Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18v eka auto, vakuutus 2800€/vuosi! Ns. koko kasko. Audi vm 2018

Vierailija
17.09.2022 |

Mitä ihmettä!! Ymmärrän, ettei bonuksia ole kertynyt. Omavastuut 200€. Tuulilasivakuutus lisänä.

En ihmettele, että vanhempien kautta näitä kierrätetään.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ihmettele, että vanhempien kautta näitä kierrätetään."

Harvoin tämmöistä olen kuullut. Eihän sitä bonuksia kerry jos vakuutus on vanhempien nimellä.

"Harvoin". Harvalla alle 24 vuotiaalla tiedän olevan autoa omissa nimissään. Tuon iän jälkeen kyllä kun bonukset jo isommat.

Vierailija
62/76 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audihan on mielenvikaisten suosituin automerkki, en ihmettele ollenkaan miksi kalliit vakuutukset.

Tuossa vuoden kun seurasin liikenteen hulluimpia kuskeja niin top3 oli Audeja.

Ahhahhahahaah. Mä oon seurannut 20 vuotta ja heittämällä hulluimpia on toyotalla ja nissanilla ajavat. 

Huvittaa myös monesti ajatella, kun liikenne puuroutuu jonkun hitaan taakse, eikä kukaan mene ohi, että taas saa audi-kuskit mainetta, kun on pitää lähteä laukomaan sieltä seitsemänneltä paikalta ja hujauttaa koko jonosta kerralla ohi. Tämäkin "kaahaaminen" voitaisiin välttää kokonaan, jos jokainen kottero vaan menisi omalla vuorollaan, yksi kerrallaan, siitä hitaasta ohi. Mutta kun ei. Viimeksi tälläinen tilanne oli 100 km/h rajoitusalueella ja jonon nopeus oli nippa nappa 70. Joo, olin "ihan hullu" ja ohitin ne muut. Yksi uskalsi sitten mun perässäni lähteä myös ohi ja loput jäi köröttelemään 30 km/h alle rajoituksen.

Ps. Ajan audilla ihan samalla tavalla, kuin muun merkkisilläkin autoilla. Auton merkki ei vaikuta ajotapaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kasko isolla omavastuulla niin hinta tippuu merkittävästi. Ajele sitten varovasti.

Siitä korvataan myös ilkivaltavahingot. Niihin ei voi itse vaikuttaa.

Vierailija
64/76 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 40v ja auto on mieheni nimissä. Tissieni takia vakuutus olisi minulle kalliimpi.

Pyydä alennusta, kun airbagit omasta takaa.

Mitä jos toteavatkin airbagit liian lättänöiksi ja laittavat koko kiesin käyttökieltoon?

Vierailija
65/76 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 30 vuotta vanhassa corollassa 150 euroa vuosi. Uudehkot autot tulee kalliiksi.

Onko järkeä maksaa? Tuskin paljoa enempää korvaavat siitä jos menee lunastukseen.

Vierailija
66/76 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Audihan on mielenvikaisten suosituin automerkki, en ihmettele ollenkaan miksi kalliit vakuutukset.

Tuossa vuoden kun seurasin liikenteen hulluimpia kuskeja niin top3 oli Audeja.

Ahhahhahahaah. Mä oon seurannut 20 vuotta ja heittämällä hulluimpia on toyotalla ja nissanilla ajavat. 

Huvittaa myös monesti ajatella, kun liikenne puuroutuu jonkun hitaan taakse, eikä kukaan mene ohi, että taas saa audi-kuskit mainetta, kun on pitää lähteä laukomaan sieltä seitsemänneltä paikalta ja hujauttaa koko jonosta kerralla ohi. Tämäkin "kaahaaminen" voitaisiin välttää kokonaan, jos jokainen kottero vaan menisi omalla vuorollaan, yksi kerrallaan, siitä hitaasta ohi. Mutta kun ei. Viimeksi tälläinen tilanne oli 100 km/h rajoitusalueella ja jonon nopeus oli nippa nappa 70. Joo, olin "ihan hullu" ja ohitin ne muut. Yksi uskalsi sitten mun perässäni lähteä myös ohi ja loput jäi köröttelemään 30 km/h alle rajoituksen.

Ps. Ajan audilla ihan samalla tavalla, kuin muun merkkisilläkin autoilla. Auton merkki ei vaikuta ajotapaan. 

Sarkasmia, kun kaikki eivät tajua kuiteskaan, huoh.... ----> VEIT SITTEN MUILTA OHITUSVUORON! Etuilija! Öykkäri! Hesalainen! Kokoomuslainen nilkki! Ylinopeustaparikollinen!

Vierailija
67/76 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika ajaa pyörällä, ei oo varaa ostaa sille omaa autoa.

Vierailija
68/76 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kannattaako? Hankkia vanha, paljon ajettu, tehoton auto. Jos pitää ajaa paljon, huonossa kelissä, pimeällä.

Jokainen tekee päätöksen itse. Ei meillä rahasta ole kiinni. Kasvatamme vain lapsiamme osallistumaan, vaikka voisimme maksaa kaiken, tulomme riittävät. Yllätyin summasta, ei ole mahdoton maksaa.

Mihinkäs se kakarasi sitä tehoa tarvitsee jos kerta ajaa huonossa kelissä ja pimeällä? Vanhojakin tehokkaita autoja löytyy suhteellisen vähillä kilometreillä jos tehokasta väkisin haluaa. Tuo aloituksessa mainitsemassasi kotterossa on muuten takuulla ollut ostohetkellä jo useampi kymmentuhatta kilometriä mittarissa eli pikku hiljaa edessä alkaa olemaan ensimmäiset isot (ja kalliit) remontit.

Vain typerys maksaa liikaa kun halvemmallakin saisi.

Vierailija
69/76 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kannattaako? Hankkia vanha, paljon ajettu, tehoton auto. Jos pitää ajaa paljon, huonossa kelissä, pimeällä.

Jokainen tekee päätöksen itse. Ei meillä rahasta ole kiinni. Kasvatamme vain lapsiamme osallistumaan, vaikka voisimme maksaa kaiken, tulomme riittävät. Yllätyin summasta, ei ole mahdoton maksaa.

Mihinkäs se kakarasi sitä tehoa tarvitsee jos kerta ajaa huonossa kelissä ja pimeällä? Vanhojakin tehokkaita autoja löytyy suhteellisen vähillä kilometreillä jos tehokasta väkisin haluaa. Tuo aloituksessa mainitsemassasi kotterossa on muuten takuulla ollut ostohetkellä jo useampi kymmentuhatta kilometriä mittarissa eli pikku hiljaa edessä alkaa olemaan ensimmäiset isot (ja kalliit) remontit.

Vain typerys maksaa liikaa kun halvemmallakin saisi.

Köyhällä on köyhän ongelmat *tsemppihali*

Vierailija
70/76 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei minullakaan tuossa iässä ollut varaa täyskaskoon. Palo-, varkaus- ja ilkivaltavakuutus riittää siihen asti, kunnes bonuksia on kertynyt.

Vierailija
71/76 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla 30 vuotta vanhassa corollassa 150 euroa vuosi. Uudehkot autot tulee kalliiksi.

Onko järkeä maksaa? Tuskin paljoa enempää korvaavat siitä jos menee lunastukseen.

Liikennevakuutus on pakollinen. Pölijä!

Vierailija
72/76 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 18v pojalla on 2008 vuoden karvalakki-ford. Vakuutukset ~700€/vuosi. Ekan auton kannattaa olla vähän vanhempi juuri noiden vakuutusten takia. Ei tarvii kaskoa vanhoihin autoihin.

Vierailija
73/76 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-25€ alennus POP Vakuutukseen koodilla MUEMSE

www.popvakuutus.fi/ref/MUEMSE

Vierailija
74/76 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vanhoissa autoissa ei arvo laske.

Mutta ei ole myöskään turvatyynyä, ABS-jarruja eikä luistonestoa.

Ratti saattaa olla sellainen, että se onnettomuustilanteessa seivästää ihmisen.

Vierailija
75/76 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Pari vuotta sitten otin vakuutuksen täyskaskolla ja ilman bonuksia hinta oli 680e/v.

Oikeesti?

Aloitus on oikea. Ok man lapsen pakollinen liikennevakuutus on yli 1200€.

Kaikki laskurit antoi vähemmän, mutta jotain en tarjous oli enemmän.

Vierailija
76/76 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin pojalle noin 10 000 maksaava auto, vaihdettiin mopoauto siihen.

Vakuutus laitettiin pojan nimiin, saa itse sen maksaa. Tosiaan bonukset alkaa nollista joten sen vuoksi hinta on kaskon kanssa se pari tonnia vuodessa. Olisi voitu laittaa auto vanhempien nimille ja saatu sitä kautta täydet bonukset, mutta jossain vaiheessahan tuota bonusta on pakko alkaa keräämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän