Ehkä halusi asian pois omatuntoa kolkuttamasta, en keksi muuta, mutta tämähän vain kertoo, että miehellä on omatunto, eli näen tämänkin hyvänä asiana???

Allekirjoitan tuon alkuvaiheen päällekkäisyyden ja useampien tapailun, mutta se yleensä päättyy siihen, kun asiasta on keskusteltu ja sovittu, ettei enää muita. Eikös ap ollut kysynyt mieheltä tapaileeko hän muita ja mies oli sanonut, että ei? Toi on minusta se pointti ja ongelma.

Kyllä. Mies oli sanonut, että ei tapaile muita, ei ole ketään muuta kuin ap. Ja tosiasiallisesti oli käynyt panemassa toista muijaa, jonka panemisen oli aloittanut jo ennenkuin oli tavannut ap:ta. Eli mies petti tätä toistakin muijaa, sillä kun äijä tapasi ap:n, äijä alkoi panemaan ap:takin. Jonkin aikaa pani vuorotellen molempia, toistensa tietämättä ja valehteli silmät kirkkaina, ettei ole ketään muuta kuin ap.

Yhtäkkiä mies sitten muistikin tämän petoksen ja päätti suuressa neroudessaan kertoa tämän ap:lle.

Kuten sanottu tää toinen nainen on luultavimmin tuon suhteen nyt vasta päätyttyä antanut miehelle ukaasin, että mies kertoo tai hän kertoo. Niin yksinkertaista.

Vierailija
229/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteli!! Mies sanoi, ettei ole ketään muuta ja oikeasti nussi koko ajan toista muijaa.

Tapiltavan tyypin kaikki asiat nyt eivät vain kuulu sinulle vaikka niin haluaisit. Jos sinulle on ehdottoman tärkeää että toinen ei saa olla kanssakäymisissä muiden kuin sinun kanssasi, niin se pitää sanoa ääneen. Joissakin tapauksissa vastaus on kysyjän vastuulla. Älkää kysykö asioita jotka eivät teille kuulu, jos ette ole valmiita vastaukseen joka ei ole mieleisenne. Tottakai ihminen saa valehdella asiasta joka ei sinulle kuulu.

Miten sinun ja penan avioelämä vällyjen välissä sujuu? -Oikein hyvin kiitos. Voi silti olla ettei suju ollenkaan, mutta mit vit se sulle kuuluu?

"Jos sinulle on ehdottoman tärkeää että toinen ei saa olla kanssakäymisissä muiden kuin sinun kanssasi, niin se pitää sanoa ääneen" – Aika selväksi tämä asia ja sen tärkeys oli tehty. – Ap: "Suhteen alussa rassasin häntä tästä asiasta koska ilmeisesti se naisen intuitio sitten piti paikkansa kun oli jotenkin  olo outoasiasta vaikka toinen systemaatttisesti asian kielsi ja päätin silloin uskoa." ja "Tämä valehtelu on suuri ongelma tällä hetkellä. Mies tiesi että tämä asia on dealbraker ja tärkeä asia minulle." Ei tuossa nyt vain ole mitään epäselvyyttä. Ei tuo ole kertomatta jättämistä, maalailua tai erilaisia tulkintoja tms. vaan suora valhe suoraan kysymykseen. On se kumma, kun intiimihommiin ollaan heti ryhtymässä, mutta mahdollisista nykyisistä kumppaneista kysyminen onkin liian intiimiä.

Otsikko on mitä on, ja siihen vastasinkin. Siinä puhutaan tapailusta, vaikka he ovat olleet vakavasti seurusteleva pari jo ensitreffeiltä asti. Jos juttua muutetaan matkalla, ja keksitään uutta siihen, niin on vähän vaikea oikein vastata mitään. Trollit ovat yleensä tällaisia.

Vierailija
230/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
231/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen papin aamenta ei pidä olettaa mitään. 

Ei kuule sen jälkeenkään. Suurin osa itseään tykö tekevistä on ihan naimisissa olevia ukkomiehiä että revi siitä. Eivät raukat tajua miten noloa se on ja miten typeränä heitäkin pidetään.

Vierailija
232/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on mitä on, ja siihen vastasinkin. Siinä puhutaan tapailusta, vaikka he ovat olleet vakavasti seurusteleva pari jo ensitreffeiltä asti. Jos juttua muutetaan matkalla, ja keksitään uutta siihen, niin on vähän vaikea oikein vastata mitään. Trollit ovat yleensä tällaisia.

Älä yritä. Eivät kaikki jatkuvasti keksi ja vetele hatusta, vaikka sinä ilmeisesti teetkin niin. Aloituksessa oli muutakin kuin otsikko, juttu ei muuttunut, tarkentui vain.

Vierailija
233/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen tilanne joskus muinoin. Miehellä oli tyttöystävä, jonka olemassaolosta hän ei vaivautunut kertomaan minulle. Lemppasi naisen 2kk sen jälkeen kun aloitimme tapailun, aloitimme vakavan suhteen 3kk tapailun alusta, ja 9kk suhteen jälkeen ilmoitti että olin ollut toinen nainen. Sydän meni rikki, luottamus ei palautunut ja erosimme katkerissa merkeissä 2v suhteen jälkeen. En pystynyt luottamaan enää siihen että mies ei toistaisi temppuaan, olin koko ajan surullinen ja epätoivoinen, ja heti kun sopivan "iloinen ja pirteä" vaimokandidaatti ilmestyi kuvaan, sain kenkää. Pidän miestäsi alhaisena lierona ja antaisin turpaan.

Vierailija
234/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä. Eivät kaikki jatkuvasti keksi ja vetele hatusta, vaikka sinä ilmeisesti teetkin niin. Aloituksessa oli muutakin kuin otsikko, juttu ei muuttunut, tarkentui vain.

Yritä mitä yrität, ap ;)

Olen sitä mieltä että tapailu on tapailua, ja jos tarkoitetaan yhdessä sovittua seurustelua, niin asia on ihan eri.

Vierailija
235/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitit kilpailun, onnea!

Ja tätä fiilistä ei ole lainkaan. En tunne mitään onnen tunteita siitä että tulin ns. valituksi. Olen jotenkin tosi pettynyt mieheen enkä osaa oikein tarkasti sanoittaa miksi. No se valehtelu toki rassaa. Kun nimenomaan korostin että minulle on tärkeää että tapailemani mies ei ole varattu. Tässä lähinnä nyt tarkoitin vaimoa tai pitkäaikasta tyttöystävää. Eli kotrostin että siinä tapauksessa jos näin olisi tapailu loppuisi.

Toinen nainen oli hänen puheittensa mukaan suuttunut kun oli ilmoittanut että oli löytänyt/valinnut toisen. Eli oli aiheuttanut hänellekin pahan mielen.

Ap

Muistuta että valehteli sulle aluksi ja kysy mistä muusta valehtelee. Kiinnostaako sitä, että sua harmittaa ja haluaako hyvitellä tms?

Vierailija
236/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa..minusta tämä on ollut tapana jo 90 luvulla. Ei siis mitään uutta.

Vierailija
237/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samanlainen tilanne joskus muinoin. Miehellä oli tyttöystävä, jonka olemassaolosta hän ei vaivautunut kertomaan minulle. Lemppasi naisen 2kk sen jälkeen kun aloitimme tapailun, aloitimme vakavan suhteen 3kk tapailun alusta, ja 9kk suhteen jälkeen ilmoitti että olin ollut toinen nainen. Sydän meni rikki, luottamus ei palautunut ja erosimme katkerissa merkeissä 2v suhteen jälkeen. En pystynyt luottamaan enää siihen että mies ei toistaisi temppuaan, olin koko ajan surullinen ja epätoivoinen, ja heti kun sopivan "iloinen ja pirteä" vaimokandidaatti ilmestyi kuvaan, sain kenkää. Pidän miestäsi alhaisena lierona ja antaisin turpaan.

Vanha sitruuna kannattaakin heivat iloisen, pirteän ja kauniin nuoren naisen tieltä pois.

Vierailija
238/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, tai tekisin mieli antaa turpaan, silti ehkä vaan käskisin lähteä. Helppo toki uuden olla iloinen ja pirteä kun ei ole saanut kokea vielä petollisen miehen metkuja koko rahalla. Kyllä se hymy hyytyy, nimimerkillä kokemusta on. Mutta paistaa se aurinko vielä meillekin.

Vierailija
239/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha sitruuna kannattaakin heivat iloisen, pirteän ja kauniin nuoren naisen tieltä pois.

No ymmärtäisinkin jos olisin ollut vanha, mutta olin 24. Mies oli 29, ja uusi nainen yli 30.

Vierailija
240/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ymmärtäisinkin jos olisin ollut vanha, mutta olin 24. Mies oli 29, ja uusi nainen yli 30.

Vaan elä huoli, kyllä se uudellekin totuus on taitanut valjeta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän