Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?
Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.
Kommentit (1585)
Vierailija kirjoitti:
Painaa hissinnappulaa etusormella!
-> Taudit leviää tehokkaasti. Se on todennäköisin sormi laittaa seuraavaksi nenään, silmäkulmaan tms
Rystysellä hyvät ihmiset, rystysellä.
Hihalla, ja takin helmalla jos ei hanskakättä ole saatavilla.
"Parhaita" on nää tyypit, jotka väittää, etteivät koskaan koske mihinkään paljain käsin. Sitten kun ollaan liikenteessä, niin avataan ovet ja vedellään kaiteet sillä omalla tassulla yhtä huolella kuin oltaisiin pölyjä pyyhkimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hattu päässä syöminen. Etenkin nuoret syövät mäkkärissä ja jopa ravintoloissa lippahatut päässä. Moukkamaista.
Mäkkäri ei ole mikään hienosto-ihmisten ravintola. Mene itseesi.
Lakki päässä syöminen on sallittua ulkona jos on aurinkoista, tuulista tai kylmä... Muuten se on junttia, sama syökö ABC:llä vai Kämpissä. Tulee aina myötähäpeä jos käy jossain lounasravintolassa ja näkee keski-ikää lähestyviä ihmisiä räppilätsät päässä kauhomassa apetta.
Vierailija kirjoitti:
Se että lapselta tai perheen nuorelta ei odoteta hyvää käytöstä vaan ollaan jopa iloisia että lapsi tekee asioita, vaikkapa sitten huonoa käytöstä.
Tämä. Pentti-Hillevi kun on niin sanavalmis ja nokkela. Oikeasti ja muiden mielestä vaan huonokäytöksinen penikka.
Mulla oli ennen kaveri, jolla oli monta huonoa tapaa: Oli kaikesta aina periaatteesta eri mieltä, arvosteli saamiaan lahjoja, kaiveli menneitä eli alkoi puhua ihan yhtäkkiä ohi aiheen jostakin taannoisesta asiasta, jonka olisi jo mielellään unohtanut. Mutta kun tämä ei osannut antaa asioiden olla. Hirveän semmoinen tuomitseva. Jos kaveri oli tehnyt pienenkin virheen, niin tämän täytyi siitä messuta, liioitellen tapahtunutta pahemmaksi, jotta hän sai siitä suuremman nautinnon. Puhui sitten kaverille häntä kovasti moittien, silmät suurina lautasen kokoisina ja osoitti sormellaan, että kuinka sinä teit niin. Mikähän tällä kaverilla mahtoi olla omassa elämässään pielessä, kun hänen piti koko ajan olla tekemässä numeroa muiden virheistä? Oli kyllä niin pimeä tyyppi ja semmonen superraskas, että onneksi ei olla nähty sitten vuoden 08. Jos tommonen tapaus tulisi uudelleen kuvioihin, niin ottaisin äkkiä etäisyyttä.
Kaikista paras oli, kun olin eräässä paskassa työpaikassa vuosina 2001 - 2005. (Tuohon aikaan pyörin siis porukoissa, missä oli eräskin ikävä tyyppi, ei vain tämä yksi.) Siellä oli tosi huonoa johtamista ja kaikki enemmän tai vähemmän perseellään just sen huonon johtamisen takia. Kaikki sitä firmaa haukkui työpaikkana, joilla siitä oli vähänkin kokemusta. Ja se oli huono juttu olla siellä töissä. Simputettiin, maksettiin paskempaa palkkaa kuin muissa saman alan firmoissa jne. No, sitten kun sain sieltä firmasta kenkää, niin homma kääntyikin niin päin, että minä koin siinä suuren menetyksen. Tosiasiassa se oli mulle suuri helpotus, kun se työsuhde päättyi. Mutta nämä halusivat väkisin nähdä asiat aina niin, että minulle eduksi olevat asiat olivat huono juttu ja päinvastoin, eli kun mulle tapahtui jotain ikävää, niin se oli sitten hyvä juttu. Siksi niitä ikävyyksiä piti aina järjestää, tai toivoa jotain ikävää tapahtuvaksi. Jos nämä kusipäät tietäisivät, kuinka hyvin mun asiat on nykyään (ei olla nähty kohta 20 vuoteen), niin kyllä heitä vituttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painaa hissinnappulaa etusormella!
-> Taudit leviää tehokkaasti. Se on todennäköisin sormi laittaa seuraavaksi nenään, silmäkulmaan tms
Rystysellä hyvät ihmiset, rystysellä.
Hihalla, ja takin helmalla jos ei hanskakättä ole saatavilla.
"Parhaita" on nää tyypit, jotka väittää, etteivät koskaan koske mihinkään paljain käsin. Sitten kun ollaan liikenteessä, niin avataan ovet ja vedellään kaiteet sillä omalla tassulla yhtä huolella kuin oltaisiin pölyjä pyyhkimässä.
Joo ei koskaan paljaalla sormella. Nykyään kyynärsauvan päällä tökkäsen. Rullaportaissa hanska kädessä.
Mulla ei ole ollut koronaa eikä muitakaan pöpöflunssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hattu päässä syöminen. Etenkin nuoret syövät mäkkärissä ja jopa ravintoloissa lippahatut päässä. Moukkamaista.
Mäkkäri ei ole mikään hienosto-ihmisten ravintola. Mene itseesi.
Lakki päässä syöminen on sallittua ulkona jos on aurinkoista, tuulista tai kylmä... Muuten se on junttia, sama syökö ABC:llä vai Kämpissä. Tulee aina myötähäpeä jos käy jossain lounasravintolassa ja näkee keski-ikää lähestyviä ihmisiä räppilätsät päässä kauhomassa apetta.
He niitä kaljujaan niin häpeilevät.
Etuileminen jonossa. Miesoletetut varsinkin tunkevat jonon edelle.
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyneet naiset, neidit, rouvat ja lesket ovat melkoinen riesa kerrostalossa muille asukkaille. Nämä Tenaleidit juoruavat keskenään ja levittelevät perätöntä juttua muista asukkaista.
Se ei ole ollenkaan perätöntä. Olet tehnyt sairaita rikoksia ja niistä tulee kaikkien tietää.
"Muiden haukkuminen päin naamaa. Selän takana puhumisen vielä jotenkin ymmärrän, mutta mulla on ollut kavereita, jotka ovat haukkuneet mun työpaikkaa , koulua ja asuinaluetta. Olen nyt hyvässä työssä ja asun hyvällä alueella, mutten osaa kuvitella että mulle tulisi hyvä olo jonkun nuoren mäkkärityön arvostelusta."
Minuakin harmittaa tämä. Minulla on ihan hyvä työpaikka, ja olen siihen tyytyväinen. Silti jotkut haukkuvat ja vähättelevät työtäni. Ajattelen kuitenkin, että ihmiset, jotka haukkuvat työpaikkaani, ammattiani, asuntoani jne., ovat vain kateellisia minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yskiminen KÄTEEN, siis siihen samaan kouraan jolla tartutaan sitten oven kahvoihin ja lounaspaikoissa yhteisiin kauhoihin..
Vaikka koronan vuoksi hoettiin 3 vuotta että YSKIKÄÄ IHMISET KYYNÄRTAIPEESEEN tai hihaan! Mutta silti ihmiset yskii vieläkin käteensä! Suoranainen todiste ihmisten typeryydestä.
Kertoo annetun kasvatuksen tason luotettavasti, kuten sekin käyttääkö sormea suussa tai pinaako hissin nappulaa etusormella.
Nämä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yskiminen KÄTEEN, siis siihen samaan kouraan jolla tartutaan sitten oven kahvoihin ja lounaspaikoissa yhteisiin kauhoihin..
Vaikka koronan vuoksi hoettiin 3 vuotta että YSKIKÄÄ IHMISET KYYNÄRTAIPEESEEN tai hihaan! Mutta silti ihmiset yskii vieläkin käteensä! Suoranainen todiste ihmisten typeryydestä.
Kertoo annetun kasvatuksen tason luotettavasti, kuten sekin käyttääkö sormea suussa tai pinaako hissin nappulaa etusormella.
Nämä!!!
Ja liian kovaan puhuminen.
Kasvatus jäänyt välistä.
Kännykän näpyttely ja tuijottelu odotellessa bussia, junaa, omaa vuoroa terveyskeskuksessa tms.
Vierailija kirjoitti:
Kännykän näpyttely ja tuijottelu odotellessa bussia, junaa, omaa vuoroa terveyskeskuksessa tms.
Moni maksaa nykyään bussimatkansa puhelimen sovelluksella, joten avaavat sovelluksen hetkeä ennen bussin tuloa. Jotkut ostavat bussilipun puhelimella, joten siksi pitää ottaa pysäkillä puhelin käteen ja näpytellä se minkä vaatii. Kyllä osa maksaisi bussimatkansa vaikka oravan nahalla, jos se yhä kävisi maksuvälineenä ja olisi käypää valuuttaa bussimatkan maksamiseksi. Joku toinen taas heittäisi bussiin noustessaan kuskille pari roomalaista kolikkoa, mikäli käytössä olisivat vanhat kunnon maksutavat.
Mikä pakkomielle teillä on tervedyksiin, päivää,iltaa, huomenta mennen tullen. Minua ei häiritse yhtään jos naapuri tai kuka vaan ei tervehdi, eipä tarvi jäädä puutaheinää lässyttämään.
Paiskotaan etuovea niin maan helvetinmoisella voimalla kiinni taloyhtiössä, eikä käy pienessä päässäkään että se saattaa vähän helistellä naapureiden hyllyjä.
Leipien ja pullien puristelu kaupas. Ja kaupasta ulos tullessa kävellään keskellä ovea..tukitaan kärryillä käytävät..tönitään jonossa kärryillä kintuille...paljon olis
Ei anneta pillua vaikka toinen haluaiskin.
Kännykän tuijottelu, se on vain niin huonoa käytöstä. Ravintolassa ärsyynnyn ihmisistä, jotka tuijottavat puhelintaan, katsovat tiktokia tai ohjelmia. Pyrin valitsemaan ravintolan sen mukaan, missä vähiten noita kännykkäriippuvaisia.
Lahjoista olen monta kertaa pahoittanut mieleni. Se on vaan huonoa käytöstä, jos joku antaa roskaa, mitä en tarvitse kaappeja täyttämään. Minulla on täti, joka haluaa joka joulu edelleen muistaa. Olen nyt 47 v. ja tätini 71 v. Hän ei anna kukkia tai syötävää, vaan aina jotain sellaista, mitä en tarvitse. Patalappuja, servettejä, pitkiä kynttilöitä, lautasliinarenkaita, hyvin pieniä pöytäliinoja, jälkiruokakupit 2 kpl, tonttuja.
Eli minä minä minä nainen ei ole syyllinen, vaan se minä minä minä mies? Jälkimmäisiä on tullut kyllä paljon vastaan ja ne vasta hankalia ovat.