Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko edellisestä elämästä jotain?

Vierailija
14.11.2023 |

Ja millä tekniikalla? Miten sen voi muistaa. Tuntuu etten muista mitään eli on kuin halolla päähän isketty, eikä tietoa kertooko uni jotain.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olin Hitler.

Vierailija
2/11 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olin Hitler.

Ai, sä oot nyt täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osaan 1700-luvun saksalaisten filosofien tuotannon, vaikka en ole opiskellut sitä tässä elämässä yhtään.

Vierailija
4/11 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olin Hitler.

Ai, sä oot nyt täällä.

Täällä ollaan. Edellisellä kierroksella lähti homma vähän laukalle, mutta tällä kertaa lupaan ottaa rennommin.

Vierailija
5/11 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, hyvä kun muistaa mitä tapahtui viime viikolla. 

Vierailija
6/11 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla rokkari 40v sitten. Sitten kuolin yllättäen johonkin yliannostukseen ja synnyin vaihteeksi Suomeen.

Vierailija
7/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi YouTube regressio on onnistunut. Vaikka sen aikana syntyneet muistot olisivatkin mielikuvituksen tuotetta, niin aika mieletöntä silti, mitä alitajunnasta voi pukata läpi. Kenties koko juttu oli vertauskuvaa tämän elämän tapahtumista, tai ehkä sittenkin oikeasti edellistä elämää? Olen sen jälkeen yrittänyt uudestaan YT:n avulla sukeltaa menneeseen, mutta ei ole onnistunut yhtä hyvin.

Vierailija
8/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saan sellaisia takaumia. Muistan asioita, jotka ovat tapahtuneet ennen tätä elämää. Yleensä joku paikka laukaisee ne. Olin 18-vuotiaana 1.kerran Nizzasta ja silloin se alkoi. Yhtäkkiä osasin suunnistaa kaupungissa ja tiesin mitä missäkin on. Huomasin että osaan puhua myös ranskaa. Myöhemmin sama on tapahtunut joissakin muissakin maissa ja paikoissa.

Vierailija
9/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus saan sellaisia takaumia. Muistan asioita, jotka ovat tapahtuneet ennen tätä elämää. Yleensä joku paikka laukaisee ne. Olin 18-vuotiaana 1.kerran Nizzasta ja silloin se alkoi. Yhtäkkiä osasin suunnistaa kaupungissa ja tiesin mitä missäkin on. Huomasin että osaan puhua myös ranskaa. Myöhemmin sama on tapahtunut joissakin muissakin maissa ja paikoissa.

Voiskohan tuo olla joku kanavointikyky. Kanavoi ympäristöä, kieltä ja asioita. Vaikka voihan se olla aiempi kokemuskin. Ellei AI.

Vierailija
10/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on edellinen elämä? Me elämme vain kerran!

Vierailija
11/11 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olin Hitler.

Ai, sä oot nyt täällä.

Täällä ollaan. Edellisellä kierroksella lähti homma vähän laukalle, mutta tällä kertaa lupaan ottaa rennommin.

Olikse Braunin Eeva vegaani? Kerhon jäbät väittää, että se ois ottanu sulta päivittäin poskeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi