Miksi jotkut vanhetessaan menettävät tyylitajun?
Siis miksi avioliitossa tai avoliitossa annetaan mennä siihen ettei enää välitetä ulkonäöstä? Joku saattaisi tähän väliin tulla ja sanoa, ettei ulkonäkö ole kaikki kaikessa, mutta kyllä se pitää sitä kuuluisaa kipinää yllä, kun näkee miten kuumalta toinen näyttää. Kun pitää toista itsestäänselvänä, niin turha odottaa minkäänlaista kunnioitusta tai kiinnostusta seksiin josta täällä palstallakin jatkuvasti inistään.
Minua harmittaa kun ennen niin tyylikäs kumppani on muuttunut keski-iän lähestyessä vain tylsemmäksi pukeutumiseltaan, ei halua kuunnella enää pukeutumiseen liittyen mitään mitä ehdotan, ei hoida muutenkaan juuri ulkonäköään hiuksista puhumattakaan.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää paikkoihin, joihin kuuluu pukeutua paremmin. Kehu vuolaasti ulkonäköään, jos on hiemankin kohentunut ja anna huomiota siinä muodossa kuin hän eniten kaipaa.
Tapailin yhtä naista useaan kertaa ja vähän vaivasi kyseisen naisen pukeutuminen. En sanonut tietenkään asiasta mitään. Mutta sitten kun pukeutui tosi hienosti, niin kehuin siitä kovasti! Mutta otti herneen henään eli varmaan osasi rivien välistä jotenkin arvata, että ei ollut aiemmin pukeunut siististi. Vaikeita juttuja nämä kehutkin.
Etpä olisi voinut hienotunteisemmin toimia
Ei minua ainakaan kiinnosta vaatteet ja pukeutuminen. Pääasia on että on mukavat ja talvella lämpimät. Pienet on murheet. Jos seksiin vaikuttaa puolison vaatteet niin aina voit ostaa itsellesi tyylikkäitä vaatteita ja hegistellä niissä
No minä kunnioitan omaa puolisoani niin paljon etten kehu muiden ihmisten ulkomuotoa hänen kuullen, joten turha vilautella tässäkin ketjussa narsisti korttia.