Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?
Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?
Kommentit (925)
Yleensä miehellä on seksi mielessä, valitettavasti.
Spermaviemäreiden miesvihaketju muutaman vuoden takaa.
Kaunista
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja en kaveeraa naisten kanssa. Muutoin ihastun joka kerta.
Juuri tämä. Jos mies ei ihastu niin hän vähintäänkin tulkitsee naisen normaalin ystävällisyyden panokutsuksi.
Itselle tämä oli todella iso ongelma joskus. Ystävällisyys miehiä kohtaan johti aina siihen, että he alkoivat jankuttamaan vaimoistaan kuin peläten minun r aiskaavan heidät. Meni todella kauan ymmärtää, että miehillä ei ole tällaista "normaali inhimillinen ystävällisyys" -asetusta ollenkaan vaan aina kun he näkevät naisen, veri valahtaa suoraan alapäähän. Todella surullista.
Nykyään en vuorovaikuta miesten kanssa ollenkaan, ellen oikeasti halua panna tätä. Koska se on oletus joka tapauksessa, niin eletään sitten sen mukaan. Eli en ole tekemisissä miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunista
Ooh mikä upea projektion hallitsematon ripulioksennus.
Viesti pelkkää naisvihaa, jota projisoit naisten miesvihaksi. Ja vieläpä todella rumaa sellaista. Kertoo paljon sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaunista
😂
En ole ajatellut mutta vuosia myöhemmin on tullut mieleen mahdolliset taka-ajatukset.
Asia, josta harvoin puhutaan on, että kaikki ei etsi seksiä tai panemista. Moni on haavoittunut vaillejäänyt lapsi ja etsii hoivaa, äitiä. No, ehkä joku etsii sekä panoa että hoivaa.
Tällaisen voi helposti käsittää väärin, ystävyydeksi, vaikka toinen etsii hoivaajaa johon tukeutua. Ei ole tervettä.
En ajattele. Tuntisin itseni todella itserakkaaksi, jos lähtökohtaisesti olettaisin tai epäilisin, että jollakin on sellaisia ajatuksia. Eri asia on sitten, jos mies tekisi jotain sellaista, mikä saisi minut ajattelemaan niin. Joissakin tapauksissa niin on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ihastusta. Se on ihastusta vasta sitten, kun tunteet ovat erilaisia kuin mitä tuntisit muita naisia kohtaan vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hassusti monet miehet aina ystävystyvät "oman tyyppinsä" mukaisten naisten kanssa 😇
Moni mies menee jopa naimisiin sellaisen naisen kanssa, joka ei ole hänen tyyppiään.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos sinulla olisi 15 naispuolista kaveria, niin olisit ihastunut 15 naiseen?
Monilla on vaikka kuinka yrittävät esittää. että en mä ainskaan sun kanssa mitään tekisi.
Kokemukseni mukaan tavallisesti jopa toivovat sitä.
Riippuu ihan täysin siitä, millainen nainen ja millainen mies on kyseessä.
ihmiset ovat yksilöitä. Ei ole mitään homogeenisiä ryhmiä miehet ja naiset.
Vaikka mies olisi romanttisesti kiinnostunut, niin se voi lopahtaa kun tutustutaan paremmin. Näinhän parisuhteessakin usein käy.
Ei tartte enää tässä yli nelkyt vee iässä pelätä tälläsiä.
Mä voin helposti olla naisten kaveri, jos ne naiset on varattuja tai mä oon itse varattu. Mutta jos oon sinkku ja on nätti sinkku nais kaveri, niin sitten alan ajatella naista sillä tavalla. Jos nainen on vielä kivakin niin sitten voin ihastuakin
Mitäs se tarkoittaa, kun miespuolinen työkaveri aktivoituu ja alkaa pitää yhteyttä eri tavoilla viestien? Ollaan tunnettu vuosia ja molemmat ollaan varattuja. Tosin olen vuoden päivät pitänyt rakastajaa ja siksi olen onnellinen ja iloinen.
Nainen ei ajattele, ainakaan minä. Mutta miehet jopa kuvittelee, että kaveruuden kautta voi edetä suhteeseen ja sitten ihmetellään kun jää friendzonelle. Tottakai kun siinä mielessä tutustuttu, miehenä ei olisi alunperinkään kiinnostanut, siksi kaveri.
Voin vastata vain omasta puolestani, että en kuvittele. Minulla on ollut nuoresta asti kavereina niin miehiä kuin naisiakin ja välit ovat aina olleet asiallisia. Vasta, jos joku sanoisi suoraan olevansa kiinnostunut, muistuttaisin olevani onnellisesti naimisissa.
Ei kyllästy. Olen ollut 7 vuotta minuun rakastuneen naisen kaveri. Aluksi oltiin fwb mutta kun kuulin että hän rakastaa minua, niin nykyään enää kavereita. Minusta tuntui moraalittomalta panna rakastunutta.