Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut vanhetessaan menettävät tyylitajun?

Vierailija
11.09.2022 |

Siis miksi avioliitossa tai avoliitossa annetaan mennä siihen ettei enää välitetä ulkonäöstä? Joku saattaisi tähän väliin tulla ja sanoa, ettei ulkonäkö ole kaikki kaikessa, mutta kyllä se pitää sitä kuuluisaa kipinää yllä, kun näkee miten kuumalta toinen näyttää. Kun pitää toista itsestäänselvänä, niin turha odottaa minkäänlaista kunnioitusta tai kiinnostusta seksiin josta täällä palstallakin jatkuvasti inistään.

Minua harmittaa kun ennen niin tyylikäs kumppani on muuttunut keski-iän lähestyessä vain tylsemmäksi pukeutumiseltaan, ei halua kuunnella enää pukeutumiseen liittyen mitään mitä ehdotan, ei hoida muutenkaan juuri ulkonäköään hiuksista puhumattakaan.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot varmaan rumasti aina kun hän lähtee johonkin kanssasi. Yritä siinä sitten uudistua kun kaikki tyrmätään hirveinä vaatteina ja kampauksina.

Helpompi pistää ne samat ku aina muutoinkin. Siinäpä ihmettelet. Oot varmaan mieheni. Ne sun haikailemat mallit ei ihan imartele vartaloani. Koitettiinkin silloin kerran ja olit samaa mieltä. Etkö muista?

Vierailija
22/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sukulaistätiä pitkän ajan jälkeen ja ihmettelin kun hän oli lakannut meikkaamasta kokonaan! Oli sellainen tilaisuus että vaatisikin vähän vaivannäköä ja tämä patsastelee paikalle tyyliin tuulipuvussa. Täydellinen muutos entiseen, jolloin putsasi ja puunasi ja käytti huulipunaa, koruja jne koko repertuaari. Nyttemmin on lahjoittanut korunsakin jo pois. 

Ei ole vielä edes 70-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen henkilö on ap:n mielestä tyylikäs?

Itse olen tykännyt aina pukeutua klassisen tyylikkäästi, mutta silloin tällöin myös trendien mukaan. Youtube on täynnä ideoita, Pinterest on täynnä ideoita kun hakee vaikka hakusanoilla most attractive outfits.

Vierailija
24/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sukulaistätiä pitkän ajan jälkeen ja ihmettelin kun hän oli lakannut meikkaamasta kokonaan! Oli sellainen tilaisuus että vaatisikin vähän vaivannäköä ja tämä patsastelee paikalle tyyliin tuulipuvussa. Täydellinen muutos entiseen, jolloin putsasi ja puunasi ja käytti huulipunaa, koruja jne koko repertuaari. Nyttemmin on lahjoittanut korunsakin jo pois. 

Musta ei ole mikään ihme, ettei jaksa tai halua tehdä asioita kymmeniä vuosia samalla tavalla.

Vierailija
25/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ei ole mikään ihme, ettei jaksa tai halua tehdä asioita kymmeniä vuosia samalla tavalla.

No ajattelisi että eläkeläisellä on aikaa jos on koko ikänsä ollut aikaisemmin huoliteltu vaikkei niinkään työelämässäkään mikään pankkineiti tms.

Vierailija
26/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot varmaan rumasti aina kun hän lähtee johonkin kanssasi. Yritä siinä sitten uudistua kun kaikki tyrmätään hirveinä vaatteina ja kampauksina.

Helpompi pistää ne samat ku aina muutoinkin. Siinäpä ihmettelet. Oot varmaan mieheni. Ne sun haikailemat mallit ei ihan imartele vartaloani. Koitettiinkin silloin kerran ja olit samaa mieltä. Etkö muista?

No en todellakaan sano. Itse asiassa olen meistä se joka toista kehuu, mutta itse saan kehuja vain kun puoliso on kännissä ja yleensäkin ne kehut tulevat ensin puolison kavereilta.

Vierailija
27/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työpaikka on täynnä näitä keski-ikäisiä t-paita/capri-naisia.

Itse olen myös keski-ikäinen, mutten suostu pukeutumaan näin.

Vierailija
28/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajattelisi että eläkeläisellä on aikaa jos on koko ikänsä ollut aikaisemmin huoliteltu vaikkei niinkään työelämässäkään mikään pankkineiti tms.

Aikaa on, mutta jos ei huvita?

Vierailija
29/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää paikkoihin, joihin kuuluu pukeutua paremmin. Kehu vuolaasti ulkonäköään, jos on hiemankin kohentunut ja anna huomiota siinä muodossa kuin hän eniten kaipaa.

Ollaan käyty ulkona syömässä, treffeillä jne, mutta eipä ole kauheasti vaikutusta vaikka kehaisen, että nuo kengät näyttävät muuten todella hyvältä noiden housujen kanssa, laittaisitko tämän paidan vielä päälle kun se korostaa silmiesi väriä ja viimeistelee asun erinomaisesti.

Vierailija
30/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Miten sinä pukeudut? Minä en jaksa patsastella mekossa ja miettiä vilahtaako. Samoin kenkien pitää olla mukavat että jaksan vielä työpäivän jälkeenkin käyttää jalkojani. Hirveän epäkäytännöllistä myös jos vaatteet eivät jousta tai niitä pitäisi silittää. En tiedä miksi pitäisisi kärsiä epämukavuutta ulkonäön takia.

Vierailija
31/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää paikkoihin, joihin kuuluu pukeutua paremmin. Kehu vuolaasti ulkonäköään, jos on hiemankin kohentunut ja anna huomiota siinä muodossa kuin hän eniten kaipaa.

Ollaan käyty ulkona syömässä, treffeillä jne, mutta eipä ole kauheasti vaikutusta vaikka kehaisen, että nuo kengät näyttävät muuten todella hyvältä noiden housujen kanssa, laittaisitko tämän paidan vielä päälle kun se korostaa silmiesi väriä ja viimeistelee asun erinomaisesti.

Ehkä tarvitsee muuta huomiota lisäksi? Ehkä hän kaipaa muunlaista kehua, sellaista fyysisempää halutuksi tulemista

Vierailija
32/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai on kipuja tai muita vaivoja jotka vievät energiaa. Ehkä odottaa kuolemaa ja turha karsiutuu. Tuo korujen antaminen viittaa vahvasti siihen.

Vierailija
33/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen, että huolenaiheesi ovat noin pieniä. Muutat varmasti huolehtimisellasi maailmaa.

Meillä muilla on suurempiakin huolia ja pukeutuminen on niistä viimeisenä.

Erikoinen kommentti heittää tuntemattomalle tämän yhden ketjun perusteella. Mistä sinä kenenään huolista tiedät? Voi olla vaikka terveysongelmaa jne, mutta silti on piristävää pukeutua hyvin ja siten tulla edes hetkeksi paremmalle tuulelle.

Vierailija
34/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai on kipuja tai muita vaivoja jotka vievät energiaa. Ehkä odottaa kuolemaa ja turha karsiutuu. Tuo korujen antaminen viittaa vahvasti siihen.

Tai vain kyllästyy. Voihan se into tulla takaisinkin.

Vierailija
35/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestäsi tyylikästä ehdotella toisen ulkonäköön muutoksia? Tyylikäs ulkonäkö on turhaa, jos käytös on moukkamaista.

Kuulostaa siltä, että nyt olisi hyvä hetki kysyä mitä hänelle kuuluu.

No en kyllä ole ehdotellut muutoksia, vaan ihan vaatekaupassa ehdottanut mikä näyttäisi hänen päällä hyvältä kuten aina ennenkin. On tullut myös pyyntöjä että lähtisin sinne kauppaan mukaan etsimään niitä vaatteita, mutta nykyään mitä ehdotan, niin ei enää kelpaa.

Toinen on jääräpäisesti jämähtänyt tiettyyn vanhaan tyyliin ja ne samat vaatteet on aina saatava sieltä kaupasta vaikka ne eivät enää istuisi.

Kuulostaa siltä, että vaimoke ei ole menettänyt tyylitajuaan, vaan se on vanhentunut.

Eli hän on jäänyt jumiin nuoruutensa vaatteisiin. On tosi yleistä kun katselee ympärilleen. Pystyy hyvin päättelemään millä vuosikymmenellä kukakin on viettänyt teinivuotensa.

Jotkut tietysti seuraavat muotia, mutta se nyt on oikeasti harvalle niin tärkeää, ihan ymmärrettävästi, kun muutakin on elämässä.

Vierailija
36/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tarvitsee muuta huomiota lisäksi? Ehkä hän kaipaa muunlaista kehua, sellaista fyysisempää halutuksi tulemista

Tässä ap, taisinpa jo kommentoida aiemmin, että minä olen meistä se joka toista enemmän kehuu. Puolison kaverit heittää jatkuvasti pientä flirttiä ja kehuu ulkonäköä jolloin oma kumppani saattaa kompata asiaa, mutta ei omatoimisesti sano mitään.

Vierailija
37/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ap, taisinpa jo kommentoida aiemmin, että minä olen meistä se joka toista enemmän kehuu. Puolison kaverit heittää jatkuvasti pientä flirttiä ja kehuu ulkonäköä jolloin oma kumppani saattaa kompata asiaa, mutta ei omatoimisesti sano mitään.

Se voi myös kertoa siitä ettei kehujen saaminen ole hänelle tärkeää, siksi ei tajua antaa näitä. Väännetään nyt rautalankaa. Voisko olla, että hän toivoisi hyvältä näyttäessään seksialoitteita eikä kehuja?

Vierailija
38/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Miten sinä pukeudut? Minä en jaksa patsastella mekossa ja miettiä vilahtaako. Samoin kenkien pitää olla mukavat että jaksan vielä työpäivän jälkeenkin käyttää jalkojani. Hirveän epäkäytännöllistä myös jos vaatteet eivät jousta tai niitä pitäisi silittää. En tiedä miksi pitäisisi kärsiä epämukavuutta ulkonäön takia.

Tuo en ollut sitten minä ap, joka kirjoitti noista capreista. Olen itse vähän päälle 30 ja kumppani minua vanhempi.

Vierailija
39/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi myös kertoa siitä ettei kehujen saaminen ole hänelle tärkeää, siksi ei tajua antaa näitä. Väännetään nyt rautalankaa. Voisko olla, että hän toivoisi hyvältä näyttäessään seksialoitteita eikä kehuja?

Väännetään vaan, ja minä vastaan että olen jo 10 vuotta ollut se aloitteen tekijä myös makkarin puolella.

Vierailija
40/63 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut nyt keski-ikäisenä alkaa panostamaan ulkonäköön. Nuorena keskityin henkisyyteen ja ulkonäkö oli toissijaista.

Ajattelin ottaa botoxia kasvoihin ja hassata rahaa vaatteisiin.

Seksielämäänkin keskityn nyt.

Teen kaikki hiukan toisin päin. Olen myös kelannut aloittaa vanhana, yli 80-vuotiaana huumeiden käytön. Kokaiinia ym. Silloin ei ole kovin väliä ja jos on muutenkin jotain kipuja, niin helpottaa.

Hassaan säästämäni rahat silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi