Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?
Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?
Kommentit (925)
Chris Rock sanoi hyvin jossain showssaan: Vain naisia, lapsia ja koiria rakastetaan pyyteettömästi.
Miesten saama rakkaus on aina ehdollista ja ansioihin perustuvaa.
Jos et miehenä ole ansioitunut edes fyysisten seikkojen suhteen, olet tämänkin palstan mukaan mies joka ei yksinkertaisesti ole ansainnut kuin kurjuutta, pilkkaa ja kadotuksen geenipoolista.
Tämän väitteen todellisuus ilmenee myös siten, että tutkimustenkin mukaan nykynaiset tavoittelee 90 prosenttisesti sitä 10 prosentin huippua miehistä, nämä kaikkein menestyneimmät miehet saavat siis käytännössä haaremin edut itselleen koska niin moni nainen kuvittelee olevansa se kympin tyttö joka on nimenomaisesti ansainnut vain miehistä parhaimmat, ollen valmiita lopulta vaikka jakamaan näitä miehiä toisten naisten kanssa päästäkseen edes hitusen nauttimaan sen huippumiehen mukana tulevasta elintasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologiset erot sukupuolten välillä johtaa myös siihen, että miehet kykenee jatkamaan sukuaan käytännössä vielä vanhuksinakin.
Naisilla lisääntymiskyky päättyy keski-iässä, ja johtaa yhä useammin itkuisiin videoihin ja artikkeleihin, kun yhä useampi ikääntynyt nainen huomaa jääneensä yksin ja ilman jälkeläisiä.
Tässä tuore esimerkki: https://www.youtube.com/watch?v=1xfAc5taRhw
Paha mielihän tuosta tulee kenelle tahansa normaalille miehellekin, mutta toisaalta jokainen normaali ihminen myös ajattelee, että itsepähän tämäkin nainen valintansa teki.
Kyllä olen ymmärtänyt asian niin, että mieskään ei voi jatkaa iäkkäänä.
Miehen ikä vaikuttaa lapsen terveyteen, joten ei ole viisasta miehenäkään lisääntyä vanhana.
Toki se vaikuttaa, mutta käytännön tasolla se ikä ei kuitenkaan täysin estä miehiltä lisääntymistä, naisilla se ikä on sen sijaan on käytännössä koko kyvyn ytimessä.
Nainen kokeili miehenä elämistä, päättyi puolentoista vuoden päästä itsemurhaan.
Jännä juttu, ihan kuin naisasianaiset olisikin sittenkin valehdelleet ja olleet väärässä miehistä ja eroista naisiin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Chris Rock sanoi hyvin jossain showssaan: Vain naisia, lapsia ja koiria rakastetaan pyyteettömästi.
Jos et miehenä ole ansioitunut edes fyysisten seikkojen suhteen, olet tämänkin palstan mukaan mies joka ei yksinkertaisesti ole ansainnut kuin kurjuutta, pilkkaa ja kadotuksen geenipoolista.
Tämän väitteen todellisuus ilmenee myös siten, että tutkimustenkin mukaan nykynaiset tavoittelee 90 prosenttisesti sitä 10 prosentin huippua miehistä, nämä kaikkein menestyneimmät miehet saavat siis käytännössä haaremin edut itselleen koska niin moni nainen kuvittelee olevansa se kympin tyttö joka on nimenomaisesti ansainnut vain miehistä parhaimmat, ollen valmiita lopulta vaikka jakamaan näitä miehiä toisten naisten kanssa päästäkseen edes hitusen nauttimaan sen huippumiehen mukana tulevasta elintasosta.
Sun mukaan teillä miehillä kollektiivisesti on kaikki parhaat ominaisuudet ja valta. Käytä hyvä mies niitä ominaisuuksia naistenkin kanssa, ei ne naiset ymmärrettävästi huomaa, jos kaikki hauskat jutut ja muu kiva on käytössä vain mieskavereiden seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni 21v kävi juuri kiivasta keskustelua parin 23-25-vuotiaan poikatuttavansa kanssa, ne pojat oli sitä mieltä että nainen ja mies EIVÄT voi olla kavereita, ja tyttöni oli aivan pöyristynyt ;) Eli oma tyttöni ainakin ajattelee, että voi olla kaveri vaikka kenen kanssa ilman kummankaan taka-ajatuksia.
Ja mistähän tyttö kuvittelee tietävänsä vastapuolen ajatukset? Kaatuuko rikossyytekin kun epäilty kiistää kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sitä perustellaan että miehellä on normaalia haluta paneskella kokoajan kaikkien kanssa koska GEENIT ja LISÄÄNTYMINEN ja silti ne mokomat vaativat naisia käyttämään hormoniehkäisyjä. 🤔 En minä nää näiden panomiesten omaavan monen kanssa lapsia.
Ei ole olennaista että syntyykö lasta vai ei, vaan että mies pääsee siitospuuhiin. Se miellyttää lisääntymisvietin.
Olematon lisääntymisvietti jos varta vasten pitää huolen ettei niitä lapsia synny.
Vierailija kirjoitti:
Taatusti ei mies rakastaisi naista jolta ei mitään hyötyä saa. Vastikaan oli juttukin että vaikka ollaan menty modernimpaan suuntaan niin iso osa miehistä ei silti tee kotitöitä. :D Ja on tutkittu että miehet jättävät puolisonsa kuusi kertaa todennäköisemmin kuin naiset jos tämä sairastuu syöpään. Koska eihän siitä syöpäpotilaasta mitään hyötyä ole enää, joutuu vielä hoitamaankin...
No vähän riippuu. Esimerkiksi töissä en ajattele niin.
Outoja väitteitä "naisilta" Kovin monet naiset ovat vieneet minut tilaisuuden tullen sänkyyn ilman iskurepliikkejä vai onko joidenkin kahville pyytäminen "iskurepliikki" ? Vain muutama on sanonut suoraan mitä mielessä liikkuu.
Kyllä se pääsääntöisesti on niin että naisen ja miehen ystävyydessä on aina pientä flirttiä ilmassa, jomman kumman taholta. Puolisollani oli muutama naisystävä jonka kanssa lähetteli viestejä ja joita satunnaisesti tapaili, oli siis tutustunut näihin naisiin töissä ennen kuin tapasimme. Mies selitti aina että ovat vain ystäviä ja ettei mitään seksuaalista jännitettä ole koskaan ollut heidän välillään. Satuinpa sitten näkemään heidän välisiä viestejä ja kappas kummaa, selvisi että parin kanssa oli ollut seksiä, flirttiä jne ennen minua. Ihmettelinkin kun kaikki nämä ystävät olivat ns miehen tyyppiä ulkonäöltään. Miehen mielestä minä olin vain vainoharhaisen mustasukkainen kun kerroin etten aio katsoa vierestä tällaista ystävyyttä jatkossa. Mies katkaisi välit näihin ystäviin mutten ole varma viestitteleekö edelleen. Yksikin näistä ystävistä oli kertonut miehelleni että onpa sinun vaimo mustasukkainen kun oli tavannut minut ensimmäistä kertaa ja tervehdin häntä..eli projisoi omaa fiilistään minuun ja yritti mustamaalata minut puolisolleni..oli itse mustasukkainen minusta, eli sellainen ystävä.
Siperia opettaa. Tyttäret voi vielä luulla, mutta äidit tietää.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ja naisen kaveruus/ystävyys päätyy väkisin panemiseen jossain välissä. Ellei sitten rumuus ole niin ylitsepääsemätöntä että jopa mies kieltäytyy.
Ei se aina ole väkisin panemista!
Kerronpa oman kokemukseni miehenä naisen kanssa kaveeraamisesta. Muutama vuosi sitten tutustuin naiseen. Tulimme todella hyvin toimeen ja ystävystyimme kunnolla. Minun puolelta kaveeraaminen oli ilman taka-ajatuksia, sillä tiesin hänen seurustelevan. Hengailimme usein ja viesittelimmekin, jos ei nyt päivittäin, niin useita kertoja viikossa. Tällaista ystävyyttä olin kaivannut, sillä tuntui että pystyin keskustelemaan syvällisempiä asioita, kuin ehkä miespuolisten kavereiden kanssa. Reilun puolen vuoden kuluttua huomasin muutoksen. Nainen pääsääntöisesti alkoi kieltäytyä kaikista tapaamisehdotuksista aina johonkin syyhyn vedoten, eikä koskaan ehdottanut tilalle mitään. Lisäksi yhteydenpitokin väheni hänen osaltaan. Aiemmin olimme tasapuolisesti aloittaneet viestittelyn, mutta nyt jos aloitin viestittelyn vaikka kymmenen kertaa, niin hän aloitti samassa ajassa tyyliin kerran. Jossain vaiheessa päätin lopettaa viestittelyn ja katsoa, miten hän reagoi. No, hän reagoi radiohiljaisuudella. Nykyään emme enää ole tekemisissä. Syitä feidaukselle voin vain arvella, mutta tiedän hänen varmuudella ystävystyneen uusien ihmisten kanssa, joten ehkä ystävyydelläni ei ollut enää tarvetta hänelle. Tämä asia on yksi lähihistoriani suurimpia pettymyksiä, joten osaltani naisten kanssa kaveeraamiset saavat jäädä, jos ei lopullisesti, niin ainakin pitkäksi aikaa.
Riippuu paikasta. Esim. työpaikalla en oleta mitään romanttista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhtaasti geneettisessä mielessä ajatellaan kuka on elämän pelin voittaja, se on lopulta aina se joka pääsee omaa sukulinjaansa jatkamaan.
Tässä mielessä se vertailtuna voi siis sanoa, että se kaikkein köyhin ja kurjinkin voittaa lopulta sen kaikkein rikkaimman ja hulppeinta elämää elävän, mutta lapsettomaksi jäävän tyypin.
Tästä syystä despoottisissa järjestelmissä hallitsijan lisääntyminen on aina niin tärkeässä osassa, historiasta löytyy lukuisia esimerkkejä siitä, mitä tapahtuu kun hallitsija syystä tai toisesta ei kykenekään tuottamaan sukulinjaansa jatketta.
Mielenkiintoinen ajatus.
Mutta eikö sisarusten lapset kelpaa?Jos ajatellaan että tulisi tilanne missä koko laji on sukupuuton partaalla ja ainoat lisääntymiskykyiset kumppanit on lähisukulaisia, niin sitten lajia lähdettäisiin pelastamaan niillä korteilla mitä on, niin inhalta kuin se kuulostaakin.
Tietyssä mielessä sukurutsa on verrattavissa kannibalismiin selviytymiskeinona, moni sanoo ettei koskaan voisi, mutta useimmat kyllä sitten lopulta voisikin jos vaihtoehto on elämän katoaminen tyystin.
Tai sitten ei lähdettäisi, jos ei halua lapsia.
Olen mies. Olin nuorena kaveri yhden todella ihanan naisen kanssa. Opiskeltiin samaan aikaan. Käytiin joskus baarissakin ym. Usein oli muitakin mukana. En yrittänyt koskaan mitään seksuaalista. Jälkeenpäin kuulin, että hän luuli minua homoksi. Tämä episodi muutti näkemystäni koko naissukupuolesta.
En kuvittele edes sitä kaveruusmahdollisuutta; olen ruma läski roikkuvilla tisseillä. Jos joku katsoo niin huvituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kerronpa oman kokemukseni miehenä naisen kanssa kaveeraamisesta. Muutama vuosi sitten tutustuin naiseen. Tulimme todella hyvin toimeen ja ystävystyimme kunnolla. Minun puolelta kaveeraaminen oli ilman taka-ajatuksia, sillä tiesin hänen seurustelevan. Hengailimme usein ja viesittelimmekin, jos ei nyt päivittäin, niin useita kertoja viikossa. Tällaista ystävyyttä olin kaivannut, sillä tuntui että pystyin keskustelemaan syvällisempiä asioita, kuin ehkä miespuolisten kavereiden kanssa. Reilun puolen vuoden kuluttua huomasin muutoksen. Nainen pääsääntöisesti alkoi kieltäytyä kaikista tapaamisehdotuksista aina johonkin syyhyn vedoten, eikä koskaan ehdottanut tilalle mitään. Lisäksi yhteydenpitokin väheni hänen osaltaan. Aiemmin olimme tasapuolisesti aloittaneet viestittelyn, mutta nyt jos aloitin viestittelyn vaikka kymmenen kertaa, niin hän aloitti samassa ajassa tyyliin kerran. Jossain vaiheessa päätin lopettaa viestittelyn ja katsoa, miten hän reagoi. No, hän reagoi radiohiljaisuudella. Nykyään emme enää ole tekemisissä. Syitä feidaukselle voin vain arvella, mutta tiedän hänen varmuudella ystävystyneen uusien ihmisten kanssa, joten ehkä ystävyydelläni ei ollut enää tarvetta hänelle. Tämä asia on yksi lähihistoriani suurimpia pettymyksiä, joten osaltani naisten kanssa kaveeraamiset saavat jäädä, jos ei lopullisesti, niin ainakin pitkäksi aikaa.
Mut tiedätkö, mulle kävi noin naisena yhden miespuolisen kaverin kanssa. Et eipä se sukupuolta katso. Meitä yhdisti yhteinen harrastus, sitten jossain vaiheessa alkoi feidaaminen... Olin todella pettynyt, mutta minkäs teet.
Jos mies on varattu tai olosuhteet muutoin sellaiset, että vehtaaminen ei tule kyseeseen, voi mies olla liikkeellä ihan kaverimielessä. Siitä huolimatta mies kuitenkin jossakin vaiheessa haaveilee seksistä, mutta on siis ystävällinen ja hymyilevä ihan vaan kaverina.