Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?

Vierailija
10.09.2022 |

Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.

Kommentit (1585)

Vierailija
1061/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista puhumattomuus ja häpeily

Vierailija
1062/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piheys!

Eli kun rahaa on, mutta läheisille ei senttiäkään.

Varakas, joka antaa huomiotaherättävän säästeliäitä lahjoja tai ei tarjoa jotain ihan pullakahveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskat housuissa, kaupan tuulikaapissa.

toisten ostoksille irvistely kassoilla.

Vierailija
1064/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun työnnetään perse toisen naamaan ohimentäessä!!! Leffassa, teatterissa ei ikinä kuuluisi mennä takapuoli edellä vaan aina kasvot vastatusten. 

Vierailija
1065/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piheys!

Varakas, joka antaa huomiotaherättävän säästeliäitä lahjoja tai ei tarjoa jotain ihan pullakahveja.

Mene lokki töihin. Oksettavaa haluta muilta lahjoja ja jopa rahaa.

Vierailija
1066/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei anneta pillua vaikka toinen haluaiskin.

Tämä on pahin kaikista.

TYHMÄ, molemmat.... 🙈😈🙈!!! 

Ihmiset ovat internetissä uskomattomia tosikoita nykyään.

Vierailija
1067/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoissa ja leffassa ei osata olla hiljaa. Tuntuu nykyään olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että leffassa räplätään sitä puhelinta (se valon tuikkiminen pimeässä on oikeasti tosi inhottavaa) ja puhutaan vieruskaverin kanssa. Ei edes yritetä kuiskata, vaan pahimmassa tapauksessa koko leffan ajan pölistään eikä yhtään oteta muita huomioon.

Itse tykkäisin käydä silloin tällöin leffassa, mutta ei enää huvita, kun ei saa katsoa elokuvaa rauhassa. Jos ei paria tuntia voi olla hiljaa ja selaamatta sitä luuria, niin miksi tulla leffaan häiritsemään niitä, jotka haluaisivat nauttia elokuvasta rauhassa?! 

Vierailija
1068/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun työnnetään perse toisen naamaan ohimentäessä!!! Leffassa, teatterissa ei ikinä kuuluisi mennä takapuoli edellä vaan aina kasvot vastatusten. 

Pillunko sinä siis mieluummin naamaasi haluat?

Älä viisastele. Et ole yhtään hauska.

Vierailija
1069/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvistely. Olen itse käynyt Gracelandissa, mutta en elvistele. Mulle ei elvistellä.

Vierailija
1070/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa naiset eivät viitsi peseytyä ennen saunaan ja altaaseen menoa! Ei, vaikka asiasta kuulutellaan monella kielellä. Eräskin nainen pukee uimapuvun päällensä suoraa saunasta tultuaan. Huomautin hänelle että peseytimissäännöt koskevat ihan kaikkia. Tämä mummeli käski haistamaan v....tua.

Vierailija
1071/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupantumpit! Ei voi syyttää lapsia, nuoria, aikuisia, eläkeläisiä, naisia, miehiä tai muun sukupuolisia: KAIKISTA löytyy tumpin nakkelijoita. Ihan sama onko tuhkis 10 cm:n tai viiden metrin etäisyydellä. Tumppi heitetään maahan. Meitä on paljon jotka siivoavat tumppeja maasta (Peltsikin totesi sen alkukesästä). Mutta jossain on vikaa kun röökaajat luottavat (tai eivät välitä) että "kyllä joku siivoaa mun tumpin".  Lisäys kevään kampanjaan "Jos poltat niin siivoat!" 

Vierailija
1072/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piheys!

Mene lokki töihin. Oksettavaa haluta muilta lahjoja ja jopa rahaa.

"Mene". Miten?

Vierailija
1073/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskäuttäytymissäännöt on joillain hakusessa

Kuten mainitut:

Älä aivasta käteen.

Älä paina hissin nappulaa etusormella.

Älä ota kaikesta kiinni yleisilöä paikoilla.

Älä puhu liian kovaa.

Vierailija
1074/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoiden katselu/musan kuuntelu puhelimen kaiuttimien kautta _ilman_ kuulokkeita, paikassa kuin paikassa. Jumankauta, joko ne kuulokkeet korville tai aanet pois. Sama koskee puheluita - ei kailotettaisi esim.julkisissa kulkuvalineissa.

Vierailija
1075/1585 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri, joka ei osaa tervehtiä eikä edes KIITTÄÄ kun avaan oven hänelle.

Vierailija
1076/1585 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videoiden katselu/musan kuuntelu puhelimen kaiuttimien kautta _ilman_ kuulokkeita, paikassa kuin paikassa. Jumankauta, joko ne kuulokkeet korville tai aanet pois. Sama koskee puheluita - ei kailotettaisi esim.julkisissa kulkuvalineissa.

Laitoin kerran kuntosalille palautetta että voisiko sinne laittaa laput että ethän huudata musiikkia tai selaa kännykkää kun olet laitteella. Muuten niin mukava, rauhallinen sali mutta pari tyyppiä tuli sinne iltaisin vain istumaan laitteisiin, huudattamaan musiikkia ja selaamaan kännyä. Vastaukseksi sain jotain sinne päin että kaikki tuo on ok ja minä nipotan. Vaihdoin salia isompaan.

Se olikin parempi. Tasan yhtenä iltana pukukopeilla joku ulkomaa.ainen huudatti kännystä jotain ujellusta melko isolla volyymilla. Laitoin itse kännykästä jotain vastaavaa ihan yhtä kovalla äänellä ja äkkiä hiljensi kännykkänsä. Ihme ja kumma, se ei tainnutkaan kuulostaa kivalta kun joku muu tekee samoin.

Vierailija
1077/1585 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen poistunut sanaakaan sanomatta tapaamisista joissa toinen on jatkuvasti näpytellyt puhelinta. Kerran yksi soitti kolmen vartin päästä ja kyseli kauanko olen vielä vessassa. Sanoin, että menee vielä, lähde vain. Ei olla sen koommin nähty.

Tämä oli loistava. Eräs vieraana , harvoin nähdään, haluaa liian paljon esitellä kuviaan puhelimesta vierailun ajan. Kyllä haluaisin mieluiten kyllä keskustella.....

Vierailija
1078/1585 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijat käyttäytyvät tökerösti, kun  juoksevat ympäri stadionia Suomen lippuun kääriytyneenä ja jotkut vielä pyyhkivät hikisiä kasvojaan lippuun.

Sellainen on Suomen lipun häpäisemistä, josta pitää antaa rangaistuksena vähintään 250 euron sakko.

Nythän näyttää olevan muodissa eri puolilla maailmaa, että eri maiden lippuja käytetään sopimattomalla tavalla, mutta se ei oikeuta siihen että Suomessa suomalaiset tekevät samalla tavalla.

Vierailija
1079/1585 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pariskunta on kaupassa ja nainen kantaa ostoskassin.

Vierailija
1080/1585 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupantumpit! Ei voi syyttää lapsia, nuoria, aikuisia, eläkeläisiä, naisia, miehiä tai muun sukupuolisia: KAIKISTA löytyy tumpin nakkelijoita. Ihan sama onko tuhkis 10 cm:n tai viiden metrin etäisyydellä. Tumppi heitetään maahan. Meitä on paljon jotka siivoavat tumppeja maasta (Peltsikin totesi sen alkukesästä). Mutta jossain on vikaa kun röökaajat luottavat (tai eivät välitä) että "kyllä joku siivoaa mun tumpin".  Lisäys kevään kampanjaan "Jos poltat niin siivoat!" 

Tiedätkö mistä löytää eniten tupakantumppeja ja nikotiinipusseja?

Koirapuistosta