Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut tinderissä 2 vuotta silit en onnistu miestä saamaan

Vierailija
15.09.2022 |

Käynyt noin 15 ihmisen kanssa treffeillä. Kukaan ei ole koko kesän aikana pyytänyt minua treffeille. Haluan yhteisiä halailu hetkiä komean miehen kanssa. Mutta miehet kyllästyvät minuun todella nopeasti. N23

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään pitää mennä, että ymmärrät ettei Tinderistä saa  parisuhdetta? Einstein määritteli tyhmyyden jotenkin niin, että tyhmä ei ole se joka tekee virheen van se joka toistaa samaa asiaa kuvitellen että lopputulos muuttuu.

Aapeen täytyy mennä itseensä. Kymmenetkään deittisaitit eivät tuo haluttua lopputulosta jollet osaa arvioida soveliasta kuplaa minkä sisällä keskityt deittaamaan.

Vierailija
22/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kriteerejä voi miettiä niin että katsoo tilastoja. Jos miehen pitää olla vähintään 180 cm -> puolet karsiutuu pois. Jos pitää olla korkeakoulutettu -> taas yli puolet karsiutuu pois ja nyt enää 20 % miehistä mukana. Pitää olla sinkku, karsiutuu taas iso osa pois. Eikä päästy ulkonäkövaatimuksiin pituutta pidemmälle ja luonnevaatimukset, arvot jne. vielä käsittelemättä. Ei tarvitse montaa kriteeriä laittaa niin ollaan puolittamassa promillea. Lopulta tilastojen valossa ollaan siinä pisteessä että sulle kelpaa noin yksi mies 100 miljardista, vaikka mielestäsi laitoit sellaiset kriteerit että ne on helppo täyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadat miehet swaippaavat sinutkin oikealle joka viikko, mutta yksikään heistä ei kelpaa. Kannattaa miettiä miten korkealle asettaa vaatimuksensa.

Sadannen kerran. Älkää olko Tinderissä niin pirun nälkäisiä! Omatkaa standardeja.

Vähiin jää potentiaaliset profiilit, jos asettaa tiukan ikä- ja etäisyyshaarukan ja valitsee ne aidosti kiinnostavat. Valitettavasti iso osa profiileista on sellaisia, ettei annetuilla tiedoilla voi sanoa kiinnostaa tai ei kiinnosta. Optimisti tykkää noistakin varuiksi, pessimisti olettaa ettei kuitenkaan kiinnosta.

Tinderin voi hylätä. Vaihtaa naisvaltaisiin harrastusryhmiin.

Alaston Suomessa on kans miittejä.

En valitse harrastuksia seuranhakumahdollisuuksien mukaan vaan sen mukaan haluanko kyseistä asiaa harrastaa. Nudesivulle nyt ei ole mitään kiinnostusta lähteä.

Ole ilman tai tule vuosien päästä vikisemään tyytymisestä. Totuus on ettei kenenkään tarvi tyytyä.

Vierailija
24/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käyttänyt Tinderiä jonkin verran sekä Suomessa että ulkomailla, ja uskallan kyllä väittää että naisten odotukset ovat epärealistia kautta linjan. Valtaosa miehistä on kiimaisena valmis hyväksymään lähes naisen kuin naisen, mutta naiset valitsevat hyvinkin tarkkaan kenet kelpuuttavat, jos nyt unohdetaan maksulliset naiset (joita ulkomailla ainakin on valtavasti Tinderissäkin). Tämä johtaa tietysti siihen illuusioon naisten ruuduilla että "kaikki komeat miehet haluavat minua" - todellisuudessa ne komeimmatkaan tuskin ovat edes naisen profiilia katsoneet - pikapillun toiveessa on vain huitaistu kaikki vastaantulevat oikealle.

Kun yhteys miehen ja naisen välille syntyy, on miehellä tilanne kenties jo ohi (työreissu toiseen kaupunkiin, baari-ilta kavereiden kanssa jne) ja ainakaan "ruman naisen" kanssa keskustelu ei pääse edes käyntiin. 

Kauniilla naisilla taas on niin valtavasti matcheja, että keskusteluyhteyttä on vaikea ylläpitää vaikka se puolivahingossa syntyisikin. Moni nuorempi ja kauniimpi nainen todennäköisesti lähinnä mittaa houkuttelevuuttaan Tinderillä ilman suurempia pyrkimyksiä, muutama kymmentä uutta matchiä päivässä pitää osan masennuksesta poissa.

Tinderin toimivuus on hyvin satunnaista - mutta ainakin miehillä edellyttää hyvän onnen lisäksi helvetin hyviä kuvia (ja ulkonäköä).  Joku voisi kutsua jopa pinnalliseksi.

Tinder on kyllä ajatuksena loistava, mutta käytännössä toimii huonosti. Miehenä olen saanut järkeviä tuloksia vain maissa, joissa suomalainen mies on eksoottinen ja jopa ei-maksulliset naiset saattavat uteliaisuuttaan haluta tutustua.

Suomessa, paikallisille, tavallisille naisille en usko että Tinder koskaan toimii hyvin puhtaasti sen takia, että valtaosa miehistä on vain pillun perässä - eli miesten ja naisten tavoitteet ovat vain liian erilaisia.

Pikaseksiä naisille (ulkonäöstä riippumatta) varmasti löytyy nopeasti ainakin isommilla paikkakunnilla.

Vierailija
25/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailulla ei kauaa eletä, eikä kiinnosta. Kun muuta et anna, ole ihmettelemässä sinkkuna.

Vierailija
26/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja vastaavat......

En usko alkuunkaan, että ko tavalla ihminen löytää todellista elämänkumppania tms. Kyllä se suuri rakkaus löytyy ihan muulla tavalla.

Vierailija
27/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia kriteerejä voi miettiä niin että katsoo tilastoja. Jos miehen pitää olla vähintään 180 cm -> puolet karsiutuu pois. Jos pitää olla korkeakoulutettu -> taas yli puolet karsiutuu pois ja nyt enää 20 % miehistä mukana. Pitää olla sinkku, karsiutuu taas iso osa pois. Eikä päästy ulkonäkövaatimuksiin pituutta pidemmälle ja luonnevaatimukset, arvot jne. vielä käsittelemättä. Ei tarvitse montaa kriteeriä laittaa niin ollaan puolittamassa promillea. Lopulta tilastojen valossa ollaan siinä pisteessä että sulle kelpaa noin yksi mies 100 miljardista, vaikka mielestäsi laitoit sellaiset kriteerit että ne on helppo täyttää.

Ei kannata liata käsiään varatuissa.

Vierailija
28/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi mahdollinen syy, miksi nainen ei löydä kumppania Tinderistä: nirsous. Tinder on naisille karkkikauppa.

Vierailija
29/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadat miehet swaippaavat sinutkin oikealle joka viikko, mutta yksikään heistä ei kelpaa. Kannattaa miettiä miten korkealle asettaa vaatimuksensa.

Sadannen kerran. Älkää olko Tinderissä niin pirun nälkäisiä! Omatkaa standardeja.

Vähiin jää potentiaaliset profiilit, jos asettaa tiukan ikä- ja etäisyyshaarukan ja valitsee ne aidosti kiinnostavat. Valitettavasti iso osa profiileista on sellaisia, ettei annetuilla tiedoilla voi sanoa kiinnostaa tai ei kiinnosta. Optimisti tykkää noistakin varuiksi, pessimisti olettaa ettei kuitenkaan kiinnosta.

En valitse harrastuksia seuranhakumahdollisuuksien mukaan vaan sen mukaan haluanko kyseistä asiaa harrastaa. Nudesivulle nyt ei ole mitään kiinnostusta lähteä.

Ole ilman tai tule vuosien päästä vikisemään tyytymisestä. Totuus on ettei kenenkään tarvi tyytyä.

Miksi pitäisi vikistä tyytymisestä? Olen tyytyväinen omaan tilanteesi, lähinnä keskustelu kun kyseessä sattuu olemaan keskustelupalsta.

Vierailija
30/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain yksi mahdollinen syy, miksi nainen ei löydä kumppania Tinderistä: nirsous. Tinder on naisille karkkikauppa.

Joka ei ole hyvästä. Ap on esimerkki kierroksen juosseesta deittaajasta. Jokaisen tulisi käydä läpi henkilökohtainen minä-lista. Listaan kuuluu toiveiden lisäksi minuus arvio. Kavereilta saa pyytää apua.

Vierailija
31/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Tinderissä olevat miehet ole juuri niitä miehiä, joilla on ollut/on vaikeuksia saada naisseuraa jollakin perinteellisemmällä tavalla?! Kuinka Tinder on silloin naisille karkkikauppa?

Vierailija
32/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen varmasti herättää Tinderissä kiinnostusta, mutta onko kiinnostuneissa yhtään naista kiinnostavaa on toinen juttu. Molemminpuoliseen kiinnostukseen tarvitaan muutakin kuin yhteensopivat haarapalat ja toisen osapuolen kiinnostus lähinnä ketä tahansa kohtaan. 

Itsellä yleisin fiilis treffeillä on, että voisin olla jonkun työkaverin kanssa kahvilla/syömässä. Toinen ei herätä mitään kiinnostusta sen hetken jutustelua pidemmälle.

Vierailija
33/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori ja vaatimukset tietenkin kovat jne. Minä olen 45v nykyään ja ylipainoa 15kg. Edelleen olen kaunis ja saan kutsuja deiteille, mutta ulkonäkö miehissä ei kiinnosta enää vaan se, mikä heidän päässä liikkuu. Minua pyysi mies deiteille kenen kanssa en olisi ennen ikinä lähtenyt. Mutta hänen se elämänkatsomus ja lämpö ja se, että tuntui heti turvalliselta tuntui siltä, että miksi esitän jotain typerää ja enkö tosiaan näe ihmisessä jotain muuta kuin ulkonäköä. Uskon, että kasvaminen muuttaa ihmistä ja mitä haluaa. Nyt vasta olen onnellinen ihminen tämän miehen kanssa. Ei ole raflan eka poka, mutta hän on minun poka ja onneksi tapasin hänet. Muuta ajattelumaailmaa oikeasti.

Vierailija
34/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi vikistä tyytymisestä? Olen tyytyväinen omaan tilanteesi, lähinnä keskustelu kun kyseessä sattuu olemaan keskustelupalsta.

Alla toimii tuolla tavoin eikä sekään saa. Nimenomaan kriteerit tulee olla ennenkö kirjautuu Tinderiin. Sinkkuna elo sujuu mukavammin huomatessaan ettei tällä hetkellä tavoita sopivaa mätsiä. Vuoden päästä tilanne voi olla eri.

Vierailija
35/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Tinderissä olevat miehet ole juuri niitä miehiä, joilla on ollut/on vaikeuksia saada naisseuraa jollakin perinteellisemmällä tavalla?! Kuinka Tinder on silloin naisille karkkikauppa?

Kyllä Tinder aika monen nuoremman miehen puhelimesta löytyy, en usko että sieltä sen oudommat miehet löytyvät kun oikeastakaan elämästä. Tosiasia varmaan on kuitenkin se, että ne parhaat miehet/pojat ovat yleensä aina jo varattuja ja eivät etsi seuraa ei Tinderistä eivätkä mistään muualtakaan.

Vierailija
36/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, melkoinen candy shop. 2700 tykkäystä, joista varmasti 95% on turhia. Eli tyypit on avoimessa suhteessa, etsivät kolmatta pyörää tms lelua, ovat reilusti ylipainoisia, lapsellisia, asuvat toisessa maassa jne. Etsin suhteeseen ihan tavallista miestä, jonka elämäntilanne vastaa omaani. Ei tunnu löytyvän.

Vierailija
37/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, melkoinen candy shop. 2700 tykkäystä, joista varmasti 95% on turhia. Eli tyypit on avoimessa suhteessa, etsivät kolmatta pyörää tms lelua, ovat reilusti ylipainoisia, lapsellisia, asuvat toisessa maassa jne. Etsin suhteeseen ihan tavallista miestä, jonka elämäntilanne vastaa omaani. Ei tunnu löytyvän.

Mutta jäähän jäljelle silti 100-150 normaalia miestä? EIkö siinä ole jo riittävästi tavattavaksi? Itse ainakin koen, että vähänkään kiinnostavata nettituttavauus pitää tavata maht. pian esim lounaan merkeissä, eli kyllä 100 miehen kanssa lounastelukin ottaa jonkun aikaa - ihme jos kukaan ei sitten kuitenkaan kiinnosta. Pidän määrää kuitenkin aika hyvänä!

Vierailija
38/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin tinderiä ikävuosina 18-24 aktiivisesti ja yhäkin olen sinkku.

N25

39/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin olet käynyt treffeillä, jos sinulla on 15 ensitreffiä 2 vuoden sisällä.

Mä kävin ekan vuoden aikana treffeillä 15 eri miehen kanssa. Muutamaa tapasin vielä 1-2 kertaa ensitreffien jälkeen uudelleen, sitten he eivät enää halunneet tavata uudelleen.

Vierailija
40/47 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse käyttänyt Tinderiä jonkin verran sekä Suomessa että ulkomailla, ja uskallan kyllä väittää että naisten odotukset ovat epärealistia kautta linjan. Valtaosa miehistä on kiimaisena valmis hyväksymään lähes naisen kuin naisen, mutta naiset valitsevat hyvinkin tarkkaan kenet kelpuuttavat, jos nyt unohdetaan maksulliset naiset (joita ulkomailla ainakin on valtavasti Tinderissäkin). Tämä johtaa tietysti siihen illuusioon naisten ruuduilla että "kaikki komeat miehet haluavat minua" - todellisuudessa ne komeimmatkaan tuskin ovat edes naisen profiilia katsoneet - pikapillun toiveessa on vain huitaistu kaikki vastaantulevat oikealle.

Kun yhteys miehen ja naisen välille syntyy, on miehellä tilanne kenties jo ohi (työreissu toiseen kaupunkiin, baari-ilta kavereiden kanssa jne) ja ainakaan "ruman naisen" kanssa keskustelu ei pääse edes käyntiin. 

Kauniilla naisilla taas on niin valtavasti matcheja, että keskusteluyhteyttä on vaikea ylläpitää vaikka se puolivahingossa syntyisikin. Moni nuorempi ja kauniimpi nainen todennäköisesti lähinnä mittaa houkuttelevuuttaan Tinderillä ilman suurempia pyrkimyksiä, muutama kymmentä uutta matchiä päivässä pitää osan masennuksesta poissa.

Tinderin toimivuus on hyvin satunnaista - mutta ainakin miehillä edellyttää hyvän onnen lisäksi helvetin hyviä kuvia (ja ulkonäköä).  Joku voisi kutsua jopa pinnalliseksi.

Tinder on kyllä ajatuksena loistava, mutta käytännössä toimii huonosti. Miehenä olen saanut järkeviä tuloksia vain maissa, joissa suomalainen mies on eksoottinen ja jopa ei-maksulliset naiset saattavat uteliaisuuttaan haluta tutustua.

Suomessa, paikallisille, tavallisille naisille en usko että Tinder koskaan toimii hyvin puhtaasti sen takia, että valtaosa miehistä on vain pillun perässä - eli miesten ja naisten tavoitteet ovat vain liian erilaisia.

Pikaseksiä naisille (ulkonäöstä riippumatta) varmasti löytyy nopeasti ainakin isommilla paikkakunnilla.

Tässä on kyllä perää. Olen nainen ja huomannut kyllä että ei niitä miehiä kiinnosta parisuhde mielessä oikein kukaan. Naiset yleensä ihastuvat kun kuvioon tulee se ksi. Miehet taas silloin menettävät kiinnostuksen. Naisena kannattaa olla pidättyväisempi tai sitten riskillä mennä sydän saattaa särkyä mutta siihenkin kyllä tottuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan