Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?
Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.
Mitä hyötyä on miehen ja naisen ystävyydestä, minkä perustana ei ole lisääntyminen?
Mitä hyötyä ystävistä yleensäkin on.
Tekisi mieli vastata tähän hieman sukupuolten suorituskykyjä eri ympäristöissä ja tilanteissa vertaillen, mutta veikkaan että se johtaisi tämän ketjun poistoon.
Kysyn ennemmin sinulta, hyväksyykö naiset yleensä, jos heidän miehellään olisi naispuolinen ystävä, jonka kanssa tämä tekisi sitten kaikenlaista mitä yleensä miehet tekee toisten miesten kanssa, hyväksyykö naiset jos miehellä on naispuolinen ystävä, ja näiden kanssa myös kahden olon, kuten miespuolisten ystävienkin kanssa, vai aiheutuisiko tuosta ystävyydestä kenties jotain ongelmia parisuhteeseen?
Kukin vastatkoon omasta puolestaan, yleistykset on aina vähän vaarallisia. Minä hyväksyn miehelleni naispuolisen ystävän, mutta ei se tarkoita että lähdetään kahdestaan vaikka mökille. Eihän muutenkaan kaikkien ystävien kanssa tehdä samoja asioita, ja mielestäni sukupuoli rajoittaa tekemistä, eli intiimit jutut ei ok. Mutta lounaalla voi hyvin käydä, tai harrastamassa vaikka juoksua, kuten oma mieheni on tehnyt naispuolisen ystävänsä .
avioliittoa takana 23v
Miksi ei intiimimmät jutut ei ole ok, eihän se miehesi naispuolinen ystävä sun kanssa kilpaile? :D
Koska miehellä ja naisella on sukuelimet, jotka saattaa haluta toisiaan intiimillä hetkellä, vaikka kuinka oltais uskollisia. Miksi johdattaa kiusaukseen ketään? Jos voin vaimona auttaa miestäni pysymään mulle uskollisena, niin eikö se ole velvollisuuteni? Vinkata, et kulta, jospa ette meniskään mökille kahdestaan. No oikeasti ei tartte sanoa, tajuaa täysin hyvin itsekin :)
Noh, ei kait tähän voi muuta sanoa kuin että kiitos, kun todistit väitteeni oikeaksi ettei mies ja nainen voi olla ystäviä samalla tapaan kuin samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologiset erot sukupuolten välillä johtaa myös siihen, että miehet kykenee jatkamaan sukuaan käytännössä vielä vanhuksinakin.
Naisilla lisääntymiskyky päättyy keski-iässä, ja johtaa yhä useammin itkuisiin videoihin ja artikkeleihin, kun yhä useampi ikääntynyt nainen huomaa jääneensä yksin ja ilman jälkeläisiä.
Tässä tuore esimerkki: https://www.youtube.com/watch?v=1xfAc5taRhw
Paha mielihän tuosta tulee kenelle tahansa normaalille miehellekin, mutta toisaalta jokainen normaali ihminen myös ajattelee, että itsepähän tämäkin nainen valintansa teki.
Wau miten aidot kyyneleet :D Minusta hän näytti kyllä enemmän 29-vuotiaalta tytöltä, hyvin säilynyt!
vanhempi täti
Etpä tainnut katsoa koko videota, tai sitten et kuunnellut tai ymmärtänyt mitä siinä puhuttiin.
Juu en katsonut, ei kiinnosta niin paljoa ;) Mut kyyneleet oli mahtavat!
Saat jotain kiksejä toisten surusta siis?
Sähän mukava ihminen sit oot.
No eih! Ensinnäkään mä en usko että tuo tyttö on 46-vuotias, ja toisekseen, onhan ne kyyneleet photoshopattu hassuiksi upeiksi lammikoiksi poskelle. Eli ajattelin heti, et on joku vitsivideo, niitähän maailmassa riittää.
Tsemppiä kaikille sureville!
Jep jep, nainen siis valehtelee niin ikänsä, kuin myös kaiketi pelkonsa kauneusleikkaukseen menosta hänet saanut ylipäänsä koko videon tekemään.. ja kaikki tämä on nyt siis perustettu arvioon videosta jota et edes katsonut.. :D
Tai kuten ensin sanoin, harvinaisen hyvin säilynyt nainen :)
Niin, näkeehän hänestä toki että nätti on varsinkin meikattuna ja varmasti on ollut nätti myös nuorenakin, kun ei ole tarvinnut niin kovasti vaivautua näyttämään mahdollisimman hedelmälliseltä kuten nyt vanhemmalla iällään.
Todellakin jos tuntematon mies tulee jututtamaan ilman hyvää syytä, ajattelen aina heti, että tällä on nyt muitakin kuin kaverillisia aikeita. Ja yleensä olen ollut myös oikeassa.
Typerää spekulaatiota. Miehellä on AINA muitakin aikeita naisen kanssa. Mikäli mies tarvitsee kaveria niin hän ei hae sitä naisista koska heidän kanssaan ei voi muodostua samanlaista sidettä kuin muiden miesten kanssa. Naisten kanssa on aina ylimääräistä draamaa ja joutuu suodattamaan puheitaan. M52
Vierailija kirjoitti:
Todellakin jos tuntematon mies tulee jututtamaan ilman hyvää syytä, ajattelen aina heti, että tällä on nyt muitakin kuin kaverillisia aikeita. Ja yleensä olen ollut myös oikeassa.
Niin, noin se parinmuodostus pääsääntöisesti tapahtuu, että mies lähestyy naista alkuun puheen muodossa.
Muunlaisia tapoja ei kaiketi pidetä mitenkään sosiaalisesti erityisen hyväksyttävinä tapoina ainakaan länsimaissa.
Jossain keski-aasian maassa on tosin vieläkin yleisenä toisenlainen tapa, missä nainen kaapataan miehen ja tämän apurien toimesta, se tuskin innostaa enempi edes ajatustasolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.
Mitä hyötyä on miehen ja naisen ystävyydestä, minkä perustana ei ole lisääntyminen?
Itse olen sitä miestyyppiä, joka kokee ystävyyssuhteet naisten kanssa henkisesti antoisammiksi kuin miesten kanssa, vaikka ihan hetero olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä miestyyppiä, joka kokee ystävyyssuhteet naisten kanssa henkisesti antoisammiksi kuin miesten kanssa, vaikka ihan hetero olen.
En usko että olet.
Vierailija kirjoitti:
Typerää spekulaatiota. Miehellä on AINA muitakin aikeita naisen kanssa. Mikäli mies tarvitsee kaveria niin hän ei hae sitä naisista koska heidän kanssaan ei voi muodostua samanlaista sidettä kuin muiden miesten kanssa. Naisten kanssa on aina ylimääräistä draamaa ja joutuu suodattamaan puheitaan. M52
Näinpä, ja naisilla on myös aina muitakin aikeita miesten kanssa kuin pelkkä kaveruus, pääsääntöisesti materiaaliseen ja turvaan liittyvän hyödyn muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä, ja naisilla on myös aina muitakin aikeita miesten kanssa kuin pelkkä kaveruus, pääsääntöisesti materiaaliseen ja turvaan liittyvän hyödyn muodossa.
Tai tarvitsevat jonkun hoitamaan miesten työt. Tai siis ne työt mitä eivät itse viitsi tehdä tai opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis miestyypiltäsi homo tai muuten olemukseltasi todella naismainen, eli nykypuheessa beta-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti antoisammiksi? Millä tavalla?
Mielenkiinnosta, onko tuo naisten kanssa kaveeraaminen koskaan ollut ongelma, kun olet etsinyt kumppania? Hyväksyykö naiset tuon yleensä? Itselleni olisi vaikeaa hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tarvitsevat jonkun hoitamaan miesten työt. Tai siis ne työt mitä eivät itse viitsi tehdä tai opetella.
Niin, eli materiaalinen hyöty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että olet.
Ei ole nämä jutut sinun uskostasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta, onko tuo naisten kanssa kaveeraaminen koskaan ollut ongelma, kun olet etsinyt kumppania? Hyväksyykö naiset tuon yleensä? Itselleni olisi vaikeaa hyväksyä.
Oma mieheni myös sanoo, että kokee yleisesti naiset kiinnostavampina, ystäviä on molemmista sukupuolista. Parhaiten viihtyy porukassa, jossa on sekä miehiä että naisia kuten minäkin. Enpä ole kokenut ongelmaksi.
Enämpi saisi olla niitä aikeita,meinaan.
Kyllä! En ajatellut nuorempana, mutta kantapään kautta opin, että sopivan tilaisuuden tullen sieltä se tulee: ehdottelu tai ihastumisen tunnustus. Nykyään olen paljon varautuneempi kaverimiesten kanssa, ja se ärsyttää. Olisi kiva olla läheisempi, vailla lähentelyjen pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni myös sanoo, että kokee yleisesti naiset kiinnostavampina, ystäviä on molemmista sukupuolista. Parhaiten viihtyy porukassa, jossa on sekä miehiä että naisia kuten minäkin. Enpä ole kokenut ongelmaksi.
Onko se koskaan kertonut tarkemmin, mitkä asiat naisista on hänestä kiinnostavampia?
Jos tiedän miehen satavarmasti olevan varattu tai ettei ole kiinnostunut naisista, niin en oleta, että yrittää iskeä. Muissa tapauksissa olen aina varuillani.
Kerran mm. ukki-ikäinen mies yritti kähmiä ja nuolla naamaani, kun en tajunnut varoa. Olin itse parikymppinen. Luulin miestä sympaattiseksi, vanhaksi homoksi, koska tämä oli kertonut ex-poikaystävästään. Ajattelin oikein, että voi ei, että hänellä varmaan ollut nuorena rankkaa. Taisi jopa käyttää hyväkseen tätä tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! En ajatellut nuorempana, mutta kantapään kautta opin, että sopivan tilaisuuden tullen sieltä se tulee: ehdottelu tai ihastumisen tunnustus. Nykyään olen paljon varautuneempi kaverimiesten kanssa, ja se ärsyttää. Olisi kiva olla läheisempi, vailla lähentelyjen pelkoa.
Tee itsestäsi mahdollisimman hedelmättömän ja ylipäänsä pariutumiskelvottoman näköisen ja oloisen, niin toiveesi toteutuu.
Tai kuten ensin sanoin, harvinaisen hyvin säilynyt nainen :)