Miten reagoisit jos hyvä miespuolinen ystävä pyytäisi aveciksi häihin ja laittaisi viestin "laita sit korkkarit"
Olen lyhyt, 154cm, mutta silti tuo oli mielestänne sopimaton kommentti. Olisin laittanut ne muutenkin, mutta nyt tekee mieli lähteä matalakorkoisissa ihan vaan näyttääkseni ettei ole ok määräillä toisen pukeutumista.
Kommentit (68)
Laittaisin ne kengät mitkä itse haluan. Piste.
Oudolta kun olen parimetrinen ja 130kg mies , että miksi vielä korkkikset?
Jos olisin noin pätkä, ilman muuta laittaisin. Käytän muutenkin,olen n. 170 cm
En laittaisi korkkareita. Käskytyksestä johtuen laittaisin joko lenkkarit tai hello kitty platform kengät.
Kysyisin myös, miksi. Ehkä siihen on joku fiksu syy. Mun on vaikea kuvitella, että mun hyvät ystävät pyrkisivät säätelemään pukeutumistani.
En kumminkaan heti keksi, etät mikä olisi hyvä syy tuollaiseen. Siksi en varmaan lähtisi juhliin ja ystävyyskin voisi alkaa hapertua jos kaveri osoitttautuisikin ihan oudoksi.
Mitä järkeä sun on lähteä koko häihin? Avecina otetaan yleensä avopuoliso tai seurustelukumppani, eikä jotain kaveria. Ethän sä edes tunne hääparia.
Hän on sun ystävä, ei pane sut ja tämä tarkoittaa että hänen ei ole pakko mielyttää sut ja suodattaa puhetta. Kyllä hyvät naispuoliset ystävät huomauttavat/ vitsailevat ulkonäöstä niin miksi miespuoleinen ei voisi?
Korkokengät ne on sentin korollakin olevat kengät. Jos oikein revittelee, niin parin sentin korkokengät ovat kivat jalassa myös.
Lyhyt on lyhyt ja ei siitä vain saa kovin pitkää ilman puujalkoja. Olen 158 cm pitkä ja yksikään mies ei ole ikinä hävennyt pituuttani, ei edes se 190 cm pitkä mies, jonka kanssa olin joskus.
Thai-filipit ovat hyvin usein todella pieniä ja siroja, sellaisia lapsen kokoisia, mutta ei heitä miehet taida hävetä, vaan muut avut ovat tärkeämpiä.
En menisi, koska hääkutsu ei koske minua. On aika moukkamaista mennä vieraiden ihmisten häihin. Avec tarkoittaa pariskuntaa eli kaverisi on kutsuttu ja hänen puolisonsa. Sinua ei ole kutsuttu.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi korkkareita. Käskytyksestä johtuen laittaisin joko lenkkarit tai hello kitty platform kengät.
Eli menisit rumasti pukeutuneena täysin vieraiden ihmisten häihin, mihin sinua ei ole edes kutsuttu? Okei
🇺🇦🇮🇱
Laittaisin vain ne korkkarit enkä ajattelisi asiaa sen enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Thai-filipit ovat hyvin usein todella pieniä ja siroja, sellaisia lapsen kokoisia, mutta ei heitä miehet taida hävetä, vaan muut avut ovat tärkeämpiä.
Netistä löytyi hauska juttu ihmisten pituuksista eri maissa, filipnaiset ovat noin 154 cm pitkiä, thaista ei ollut lukua, mutta suurinpiirtein samoihin lukemiin se menee varmaan, kun miehet olivat noin 158 cm molemmissa maissa.
Kaffebulla kirjoitti:
En menisi, koska hääkutsu ei koske minua. On aika moukkamaista mennä vieraiden ihmisten häihin. Avec tarkoittaa pariskuntaa eli kaverisi on kutsuttu ja hänen puolisonsa. Sinua ei ole kutsuttu.
Kyllä avec voi tarkoittaa mitä tahansa seuralaista (litenäisyyspäivän innan juhlissa ei, mutta muuten).
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin vain ne korkkarit enkä ajattelisi asiaa sen enemmän.
No aloitushan on ensinnäkin täysin hatusta vedetty, mutta jos lähdetään leikkimään mukaan, niin sanoisin, että pariskunnalla on muitakin ongelmia kuin naisen pituus.
"Sinä et määrä mitä laitan jalkaani, ja olen jo päättänyt laittaa matalahkot korkkarit." Olen 156cm, eli aika lyhyt myös.
Jättäisin moisen itsestäänselvyyden huomiotta ja kommentoimatta, korkeintaan heittäisin jotain yhtä typerää tyyliin muista sinä kravatti. Juhlapukuun kuuluu tietenkin korkkarit.
Kysyisin, miksi. Joutuisi perustelemaan junttiuttaan. En käytä koskaan korkkareita itse.