Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
121/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin on pillutouhut mielessä aina kun naista lähestyn. M56

Vierailija
122/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.

Mitä hyötyä on miehen ja naisen ystävyydestä, minkä perustana ei ole lisääntyminen?

Itse olen sitä miestyyppiä, joka kokee ystävyyssuhteet naisten kanssa henkisesti antoisammiksi kuin miesten kanssa, vaikka ihan hetero olen.

Henkisesti antoisammiksi? Millä tavalla?

Mielenkiinnosta, onko tuo naisten kanssa kaveeraaminen koskaan ollut ongelma, kun olet etsinyt kumppania? Hyväksyykö naiset tuon yleensä? Itselleni olisi vaikeaa hyväksyä.

Minua ei kiinnosta miehille tyypillinen läpänheitto vaan syvällinen keskustelu, ja koen tuon jälkimmäisen onnistuvan ihan ystävinä paremmin naisten kanssa. Myöskään monet tyypilliset äijien harrastukset eivät minua kiinnosta. Olen herkkä ja hieman asperger-piirteinen. Mitään ongelmia ei ole koskaan ollut niiden naisten kanssa, joiden kanssa olen ollut tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä. Jos haluan miehestä jotain seksuaalista, on minun pidettävä häntä viehättävänä.

Johtuu siitä että miehissä ja naisissa on luonnostaan eroja, jopa lisääntymisstrategioiden suhteen.

Miehet haluaa lisääntyä niin monen kanssa kuin mahdollista, naiset taasen tekee valintansa luonnostaan sen miehen selviytymispotentiaalin mukaan, pyritään valitsemaan lisääntymiskumppaniksi sellainen joka maksimoi niin naisen kuin jälkeläisenkin selviytymismahdollisuudet.

Ei koske ainoastaan ihmisiä, vaan samantyyppiset erot on havaittavissa lähestulkoon kaikissa eläimissä, jopa hyönteisten maailmasta löytyy tätä ilmiötä, missä urokset kilpailee lisääntymisoikeudesta esimerkiksi soidintanssein, värikkäillä siivillä tai vaihtoehtoisesti taistellen toisten urosten kanssa.

Eläimissä on suuria eroja lisääntymiskäyttäytymisessä. Esimerkiksi karhu kiksauttaa mahdollisimman monta naarasta keväisin. Sen sijaan susiparit ja pingviiniparit ovat yksiavioisia ja hankkivat yhdessä uuden jälkikasvun joka kerta. Joku vuokkokala voi muuttaa sukupuoltaan jos ei löydy tarpeeksi naaraita lähistöltä lisääntymiseen. :D  Leijonilla uros johtaa laumaa, hyeenoilla naaras.

Vierailija
124/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää spekulaatiota. Miehellä on AINA muitakin aikeita naisen kanssa. Mikäli mies tarvitsee kaveria niin hän ei hae sitä naisista koska heidän kanssaan ei voi muodostua samanlaista sidettä kuin muiden miesten kanssa. Naisten kanssa on aina ylimääräistä draamaa ja joutuu suodattamaan puheitaan. M52

Näinpä, ja naisilla on myös aina muitakin aikeita miesten kanssa kuin pelkkä kaveruus, pääsääntöisesti materiaaliseen ja turvaan liittyvän hyödyn muodossa.

Tervetuloa 2020-luvulle. Voitko käsittää, ettei nainen tarvitse miehen palkkaa vaan hän tienaa itse?

Vierailija
125/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.

Mitä hyötyä on miehen ja naisen ystävyydestä, minkä perustana ei ole lisääntyminen?

Itse olen sitä miestyyppiä, joka kokee ystävyyssuhteet naisten kanssa henkisesti antoisammiksi kuin miesten kanssa, vaikka ihan hetero olen.

Mielenkiinnosta, onko tuo naisten kanssa kaveeraaminen koskaan ollut ongelma, kun olet etsinyt kumppania? Hyväksyykö naiset tuon yleensä? Itselleni olisi vaikeaa hyväksyä.

Oma mieheni myös sanoo, että kokee yleisesti naiset kiinnostavampina, ystäviä on molemmista sukupuolista. Parhaiten viihtyy porukassa, jossa on sekä miehiä että naisia kuten minäkin. Enpä ole kokenut ongelmaksi.

Onko se koskaan kertonut tarkemmin, mitkä asiat naisista on hänestä kiinnostavampia?

Naisten kanssa tulee kuulemma puhuttua laajemmin kaikenlaisista aiheista. Pelkällä äijäporukalla edelleen pääasia on oluen juonti ja keskustelun aiheena on se olut, ehkä korkeintaan lisäksi harrastukset ja vanhojen muistelu. Mies on yli 30.

Vierailija
126/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää spekulaatiota. Miehellä on AINA muitakin aikeita naisen kanssa. Mikäli mies tarvitsee kaveria niin hän ei hae sitä naisista koska heidän kanssaan ei voi muodostua samanlaista sidettä kuin muiden miesten kanssa. Naisten kanssa on aina ylimääräistä draamaa ja joutuu suodattamaan puheitaan. M52

Näinpä, ja naisilla on myös aina muitakin aikeita miesten kanssa kuin pelkkä kaveruus, pääsääntöisesti materiaaliseen ja turvaan liittyvän hyödyn muodossa.

Tai tarvitsevat jonkun hoitamaan miesten työt. Tai siis ne työt mitä eivät itse viitsi tehdä tai opetella.

Eikös se kotitöiden välttely ole tunnetusti ollut enemmän miesten kuin naisten syy päästä parisuhteeseen suoraan äidin luota? He eivät ole viitsineet edes opetella. Yleisesti ottaen miehet hyötyy naisia enemmän parisuhteesta nykyaikana, kun nainenkin tuo oman palkkansa kodin ylläpitoon.

Vierailija
127/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis miestyypiltäsi homo tai muuten olemukseltasi todella naismainen, eli nykypuheessa beta-mies

Olen tapaillut tuollaista miestä jolla suurin osa kavereista oli naisia, taisipa paras ystäväkin olla naispuoleinen. Mies oli monella tapaa hyvin feminiininen eikä siinä mitään, pidän feminiinisistä miehistä. En kuitenkaan kiellä etteikö olisi käynyt kerran jos toisenkin mielessä, mahtaako kuitenkin olla homo. Mies myös lopetti suhteemme hyvin epämääräisillä selittelyillä ja olisi halunnut jatkaa kanssani kaverina. En yllättyisi jos kuulisin, että seurustelee nykyään miehen kanssa.

Vierailija
128/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta miehille tyypillinen läpänheitto vaan syvällinen keskustelu, ja koen tuon jälkimmäisen onnistuvan ihan ystävinä paremmin naisten kanssa. Myöskään monet tyypilliset äijien harrastukset eivät minua kiinnosta. Olen herkkä ja hieman asperger-piirteinen. Mitään ongelmia ei ole koskaan ollut niiden naisten kanssa, joiden kanssa olen ollut tekemisissä.

Mitä syvällinen keskustelu tarkoittaa sun kohdalla tarkemmin kuvailtuna?

Kysyn vaan sen vuoksi, että käytännössä kaikki filosofian teokset suuntauksineen on miesten ajattelutyön tulosta.

Jos et ole homo, niin sanoisin että olet beta-mies, joita naiset tuskin hirveämmin edes lähestyy koskaan nimenomaan pariutumismielessä, poikkeuksena yh-äidit jotka koettaa saada susta materiaalista ja turvallisuuteen liittyvää hyötyä?

Vierailija
129/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä perustellaan että miehellä on normaalia haluta paneskella kokoajan kaikkien kanssa koska GEENIT ja LISÄÄNTYMINEN ja silti ne mokomat vaativat naisia käyttämään hormoniehkäisyjä. 🤔 En minä nää näiden panomiesten omaavan monen kanssa lapsia.

Vierailija
130/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on myös toinen näkökulma.

Itsellä on aina ollut kauniita tyttöystäviä, niin harvemmin on töissä tullut flirttailtua mimmien kanssa.

Muutaman kerran oon huomannu että kun oon ollu ystävällinen mutta pysynyt ammattimaisella tasolla viehättävien mimmien kanssa, on mennyt alkutapaamisten jälkeen niin päin että mimmit on alkanut enemmän flirttailemaan. Pari mimmiä eri duunipaikoista näytti vielä hermostuvan joskus tilanteissa, kun en huomioinut heitä viehättävinä naisina vaan työkavereina.

Aika vanha juttu, mutta yleensä tuntuu siltä että jos on liikaa huomiota niin sitten valitetaan, mutta jos on liian vähän, niin sitten valitetaan myös. Sama asiahan pätee parisuhde tasolla, joku on liian tarrautuva ja joku ei anna tarpeeksi huomiota.

Vierailija
131/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa 2020-luvulle. Voitko käsittää, ettei nainen tarvitse miehen palkkaa vaan hän tienaa itse?

Valtaosan valuutasta luo, kuin myöskin uusien tavaroiden luonnista ja infran ylläpidosta hoitaa edelleen miehet, naiset sen sijaan käyttävät valtaosan kotitalouksien rahoista.

Jos kaikki maailman miehet lopettaisi yhtäkkiä kaiken työskentelyn, nämä meidän rakentamat yhteiskunnat romahtaisi hetkessä, samaa ei voi sanoa siitä jos vastaavasti kaikki naiset lopettaisi kaiken työskentelynsä.

Naisten nousu yhteiskunnissa on siis pitkälti edelleen täysin sen varassa, että me miehet ylipäänsä sallitaan naisille se nousu, ja tuetaan sitä monin eri tavoin varsinkin valuutan allokoinnin ja kaikenlaisten kiintiötempausten muodossa.

Vierailija
132/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sitä perustellaan että miehellä on normaalia haluta paneskella kokoajan kaikkien kanssa koska GEENIT ja LISÄÄNTYMINEN ja silti ne mokomat vaativat naisia käyttämään hormoniehkäisyjä. 🤔 En minä nää näiden panomiesten omaavan monen kanssa lapsia.

Ei ole olennaista että syntyykö lasta vai ei, vaan että mies pääsee siitospuuhiin. Se miellyttää lisääntymisvietin.

Vierailija
133/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen kaveruus/ystävyys päätyy väkisin panemiseen jossain välissä. Ellei sitten rumuus ole niin ylitsepääsemätöntä että jopa mies kieltäytyy.

Mieskö yksin päättää että pannaanko?

Vierailija
134/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun pohjalta voisi päätellä että

1.)miesten olemisessa naisten kanssa tekemisissä syynä on aina seksi

2.)naisten mielestä seksi on paha asia

Olenko ymmärtänyt väärin?

Vierailija
135/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panomiehen kaikki toiminta ja ajattelu perustuu itsekkyyteen ja häikäilemättömyyteen, jotka on luonnostaan katsottava maskuliinisiksi aspekteiksi.

Tästä syystä niin monesti tapahtuukin niin, että nainen yrittää saada seurustelusuhteen sen maskuliinisemman panomiehen kanssa, jopa lapsia tälle synnyttäen, kuitenkin usein lopulta pettyen.

Tästä syystä tapahtuukin paljon myös sitä, että naiset pariutuukin sellaisen kiltin ja varman betan kanssa, kuitenkin huijaten tätä miestä ajattelemaan että parisuhteessa syntynyt lapsi olisikin hänen omaa vertaan..

Toki kaikenlaisia pariskuntia ja sen myötä yksilöllisiä tarinoita löytyy, mutta noin yleisesti ottaen asiat menee kuten yllä kuvailin, panomiehet panee, betat elättää.

Vierailija
136/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! En ajatellut nuorempana, mutta kantapään kautta opin, että sopivan tilaisuuden tullen sieltä se tulee: ehdottelu tai ihastumisen tunnustus. Nykyään olen paljon varautuneempi kaverimiesten kanssa, ja se ärsyttää. Olisi kiva olla läheisempi, vailla lähentelyjen pelkoa.

Tee itsestäsi mahdollisimman hedelmättömän ja ylipäänsä pariutumiskelvottoman näköisen ja oloisen, niin toiveesi toteutuu.

Mä en meikkaa, ja olen varattu. Nykyään vältän hymyilyä ja huumoria, vaikka nauttisin itse leppoisasta kanssakäymisestä.

Vierailija
137/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologiset erot sukupuolten välillä johtaa myös siihen, että miehet kykenee jatkamaan sukuaan käytännössä vielä vanhuksinakin.

Naisilla lisääntymiskyky päättyy keski-iässä, ja johtaa yhä useammin itkuisiin videoihin ja artikkeleihin, kun yhä useampi ikääntynyt nainen huomaa jääneensä yksin ja ilman jälkeläisiä.

Tässä tuore esimerkki: https://www.youtube.com/watch?v=1xfAc5taRhw

Paha mielihän tuosta tulee kenelle tahansa normaalille miehellekin, mutta toisaalta jokainen normaali ihminen myös ajattelee, että itsepähän tämäkin nainen valintansa teki.

Tutkimusten mukaan tosin lapsettomat sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveempiä kuin naimisissaolevat naiset. Miehillä se taas on toisinpäin. Tottakai näitä joitain itkijöitäkin löytyy mutta se ei kyllä ole enemmistö.

Vierailija
138/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologiset erot sukupuolten välillä johtaa myös siihen, että miehet kykenee jatkamaan sukuaan käytännössä vielä vanhuksinakin.

Naisilla lisääntymiskyky päättyy keski-iässä, ja johtaa yhä useammin itkuisiin videoihin ja artikkeleihin, kun yhä useampi ikääntynyt nainen huomaa jääneensä yksin ja ilman jälkeläisiä.

Tässä tuore esimerkki: https://www.youtube.com/watch?v=1xfAc5taRhw

Paha mielihän tuosta tulee kenelle tahansa normaalille miehellekin, mutta toisaalta jokainen normaali ihminen myös ajattelee, että itsepähän tämäkin nainen valintansa teki.

Kyllä olen ymmärtänyt asian niin, että mieskään ei voi jatkaa iäkkäänä.

Miehen ikä vaikuttaa lapsen terveyteen, joten ei ole viisasta miehenäkään lisääntyä vanhana.

Vierailija
139/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä kuulemma sellaisiakin, joita kutsutaan aseksuaaleiksi! Kun näkis vaan jonkun?

Vierailija
140/925 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Onnennainen...

Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.

- eri

Miehet pystyy seksiin ilman tunteita, naisille on yleensä tärkeää tunteet seksiin liittyen. Vielä kun sisäistäisit nuo lauseet loppuun, niin harmitus päättyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän