Olen homo ja silti minua ei kiinnosta joku Pride vai miten se kirjoitetaan?
Ei minua ainakaan kiinnosta osallistua jonnekin Pride marssile ja toitottamaan ihmisille, että "Hei katsokaan, minä olenkin homo". Tosin enhän minä ole edes seksuaalisesti aktiivinen, niin olenko minä sitten "oikea" homo? T: Mies 43v.
Kommentit (65)
Et ole homo vaan pıllunkipeä elämässään epäonnistunut hetero.
No, minä olen hetero, eikä minua kiinnosta formulat, eikä ralli. Mutta pride on mieletäni hyvä juttu. Ei kenenkään tarvitse nykypäivänä hävetä seksuaalisuuttaan. Toisaalta jokainen joka niin haluaa saa pitää seksuaalisuutensa myös halutessaan yksityisasianaan.
Monet näihin vähemmistöihin luettavat henkilöt ovat sanoneet ettei voisi vähempää kiinnostaa. Eivät kaikki muutenkaan halua ihmislaumaa ja sirkusta ympärilleen - asia kuin asia.
Et ole oikea homo, jos et ota mulkkua ahteriin.
En ymmärrä miksi homon pitää ilmoittaa erikseen olevansa homo .Eiväthän heterotkaan ilmoittele.Ymmärrän kyllä tasa-arvon ja monimuotoisuuden ,mutta seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen oma asia.
Tuntuu ,että tämä maailma on yleensäkin mennyt hulluun suuntaan.Vouhotus on päivän sana.
Ja ennenkuin kukaan saa herneen nenäänsä,kerron että minulla on poika joka tykkää pojista ja siinä ei ole mitään kummallista kenenkään mielestä.
Samaa olen ihmetellyt itsekkin .Mulla on puolet kavereista lesboja ja itse oon hetero .Mutta kumma kyllä kaverit pitää älämölöä suuntaiuksestaan aina ..kukaan ei odota samaa multa.Kohta tuntuu itsestä ,että heteropridekin ois hyvä juttu
.Olin pridekulkueessa viime vuonna tukemassa ,mutta sain semmoista kohtelua että en mene toista kertaa.Ystävät on rakkaita ja tärkeitä aina mulle .Miks tää on niin kummallista ..oot mitä oot ja se siitä.Ihmisiä kaikki ollaan .
Itseänikään ei ainakaan suomalainen pride-meno nykyisellään kiinnosta yhtään. Olen hieman yli 3kymppinen homomies. Pari kertaa olen osallistunut Helsingin pride kulkueeseen, melko surkeaa touhua.
Tavallaan tilanne ja aiemmat kommentit kertovat hyvällä tavalla siitä, että perus homous (cis-miesten ja cis-naisten välinen seksi ja rakkaus) on Suomessa jo arkipäiväistynyttä. Eli ei tarvitsekaan mennä kaduille marssimaan, julistamaan, vouhottamaan ja näyttäytymään. Suurin osa meistä haluaa kait elää suht normaalia elämää, pukeutua tavallisesti, ansaita työllä elantonsa ja käydä prismassa ostamassa oltermannia.
Se että tämä on Suomessa mahdollista eikä meitä enää luokitella sairaiksi tai rikollisiksi on menneiden sukupolvien gay-aktivistien ansiota. Heille on syytä olla kiitollisia. Olisi kiva käydä Prideilla juhlimassa homouttaan kerran vuodessa....mutta niistä on nyt tullut toisenlaisen porukan karkelot. Prideilla tuskin suvaitaan homomiehiä, aiheuttavat lähinnä turvatonta tilaa...
Kuuluin ennen prideporukkaan, mutta nykyään pelkkää muiden haukkumista jos ei jaa samoja ajatuksia,mielipiteitä ja agendaa. On muuttunut sairaaksi niiden touhut, eivät aja enää meidän tavallisten lesbojen tai homojen oikeuksia.
Ellet ole oikea kirjainyhdistelmä niin ei sinne ole asiaa.
blt-mies
Homoilun kansainvälistä rahoitusta nauttiva markkinointi on mielenkiintoista. Kun kuitenkin tiedetään, että lapsia ei synny tarpeeksi.
Sitten taas jotkut valtiot ja kulttuurit ylituottaa ihmisiä. Ikään kuin vallatakseen ne maat, joissa lapsia ei synny yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt itsekkin .Mulla on puolet kavereista lesboja ja itse oon hetero .Mutta kumma kyllä kaverit pitää älämölöä suuntaiuksestaan aina ..kukaan ei odota samaa multa.Kohta tuntuu itsestä ,että heteropridekin ois hyvä juttu
.Olin pridekulkueessa viime vuonna tukemassa ,mutta sain semmoista kohtelua että en mene toista kertaa.Ystävät on rakkaita ja tärkeitä aina mulle .Miks tää on niin kummallista ..oot mitä oot ja se siitä.Ihmisiä kaikki ollaan .
Siellä vaikuttaakin pimeyden henkivallat. Jos osallistut tavallisena heterona tottakai saat kylmää ja suorastaan julmaa kohtelua. Olen nähnyt mitä henkivallat tekee prideporukalle. Jotkuthan idenfoituu jo eläimeksi tai joksikin esineeksi.
Et ole kunnollinen ja hyväksyttävä homo mikäli et mene pride marssille konttaamaan pukeutuneena kaasunaamariin, tiukkoihin latex shortseihin ja sähköpantaan jossa on piikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kunnollinen ja hyväksyttävä homo mikäli et mene pride marssille konttaamaan pukeutuneena kaasunaamariin, tiukkoihin latex shortseihin ja sähköpantaan jossa on piikkejä.
Tämä on ikävä kyllä stereotypiaa joka tulee monelle mieleen...
olet hyvä homo, maailma kaipaa lisää kaltaisiasi. Kaikki kukat saa kukkia mutta ei siitä tollaista showta tarvi tehdä.
Olen hetero eikä mua kiinnosta jääkiekko, autot tai kalja.
Monet yritykset ja kunnat ovat jo lopettaneet näkymisen tuossa sirkuksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ikävä kyllä stereotypiaa joka tulee monelle mieleen...
Ja joka on totisinta totta. Mene katsomaan noiden pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Et ole homo vaan pıllunkipeä elämässään epäonnistunut hetero.
Kyllä palstan vanhapiika TIETÄÄ.
Ihan Pride ole vuosikymmeniin ollut homoille! Se on transh/therian/sekasikiö-hyvesignalointijuhla heteroille!
Kyllä pitää. Minä menen meidän kylälle ulvomaan kaikille että tykkään homoilla.
Miksi. En tiedä...