Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?

Vierailija
10.09.2022 |

Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.

Kommentit (1585)

Vierailija
1041/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei anneta pillua vaikka toinen haluaiskin.

Tämä on pahin kaikista.

Vierailija
1042/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoista olen monta kertaa pahoittanut mieleni. Se on vaan huonoa käytöstä, jos joku antaa roskaa, mitä en tarvitse kaappeja täyttämään. Minulla on täti, joka haluaa joka joulu edelleen muistaa. Olen nyt 47 v. ja tätini 71 v. Hän ei anna kukkia tai syötävää, vaan aina jotain sellaista, mitä en tarvitse. Patalappuja, servettejä, pitkiä kynttilöitä, lautasliinarenkaita, hyvin pieniä pöytäliinoja, jälkiruokakupit 2 kpl, tonttuja.

Sama. Minun äidin puolen suku on todella pihiä. Sain yo-lahjaksi kylpypyyhkeitä. Olin pyytänyt rahaa, että saa ostaa omaan kotiin mitä tarvitsee. Pyyhkeitä nimenomaan minulla oli monta, mutta ei esim. imuria, kattilaa, paistinpannua, juomalaseja, mikroa yms. Kun sain ensimmäisen lapseni, äidin puolen suvulta tuli taas monta pyyhettä. Tokmannilla taisi olla silloin juuri pyyhkeet isossa alessa. Sanoinkin pienelle poikavauvalle, että nyt ei sinulta pyyhkeet lopu ennen täysi-ikäisyyttå.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hattu päässä syöminen. Etenkin nuoret syövät mäkkärissä ja jopa ravintoloissa lippahatut päässä. Moukkamaista.

Mäkkäri ei ole mikään hienosto-ihmisten ravintola. Mene itseesi.

On sentään "ravintola" vaikka ei hieno, ravintolaan ei lippahattu kuulu. Syötkö kotonakin lippis päässä.... 🤔?!? 

Vierailija
1044/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pahin kaikista.

TYHMÄ, molemmat.... 🙈😈🙈!!! 

Vierailija
1045/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap. Ihmettelen vanhempia, joita näkee lasten harrastusryhmissä. En nyt heitä sen kummemmin tunne, mutta minusta hyviin tapoihin kuuluu silti tervehtiä. Niinpä tervehdin kaikkia. Noin puolet vanhemmista kokemuksen mukaan vastaa takaisin. Muuten näpläävät kännyköitään sen ajan, kun lapsi urheilee. Jos samoihin vanhempiin törmää esim.kaupassa, niin tottakai tervehdin. Harvemmin nämä tervehtivät takaisin. En ymmärrä.  Vaikka minua tervehtisi minulle tuntematon ihminen kaupassa,  vastaan tai nyökkäsi aina tervehdyksen takaisin. 

En ihmettele yhtään, että nykylapsissa on niin paljon huonokäytöksisiä, jos vanhemmillakin on petuskäytöstavat hukassa.  

Vierailija
1046/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykän tuijottelu, se on vain niin huonoa käytöstä. Ravintolassa ärsyynnyn ihmisistä, jotka tuijottavat puhelintaan, katsovat tiktokia tai ohjelmia. Pyrin valitsemaan ravintolan sen mukaan, missä vähiten noita kännykkäriippuvaisia. 

Sinuako niiden pitäisi toljottaa?

Vierailija
1047/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat ja roskat heitellään sinne tänne. Ja sitten vielä jotkut toiset hölmöt menevät keräämään ne pois.

Vierailija
1048/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räplää kännykkää, vilkuilee viestejä ja vastailee niihin yhteisissä tapaamisissa. Ymmärrän tämän, jos lähimmäinen on kuolemassa, muuten en.

Lähimmäinen ei ole todennäköisesti ole kuolemassa, jos on vielä voimia lähetellä viestejä.

Vierailija
1049/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti kasvatettuja tyttöjä.

Vierailija
1050/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään uimahallissa viereisellä radalla mies ryysti nenäontelonsa tyhjäksi ja sylkäisi veteen. 

Vierailija
1051/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin ap. Ihmettelen vanhempia, joita näkee lasten harrastusryhmissä. En nyt heitä sen kummemmin tunne, mutta minusta hyviin tapoihin kuuluu silti tervehtiä. Niinpä tervehdin kaikkia. Noin puolet vanhemmista kokemuksen mukaan vastaa takaisin. Muuten näpläävät kännyköitään sen ajan, kun lapsi urheilee. Jos samoihin vanhempiin törmää esim.kaupassa, niin tottakai tervehdin. Harvemmin nämä tervehtivät takaisin. En ymmärrä.  Vaikka minua tervehtisi minulle tuntematon ihminen kaupassa,  vastaan tai nyökkäsi aina tervehdyksen takaisin. 

En ihmettele yhtään, että nykylapsissa on niin paljon huonokäytöksisiä, jos vanhemmillakin on petuskäytöstavat hukassa.  

Helsingissä ei kyllä yleisesti tervehditä. Jos jutellaan, niin sitten kyllä. Harrastusjoukkueet on isoja, enkä kyllä itse edes erota, kuka on kenenkin äiti tai isä. Hallillahan voi olla satoja lapsia/nuoria samaan aikaan.

Vierailija
1052/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat ja roskat heitellään sinne tänne. Ja sitten vielä jotkut toiset hölmöt menevät keräämään ne pois.

Suomi näyttäisi pian kehitysmaalta, jos niitä ei kerättäisi pois.

Vierailija
1053/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa kännykän tuijottaminen ja hortoilu pitkin käytäviä. Minä kun näen tällaisen tulevan nurkan takaa niin vedän keuhkot täyteen ilmaa, jännitän latissimus dorsin (leveä selkälihas), jäykistän vartalon tukilihaksiston ja työnnän rinta- ja olkavarren lihaksistolla kärryä eteenpäin. Parhaimmillaan hortoilija on lentänyt yli kaksi metriä pitkin Lidlin käytävää, jos munat ovat menneet rikki niin olen vielä moittinut kovin sanankääntein.

T: Eversti

Vierailija
1054/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjoista olen monta kertaa pahoittanut mieleni. Se on vaan huonoa käytöstä, jos joku antaa roskaa, mitä en tarvitse kaappeja täyttämään. Minulla on täti, joka haluaa joka joulu edelleen muistaa. Olen nyt 47 v. ja tätini 71 v. Hän ei anna kukkia tai syötävää, vaan aina jotain sellaista, mitä en tarvitse. Patalappuja, servettejä, pitkiä kynttilöitä, lautasliinarenkaita, hyvin pieniä pöytäliinoja, jälkiruokakupit 2 kpl, tonttuja.

Sama. Minun äidin puolen suku on todella pihiä. Sain yo-lahjaksi kylpypyyhkeitä. Olin pyytänyt rahaa, että saa ostaa omaan kotiin mitä tarvitsee. Pyyhkeitä nimenomaan minulla oli monta, mutta ei esim. imuria, kattilaa, paistinpannua, juomalaseja, mikroa yms. Kun sain ensimmäisen lapseni, äidin puolen suvulta tuli taas monta pyyhettä. Tokmannilla taisi olla silloin juuri pyyhkeet isossa alessa. Sanoinkin pienelle poikavauvalle, että nyt ei sinulta py

Kiittämättömyys kertoo huonoista tavoista.

Vierailija
1055/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen poistunut sanaakaan sanomatta tapaamisista joissa toinen on jatkuvasti näpytellyt puhelinta. Kerran yksi soitti kolmen vartin päästä ja kyseli kauanko olen vielä vessassa. Sanoin, että menee vielä, lähde vain. Ei olla sen koommin nähty.

Vierailija
1056/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmästyttävät mammojen huonot käytöstavat. Ensin lapsista kasvatetaan täysin rajattomia ja sitten haukutaan koulu, kun se pistää hankalalle pershedelmälle rajat. Mikä niitä ä**iä oikein riivaa??! Älkää hankkiko ketsoja, jos ette osaa ja jaksa niitä kasvattaa!!

Vierailija
1057/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet huonot tavat ärsyttää, mm. jatkuva ja tarpeeton kiroilu (vee sitä ja vee tätä), toisten ohittaminen aivan kuin muut olisivat ilmaa, tervehtimättä jättäminen, nenänvarttaan pitkin katsominen, kännykän jatkuva tuijottelu muiden seurassa, luonnon roskaaminen, koiransa jätösten keräämättä jättäminen jne.

Kuulostan varmaan ihan Aina Inkeri Ankeiselta, mutta monet ihmiset iästä riippumatta käyttäytyvät nykyään(kin) tosi huonosti.

Vierailija
1058/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alueilla joilla kukaan ei vaivaudu keräämään roskia pois, näyttää ihan sanonko miltä ja roskat ovat paitsi esteettinen haitta, myös vaarallisia luonnonvaraisille eläimille, lemmikeille ja pienille lapsille. Kukaan joka harrastaa roskakävelyjä, roskajuoksua tai muuten vain silloin tällöin poimii roskia luonnosta ei ole hölmö.

Vierailija
1059/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä jumittaminen, kärryjen tai muun vastaavan kanssa tien tukkiminen, vääränlainen yskimistekniikka. 

Vierailija
1060/1585 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustavuus, hienotunteisuus ja toisten huomioon ottaminen ovat liian harvinaisia nykyään. Tämä on ankeuttajien maa.