Miten reagoisit jos hyvä miespuolinen ystävä pyytäisi aveciksi häihin ja laittaisi viestin "laita sit korkkarit"
Olen lyhyt, 154cm, mutta silti tuo oli mielestänne sopimaton kommentti. Olisin laittanut ne muutenkin, mutta nyt tekee mieli lähteä matalakorkoisissa ihan vaan näyttääkseni ettei ole ok määräillä toisen pukeutumista.
Kommentit (68)
En lähtisi aveciksi jos ollaan vaan ystäviä.
No minä olisin varmaan juonessa mukana, jos mulla olisi siis korkkarit.
Sehän haluaa mun tietysti esittävän tyttöystävää, ja mahdollisimman kuumaa.
Aavistuksen omituisena pitäisin, matalapohjaisia kenkiä kuitenkin on oikein juhlallisinakin versioina.
Toisaalta, näin juuri tänään facebookissa kuvia, jossa ystävän mies oli häissä farkuissa, fanellipaidassa ja lippalakki päässä ja todella toivoisin, että joku olisi hänelle sanonut etukäteen että laita sitten puku päälle. Eli ehkä saattaisin ymmärrystä tuollekin kommentille antaa, jos olet tyyppi joka tunnetusti lähtee tilaisuuteen kuin tilaisuuteen rähjäisillä lenkkareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin vain ne korkkarit enkä ajattelisi asiaa sen enemmän.
No aloitushan on ensinnäkin täysin hatusta vedetty, mutta jos lähdetään leikkimään mukaan, niin sanoisin, että pariskunnalla on muitakin ongelmia kuin naisen pituus.
Millä pariskunnalla?
Sanoisin etten pysty kun nivelrikko niin pahana. Ihmettelisin myös miksi yrittää määrätä pukeutumistani.
Vierailija kirjoitti:
"Laitä sinäkin!"
:D Hyvä!
Just näin! Tällä tavalla töpöille kannattas vastatakin
Kaffebulla kirjoitti:
En menisi, koska hääkutsu ei koske minua. On aika moukkamaista mennä vieraiden ihmisten häihin. Avec tarkoittaa pariskuntaa eli kaverisi on kutsuttu ja hänen puolisonsa. Sinua ei ole kutsuttu.
Eli olisi epäkorrektia mennä Avec-juhliin jonkun randon kanssa luvaten hänelle ilmaisen viinan bileitä? No hyvä kun sain hillittyä itseni.
Ja jos ei pysty kävelemään korkkareilla, niin pyörätuoli mukaan?
Itse käytän mieluummin matalia kenkiä ja kävelen ilman apuvälineitä.