Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli, ja nyt mies laittoi 2800 euron "laskun" ravintolaruuista ja tavarasta, joita hän on ostanut minulle

Vierailija
12.09.2022 |

Sain WhatsAppilla peräti 89 kuvaa kuiteista, jotka kaikki oli ravintolaruuista, jotka hän oli tarjonnut. Lisäksi tähän 2800 euroon sisältyi käytetty iPad, jonka hän antoi minulle ja n. 140 euron lenkkarit, jotka hän osti minulle yllätyksenä.

Tilanne on sikäli erityisen naurettava, että mies asui lähes kolmen vuoden ajan ilmaiseksi luonani vanhempieni ostamassa asunnossa. Ei edes osallistunut sopimuksesta huolimatta yhtiövastikkeen maksuun, vaan minä hoidin sen koko ajan.

No, miestä odottaa kiva pieni yllätys. Setäni on nimittäin lakimies, ja hän sanoi, että jos mies ei suostu luopumaan naurettavasta vaateestaan, häntä odottaa pian kolmen vuoden maksamattomat osuudet yhtiövastikkeesta. Todennäköisesti emme kuitenkaan noteeraa tuota naurettavaa WA-tulvaa millään tavalla, vaan blokkaan luuserin numeron ja kaikki somekanavat, joiden kautta hän voisi ottaa yhteyttä.

Oliko tämä pikkumaisuuden huipentuma vai onko joku kenties palstalta kohdannut vielä naurettavampaa käytöstä?

Kommentit (189)

Vierailija
81/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nolo lakimies-setä sinulla jos luulee, että voisit saada jälkikäteen yhtiövastikkeita, jos sen maksamisesta ei ollut mitään sopimusta. Vaatimus on yhtä naurettava kun miehen vaatimus. Onneksi en tunne teitä.

"Tilanne on sikäli erityisen naurettava, että mies asui lähes kolmen vuoden ajan ilmaiseksi luonani vanhempieni ostamassa asunnossa. Ei edes osallistunut sopimuksesta huolimatta yhtiövastikkeen maksuun, vaan minä hoidin sen koko ajan."

No, sinä vaadit ne maksamattomat maksut. Tietenkin.

Ihan loinen tuo on.

Vierailija
82/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies yritti eron jälkeen viedä mun keräilemät vanhat Arabian astiat ja hankkimani huonekalut. Onneksi satuin paikalle kun oli pakannut nämä mun tavarat omiin tavaroihinsa. Mukana oli mm itse ostamani uudet lenkkarit ja työkengät. Mukanaan vei hänen minulle ostaman lumilaudan, trimmerin ja yleiskoneen. Trimmeristä jätti epähuomiossa vara-akun ja laturin pihavarastoon. Ilmeisesti uudella naisella oli myös 37 koon jalka kun tavarat kiinnosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naistenkin pitää tietää että Suomessa kaikki maksaa aivan järkyttävän paljon myös naisten elättäminen. Tuo naisten ajattelu tapa jaksaa hämmentää joka kerta, nainen vaatii että häneen tuhlataan rahaa mutta niille rahoille ei saa mitään vastinetta

Vierailija
84/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nolo lakimies-setä sinulla jos luulee, että voisit saada jälkikäteen yhtiövastikkeita, jos sen maksamisesta ei ollut mitään sopimusta. Vaatimus on yhtä naurettava kun miehen vaatimus. Onneksi en tunne teitä.

Oletko jollain "kirjolla"?

Itse olet jankkauskirjolla

Vierailija
85/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin keksitty miesvihalanka taas. Todella uskottavaa.

Miten yksittäisen miehen kritisoiminen on miesvihaa? OP ei viitannut mitenkään siihen, että tässä olisi syynä toisen sukupuoli.

No niinhän naisetkin huutavat pää punaisena naisvihaa, jos Marinia tai naishallitusta kritisoidaan.

Vierailija
86/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi laittoi. Pöyristytään nyt joukolla miehestä, joka kuvaa ja säätää kaikki ravintolakuittinsa odottamaan kun parisuhde päättyy eroon. 

Niin Pyöristytään Joukolla.

Vierailija
87/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo ei näytäkään maistuvan maailman etuoikeutetuimmassa asemassa vuosimiljardien ajan olleelle ja toisia hyväksikäyttäneelle minäminäfeministille!

Yhtiövastike 2 vuoden ja 11 kk ajalta (274 €/kk ja siitä puolet) on kuitenkin reilusti enemmän kuin 2800 €. AP

Miksi vain vastike?Lisää käypä "vuokra".

Kalusteet, sähkö, vesi, alueen käypä vuokra. Saattaa mies mennä kadota ja lopettaa typerät vaatimuksensa.

Mun paskaeksä katosi jo 53 euron vaateesta.

Vierailija
88/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt. Et sinä ihan ainoa ole tuossa tilanteessa. 

Minun mieheni on "sponsoroinut" suhteemme aikana suurimman osan minun huolitellun ulkomuotoni ylläpidosta. Ihan oman etunsakin takia, koska joutuu paljon käymään edustustilaisuuksissa työnsä puolesta ja suurin osa on "avec". 

Olen allekirjoittanut sopimuksen, että mahdollisen eron yhteydessä on 6 kk irtisanomisaika, jonka jälkeen olen vapaa lähtemään ilman korvauksia, mutta ennen sitä jätän miehelleni hänen kustantamansa hyödykkeet takaisin. Eli korut, vaatteet, silikonirinnat (irrotusleikkauksen joutuu maksamaan itse) ja hiuslisäkkeet (aitoa intialaista hiusta ja siksi kalliit) jotka hän säilyttää seuraavaa edustusrouvaa varten. 

Myöskään mies ei saa jättää minua yhtäkkiä "kuin nallia kalliolle". 

Saattaa kuullostaa erikoiselta, mutta minusta tämä on reilu diili ja vahvistaa sitoumuksen parisuhteeseen molemmin puolin. Meidän sopimus on tehty juristin kanssa ja papin aamenet ovat ihan huuhaata sen rinnalla, näkeehän sen jo erotilastoissakin. 

Onpa mukava nähdä tällainen kiihkoton ja asiallinen suhtautuminen asiaan!

Kuka tosiaan suostuu antamaan mitään saamatta vähintään vastaavaa hyötyä tilalle, kysynpä vain? Ja antaisitko itse ilmaiseksi? Mitään?

Vierailija
89/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt. Et sinä ihan ainoa ole tuossa tilanteessa. 

Minun mieheni on "sponsoroinut" suhteemme aikana suurimman osan minun huolitellun ulkomuotoni ylläpidosta. Ihan oman etunsakin takia, koska joutuu paljon käymään edustustilaisuuksissa työnsä puolesta ja suurin osa on "avec". 

Olen allekirjoittanut sopimuksen, että mahdollisen eron yhteydessä on 6 kk irtisanomisaika, jonka jälkeen olen vapaa lähtemään ilman korvauksia, mutta ennen sitä jätän miehelleni hänen kustantamansa hyödykkeet takaisin. Eli korut, vaatteet, silikonirinnat (irrotusleikkauksen joutuu maksamaan itse) ja hiuslisäkkeet (aitoa intialaista hiusta ja siksi kalliit) jotka hän säilyttää seuraavaa edustusrouvaa varten. 

Myöskään mies ei saa jättää minua yhtäkkiä "kuin nallia kalliolle". 

Saattaa kuullostaa erikoiselta, mutta minusta tämä on reilu diili ja vahvistaa sitoumuksen parisuhteeseen molemmin puolin. Meidän sopimus on tehty juristin kanssa ja papin aamenet ovat ihan huuhaata sen rinnalla, näkeehän sen jo erotilastoissakin. 

Onpa mukava nähdä tällainen kiihkoton ja asiallinen suhtautuminen asiaan!

Kuka tosiaan suostuu antamaan mitään saamatta vähintään vastaavaa hyötyä tilalle, kysynpä vain? Ja antaisitko itse ilmaiseksi? Mitään?

Apua EI ollut edustusrouvana.

Vierailija
90/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naistenkin pitää tietää että Suomessa kaikki maksaa aivan järkyttävän paljon myös naisten elättäminen. Tuo naisten ajattelu tapa jaksaa hämmentää joka kerta, nainen vaatii että häneen tuhlataan rahaa mutta niille rahoille ei saa mitään vastinetta

Et ota elättiä.

Vierailija
91/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinä ole tarjonnut miehelle ravintolaruokia ja ostanut hänelle lenkkareita lahjaksi? Naiset ovat juuri tuollaisia. 

Miksi ukot ite varta vasten ottaa lahjoja kinuvia naisia? Täälläkin kuolataan nimenomaan slaavinaisia. Et ota vaativaa naista.

Missä niitä muunlaisia naisia tapaa? Ei missään. Ihan samanlaisia lompakkoloisia suomalaiset naiset ovat, kuten ap hienosti osoittaa. Lihavampia vain kuin slaavit. 

Sähän et pääse poistumaan kotoa etkä omaa varoja online naiseen. Joten sikäli oot oikeassa ettet tapaa missään.

Vierailija
92/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten esim ilmaista asuntoa lähes kolmeksi vuodeksi?

Vierailija
93/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue tuo ap:n kirjoitus hi-taas- ti. Mi-tä siel-lä sa-no-taan a-su-mi-ses-ta?

Pelle.

Vierailija
94/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinä ole tarjonnut miehelle ravintolaruokia ja ostanut hänelle lenkkareita lahjaksi? Naiset ovat juuri tuollaisia. 

Miksi ukot ite varta vasten ottaa lahjoja kinuvia naisia? Täälläkin kuolataan nimenomaan slaavinaisia. Et ota vaativaa naista.

Missä niitä muunlaisia naisia tapaa? Ei missään. Ihan samanlaisia lompakkoloisia suomalaiset naiset ovat, kuten ap hienosti osoittaa. Lihavampia vain kuin slaavit. 

Kumpi oli lompakkoloinen? Ettei nyt kuitenkin mies, joka ei maksanut vuosiin vuokraa tai vastiketta?

Vierailija
95/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin seurusteltu 18 vuotiaina pari kuukautta yhden pojan kanssa. Hän oli sikäli kohtelias, oli ostanut mulle pari kukkakimppua. Ja osti silloin uuden ipodin ja valitsi sen mun lempivärisenä. Eron hetkellä karhusi sitten rahaa noista kukista ja siitä ipodista koska ei halunnut muistella mua sitä kuunnellessaan..

Menee kuitenkin nuoruuden piikkiin ja jälkikäteen olen kyllä miettinyt että aika suloista mun lempivärin huomioiminen oli :)

Vierailija
96/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin seurusteltu 18 vuotiaina pari kuukautta yhden pojan kanssa. Hän oli sikäli kohtelias, oli ostanut mulle pari kukkakimppua. Ja osti silloin uuden ipodin ja valitsi sen mun lempivärisenä. Eron hetkellä karhusi sitten rahaa noista kukista ja siitä ipodista koska ei halunnut muistella mua sitä kuunnellessaan..

Menee kuitenkin nuoruuden piikkiin ja jälkikäteen olen kyllä miettinyt että aika suloista mun lempivärin huomioiminen oli :)

Suomessa on ihme juttu karhuamisten suhteen. Siksihän eroja tuleekin ulkomaalaistenkin naisten kanssa kun ei ymmärretä miehen roolia.

Vierailija
97/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten annoit asua kolme vuotta ilmaiseksi? 

Vierailija
98/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies yritti eron jälkeen viedä mun keräilemät vanhat Arabian astiat ja hankkimani huonekalut. Onneksi satuin paikalle kun oli pakannut nämä mun tavarat omiin tavaroihinsa. Mukana oli mm itse ostamani uudet lenkkarit ja työkengät. Mukanaan vei hänen minulle ostaman lumilaudan, trimmerin ja yleiskoneen. Trimmeristä jätti epähuomiossa vara-akun ja laturin pihavarastoon. Ilmeisesti uudella naisella oli myös 37 koon jalka kun tavarat kiinnosti.

Jospa ex-miehelläsi oli jalkafetissi, jonka perusteella häntä kiinnostivat 37 kenkänumeron omaavat naiset?

Vierailija
99/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jaksanut noinkin paljon nähdä vaivaa kuvata ravintolareissujen kuitteja niin kertoo jo aika paljon miehestä, hyh aika pelottava.

Vierailija
100/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ihme juttu karhuamisten suhteen. Siksihän eroja tuleekin ulkomaalaistenkin naisten kanssa kun ei ymmärretä miehen roolia.

Niin. Palstalla monet miehet kitisevät miten haluavat " perinteisen naisen" pitkät hiukset, mekko päällä, siivoaa,pyykkää, kokkaa leipoo, hoitaa lapset,mutta sitten pitäisi olla kuin suomalainen nainen,joka käy töissä ja maksaa puolet.

Miksi joku vielä ihmettelee,kun naiset eivät halua parisuhteeseen? Mitä nainen saa? Sohvaperunan , mieslapsen, elätin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi