Pitääkö puolison isovanhempien hautajaisiin mennä? Miehen pappa kyseessä. En tuntenut koko henkilöä edes.
Olen nähnyt tän pappan varmaan 2 kertaa. Huomenna on jo kauan suunniteltu lentopallojoukkueen brunssi tyttökavereiden kanssa. Mies on nyt pahoillaan kun en haluaisi mennä sinne hautajaisiin. Mitä tekisitte?
Kommentit (41)
Sanoisin akalle että lähde kävelemään.
Kuuluu huviin tapoihin. Kertoo kyllä aika paljon sinusta, jos edes mietit noin.
Vierailija kirjoitti:
Minne kävelemään ja mitä se tekee sukusi hautajaisissa. Mene itse sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne kävelemään ja mitä se tekee sukusi hautajaisissa. Mene itse sinne.
Etkö ole koskaan ollut hautajaisissa, jossa mukana myös puolisot ja perhe? Jos omat vanhempasi kuolevat, puolisot ja perheet eivät saa osallistua?
Vierailija kirjoitti:
Outo parisuhde jollei mene.
Natkulta tuntuu akkeli. Ei tuommosella ole mitään virkaa
Jätä se sika! Koita löytää mies, jolta on koko suku kuollut pois.
Tekopyhää mennä hautajaisiin jos ei välittänyt elävästä ihmisestä
Idioottimainen aloitus, ei kukaan voi olla noin tyhmä. Provo taatusti.
Nämä tämmöset on perhe- ja sukukohtaisia asioita. Joissakin suvuissa kokoonnutaan juhliin isommalla porukalla, toisissa hautajaiset pidetään ihan lähimpienn kesken eli silloin ei puolisot välttämättä tule paikalle. Tiedän yhdenkin perheen, jossa teini-ikäisiä lapsia ei otettu mukaan isomummon hautajaisiin.
Hautajaisiin mennään tapaamaan ja tukemaan elossa olevia, ei se kuollut välitä yhtään onko siellä ketään.
En mennyt edes mieheni isän hautajaisiin eikä mies minun äitini hautajaisiin. Ollaan toisella kierroksella olevia ja tavattu nelikymppisinä. Ei me siinä elämänvaiheessa kauheasti vanhempiamme tavattu. Jäi molemmin puolin aika vieraiksi kaikki paitsi anoppi. Häneen olen tutustunut viime vuosina.
Itse olen ollut miehen enon synttäreillä, vaikka emme edes pidä toisistamme, halasinkin vielä.Oli itkuissaan
Vierailija kirjoitti:
En mennyt edes mieheni isän hautajaisiin eikä mies minun äitini hautajaisiin. Ollaan toisella kierroksella olevia ja tavattu nelikymppisinä. Ei me siinä elämänvaiheessa kauheasti vanhempiamme tavattu. Jäi molemmin puolin aika vieraiksi kaikki paitsi anoppi. Häneen olen tutustunut viime vuosina.
Olen 5-kymppinen ja tapaa vanhempiani joka viikko. Elämänvaiheesta viis.
Vierailija kirjoitti:
Ei siis mitään kunnioitusta kumppanin lähimmän sukulaisen kuolemaa kohtaan.Törkeää.
Menisin tapaamaan miehen sukua.