Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoidon tarpeessa olleet PLUSSANNEET pinoon

29.10.2006 |

Moikka Kaikille Tutuille,

Nyt kun tuolla lapsettomuus puolella oli, että meitä plussaneita on jo niin monta niin pitäis meillä olla oma pino. Mä nyt sitten ajattelin uskaltaa aloittaa meille oman pinon. Toivottavasti saan itse olla tässä pinossa tuonne heinäkuulle asti:)

t. joalin + aarre rv 4+5

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muut hoidokit? Mitä kuuluu?

Oletteko käyneet kurkkimassa tuolla yläkerrassa? Manco on saanut plussaa ja Lupuksen testausta jännitetään tänään.

Pidetäänpäs pino pinnalla. Tulen vähän myöhemmin kirjoittamaan kuulumisia.

-v- 16+1

Vierailija
22/163 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjokas kertoikin jo uutiset, eli plussa tuli ekan icsin tuoresiirrosta! En meinaa uskoa todeksi... Varsinkin kun tuhru, mikä mulla on 3v ollut loppukierron seuralaisena, alkoi jo pp9. Toivoa sopii että se vaan loppuu! Ei ole onneksi lisääntynyt yhtään tuon pp9 jälkeen.

LA on heinäkuussa ja ultraan menen 8.12. Siihen saakka ihmettelen... :-)

Kuulumisiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ja Onnea Manco vaikka kävin sinua tuolla toisella puolella onnittelemassa.

ON eli viime vkon to oltiin ultrassa ja pieni syke sielä löytyi oli kyllä mahtava fiilis. Torstaista asti onkin ollut sitten pahoinvointia, to iltana oksensin kaiken, pe en päässyt töihin ja nyt la ja tänään olen oksentanut, mutten niin useasti. En vain oikein tiedä mitään töiden suhteen, kun ylhäällä olo laittaa oksentamaan. En vain haluaisi jäädä töissä kiinni oksentelusta, kyllähän kaikki sitten arvaa mistä on kyse...

Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisia

t. joalin + aarre rv 7+5

Vierailija
24/163 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas hetki mennyt etten ole kerennyt tänne mitään rustailla ja tuossa aina aika ajoin on sellainen pakollinen tauko tässä palstailussa, kun tää työkone jostain syystä jumittaa välillä näiden vauvasivujen kanssa. =(

Mukava kuulla, että Joalinilla ja tuupalaisella on ollut hyviä ultrakuulumisia. =)

Se onkin jo aika hyvä merkki siitä, että se elämän alku siellä masussa jatkaa kasvuaan.

Jokos olette varailleet np-ultria?

Joalinille tsemppiä tuon pahoinvoinnin kanssa. Toivottavasti se ei jatkuisi pitkään. Vaikka siitähän nyt ainakin tietää, että masussa todella on elämää. ;)

Varjokkaallakin on viikkoja jo kertynyt aika hyvin.

Joko pian rakenneultra häämöttää?

Onko vielä ollut merkkejä vauvan liikkeistä? =)

Itse muistaakseni aloin tuossa viikoilla 17-18 viimeistään epäilemään tuntevani liikkeitä ja siitähän ne sitten vain voimistui ja varmistui.

Se onkin sitten ihana fiilis, kun tietää että vauva on varmasti siellä olemassa, kun potkuttelee massuun.

Tällä hetkellä tuntuu aina aika ajoin sellaista möyrintää noiden potkujen lisäksi ja se tuntuu kyllä todella erikoiselle, mutta pistää kyllä aina hymyilyttämään.

Mitenkäs mooli on jaksellut?

Toivottavasti olet saanut purettua ajatuksiasi neuvolassa ja mieli kirkastuisi. Mutta, ei kaikki silti nauti raskaudesta, sekin on ihan normaalia. Ja nythän nuo kaikenmaailman hormonimyllerrykset ovat aivan pinnassa ja pistää mielen helposti sekaisin monella. =D

Lupukselle ja Mancolle vielä tännekin puolelle oikein tuplasti onnea!!!

Ihanaa kun saadaa lisää väkeä tähän meidän hoidokkipinoon.

(.) Vauva tosiaan liikkuu jo varsin ahkerasti ja minäkin sen tunnen. Maha oikein hyllyy välillä, kun pitää vaihdella asentoa jo potkiskella vatsaan. =)

Toistaiseksi se ainakin on vain ihan positiivista, mutta voihan toki olla, että sitten jossain välissä kun tuo tila pienenee vauvalla tuolla massussa, niin potkutkin saattavat jo tehdä kipeää ja möyrintä epämukavaa oloa.

On se edelleen niin hassua, että siellä joku elävä olento tosiaan kasvaa.

Ylihuomenna olisi taas pitkästä aikaa neuvolakin ja pääsee taas kuuntelemaan pikkuisen sydänääniä. Edelleen aina toivon kaiken olevan hyvin, vaikka nyt jo tosiaan liikkeistä tietää vauvan olevan voimissaan. Mutta, aina kait sitä on kuitenkin hieman pessimistinen. Saapa nähdä onko hemppa laskenut, kun aina välillä on niin väsynyt olo. Tämä tosin ilmenee vain arkiaamuisin/päivisin, joten taitaa lähinnä johtua tästä mun aikaisesta aamuheräämisestä.

Tänäänkin aamulla tuntui, että silmät menee väkisinkin bussissa kiinni.

Paljon riittäisi tarinaa jaettavaksi, mutta nyt tarttee kuitenkin mennä hakemaan itselle syötävää ja jatkaa sitten taas hommia, joten koitan tulla taas piakkoin tänne pyörimään.

Tulkaahan kertomaan ahkerasti kuulumisianne. =)

Oikein mukavaa viikonalkua!

-viivi ja onnimöttönen rv24+3

Vierailija
25/163 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kivaa niin kauan kun sitä kesti! Eli tänään meni kesken. Normikierron menkkakivut ja tiputtelu alkoi aamupäivällä, ja heti kyllä tiesin mihin päättyy. Ja niin päättyikin. Plussa tuli, plussa meni...

Parempaa onnea teille kaikille!

Vierailija
26/163 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas Mancolla ikäviä uutisia.

Ei oikein osaa muuta sanoa.

Lohtu rutistus sinne!

Toivottavasti seuraavalla kerralla kyytiläinen pysyisi matkassa loppuun asti, kunhan nyt sinne asti pääsette. Koittakaa jaksaa! :´(

Mitäs muille hoidokeille kuuluu, kun on ollut niin hiljaista?

Täällä ei kummempia.

Kävin eilen neuvolassa ja kaikki vaikuttais olevan ihan ok.

Hemppakin oli huimasti noussut ja oli jo 139!

Painoakin tuppaa tulemaan koko ajan vain lisää.. heh...

Nyt jo 600g/vko, joten toivottavasti ei nyt nouse vielä enemmän per viikko jatkossa, kun kuitenkin jo tässä vaiheessa mennään.

Eipä tuo neuvolan täti siitä ollut huolissaan, kun olen niin hoikka aina ollut, mutta itse tietysti toivon ettei ihan älyttömyyksiin tuo paino nousis. =D

Sain kelan paperitkin täytettäväksi ja koitan ne nyt täytellä, niin että saisin ne kelaan mahd. pian. Saa sitten sen äippäpakkauksenkin.

Seuraava neuvola onkin jo kolmen viikon päästä. Kiva!

Huiskutuksia kaikille.

Tulkaahan ilmoittelemaan itestänne.

Nyt pitää jatkaa töitä.

-viivi ja onnimöttönen rv24+6

Vierailija
27/163 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla vakoilemassa..;)

Vilkutuksia!

-Tuittu-

Vierailija
28/163 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut ja halit Mancolle, jos en ole vielä niitä lähetellyt. Aina saa kovin hiljaiseksi tällaiset uutiset. :/ Parempaa jatkoa kovasti toivottelen sinnepäin!

-v-

Vierailija
29/163 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kuulumisia. Olen ollut ihan rampana viikon verran. Välillä pystyy liikkumaan ihan normaalisti ja nivusissa on vain semmoinen tunne kuin olisi ratsastanut harjoitusravia ilman jalustimia kolme tuntia. Sitten taas välillä ei meinaa pystyä kävelemään, seisomaan tai istumaan. Vielä toistaiseksi olen pystynyt makaamaan tuskitta, kunhan ottaa tyynyn jalkojen väliin. Puhe on siis ilmeisesti liitoskivuista, ainakin koko lantion seutu on ihan tulessa pahimpina hetkinä. Ihmettelen vain sitä, että ne alkavat näin aikaisin, eikös näiden pitäisi olla noita kolmannen kolmenneksen vaivoja? Ja sitä mietin myös, että kun nämä alkavat jo tässä vaiheessa, niin voivatko ne loppua vielä vai onko tämä nyt sitten tätä toukokuuhun asti?

Liikkeitä olen tuntenut jo jonkun aikaa, edelleen harvakseltaan ja vain silloin kun keskittyy kuuntelemaan. Ei siis tunnu päivän aikana jos on muissa touhuissa. Hyvin kuvaili neuvolan täti näitä, juuri pumpulipallolla tökkimiseltä nämä tuntuvat.

Varattiin aika 4D-ultraan. :) Se on jo viikolla 19+4, onko tämä ihan normaali aika? Mies hoiti ajanvaraamisen, koska kyseessä on " joululahja" minulle tai onhan se molemmille. Siellä ajanvarauksessa vain oli sanottu että viikoilla 19-23 (tai jotain sinnepäin) olisi paras aika tulla. Siihen on enää kaksi viikkoa! Hiukan jännittää. Toivottavasti saataisiin selville sukupuolikin, jotenkin tuntuu että lapseen pystyy sitten suhtautumaan paljon enemmän yksilönä, kun hänestä tulee Hän, eikä se ole vaan toi joku se tuolla... Taidan olla tässä suhteessa ajattelultani aika eurooppalainen, kun ajattelen kolmatta persoonaa myös sukupuolen kautta (he/she, han/hon, er/sie jne)

Miten olet mooli jaksellut nyt viime aikoina?

Mitäs teille muille kuuluu? Pidetäänpäs pinoa pinnalla! Hyvää lumen odotusta kaikille. :)

-v&kääpiö 17+4- (isänsä antama lempinimi :))

Vierailija
30/163 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ja paljon!! =)

Täällähän alkaa olemaan porukkaa oikein mukavasti.

Toivottavasti saadaan kaikki hoidokit pian tälle puolelle ja pian sitten myös tuonne vauvapuolelle.

Monet ovatkin aika samoissa vaiheissa, niin on mukava vaihtaa kokemuksia.

Vilkutuksia kaikille tasapuolisesti! Ja hyviä vointeja.

Nyt ei ehdi enempiä kirjuuttelemaan.

Huomenna olisi ensimmäinen neuvola meidän pikkuisella.

-viivi ja pieni mies 5vrk-

Vierailija
31/163 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niin kiire että ehtii vain pikaisesti kirjoittelemaan ja lähinnä omia kuulumisia ¿ niin taas kerran! Nyt oli vaan ihan pakko alkaa kirjoittamaan kun mua vähän huolestuttaa ton meidän pikkuisen kehitys/koko. Käytiin nimittäin viime viikolla (9+2) ylimääräisessä ultrassa ja siellä pikkuinen sydän edelleen sykki kiivaasti ja muutenkin pieni liikehti jo kovasti, mutta koko oli kutakuinkin tasan 20mm. Ja ainakaan minun silmiin se ei vielä näyttänyt vielä kamalan ¿oikealta¿ vauvalta ja kädet ja jalatkin oli vaan ihan tyngät. Pikkuinen muistutti siis lähinnä kilpikonnaa (joskin kuva oli aika epäselvä). Ultraaja-kätilö kyllä sanoi, että kaikki näyttää oikein hyvältä, mutta kyseli jossain vaiheessa että kuinka säännölliset kuukautiset mulla on, eli vähän että kuinka tarkkaan on nuo päivät selvillä (luin tietysti heti rivien välistä vaikka mitä¿) Oon sitten koittanut rauhoitella itseäni, että voihan olla että kiinnittyminen on vain tapahtunut tavallista myöhempään (kun hcg-arvo ei ollut hirveän korkea silloin pp15). Ja silloin ekassa ultrassa (7+0) koko oli myös aika alakäyrällä eli 8,7mm. No, ei kai auta kuin odotella sitä np-ultraa parin viikon päästä ja kysyä sitten omalta lääkäriltä tarkasti nuo kokoasiat ja onko syytä huoleen. Sitä vaan on niin herkkä tässä uudessa tilanteessa ja vielä kun lukee muiden kertomuksia, joissa koko on paljon isompi jne. niin se ei helpota tilannetta yhtään. Huoh. Aina kuitenkin helpottaa kun saa jonnekin purkaa näitä ajatuksia.

Nyt on pakko taas mennä, mutta mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja tulkaahan taas kertomaan kuulumisianne!

EE (10+0)

Vierailija
32/163 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ihan älyttömästi taas kerran, mutta pikaisesti...

ONNEA VIIVILLE PRINSSISTÄ!! :)

Ja EmmaEelle sen verran, että älä nyt suotta hermostu. Ei nuo mitat kuullosta mun mielestä ollenkaan huonolta. Alakäyrällä näyttäis olevan, mutta ei se kyllä varmaan mitään meinaa. Eihän ne voi kaikki samaa tahtia kasvella. :) Ja kyllä se siittä vielä kerkee yläkäyrällekki nousta, jos niikseen tulee... Heh. Siis, uskoisin kyllä että kaikki on hyvin. Mutta tiiän tunteen, että panikoi!

Täällä väsyttää, niinku jo mainitsin ja itkuherkkyys lisääntyny ihan hirveesti! Tuntuu että joka asiasta pitää itkee, ei voi enää tuntea mitään tunnetta, etteikö kyyneleet valuis... Kummallista, koska samaan aikaan itkiessä mietin, että tää on nyt tosi typerä aihe, ei tästä VOI itkee!! :D Mutta ilmeisesti voi. Esim siitä, että mies ei osaa lukee ajatuksia eikä näin ollen tajua tuoda kaupasta näkkäriä. Siitä on pakko itkee tirahuttaa.

Kaikille tasapuolisesti vilkutuksia. Pitää mennä nukkuun, kelloki jo pian ykstoista... ;)

Vierailija
33/163 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUPUS hienoa, että neuvolassa kaikki oli ok. Millonkas sä varasit ekaan neuvolaan ajan? Kun mulle IVF hoitajat tänään jo mainitsivat neuvolasta.... ja jotenki tuntuu, että kovin on vielä varhaista.... No täytynee soitella huomenna aikaa ihka ekaan neuvolaan!

EMMAEMILIA se on kuulemma ihan tuntipeliä vielä tossavaiheessa noi mitat ja sykkeet. Viime viikon keskiviikkona jännättiin löydetäänkö sykettä jo silloin. Lääkäri vaan sano sillon, että se on ihan tunneista kiinni, millon alkio on kiinnittyny ja millon sitten syke näkyy. Elikkäs jos aamulla ei näy sykettä voi se näkyä jo iltapäivällä (mehän ei sillon keskiviikkona nähty vielä sykettä). Ja tässä vaiheessa kehityskin taitaa mennä tunneittain, eli jos sullakin oli ultra vaikka aamulla on sikiö saattanut illalla olla jo aivan eri kokonen. En mäkään nyt maanantain ultrassa nähny mitään erikoista muutakuin joku täplä sykki kovasti, mä nimittäin nään monitorista niinkuin perinteisen ultran mukaisen kuvan. Mutta sitten kun katottiin siitä 3D ultasta tallenne niin aivan erilainen kuva oli. Käsien ja jalkojen alut näkyivät ihan hyvin. Hmmm tais tulla sekava kertomus, mutta pointti onkin se että jos lääkäri/hoitaja sanoo kaiken olevan normaalia luota siihen, ne tutkii niitä kuvia päivittäin. Milläs viikolla sulla se NP-ultra on? Tietää itekkin vähän varautua...

VIIVIlle ja pikkumiehelle huiskutukset.

TUUPALAINEN täällä kans on armoton väsymys valloillaan. Itkuherkkyyttä ei vielä oo näkyny kuten ei pahoinvointiakaan. Ainoastaan jos on pitkään syömättä niin tulee älyttömän heikko olo ja äkkiä. Kyllä se tästä. Milläs viikoilla sä ootkaan nyt menossa?

Huhuu TUITTU ja MANCO! Mites menee? Onko mitään uutta olotilassa?

Entäs muut hoidokit....huiskutuksia

ON. Eilen oli siis jälleen tutkimusultra ja syke löyty, huh huh. Kaveri oli kokonaista 0,45cm pitkä. Lääkärin mielestä voidaan laskea ne raskausviikot sieltä kuukautisista elikkäs tänään mennään 6+5. Kuten EE:lle tilitin, mä nään omasta monitorista koko ajan kuvan mitä näkyy, mutta kuva on sellanen kuin " perinteisessä" ultrassa eli mustavalkoinen eikä kovin tarkka. Sykkeen just ja just erotin, en muuta. Sitten katottiin tallenne sieltä 3D ultrasta ja ero oli kuin päivällä ja yöllä. Selvästi näky jalkojen ja käsien alut. Pieni helpotus. Ens maanantaina siis on se normaali PAS alkuraskaudenultra ja kuulemma kaverin pitäis olla tuplannu kokonsa siihen mennessä. Onneksi tämä tutkiva lääkäri kuitenkin tekee kaikki nämä ultrat. IVF hoitajatkin hoputtivat, (kun tänään kyselin tarviiko mun käydä heidän luonaan ens maanantaina kun se on se normaali alkuraskauden ultra, ei tarvi) niin ottamaan yhteyttä neuvolaan jo!!! Eikö tuo oo hiukan aikasta??? No täytyy huomenna yrittää muistaa soittaa aika ekaan neuvolaan \0/

Siinäpä olikin tilitystä kerrakseen.

Huiskutukset kaikille ja ihanaa kevään alkua

tirppa ja nökkönen rv 6+5

Vierailija
34/163 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EE, koita pitää vaan nyt itsesi rauhallisena! Muuta mä en sit oikein osaakaan sanoa...

Tirppa, soita vaan kuule sinne neuvolaan! Mä kävin siellä eilen, vaikka viikot on jo huimat 7+0! Sillon kun mä soitin, tuo eilinen oli AINUT aika ennen huhtikuun loppua mikä kävi sekä mulle että terkalle. Ok, me ollaan tässä pari vkoa lomalla ja terkka pitää vuosilomiaan, mut noinkin voi siis käydä. Ja sit se vielä itse ehdotti että tulisin ennen sitä VL alkur.-ultraa mikä on nyt torstaina. Että voivat sitten neuvolakorttiin kirjotella löydöksensä. Eihän siellä muuta tehdä kun laitetaan kortit ja paperit valmiiksi tulevaa varten, verestä katotaan kaikki jne. Ja kun sä oot jo pikkusen sykkeen nähnyt niin vois olettaa että raskaus jatkuu...

Mä oon ollut tosi väsynyt, voisin nukkua 12h vrk enkä jaksa tehdä mitään, ja aamupahoinvointi vaivaa. En ole edelleenkään onneks oksentanut, mutta tosi varovainen saa olla syömisten kanssa (koko päivän) et miten paljon syö ja millon. Mut en valita. Toivon vaan ettei mun lomat mene ihan piloille. :-)

Jeps. Torstaina on mulla se alkur.-ultra (vink vink Tuitulla on huomenna) joten sitten viimestään lisää kuulumisia!

Huiskutukset kaikille!

Manco 7+1

Vierailija
35/163 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuten Manco tuossa jo vinkkasikin niin minulla on tosiaan huomenna se ultra.. Jännittää, pelottaa, kauhistuttaa, odotuttaa ja miljoonaa muuta tunnetta yhtäaikaa..:) Arvatkaa pystyykö ajatella mitään muuta tällä hetkellä?!

Jos kaikki on hyvin, niin varailen huomenna np-ultraa Jorviin sekä ensimmäistä neuvolaa. Sitä ennen täytyy varmistaa että tuolla masussa on ihan oikeasti elävä Voitto oikeassa paikassa. Apua jos ei olekaan..:(

-Tuittu 7+0-

Vierailija
36/163 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUITULLE hurjasti peukkuja huomiseen ultraan! Tuuhan heti sitte kertoon kuulumiset. Samoin MANCOLLE torstaille!

TIRPALLE onnittelut sykkeen näkymisestä. Se oli mahtavaa!! :) Kyselit noita mun viikkoja. Tänään alko 27. viikko, huh ku menee nopsaan aika! Kyllä musta tuo on teillä kaikille kolmella hyvä aika varailla jo neuvolaa...

Mitäs VARJOKKAALLE kuuluu?

Miten VIIVIN eka vauvaneuvola meni? :)

MILIKOLLE onnittelut plussasta, en oo tainnu vielä onnitella.

LUPUS pähkäili noitten Kelan paprujen kans, joko sait ne lähetettyä? Mulle tuli just tänään postia, että parin viikon sisällä pitäis saada se pakkaus. Jännittävää! Sitte olivat jotain lisäselvitystä vailla tulonhankintakuluista(?). Ei auttanu että soitin sinne ja sanoin ettei semmosia oo, vaan piti ruksata paperista se ei-kohta ja lähettää kirjallisena... :D Kyllä Kela osaa olla ärsyttävän tarkka. Mää vihaan paperihommia!! :)

JOALINILLE haleja sinne supistusten keskelle. Ne on niin ilkeitä kyllä. Mulla on nyt onneks vähentyny ja pääsin taas pitkästä aikaa töihin. Saikulla olin sen 5 viikkoa. Perjantaina on neuvolalääkärille aika, saa nähdä mitä se tuumaa...

Ei tänne muuta. Vuokrattiin auto, lähetään perjantaina pohjanmaalle hautajaisiin ja tuodaan samalla anoppilasta ja mun kotoa kaikkee vauvakamaa. Ja mun ystävälläki on kuulemma pussillinen vaatetta Nakille varattuna. Ihana päästä niitä ja sitä äitiyspakkausta sitte pian näpräämään!

Nakki on saanu toisenki nimen, mylläri! Se tulee siitä ku se kokoajan tuolla masussa myllää. Utelias kaveri, ku äiskä pistää käden vatsalle, niin sitä täytyy heti tutkia ja muksia. Samoin ku isin äänen kuulee, niin johan alkaa tanssahtelu! Oon ihan rakastunu!!

Vierailija
37/163 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ihan hirmu jännittyneenä marssittiin Väestöliittoon ja ultraan. Siellä sitten näkyikin sellainen 9,9mm pitkä Voitonalku jonka sydänkin jumputti..:) Olen niin huojentunut ja onnellinen!!! Päiviä pudotettiin yksi pois, joten nyt mennään kiltisti rv7+0 ja la 7.11.

Varasin vielä muutaman viikon päähän uuden ultran, niin ei tarvitse niskapoimuun asti odottaa. Toivon niin kovasti että kaikki menisi hyvin!

Tsemppiä Mancolle huomiseen ultraan ja tulehan kertomaan kuulumisia!! Otin tämän päivän töistä vapaaksi ja olen buukannut päivän täyteen mukavaa ohjelmaa. Ruokaa ja shoppailua ystävien kanssa. Täytyy siis rientää!

-Tuittu ja Voitto 7+0-

Vierailija
38/163 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUITULLE HURJASTI ONNEA!!!!!! Ihanaa ihanaa, nyt voit sitten huokaista ekan huolenhuokauksen pois pois pois ja naatiskella huonosta olosta ja huimauksesta!

Perässä tullaan, toiv. yhtä onnekkaina...!

Manco 7+2/7+0

Vierailija
39/163 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki hoidokit luurailee, kun ei ole taas hetkeen ketään näkynyt?

Täällä ei mitään kummoisempia.

Viikot vierii vauhdilla eteen päin ja viikonloppuna käytiin tutustumassa Jorviin, jonne siis ollaan menossa sitten synnyttämään. Ihan positiivinen mielikuva jäi synnytyssalista (huone kyllä mun mielestä pikemmikin), joten eiköhän sinne sitten aikanaan (ihan milloin vain siis jo) sitten uskalla lähteä, kun sen aika koittaa. =)

Mitään ihmeempiä oireita tai vaivoja ei täällä ole, joten olen voinut mennä ja tulla suhteellisen vapaasti miltä itestä tuntuu. Pitää kyllä nauttia niin kauan kuin voi, koska eipä noista vaivoista ikinä tiedä milloin rupeavat vaivaamaan.

Yllättävän kevytkin on olo toisinaan, vaikka tuota mahaa kuitenkin on ihan riittävästi. =D

Öisinkään en herää vessaan yleensä kuin kerran yössä, toistaiseksi, vaikka tässä vaiheessahan senkin pitäisi ruveta taas lisääntymään.

Jep.

Eipä tässä tämän ihmeempiä.

Jatkan surffailua ja taidan sitten lähteä käymään pikaisesti ulkosalla koiruuden kanssa ja ehkäpä innostun taas lähtemään kaupoillekin. =)

Voikaa hyvin.

-viivi ja onnimöttönen rv35+4

Vierailija
40/163 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekseni täällä haahuilen...??

Tänään oli viimeinen neuvolalääkäri ja nyt sitten vain neuvolakäyntejä ja synnytystä odotellessa.

Itsellä on vähän tunne, että tulisi ihan ajallaan tai jopa hieman etuajassa, vaikkei mulla nyt mitään sen kummempia ennakko oireita ole ollutkaan. Jotenkin vain on sellainen fiilis. Sittenhän se kyllä varmaan meneekin täysin yliaikaiseksi ja joudutaan käynnistämään. =D

Itse olen kuulemma ollut yliaikainen, joten todennäkösempäähän tuo sitten on tämänkin pienokaisen kohdalla.

Lääkäri oli taas vaihteeksi eri kuin kahdella aiemmalla kerralla ja turhankin harvasanainen. Jäi vähän vajaaksi fiiliksen tuon käynnin jälkeen, mutta kyllähän nuo tiedot selviää tuosta neuvolakortistakin mitä mietiskelin.

Eli paikat on ainakin toistaiseksi kiinni ja kiinteet eikä kohdunkaula ole lyhentynyt, joten sen perusteella ei aivan lähiaikoina ole tiedossa vierailua Jorviin.

Vauva on pysynyt raivotarjonnassa ja laskeutunut kuulemma jo todella alas. Siitä nuo mun menkkajomotuksia muistuttavat selänpuolen jomotukset ovat tainneetkin kertoa. Aina silloin tällöin on tuolta selän puolelta jomotellut, mutta varsin vähäisesti kuitenkin.

Paineet oli hyvät 116/80

Hemoglobiini 134

Pissa puhdas

sf 34

Eipä siinä kait sen kummempia.

Viikonloppu on TAAS käsillä ja perjantaikin jo puolessa päivässä.

Ihana ilma siellä ulkona on. =)

Tulkaahan nyt täälläkin käymään, kun pyörähdätte vauvapalstalla. Etten nyt aivan yksin joudu täällä turinoimaan. =)

-viivi ja onnimöttönen rv36+0 *POKS*