Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli, ja nyt mies laittoi 2800 euron "laskun" ravintolaruuista ja tavarasta, joita hän on ostanut minulle

Vierailija
12.09.2022 |

Sain WhatsAppilla peräti 89 kuvaa kuiteista, jotka kaikki oli ravintolaruuista, jotka hän oli tarjonnut. Lisäksi tähän 2800 euroon sisältyi käytetty iPad, jonka hän antoi minulle ja n. 140 euron lenkkarit, jotka hän osti minulle yllätyksenä.

Tilanne on sikäli erityisen naurettava, että mies asui lähes kolmen vuoden ajan ilmaiseksi luonani vanhempieni ostamassa asunnossa. Ei edes osallistunut sopimuksesta huolimatta yhtiövastikkeen maksuun, vaan minä hoidin sen koko ajan.

No, miestä odottaa kiva pieni yllätys. Setäni on nimittäin lakimies, ja hän sanoi, että jos mies ei suostu luopumaan naurettavasta vaateestaan, häntä odottaa pian kolmen vuoden maksamattomat osuudet yhtiövastikkeesta. Todennäköisesti emme kuitenkaan noteeraa tuota naurettavaa WA-tulvaa millään tavalla, vaan blokkaan luuserin numeron ja kaikki somekanavat, joiden kautta hän voisi ottaa yhteyttä.

Oliko tämä pikkumaisuuden huipentuma vai onko joku kenties palstalta kohdannut vielä naurettavampaa käytöstä?

Kommentit (189)

Vierailija
181/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka provoksi huutaa ei selvästikään tiedä miten pihejä ihmisiä on oikeasti olemassa. Elämäni sellaisten kanssa asuneena aloitus kuulostaa täysin uskottavalta.

Vierailija
182/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin seurusteltu 18 vuotiaina pari kuukautta yhden pojan kanssa. Hän oli sikäli kohtelias, oli ostanut mulle pari kukkakimppua. Ja osti silloin uuden ipodin ja valitsi sen mun lempivärisenä. Eron hetkellä karhusi sitten rahaa noista kukista ja siitä ipodista koska ei halunnut muistella mua sitä kuunnellessaan..

Menee kuitenkin nuoruuden piikkiin ja jälkikäteen olen kyllä miettinyt että aika suloista mun lempivärin huomioiminen oli :)

Suomessa on ihme juttu karhuamisten suhteen. Siksihän eroja tuleekin ulkomaalaistenkin naisten kanssa kun ei ymmärretä miehen roolia.

Ei se miehen rooli yksin ole maksajana! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/100 yritä vielä vähän parantaa provojasi

Vierailija
184/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin exä alkoi perimään velkoja eron jälkeen. Oli tehnyt velkakirjaa suhteen aikana, johon oli merkannut kaikki velat ylös, vaikka ei ollut niistä minulle maininnut. Olin siinä uskossa, että hän tykkäsi hemmotella ja paremmin tienaavana tarjota välillä. Pommi oli melkoinen, kun sainkin tietää, että kaikki oli laitettu velaksi. Velka olisi ollut ok, jos hän olisi ostohetkellä maininnut siitä. Jälkikäteen perintä on typerintä mitä tiedän. Kaiken huippu oli kuitenkin se, kun vei seksilelut mennessään, etten vain pääse harrastamaan syntiä itsekseni.

Vierailija
185/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en jaksanut lukea ihan koko ketjua, joten tätä on saatettu jo käsitellä. Ihan mielenkiinnosta: miten tämä lasku on käytännössä toteutettu? Onko miehellä yritys, jonka kautta hän laskuttaa? Vai onko viesteihin laitettu tilinumero ja käsketty maksamaan summa tiettyyn päivään mennessä? Ei kai tuollaista jälkimmäistä epämuodollista laskua tarvitse mitenkään huomioida, kun ei ole mitään velkakirjaa tai vastaavaa?

Vierailija
186/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin seurusteltu 18 vuotiaina pari kuukautta yhden pojan kanssa. Hän oli sikäli kohtelias, oli ostanut mulle pari kukkakimppua. Ja osti silloin uuden ipodin ja valitsi sen mun lempivärisenä. Eron hetkellä karhusi sitten rahaa noista kukista ja siitä ipodista koska ei halunnut muistella mua sitä kuunnellessaan..

Menee kuitenkin nuoruuden piikkiin ja jälkikäteen olen kyllä miettinyt että aika suloista mun lempivärin huomioiminen oli :)

Suomessa on ihme juttu karhuamisten suhteen. Siksihän eroja tuleekin ulkomaalaistenkin naisten kanssa kun ei ymmärretä miehen roolia.

Ei se miehen rooli yksin ole maksajana! 

Ja slaavi/aasialaisnainen on saatava?

Vierailija
187/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lasku menemään vuokrasta, vähintään 400 e kk. Maksaa sitten takautuvasti.

Vierailija
188/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, en jaksanut lukea ihan koko ketjua, joten tätä on saatettu jo käsitellä. Ihan mielenkiinnosta: miten tämä lasku on käytännössä toteutettu? Onko miehellä yritys, jonka kautta hän laskuttaa? Vai onko viesteihin laitettu tilinumero ja käsketty maksamaan summa tiettyyn päivään mennessä? Ei kai tuollaista jälkimmäistä epämuodollista laskua tarvitse mitenkään huomioida, kun ei ole mitään velkakirjaa tai vastaavaa?

Ei ole yritystä, vaan ihan vaan oli ihan viestissä, että pitää maksaa syyskuun loppuun mennessä. Luin itsekin vasta keskustelun läpi, ja tosiaan syystä kirjoitin "laskun" tuohon otsikkoon. Hyvä silti, että siellä joku oli niin tärkeänä siitä, että "pitää reklamoida" tai on kusessa. Joo en todellakaan lähde "reklamoimaan" muuten kuin laitoin viestillä, että en ole maksamassa mitään. Ja nyt on luuseri blokattuna kaikkialta. AP

Vierailija
189/189 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin keksitty miesvihalanka taas. Todella uskottavaa.

Tossa mitään keksittyä ole. Oma opiskelukaverini oli just tollanen nillittäjäluuseri. Hän seukkasi samassa rapussa kuin minnä asuvan naisen kanssa. Kun ero tuli, niin toimi juuri noin kun ap kuvaili exäänsä. Joka helvetin yö puolen vuoden ajan meuhkasi porraskäytävässä, aneli välillä itkien, välillä raivoten naista ottamaan hänet takaisin. Poliisit vei tuon tuosta putkaan. Loppui kun löysi uuden naisen. Vaati omia lahjojaan takaisin. Mutta silppusi naisen kutomat villapaidat ja ostamat merkkipaidat porraskäytävään.

Loppui meidänkin kaveruus kun selvisi minkälainen tyyppi oli.

Tasapuolisuuden vuoksi tunnen myös erotilanteessa vastaavasti käyttäytyneen naisen. Vaati mm. ostamiaan kenkiä takaisin niin että koko kerrostalo heräsi. Useampana yönä, kuukausia kesti hänenkin häiriköintinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän