Hävettääkö teitä yli 30 vuotiaita vuokralla asujia kertoa kun uusi työkaveri tai treffiseura kysyy asutko omassa vai vuokralla?
Minua hävettäisi sillä jos ihminen asuu vuokralla vielä yli 30 vuotiaana niin se on elämässä epäonnistumisen merkki ja kertoo heikoista älynlahjoista.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tuttavista, työkavereista tai sukulaisista asuu vuokralla, yhteydenpito sellaisen alemman luokan turjakkeisiin loppuu heti.
Sama täällä, eikä puhettakaan, että ystäväpiirimme hyväksyttäisiin vuokralla asuvia loisia. Joku on yrittänyt, ne on naurettu ulos.
Luuleeko lapset olevansa hauskoja? Jos kyllä, erehdytte aika pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Saa kysyä, tosin jos tulee sellainen fiilis että siinä urkitaan rahatilannetta niin tosia treffejä ei tule.
Asun vuokralla koska se on helppoa ja mukavaa, ja koska vuokra on itse asiassa edullinen verrattuna kuluihin 300 000 euron asunnon ostamisesta yksin. Vuokraisäntä ei saa vuokratuottoa nimeksikään.
Tuossa on perää minunkin osaltani.
Vuokra on 680 eur/kk, asunnon arvo n. 200 000 eur.
Vierailija kirjoitti:
Vuokralla asuvat näyttävät tuntevan kovasti tarvetta selitellä. Sellaista se on kun nolottaa olla köyhä moukka.
Joo. Kauheat selittelyt, kuinka ihanaa on kerryttää jonkun muun omaisuutta. Ootte te loiset typerää sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vuokralla asuvat näyttävät tuntevan kovasti tarvetta selitellä. Sellaista se on kun nolottaa olla köyhä moukka.
Moukka on pöksyissäsi :D Aikuisella ihmisellä ole mitään syytä hävetä itse valitsemaansa asumismuotoa. Menehän nukkumaan nyt. Huomenna on taas koulupäivä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kysyä, tosin jos tulee sellainen fiilis että siinä urkitaan rahatilannetta niin tosia treffejä ei tule.
Asun vuokralla koska se on helppoa ja mukavaa, ja koska vuokra on itse asiassa edullinen verrattuna kuluihin 300 000 euron asunnon ostamisesta yksin. Vuokraisäntä ei saa vuokratuottoa nimeksikään.
Tuossa on perää minunkin osaltani.
Vuokra on 680 eur/kk, asunnon arvo n. 200 000 eur.
Sika läävässään ja vielä maksat tuosta noin paljon. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Joku sanoi että on tyhmyyttä ja typeryyden merkki asua vuokralla. Olen mensan jäsen, akateeminen, johtajan hyväpalkkainen työ ja asun vuokralla. Moni asia ja olosuhde ja työn takia muuttamiset ajoivat tähän tilanteeseen. Ei ole ideaalitila, enkä todellakaan ole tästä ylpeä, mutta kuuri nyt en voi asialle mitään. On siis rahaa takataskussa vaikka heti ostaa 400ke talo, mutta en voi. En jaksa selittää koko tarinaa, mutta on siis valtava määrä ei syitä ja elämäntilanteita että joutuu asumaan vuokralla. Se ei tatkoita automaattisesti tyhmyyttä tai rahattomuutta.
Mutta sinun viestisi sen sijaan on täynnä tyhmyyttä. Alkaen siitä, että käytät sanamuotoa "joutua asumaan vuokralla".
oijoijoi
kuinka herkkähipiäisiä ovatkaan nuo, joilla ei ole muuta vaihtoehtoa
eikö olekin stressaavaa jokapäiväinen elämäsi?
Ei lainkaan stressaavaa. Minulle vuokralla asuminen on ihan oma valinta. En siis joudu asumaan vuokralla, vaan olen itse päättänyt, että haluan niin tehdä.
Ja silti niin suuri häpeän aihe, että sanavalintakin nostaa defenssit sfääreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kauheat selittelyt, kuinka ihanaa on kerryttää jonkun muun omaisuutta. Ootte te loiset typerää sakkia.
Äitis on loinen. Ja sinusta kasvaa tuolla menolla samanmoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Joku sanoi että on tyhmyyttä ja typeryyden merkki asua vuokralla. Olen mensan jäsen, akateeminen, johtajan hyväpalkkainen työ ja asun vuokralla. Moni asia ja olosuhde ja työn takia muuttamiset ajoivat tähän tilanteeseen. Ei ole ideaalitila, enkä todellakaan ole tästä ylpeä, mutta kuuri nyt en voi asialle mitään. On siis rahaa takataskussa vaikka heti ostaa 400ke talo, mutta en voi. En jaksa selittää koko tarinaa, mutta on siis valtava määrä ei syitä ja elämäntilanteita että joutuu asumaan vuokralla. Se ei tatkoita automaattisesti tyhmyyttä tai rahattomuutta.
Mutta sinun viestisi sen sijaan on täynnä tyhmyyttä. Alkaen siitä, että käytät sanamuotoa "joutua asumaan vuokralla".
oijoijoi
kuinka herkkähipiäisiä ovatkaan nuo, joilla ei ole muuta vaihtoehtoa
eikö olekin stressaavaa jokapäiväinen elämäsi?
Ei lainkaan stressaavaa. Minulle vuokralla asuminen on ihan oma valinta. En siis joudu asumaan vuokralla, vaan olen itse päättänyt, että haluan niin tehdä.
Ja silti niin suuri häpeän aihe, että sanavalintakin nostaa defenssit sfääreihin.
Katsoitko ihan itse googlella tuon sanan vain auttoiko äiti?
Älä ihmeessä.
No, harva kolmekymppinen sitä kämppäänsä itte omistaa.
Monacossa asuu superrikkaita ihmisiä, jotka asuvat vuokralla. Mahtaa niitäkin hävettää, kun AP keulii omistusyksiöllään.
Ei. Oikeastaan se on jopa hauskaa kertoa että asun oikein tyytyväisenä vuokralla ja seurata sitten vastapuolen reaktioita.
Oikeasti mua ei vaan v***uakaan kiinnosta mitä joku työkaveri ajattelee mun asumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Monacossa asuu superrikkaita ihmisiä, jotka asuvat vuokralla. Mahtaa niitäkin hävettää, kun AP keulii omistusyksiöllään.
Ap mitään omista :D Ei edes tajua, että rahoja voi sijoittaa, vaan kuvittelee, että ne pitää käyttää heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukka on pöksyissäsi :D Aikuisella ihmisellä ole mitään syytä hävetä itse valitsemaansa asumismuotoa. Menehän nukkumaan nyt. Huomenna on taas koulupäivä :)
Kiitos huolenpidosta, mihinhän kouluun menen näin 42-vuotiaana?
Sinä ja kaltaisesi olette oikein hyödyllisiä, mahdollistatte mukavan elämäni, katsos kun elän teidän kustannuksellanne. Moukat asuu vuokralla ja minä korjaan tuotot. Mietipäs sinä sitä ensi yönä ja aamulla menet sitten loinen tienaamaan, että vuoka on tililläni oikeana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ns omistusasunnonkin omistaa pankki niin etpä kroisos ole sinäkään. Ja jos et pidä huolta, arvo laskee....
Menisit jo imemään äitis tissiä..
Vierailija kirjoitti:
Ei. Oikeastaan se on jopa hauskaa kertoa että asun oikein tyytyväisenä vuokralla ja seurata sitten vastapuolen reaktioita.
Oikeasti mua ei vaan v***uakaan kiinnosta mitä joku työkaveri ajattelee mun asumisesta.
Mutta tuntemattoman kyselyyn tunnet tarvetta selitellä. Olette te loiset sitten hauskaa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ns omistusasunnonkin omistaa pankki niin etpä kroisos ole sinäkään. Ja jos et pidä huolta, arvo laskee....
Menisit jo imemään äitis tissiä..
Katsos, katsos, kun sinulla ottaa hermoon, oikein pitää hävyttömäksi loismoukan ryhtyä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos huolenpidosta, mihinhän kouluun menen näin 42-vuotiaana?
Sinä ja kaltaisesi olette oikein hyödyllisiä, mahdollistatte mukavan elämäni, katsos kun elän teidän kustannuksellanne. Moukat asuu vuokralla ja minä korjaan tuotot. Mietipäs sinä sitä ensi yönä ja aamulla menet sitten loinen tienaamaan, että vuoka on tililläni oikeana päivänä.
No peruskouluun kannattaisi mennä, kun äo näyttää kirjoituksista päätellen olevan vähemmän kuin keskiverto 7-vuotiaalla. Tämäkin loukkaus niitä 7-vuotiaita kohtaan. Se, että joudut kerjäämään elantosi vuokralaisilta kertoo kaiken olennaisen elämänhallinnastasi. Oikeasti varakkaathan eivät tarvitse muiden almuja elääkseen, vaan kustantavat elämisensä ihan itse.
Noniin ragemammat! Nyt nukkumaan, palsta menee kohta kiinni.