Hoidon tarpeessa olleet PLUSSANNEET pinoon
Moikka Kaikille Tutuille,
Nyt kun tuolla lapsettomuus puolella oli, että meitä plussaneita on jo niin monta niin pitäis meillä olla oma pino. Mä nyt sitten ajattelin uskaltaa aloittaa meille oman pinon. Toivottavasti saan itse olla tässä pinossa tuonne heinäkuulle asti:)
t. joalin + aarre rv 4+5
Kommentit (163)
Oikein paljon Onnea Bilhalle ja tervetuloa tänne puolelle. Ihanaa, kun tulee vanha ¿uusi¿ mukaan. Teillä meni sitten plussan saamisessa yhtä kauan aikaan kuin meillä. Mä heti alusta asti olin vaan positiivisella mielellä. Turha etukäteen surra, koska välttämättä ei ole mitään suremisen arvoista.
Viivi on todellakin jo todella pitkällä. Sähän voisit laittaa meille muille listaa mitä olette vauvalle hankkineet.
Onko muuten kukaan teistä käynyt 4d-ultrassa? Me ollaan menossa helmikuun lopussa. Tiedättekö kumpi olisi tulossa? Me varmaankin halutaan tietää, vaikka mä olen aina ollut sitä mieltä, että jotain jännitystä täytyy tässä elämässä olla.
Varjokkaalla ja Moolilla on jo ihan kivasti viikkoja kasassa. Varjokas onkin hyvissä ajoin kertonut vauvauutisen. Mä kerroin mun vanhemmille silloin meidän matkan jälkeen vko 11, kun olin silloin niin huonossa kunnossa. Ja sen jälkeen ollaan kerrottu tasaisesti, kun on tullut ihmisiä vastaan. On aika ihanaa huomata, kuinka iloiseksi ihmiset tulevat kuultuaan vauvasta. Jo ollaan saatu hoitopaikka ehdotuksiakin.
Lupuksella on ollut syömisen kanssa ongelmia. Vähän sama vika täällä tai voin kyllä syödä, jos en joudu miettimään mitään ruokaan liittyvää, mutta ruuan tekeminen tuottaa tuskaa. Mun paino ei ole noussut yhtään sen matkan jälkeen ja nyt mua alkaa huolestuttaa itseäni, että mulle tulee joku puutostauti kohta, kun paino ei nouse. Vauva kuitenkin ottaa omansa muualta, mutta oma luusto jne alkaa olemaan jo aika kovilla.
Meidän vauva ei selkeästi tykkää siitä, että äiti käy töissä, koska joka työaamu äiti joutuu oksentamaan ja viikonloppuisin ei mitään. Huomenna meinaan kyllä soittaa neuvolaan ja kysyä neuvoa tuohon painoon. Massu jo vähän pullottaa, mutta johtuu ihan vaan siitä, että olen laihtunut niin paljon. Nyt on massua välillä alkanut nipistelemään ja nännit ovat myös arat, jos pahoinvointia ei olisi olisin varmaan paniikissa, siitä kasvaako tuolla oikeasti ketään.
t. joalin + aarre rv14+6
Olen viettänyt hiljaiseloa palstojen kanssa. Ennen äitiysloman alkamista oli niin himskatinmoinen kiire, että sain kaikki työjutut järjestymään...
Luin juuri koko pinon läpi ja ihanaa huomata kuinka moni meistä on lopulta onnistunut. Onnea kovasti kaikille uusillekin plussanneille!
En voi millään uskoa, että meidän kolme vuotta odotettu vauva on oikeasti ihan pian syntymässä. Lääkäri ennusteli, että kaveri tulisi hieman ennakkoon, mutta eihän näistä koskaan tiedä. Koko raskaus on mennyt tosi hyvin ja olen alku pahoinvoinnin jälkeen oikein ihmetellyt,miten helppo raskaus on ollut. Lupukselle muuten piti sanoa, että minullakin tippui aluksi jo ennestään vähäinen paino aivan alipainon puolelle, mutta lopulta painoa on tullut lisää 10 kg.
Tsemppiä kaikille jatkoon!
T: Lilli ja pieni kaveri rv 36 +4
Terve kaikille! Tää ehkä liittyis joukkoon, jos passaa. Kiva että täällä on tuttuja odottamassa. Mä tein plussatestin jouluaatonaattona, yli 2,5 vuoden yrityksen jälkeen. Apuna oli luget ja disperin (tai sitten ei, Kättärillä eivät ainakaan tuntuneet uskovan noiden vaikutukseen. Mutta samapa tuo). Mulla on edelleen ihan hirmuisia menkkakipuja välillä, joten en oo uskaltanut tälle puolelle aiemmin kurkistella. Koko ajan pelottaa, että nyt alkaa vuoto. Eilenkin kivut tuli aaltoina ja kesti yhteensä tuntikausia. Että tiedä nyt sitten miten tässä käy. Mutta viime torstaina näkyi ultrassa ruskuaispussi (?) ja ensi maanantaina pitäisi näkyä asukaskin, mikäli siellä sellainen on. Hirvittää, eikä oikein uskalla iloita. Vaikka välillä on niin innostunut, ettei saa nukuttua...
Bilha suurinpiirtein rv 6 (oo, vihdoin voin kirjoittaa nuo rv:t tonne perään!:-D)