Ero tuli, ja nyt mies laittoi 2800 euron "laskun" ravintolaruuista ja tavarasta, joita hän on ostanut minulle
Sain WhatsAppilla peräti 89 kuvaa kuiteista, jotka kaikki oli ravintolaruuista, jotka hän oli tarjonnut. Lisäksi tähän 2800 euroon sisältyi käytetty iPad, jonka hän antoi minulle ja n. 140 euron lenkkarit, jotka hän osti minulle yllätyksenä.
Tilanne on sikäli erityisen naurettava, että mies asui lähes kolmen vuoden ajan ilmaiseksi luonani vanhempieni ostamassa asunnossa. Ei edes osallistunut sopimuksesta huolimatta yhtiövastikkeen maksuun, vaan minä hoidin sen koko ajan.
No, miestä odottaa kiva pieni yllätys. Setäni on nimittäin lakimies, ja hän sanoi, että jos mies ei suostu luopumaan naurettavasta vaateestaan, häntä odottaa pian kolmen vuoden maksamattomat osuudet yhtiövastikkeesta. Todennäköisesti emme kuitenkaan noteeraa tuota naurettavaa WA-tulvaa millään tavalla, vaan blokkaan luuserin numeron ja kaikki somekanavat, joiden kautta hän voisi ottaa yhteyttä.
Oliko tämä pikkumaisuuden huipentuma vai onko joku kenties palstalta kohdannut vielä naurettavampaa käytöstä?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tästä puhutaan. Ilmaisia lounaita ei ole.
Miehelläkään.
Monesti miehet ostavat lahjoja juuri siitä syystä, että voivat sitten käyttää sitä sinua vastaan myöhemmin. He teeskentelevät, että ovat tyyliin elättäneet sinut, vaikka totuus on tietenkin ihan toinen. Hard pass.
Ero tuli myös, mies ilmoitti, että minä ja lapsemme saamme häipyä. Hänellä on uusi nainen kuvioissa, eikä halua minua eikä yhteistä lastamme sekoittamaan pakkaa. Olimme avoliitossa, jonka aikana hän ainakin suurimmaksi osaksi osti isoimmat hankinnat, koska paljon paremmat tulot. Nyt hän pitää kynsin hampain joka kiposta ja kupista kiinni, vaikka ei edes tarvitsisi niitä. Imurin, pesukoneen ym. ymmärrän ja ne olenkin nyt itse hankkinut itelleni ja pojalle, mutta esim. hänelle turhista kattolampuista ja yksittäisistä paistinpannuistakin vääntää, vaikka niitä olisi yhteensä 5, niin ei olisi yhdestäkään luopumassa! Nyt sitten muutenkin koko tilanteesta ja erosta loukkaantuneena sanoin hänelle, että paistinpannut ovat sitten yhteisesti hankittu (vaikka hänhän ne on ostanut) ellei hänellä ole kuittia yms esittää, mikä toisin todistaa. Uskomaton p-läpi, että kehtaa kaiken jälkeen vain nakata vielä oman lapsensakin pihalle, eikä olisi mukaan antamassa kuin yllä olevat vaatteet ja kaikesta muusta saa tapella!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mies ei olisi halunnut erota ja tilanne oli hänelle shokki? Ihminen tekee suruissaan outoja ja epärationaalisia asioita. En sinuna lähtisi lyömään pökköä pesään jollain vastalaskuilla (vaikka olisitkin oikeutettu saamaan yhtiövastikkeista puolet). Olisiko mahdollista soittaa miehelle ja puhua hänen kanssaan?Ihan ystävällisesti selittäisit että kyseiset ravintolasyömiset sun muut olivat lahjoja häneltä sinulle, eikä hänellä ole mitään laillista perustetta vaatia lahjoja takaisin jälkikäteen? Jos vielä jankuttaa, vedät sitten esille nuo yhtiövastikkeet.
Mies olisi voinu lahjojen sijaan sijoittaa Better Helpiin. Aloittajan velvollisuus ei ole terapioida.
Laita lasku yhtiövastikkeesta ruuasta, siivouksesta,pyykinpesusta,vedestä ja sähköstä. Varmasti jäät voitolle. Ja olet varmaan ostanut miehelle lahjoja- lisää ne laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Laita miehelle lasku tavarasta, jota hän on saanut. 200 euroa per kerta.
😂 tää on ihan paras 👌
Vierailija kirjoitti:
Monesti miehet ostavat lahjoja juuri siitä syystä, että voivat sitten käyttää sitä sinua vastaan myöhemmin. He teeskentelevät, että ovat tyyliin elättäneet sinut, vaikka totuus on tietenkin ihan toinen. Hard pass.
Suurin osa miehistä onkin mulkkuja joille parisuhde on hyötysuhde. Miksi joku vielä ihmettelee,kun naiset on onnellisimpia sinkkuina? Miksi joku vielä ihmettelee,kun naiset eivät halua parisuhteeseen?
Mies löysi uuden naisen ja halusi sekä minun että yhteisen lapsemme muuttavan kiireellä pois hänen omistamastaan talosta, jotta uusi emäntä pääsee muuttamaan sinne. Mies vaati saada pitää lapsen haisevan vaipparoska-astian, koska oli sen maksanut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mies ei olisi halunnut erota ja tilanne oli hänelle shokki? Ihminen tekee suruissaan outoja ja epärationaalisia asioita. En sinuna lähtisi lyömään pökköä pesään jollain vastalaskuilla (vaikka olisitkin oikeutettu saamaan yhtiövastikkeista puolet). Olisiko mahdollista soittaa miehelle ja puhua hänen kanssaan?Ihan ystävällisesti selittäisit että kyseiset ravintolasyömiset sun muut olivat lahjoja häneltä sinulle, eikä hänellä ole mitään laillista perustetta vaatia lahjoja takaisin jälkikäteen? Jos vielä jankuttaa, vedät sitten esille nuo yhtiövastikkeet.
Mies olisi voinu lahjojen sijaan sijoittaa Better Helpiin. Aloittajan velvollisuus ei ole terapioida.
Ei tietenkään mikään velvollisuus ole, mutta entä ihan vaan normaali ystävällisyys? Jos on lähes kolme vuotta asunut jonkun kanssa niin luulisi että edes jotain positiivisia tunteita kyseistä henkilöä kohtaan on, ja haluaisi auttaa häntä. Mutta jos ei niin ei tietenkään ole pakko. Vihanpito ja keskinäinen uhkailu toki ovat aina kannatettavaa toimintaa.
Ai saakeli. Laittaisin todellakin vastalaskun menemään ja saatteeksi, että menee ulosottoon ilman maksua. Eiköhän hiljenisi. Toki blokkaisin myös.
Mitään en maksaisi enkä pidättelisi hengitystä, että niin tekisi tuo mieskään. Mutta näkisipähän sentään kokonaissumman, mitä on lokkeillu kolmen vuoden aikana.
Onneksi erositte.
Lahjatavara on lahjatavara eli ANNETTU aivan turhaan se märisee. Minä löin paskaksi kaikki nuoleskeluromppeet.
Laittoi laittoi. Pöyristytään nyt joukolla miehestä, joka kuvaa ja säätää kaikki ravintolakuittinsa odottamaan kun parisuhde päättyy eroon.
Mä vastaisin vain, että sovitaanko, että jos hän ei nillitä tarjoamistaan ravintolaruoista, niin sinä et nillitä siitä, että hän on saanut asua 3v luonasi ilmaiseksi. Ja sen jälkeen vasta se numero estoon.
Vierailija kirjoitti:
Laita hänelle vastalaskelma asioista joita sinä olet maksanut ja jos olet tehnyt enemmän vaikka kotitöitä, niin ne mukaan.
Tämä. Kuva vastikekuiteista näiden vuosien ajalta. 50% osuus maksettavaksi.
Ilmeisesti niin huonoa provoa ei olekaan, ettei se menisi tällä palstalla täydestä.
Tämä aloitus oli suorastaan hauska🤣
Mielikuvitus huipussaan......
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä ole tarjonnut miehelle ravintolaruokia ja ostanut hänelle lenkkareita lahjaksi? Naiset ovat juuri tuollaisia.
Ap:n mies sai asua ilmaiseksi liki kolme vuotta ja sinun mielestä ap:n olisi vielä pitänyt tarjota miehelle ravintolassa ja ostaa lahjoja. Mieti nyt vähän edes.
Juupa juu. Lähetä 176897 euron kasku huonosta seksistä niin asia on kuitattu.
Miksi joku väsää näin lapsellisen provon?
Jos tohon mennään niin laitat miehelle laskuna ne maksamattomat vuokrat ja muut. Nopeastikos siitä tulee parin vuoden aikana 10 000 euron lasku hänelle.
Ei mutta oikeesti, kuka muu on noin pikkumainen kuin erotilanteessa oleva mies?