Miten reagoisit jos hyvä miespuolinen ystävä pyytäisi aveciksi häihin ja laittaisi viestin "laita sit korkkarit"
Olen lyhyt, 154cm, mutta silti tuo oli mielestänne sopimaton kommentti. Olisin laittanut ne muutenkin, mutta nyt tekee mieli lähteä matalakorkoisissa ihan vaan näyttääkseni ettei ole ok määräillä toisen pukeutumista.
Kommentit (68)
Mulla ei ole enkä voi käyttää niitä.
Ihan ok. Laitan aina juhliin korkkarit, ihan itsestään selvyys. Olen 161cm.
Ihmettelisin lausahdusta, koska kaikki hyvät ystäväni tietävät, että kuljen aina korkokengissä.
Kysyisin miksi. Itselleni on itsestäänselvyys, että arvokkaisiin juhliin, kuten häihin laitetaan kunnon juhlakengät juhlakaluja kunnioittaen. Muuten asu riippuu onko kyseessä arvokkuutta huokuvat kartanohäät vai rempseän iloiset latohäät. Kartanohäihin sipsuttelemaan voi laittaa ne hankalammat mutta hienommat korkokengät, latohäihin matalammalla korolla olevat, joilla voi heilua vauhdikkaammin tanssilattialla.
Voi siis olla että häät mihin olet menossa on enemmän noita kartanohäitä, jolloin ystäväsi vain varmistaa että tiedät mihin olet menossa, vähän tökerösti muotoiltuna tosin. Tai sitten on vain törppö mies, joka haluaa jostain syystä esitellä jollekin naista korkkareissa vierellään. Kysymällä selviää.
Liikutko muuten sateenkaaritennareissa?
Mikä ihmeen avec? Siis viehättämään häntä ?
Ihme kun kutsuu. Sua saa ilmeisesti hävetä joka käänteessä.
Ps. Et sitten juo mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oudolta kun olen parimetrinen ja 130kg mies , että miksi vielä korkkikset?
Jotain vaimomatskua sussa kuitenkin on, jos miespuoliset hyvät ystäväsi pyytävät sua seuralaisikseen häihin.
Avec EI tarkoita jotain random kaveria.
🇺🇦🇮🇱
Mies siis kutsuttu häihin ja kenties kutsussa lukenut avec eli myös puoliso tai kumppani on tervetullut. Häihin pitää yleensä vielä ilmoittautua, eli onko mies jo ilmoittanut, että myös sinä tulet?
Kutsu ei kylläkään koske sinua, jos olet vain ystävä.
Kummallista, jos aletaan antaa pukeutumisohjeita. Korkkarit voi olla aika hankalat, jos niihin ei ole tottunut ja jos aikoo olla juhlissa pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudolta kun olen parimetrinen ja 130kg mies , että miksi vielä korkkikset?
Jotain vaimomatskua sussa kuitenkin on, jos miespuoliset hyvät ystäväsi pyytävät sua seuralaisikseen häihin.
Johtuu varmaan korsetista ja push upeista.
Oletko kaveri-zonella pituutesi vuoksi?
Juhliin kuuluu korkkarit? Ei miehetkään tennareissa mene.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin moisen itsestäänselvyyden huomiotta ja kommentoimatta, korkeintaan heittäisin jotain yhtä typerää tyyliin muista sinä kravatti. Juhlapukuun kuuluu tietenkin korkkarit.
Kuuluu? Kuka sen päättää?
Laitan korkkarit jos sinäkin laitat.
Näin keski-ikäisenä tuntuisi hupaisalta että joku yleensäkään alkaisi ohjeistaa minua pukeutumisessa. Laittaisin juuri ne kengät jotka olin ajatellutkin alunperin. Enemmän kiinnostaisi nämä juhlat itse - tylsempiä juhlia kuin häät ei vaan ole. Suomalaiset häät on kuin amatööriteatterin esitys jonka olet nähnyt jo 70 kertaa. Termi "omannäköiset häät" on naurettava.
Laittaisin hokkarit ja vetoaisin lukihäiriöön.
En menisi. Mies selkeästi elättelee toiveita että olisi muutakin kuin kaveri.
Mua ei huvita lähteä edes tuttujen häihin, niin tuntemattomien häihin mua ei saisi kyllä ikinä lähtemään. Kaveri menköön yksin, mitä ne häät sulle edes kuuluu?
Mikä ihme tuo on?