Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoidon tarpeessa olleet PLUSSANNEET pinoon

29.10.2006 |

Moikka Kaikille Tutuille,

Nyt kun tuolla lapsettomuus puolella oli, että meitä plussaneita on jo niin monta niin pitäis meillä olla oma pino. Mä nyt sitten ajattelin uskaltaa aloittaa meille oman pinon. Toivottavasti saan itse olla tässä pinossa tuonne heinäkuulle asti:)

t. joalin + aarre rv 4+5

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsiläinen, piti oikein tulla Viiviä tsemppailemaan, kun sullahan on ihan h-hetket käsillä! Ihanaa, että olet voinut noin hyvin. Kuulostat oikein pirteältä loppusuoralaiselta! Tuossa vaiheessa minä olin muuten jo poksahtanut, joten se lähtö voi tosiaan tulla hetkenä minä hyvänsä. Onnea Onnimöttösen hakumatkalle! :)

Niin ja ihan oikein oli joalin bongannut. Meillä siis " pikkusisarusprojekti" on sillä lailla käynnissä, että ilman ehkäisyä on menty synnytyksestä asti ja näin jatketaankin. Jos saadaan vielä toinen lapsi, niin ollaan siitä enemmän kuin onnellisia! Mutta ihan lähiaikoina ei siis harkitakaan mitään uusien hoitojen aloittamista, kun tuo quukin on vielä kuitenkin niin pieni. Vaikea olisikin sitä kuvitella isoveljeksi, ainakaan ihan vielä ;)

Voikaapas hyvin hoidokkimammat!

-Q- ja -q- pian 7kk

Vierailija
62/163 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua oli lukea ed visiittiä marraskuulta, tai tää koko homma, ensin ollaan tuolla " ylhäällä" , sit tullaan tänne, mennään takas, tullaan taas tänne... Mut hauskaahan tää!

Niin, olen kyllä maailman onnellisin päällä maan, ekasta siirtoon johtaneesta passista pamahti heti plussa! Meiän nelisolunen Pilkku oli sulatuksessa menettänyt yhden solun, ja lääkärin faktaluento siitä että tilastollisesti 1/10 pakastetusta alkiosta jatkaa kasvuaan vauvaksi saakka sai mielen aika matalaksi; meillä on 5 alkiota pakkasessa, joten voitten kuvitella mitkä fiilikset tuli! Saadaan varmaankin sit puolikas vauva noilla alkioilla...

No, toisin toivottavasti käy! Vajaa viikko siirrosta aloin olemaan henkisesti varma siitä että on saattanutkin onnistua. pp11 tuli ihan ihan ihan haalea plussa ekan kerran, ja nyt pp14 hcg oli jotain 150. Tällä kerralla ei oo tullut yhtään tuhruja (tuoresiirrossa sillon syksyllä tuhrut alkoi jo pp9) joten hyvältä tuntuu! Muutenkin olo on paljon levollisempi ja varmempi että kyl tää nyt onnistuu. Nähtäväksi jää mitä tapahtuu. :-) Se eka ultra on 3 viikn päästä.

Missähän Tuittu tosiaan on, ei oo moneen päivään kuulunut mitään... Ja Tirppa on kovaa vauhtia tulossa perässä...

Kiitti muuten kaikille ketkä tuolla toisella puolen kävitte jo onnittelemassa.

Mistä rv:t passeissa aletaan laskemaan? Siirrosta?

Nyt pitää mennä purkamaan kauppakassi. Piti vaan tulla kurkistamaan...

Hauskaa viikonloppua kaikille & kuulumisiin!

Manco 4+?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun kerran Mancokin on jo uskaltanut. Täytyy sanoa, etten ole uskaltanut kuin lukea tätä pinoa. Välillä on olo niin epäuskoinen (varsinkin kun on ajoittaisia menkkakipuja) ja välillä taas on tosi luottavainen tunne tästä raskaudesta. Sekavin mielin täällä siis ollaan.

Oireita on ollut ja niitä tietysti tarkkailen kokoajan. On jatkuva nälkä, välillä palelua, väsymystä, etovaa oloa ja lämmöt koholla mukavasti. Siinä mielessä siis olen luottavainen. Toisaalta taas en ole vieläkään saanut yhtä vahvaa viivaa raskaustestiin. Tänään oli jo melkein yhtävahvat viivat Apteekin omassa testissä, joten kai se hormoniarvo nousee. Verikokeissa en käynyt, vaikka sitä vieläkin välillä mietin. Mies uhosi, että jos vielä kerran pitää pissata tikkuun ja vertailla viivoja, niin hän kantaa minut sinne verikokeisiin..:)

Ensimmäiseen ultraan olen menossa 21.3. Koskas Mancolla on ultra? Soitin myös endolle, joka kehotti nostamaan kilpparilääkeannostusta. Sitten soitin vielä neuvolaan ja pyysin saada lähetteen parvorokkokokeisiin. Sinne menen joskus ensi viikolla. Kilpparikokeisiin menen kuukauden päästä ja lääkärille pääsiäisen jälkeen.

Minä olen laskenut lasketunajan ja raskausviikot ovulaatiosta ja nyt olisi menossa huikeat 4+4. Voiton määräaika on sen mukaan 6.11. Katsotaan miten käy!!

-Tuittu ja Voitto-

Ps. Mitä mieltä olette jos perustettaisiin tälle pinolle kuukausipino?

Vierailija
64/163 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Eilen tuli yhtäkkiä mieleen tulla etsimään vanhoja listakavereita, joten kävin tuolla lapsettomuuspuolella kurkkaamassa, mutta täällähän olikin toinen iso pino! Ihanaa, että näin moni on raskaana. ONNEA kaikille ihan valtavasti!

Meille syntyi pikkuinen poika lokakuussa 06 ja vauva-arki on kyllä ihanaa. Pikkusisarusprojektiakin tekisi mieli ruveta pian aloittamaan, mutta sinällään en viitsi kuumeilla, kun imetyksen takia raskautuminen ei varmaan ole kovin todennäköistä.

Hyvää jatkoa teille kaikille! <3

Pikmin

Vierailija
65/163 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Tuittu (ja muut tietty kanssa)! Mullakin on vähän sellanen olo että ei tänne vielä uskalla asettua, mutta toisaalta oon päättänyt että nyt olen raskaana niin kauan kuin toisin todistetaan.

Mulla on tissit kipeytyneet, vessassa täytyy juosta aiempaa useammin ja siinäpä ne oireet sitten suunnilleen onkin. Mä palelen, mutta se ei ole uutta, joskus on paha olo, mutta sitä tapahtuu muutenkin joskus... :-) Viime viikolla mulla oli vielä niitä ' repäisy' kipuja, mutta ne loppui to/pe kuin seinään... Tuo vähän ahdistaa mutta yritän olla ajattelematta asiaa. Tuittu muuten, mä en tiedä saako niihin testeihin koskaan tosi vahvaa viivaa? Eiks se riitä todistamaan tilanteesi ettei se viiva oo ainakaan ohentunut? :-)

Mulla on se eka ultra to 22.3. eli päivä sun jälkeen.

Äh, tää kirjotus tökkii tosi pahasti, saa nähdä tuleeko tää perille vai häviääkö jonnekkin. Lopetan nyt niin ei kamalasti mene tietoa hukkaan vaikkei tää perille tuliskaan.

Vointeja itse kullekin!

Manco (oviksesta laskien 5+0) ??

Vierailija
66/163 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon aamuisen viestini jälkeen oon puristellut tissejäni ja miettinyt että onkos ne vai eikös ne enää ole kipeät?! Ahditus alkaa kasvamaan, ja nyt jo suunnilleen tunnen orastavia menkkatuntemuksiakin... Syksyllä alkoi vuoto ' ylihuomenna' , jestas sentään. Jos sais edes viikon käännettyä kelloa eteenpäin!

t: Ahdistunut Manco

Vierailija
67/163 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulee ja menee tuossa alkuvaiheessa.

Mullahan ei juuri oireita ollut, kun plussasin, mutta menkkajomotuksia oli pari päivää silloin kun menkkojen piti alkaa. Vuotoa vaan ei kuulunut. Rinnat oli alkuun erittäin kipeät ja sitten taas välistä koko pingotus ja kipu katosi useammaksi päiväksi. Itsekin silloin ajattelin, että mitähän tämä nyt merkitsee, kunnes se sitten taas ilmaantui ilmaantui se rintojen kipuilu.

Koitat vaan nyt nauttia olostasi ja elät päivä kerrallaan. (tiedetään kyllä, että helpommin sanottu kuin tehty, mutta näin se vain on)

Tervetuloa siis Mancolle ja Tuitulle tälle puolelle kirjottelemaan, niin saadaan vähän enemmän eloa tännekin. =)

Omassa nassussa ei ihmeempiä.

Ei kivuliaita suppareita tai mitään kummempaa synnytykseen viittaavaa, mutta vauva kyllä on laskeutunut entisestään, kun alkaa jo pidemmän jalkeilla olon jälkeen painamaan tuolla alapäässä. Keskiviikkona tuntui että pullahtaa ihan itekseen kohta sieltä ulos, kun olin Ompussa ruokaostoksilla (sitä ennen pari tuntia kahvittelua kaverin kanssa kahvilassa), kun niin kovasti painoi, jopa istuessa.

Kolme päivää enää varsinaiseen laskettuunpäivään.

Yli taitaa kuitenkin tämäkin nyytti mennä, niin kuin ensimäisillä lapsilla on tapana.

Q:kin oli käynyt moikkaamassa. =)

Kiva kuulla sustakin.

Teidänkin poju on jo " iso ukko" .

Eihän tuota tiedä, vaikka toinen lapsi tulla tupsahtaisi ilman inssiä tällä kertaa. Ainakaan se ei teidän tilanteessanne taitaisi olla mahdottomuus, jos muistan oikein...

Pikminilläkin on nyytti ollut jo hyvän aikaa sylissä. =)

Mukava kuulla kuulumisia vanhoilta hoidokeilta.

Juuh, mutta nyt tarttee mennä silittämään verhoja, jotta saan ne ikkunaan. Tällä hetkellä keittiössä roikkuu kahdet erilaiset ikkunassa. =D

-viivi ja onnimöttönen rv39+3

Vierailija
68/163 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä sitten täytyy vaan uskaltaa kirjoitella tänne. Jospa vaikka otan saman asenteen kuin Manco, että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan..:) Ei oikein tuonne lapsettomuuspuolelle tee mieli kertoa tästä omasta olotilasta, kun tietää että niin ihanan iloisia kuin kaikki ovatkin plussanneiden puolesta, niin samalla käy luonnollisesti mielessä oma plussaamattomuus. :/

Älä Manco huolehdi oireista/oireettomuudesta. Eiköhän ne sieltä tule ajallaan tai jospa olet niin onnekas, että selviät alkuraskaudesta ilman pahoinvointeja..:) Hyvä tässä toista tsempata kun itse on yhtä paniikissa..:D Minullekin muuten tarjosivat ultra-ajaksi torstaita 22.3. tai pe, mutta ne ei sopineet minulle. Sitten tarjosivat seuraavaa viikkoa, josta kieltäydyin kohteliaasti, jolloin sain ajan keskiviikolle.. Pitää nyt hullua jännityksessä yhtään kauempaa, hyvä kun nämä kaksi ja puoli viikkoa jaksan odottaa. ;)

Voi vitsit, Viivillä alkaa tulla eräpäivä selkä edellä vastaan.. Vau! Kohta teillä on oma nyytti kainalossa. Olen muuten aiemminkin huomannut että käytät lähiostariamme, Omppua.. Ollaankohan joskus vahingossa törmätty..;)

Mitäs EE:lle kuuluu? Teillä muuten on hieno tilanne, kun ehditte saamaan vielä pakasteeseen noin monta alkiota samalla kerralla. Näin voitte joskus halutessanne yrittää tulevalle vauvallenne pikkusisarusta vai olenko oikein ymmärtänyt?

Muillekin Hoidokeille vilkutuksia! Saa nähdä koska Tirppa uskaltautuu tälle puolelle..;)

-Tuittu ja huikeat 4+6-

Ps. Heti alkoi pelottaa keskenmeno, kun tuosta lokakuisista putosi Auris..:( Ei varmaan saisi lukea tätä palstaa ennen ensimmäistä ultraa..

Vierailija
69/163 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo, tänään oli tos aamun aikana tullut tuhrua pikkareihin, tissit on yhä kipeät ja maha on ?? , turvonnut, mutten tiedä millä lailla. Saas nähdä oliko tämäkin nyt tässä. Aika iso isku oli vasten kasvoja tuo pikku ylläri, mieli on hyvin matala vaikka tiedän ettei tuhrut välttämättä mitään tarkoita. Mutta oman ' historiani' tuntien jatko on karu.

Toivon tietenkin ettei ole, mutta mutta mutta. Nähtäväksi jää.

t: Erittäin alakuloinen Manco

Vierailija
70/163 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottvasti tuo on vain jotain harmitonta tuhruttelua ja vauva jatkaisi kasvuaan ihan normaalisti.

Tosi inhottavia nuo kaikki tuollaiset tuhruttelut.

Tuolla maaliskuisissa on eräs tyttö, jolla oli alkuun aika isojakin vuotoja ihan varmaan raskauden puoleen väliin saakka, mutta nyt jo menee loppumetreillä hänkin odotuksessaan.

En muista selvisikö noiden vuotojen syy, mutta sen vain muistan, että oli runsasta. Toivotaan kuitenkin, että sulla ei nyt enää tuhruttelis enempää, jotta ei tarvitse huolehtia.

-viivi ja onnimöttönen rv39+4

Vierailija
71/163 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aina suuntaan vanhasta tottumuksesta ensin tuonne L-puolelle ja sitten vasta tänne, joten laitoin sinne Mancolle tsempitykset tuohon hermoja raastavaan tilanteeseen. Toivotaan nyt tosissaan, että mitään syytä huoleen ei ole (eikä tule), niin vaikeaa kuin se onkin. Mutta noita turhuja tuntuu olevan lähes puolella plussanneista, joten kaikki mahdollisuudet on kuitenkin vielä onnelliseen lopputulokseen. Jaksuja!

Kiva kun Tuittukin on intoutunut kirjoittelemaan tänne :) Tuota epäuskoista ja epätodellista oloa jatkuu täälläkin, ultrastahan on JO viikko ja mitä vain on jo voinut tapahtua sillä välin... Pitäis saada jostain omat ultravälineet niin vois joka päivä tarkistella tilannetta :) Kyselit tästä meidän tilanteesta, niin meillä tosiaan ois pakkasessa vielä 7 huurunenää, joista toivottavasti saataisiin joku kaunis päivä täyssisarus tälle masuasukille. Mutta kunhan saataisiin ensin tämä yksi ensin turvallisesti käsivarsille :)

Meillä oli eilen eka neuvolakäynti ja lähinnä paperien pyörittelyähän se oli. Neuvolan täti oli onneksi oikein mukava ja tuntui hyvin ymmärtävän tätä meidän tilannetta (kerrottiin siis hoidoista, mutta ei muita yksityiskohtia). Verenpaine mulla oli kyllä vähän koholla, mutta en tiedä johtuiko jännityksestä vai mistä. No, pitää tarkkailla sitä jatkossa ja toivoa, että se ei äityisi liian korkeaksi kuitenkaan. Seuraava neuvola (+lääkäri) olisi kuun lopulla, mutta enemmän odotan sitä np-ultraa ja tietoa, että masussa olisi edelleen elämää ja kaikki hyvin.

Olotila on ollut viime päivät vähän aikaisempaa tukalampi, huonoa oloa pukkaa jos ei ole syönyt ja sitten kun syö, tulee vielä huonompi olo ja menee maha sekaisin. Yleensä kai ihmisiä oksettaa, mutta mulla se etova olo ilmenee ulos toista kautta (sori ihanat yksityiskohdat :)) Rinnat on edelleen arat, hiukset rasvoittuu pikavauhtia ja maha on varsinkin iltaisin turvoksissa kuin potkupallo :) Niin ja armoton väsymys on seuralaisena aamusta iltaan. Toivon, että tuo etominen ja väsymys edes vähän hellittäisivät sen myötä, kun pääsen muutaman päivän päästä VIHDOIN eroon Lugeista.

Siinäpä kuulumiset kaikessa yksityiskohtaisuudessan, mukavaa viikon jatkoa kaikille tasapuolisesti!

EE

Ps. Missä Tirppa lymyilee? :)

Vierailija
72/163 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvyyden vuoksi lisättäköön vielä rv:t eli 8+1 :)

Vierailija
73/163 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manco, toivottavasti nuo tuhruilut häipyvät!! Epätietoisuudessa ei ole kyllä ollenkaan mukavaa elää. Yritä jaksaa vaikka taitaakin olla aikamoinen stressi päällä nyt... :(

Vieläköhän Viivi on yhtenä kappaleena...? Jännittääkö tuleva koitos? Ainakin vaikutat kirjoitustesi perusteella suht tyyneltä... :)

Mikäs Tuitun olotila, joko alkaa olemaan pahoinvointia sun muuta ihanuutta? :) EE on ainakin näköjään päässyt nauttimaan tuosta " ihanasta" yökötyksestä...

Voitaisiin muuten se kuukausipino perustaa ettei tämä veny ihan mahdottoman pitkäksi.

(.) Puoliväli ylitetty virallisesti, hurjaa. Viime päivinä on tuntunut ajoittain ihmeellistä kylkikipua toisella puolella, tai no lähinnä jomotusta, kipu on liian voimakas sana tälle tunteelle. Soitin jo neuvolaankin ja sain käskyn käydä pissanäytteessä ettei ole virtsatientulehdusta. Mitään muuta syytä kylkijomotukselle ei terkkari osannut sanoa, epäili olevan kasvukipuja. Huomenna pitää soitella sitten että miltä näyte vaikutti ja joudunko lääkäriin.

Pitäisi kai oikeasti kohta aloittaa ostamaan kaikenmaailman vauvatarvikkeita, me ei olla vielä hankittu mitään... kai tässä vielä ehtii :)

Tuupiksen, Varjokkaan ja Joalinin kuulumisia olisi kiva kuulla, unohdinkohan nyt jonkun listasta... kuitenkin, tulkaahan kaikki taas kertomaan miten odottelu sujuu!

Ja Mancolle vielä kerran jaksamisia ja halit!!!

-Lupus rv 20+1

Vierailija
74/163 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oikein ole mitään kummempia tuntemuksia siitä, että vauva olisi tuloillaan.

Kyllähän tuo vähän jänskättää, mutta sitten taas toisaalta ei ole minkäänlaisia ennakko odotuksia, joten katsotaan nyt sitten miten meikä mamman käy, kun tuo koitos on edessä.

On vähän jännän ristiriitaiset ajatukset, kun välillä on fiilis että saisi nyt tulla milloin on tullakseen ja välillä sitten taas ajattelee että eipä tässä nyt kiirettä ole. No, se varmaan kuuluu asiaan.

Lähtöhän voi tulla milloin vain, vaikka ei oireita olisikaan.

En kyllä ainakaan toivo, että jouduttaisiin käynnistämään.

Lupukselle onnittelut puolivälin saavuttamisesta!! =)

Tuo kylkikipu ei varmasti ole mukava. Toivottavasti paranee.

Sen veran mitä olen noita juttuja lueskellut, niin muutama muukin on tuollaisista vaivoista kärsinyt, joten saattaa tosiaan olla ihan vain kasvukipuja. Toivotaan näin.

Eipä täällä tämän ihmeempää.

Kirjotelkaahan muutkin kuulumisia ja tosiaan, vois kait sen uuden pinonkin aloittaa.

Jospa mäkin jotain sinne vielä kerkeisin kirjotella. =)

-viivi ja onnimöttönen rv39+5

Vierailija
75/163 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille kärsivällisille ja urheille naisille!!!!

Lupus, miten noi sun viikot on jo noin hurjat, onnea puolivälistä!!! Siis musta ei todellakaan tunnu että siitä tuoresiirrosta on jo 20 viikkoa... :-)

Viiville tsemppiä viime metreille ja sitten itse synnytykseen!!

Ootteks te kaikki muuten jossain yahoo-ryhmissä kans syntymäkuukauden mukaan tai jotain? Ihan mielenkiinnosta kyselen vaan.

Pikminkin käynyt tervehtimässä. Se on kyllä niin ihmeellistä tuo ajan kulu, kun ilman lapsia se aika vaan menee muttei sitä huomaa mistään, ja sit te jo synnyttäneet käytte kertomassa kuulumisianne ja tosiaan Lupus jo puolivälissä ja Viivi jakautumassa, niin SIT vasta tajuaa miten se aika tosiaan kuluu! :-)

(.) on jo vähän rauhoittunut, eilen tuli kans vähän tuhrua, tänään myös vähän mutta oli kirkkaampaa, mut en kauheasti huolehdi kun rupesin tuossa eilen hoitamaan hiivaa pois. Liekö siitä sit johtuneet nuo tuhrutkin, ainakin toivoa sopii. Ja tuhrua ei siis ole näkynyt muuten kun noitten aamun töihinsiirtymäaktiviteettien jälkeen. Tissit on yhä kipeät ja maha sellanen aika normaali (ei siis menkkakipuja!). Väsymystä ja lievää etovaa oloa on kai mukana, mut ei niin kauhean selvästi. Ja syönyt olen kuin hevonen! Tekee vaan koko ajan mieli jotain! Tuo kyl voi olla vaan sitä että nyt on hyvä syy antaa itelle lupa syödä, aikamoinen ruuan rakastaja olen muutenkin!

Tuittu, mitkäs sulla on fiilikset? Entäs Tirppa??????

Nyt mä rupean töihin. Kuulumisiin!

Manco ja Pilkku 5+3

Vierailija
76/163 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas! =)

Täällä ei sen kummempaa kuin eilenkään.

Yö tuli taas nukuttua erittäin hyvin, mutta ikäviä unia tosin näin. =(

Aamuyöstä satuin heräämään joskus kahden maissa ja huomasin, että möttösellä on pippalot meneillään kun heilui ja hytkyi siihen malliin tuolla masussa. =D Mikä lie hepuli..

Harvemmin se mun mielestä yöllä juurikaan riehuu.

Aamulla sitten tutkailin massuani ja musta tuntuu kuin se ois kadonnut jonnekin. Se on selvästi entisestään tippunut ja muuttanut muotoaan. Hassua.

Rupesin ihan epäilemään, että onko asukki varmasti edelleen siellä ja kunnossa, mutta kyllähän tuolla liikettä on tässä päivän aikaankin tuntunut. Aamulla ennen kuin heräsin oli mahassa myös varsin kova hikka, kun tuntui todella selvästi. Toisinaan se tuntuu mun mielestä paljon vähemmän, mutta aamulla oli kyllä niin selvä jytke ettei ollut epäilystäkään että mikä siellä masussa on meneillään...

Koko päivä on tainnut tässä taas melkein mennä tässä koneen äärellä, mutta eipä mulla onneksi mitään ihmeempää hommaa olekaan, kun sain eilen tehtyä viikko siivoukset, niin ei tartte niistä huolehtia.

Mitenkäs muut hoidokit jakselee?

Tuittu, tuupalainen, EE, joalin, varjokas... tirppa?

Lupushan tuossa olikin jotain raapustellut aiemmin.

Minä kun täällä terrorisoin koko ajan nyt näköjään. =D

Toivottavasti se Mancon tuhruttelu nyt loppuis tuohon hiivalääkitykseen.

Eipä tässä kait muuta taas tällä erää.

Vointeja kaikille!!

-viivi ja onnimöttönen rv39+6

Vierailija
77/163 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vihloo alavatsasta.. Kuuluuko se asiaan? On nyt vihlonut muutaman iltana ja aina samasta kohdasta.. heti alkoi pelottaa että onko Voitolla kaikki hyvin.. Ne on sellaisia ajoittaisia vihlomisia, esim. kun hengittää syvään sisälle tai tekee äkkinäisiä liikkeitä, kuten esim. töissä lapsia pukiessa. Kuuluuhan ne asiaan?! Kuuluuhan..

-Tuittu 5+3-

Vierailija
78/163 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmoiset kolotukset ja jomotukset on ihan normaaleja. Repäisykivuista varsinkin olen kuullut, juuri noista kun tekee jonkin äkkinäisen liikkeen niin viiltää mahaa, joten eiköhän ne ole niitä mitä sulla on.

Niin kauan varsinkin kun ei ole mitään pahempia vuotoja kaikki on varmasti ihan kunnossa. =)

Jaksuja sinne.

Möttösen eräpäivä on tänään, mutta minkäänlaisia synnytyksen merkkejä ei kyllä mielestäni ole, joten tänään ei ainakaan taida tämä meidän masuasukki syntyä.

Mieskin tuossa jo huhuili möttöselle, että tänään olisi hyvä päivä kyllä syntyä jo. =D

Mutta, eipä taida möttösellä olla mukana kelloa ja kalenteria tuolla masussa, että tietäis tänään tulla.

Viime yö olikin sitten hieman levottomampi kuin aiemmat, kun tuossa kahden ja neljän välillä pyörin sängyssä vain ees taas eikä oikein tuntunut väsyttävän ollenkaan.

Kävin sitten vessan kautta ja menin takasin sänkyyn, niin tulihan se uni sitten viimein.

Eipä tässä tämän ihmeempiä.

Tuitulle piti vain tulla huikkaamaan heti kommenttia, kun satuin huomaamaan että oli raapustanut viestiä.

-viivi ja onnimöttönen rv40+0 *POKS* (uudet viikot vaan paukkuu)

Vierailija
79/163 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaista viestiä tulin vain laittamaan, että lähtö taitaa olla viimeistään aamulla, kun tuossa puolisentoista tuntia sitten meni osa lapsivesistä ja nyt sitten pikku hiljaa on ruvennut supistelemaan.

Katsotaan pääsenkö ensi viikolla kertoilemaan vauvakuulumisia vai miten tässä käynee..

Rupesipas jänskättää.

-viivi ja onnimöttönen-

Vierailija
80/163 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hurjasti matkaan, vaikka tuskin enää tätä viestiä olet lukemassa :)

Takaisin töihin...

-Lupus rv 20+4