Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
881/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miespuoliset kaverini ovat olleet varattuja, joten en ajattele heillä olevan mitään muita kuin kaverillisia aikeita. Opiskeluaikana tämä ei aina pätenyt, kun oltiin niin nuoria, että suurin osa ei ollut ehtinyt pariutua. Silloin kyllä kerran mietin, oliko yhdellä kaverilla jotain muitakin tunteita, ja otin vähän etäisyyttä. Hän ryhtyi sitten seurustelemaan toisen opiskelukaverini kanssa. Yhtä kaveria yritin itse mutta hän ei vaikuttanut kiinnostuneelta, joten tiedän varmasti, että hänellä ei ainakaan ollut mitään romanttisia aikeita.

Vierailija
882/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Sama.Ja rumille miehille on kelvannut yhden yön pysäkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.

Onnennainen...

Olen mies.

Vierailija
884/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän meidät naiset on kasvatettu niin. Teinistä asti on kuullut varoitteluja, että miehet haluavat naisilta vain seksiä. Valitettavasti on näin. En tiedä sitten, miksi miehet näyttävät asennoituvan eri naisiin eri tavalla. Joihinkin naisiin he suhtautuvat aina asiallisesti mutta toisista naisista keksitään seksijuttuja. Miehet ovat arvoituksellisia.

Vierailija
885/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ensisijaisesti miehellä on vain ja ainoastaan kaverillisia aikomuksia, kun alkaa juttelemaan ja tutustumaan minuun. 

Vierailija
886/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nuorempana oli niin, että jos nainen alkoi juttelemaan, oli ystävällinen jne, niin aina oli lopulta mielessä  jotain muuta kuin kaveruus. Yksi on jäänyt mieleen, hän ei nimittäin lainkaan loukkaantunut torjunnastani, ainakaan pitkäksi aikaa. Sitten on niitä, jotka eivät unohda ikinä. Se menee aika lailla niin, että mies kestää torjuntaa huonosti, mutta nainen ei lainkaan.

Vierailija
887/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele mitään. Jos mies osaa käyttäytyä kuten kaveri, olen iloinen. Mutta jos jutut menee enemmän vonkaussuuntaan, pysyn kaukana. 

Vierailija
888/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhteen sydämeen mahdu kahta ämmää.

Uskollinen haluaa olla yhdelle elämän-

kumppanille. Ulkokehällä tietysti

hyvät naapurit ja muut hyvän päivän tutut.

Naisrauha on menetetty silloin,

jos kokeillaan jo pariutuneen 

naisen tunneskaaloja muihin kaksilahkeisiin.

Vierailija
889/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen silokaula nainen hoksaa kyllä että mieskaveria voi käyttää kammarinkin puolella.

Vaihiksissa hikoilevat ryppy kaulaiset naiset on asia erikseen, niille mies on enää  AINOASTAAN mieskaveri, usein vieläpä ikävät pihatyöt ja remontit pullakahvi palkalla tekevä mieskaveri.

No nyt tuli rehellistä puhetta,

että tekevä mies on hottia myös vähän

ikälisää saaneelle naiselle.

Mies rakastaa naista tekemällä töitä,

tuomalla leivän pöytään.

Ei naapurin työenergiaa kylläkään taksvärkkipäivän

töihin saisi käyttää, edes matkakulut olisi euroina

maksettava, tätä platonista rakkautta mitä rahalla saa.

Vierailija
890/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naispuoleisia kavereita eikä niissä ole mitään ongelmaa. Tottakai jokainen hetero alitajuisesti skannaa onko vastakkainen sukupuoli viehättävä samalla tavoin kuin liikenteessä ajaessakin näkee välillä hienoja autoja, mutta ei se tarkoita sitä, että välttämättä huvittaisi ollenkaan lähteä vaihtamaan autoa saati emäntää. Siihen omaan puolisoon on syvä tunneside - rakkaus -, jonka vaaliminen on kertaluokkaa merkityksellisempää kuin lihalliset himot. Ainoa todellinen ihminen, josta fantasioin, on puolisoni.

Kiva lukea jämäkkää tekstiä. Palsta on helppo, kun nimettömänä saa osallistua.

On sanottu, ettei nurmikko ole vihreämpää edes aidan alimman laudan alapuolella naapurin tontilla.

Onni tulee eläen ...eikä etsien uutta huumaa. Tottakai ihminen kokonaisuus ja ruumis tarvitsee ruokaa

samoin henkinen hyvinvointi, happea elämässä oltava, 

joskus yhdessä, mutta usein omilla tolpilla omaa postia hoitaen.

Vierailija
891/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle käy usein niin että ensin töissä naiset on varautuneita. Sitten oppivat tuntemaan ja varautuneisuus häviää. Seuraa kaverillinen vaihe ja tilanne on neutraali. Sen jälkeen alkaa naisten kiinnostuksen osoitus ja se yleensä päättyy aikanaan, kun pysyy vaan itse neutraalina ja vähän puhuu vaikka lapsista. Tai vaikka lomasuunnitelmista perheen kanssa. Jos se ei auta niin kyselee naisen omista lomasuunnitelmista ja miehen aikeista lomalla. Sen jälkeen tilanne pysyy ammattimaisena.

Fine idea, win-win-situation to both workers.

Vierailija
892/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ajattele, mutta järkytyksekseni olen todennut, että useamman vuoden kaverina pitämäni mies alkaakin ahdistelemaan seksuaalisesti ja ehdottelemaan ties mitä törkeitä juttuja. Hän perustelee sitä sillä, että hänellä on nyt joku ulkomaalainen virtuaalityttöystävä. En ymmärrä lainkaan. Luulin ihan aidosti, että olemme ystäviä. Nyt olen kuulemma hullu ja mitähän vielä, ihme meininki.

Tuntuu, että sinua on höynäytetty pahemman kerran, kun taka-ajatus 

pelkästä kaveruudesta läheiseen kanssakäymiseen -pomppaus 

tulee eteen ota minut tai jäät rannalle. 

Koita selvitää itsellesi, mikä olisi toimivaa tulevaisuudessa.

Vierailija
893/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies haluaa olla vain kaveri ja nainen haluaisi enemmän, niin kyllästyykö nainen helposti mieheen, koska tämä ei tee naisen toivomaa aloitetta?

Nykyään nainen tuskin jää odottamaan, vaan tekee itse sen aloitteen, jos on kiinnostunut. Näin itse toimin jo 40 vuotta sitten ja puolison kanssa olemme edelleen yhdessä. 😌

Vierailija
894/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yleensä ajattelen, että miehellä muutakin mielessä. Minua on niin usein isketty, kähmitty ja minulle on ehdoteltu, että helposti oletan tästä olevan kyse.

Tapailin aikoinaan naista, joka suuttui, kun en kähminyt häntä (siitä huolimatta, että nainen seurusteli toisen miehen kanssa).

Oho, että osaa olla vaikeaa tuo kaverin valinta nuorena, kun kaikki silmät  hymyilevät.

Kiitos kertomuksesta, on hyvä tulokulma senssijuttuihin, kun ei jutut alvariinsa ala väärästä päästä. Onnea ja menestystä.

Kunnoitetaan herkkää elämää, kun tunteet vie ja järki menee naulakkoon, lakkoon, kehon veri kiertää nopeasti nuorilla.

Vierailija
895/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikeesti naiset mitä vaikeeta siinä on tsekkaa miespuolisen ystävän pyrkimykset!. nyt perjantai-lauantai iltana textari " mua panettaa" miespuoliselle ystävälle niin hänen vastaus kertoo sitten totuuden...

Tämä vinkki on sama kuin "lähdetään mies-kaveriporukassa laivalle ja 

katsotaan kuka antautuu seksiin

""lemmenlaivalla"" ja tämä tyyppi ei kuulu valikoimaani

kenen kanssa haluan aloittaa vakavissani

yhteiselon."

Älkää jakako itseänne,

vaikka tilaisuus olisi tarjottimella.

Vierailija
896/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl nauroin vedet silmissä joistakin kommenteista täällä, ironinen ote sujuu joillakin. No joo, nuorena minua ei varustettu komealla ulkonäöllä mutta olin välkky, paljon psykologiaa lukeneena ja syvällisenä tyyppinä jouduin siihen tilanteeseen että naiskavereita riitti mutta mä halusin enemmän. Milloin bileissä haluttiin tulla itkemään olkapäälleni milloin pyydettiin koteihin kuuntelijaksi kun naiset ovat joutuneet kokemaan kovia miesten tahoilta. Prosessi homman lopettamiseksi alkoi siitä ku eräs nainen bileissä oli hullaantunu kaveriini, pyysi mua auttamaan et sais tän miehen iskettyä. Kännissä sanoi että tota voin panna mutta sun kanssa on hyvä olla kaverina että tällaista.

Sain vaimon sitten vasta kun lopetin yrittämästä ja keskityin omiin juttuihin, nii minua iskettiin sit :)

Nykyään en kaveeraa naisten kanssa kuin vain sen verran että vaimolle ku joskus tulee naiskavereita

Yli olan heitän kommenttini näin,

että miehetkin juoruavat ei vain naiset, ajatus tuli, kun miesten

ystävyys kestää, muttei mukamas naisten ystävyys olisi

yhtä vahvaa, no hiukan erilaisia vivahteita. Nainen jos/kun perheellistyy, niin

naisen on vieläkin vaikea laittaa kotiovi

kiinni ja sanoa, että minulla oimia menoja.

Naiset ovat sisupusseja. Puhun vain mitä minulle on sanottu jo pienestä.

Vierailija
897/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaista juttua dippailla vieraissa silloin tällöin,

kun ei jaksa kuuumeen nousta vakikumppanin liki.

Maaiilman vanhin ammatti huorapukki, huoratyyppi.

Moni jotuu hermoparantolaan kun takana on

seksuaalisia hyväksikäyttöjä.

Sori siitä viime kerrasta, kuuluu vaan tokaisu,

kun sählätty sikin sokin treffeillä.

Vierailija
898/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne naiset on vonkaamassa Mersuni kyytiin. Menkööt bussilla.

Vierailija
899/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mies ja nainen on kavereita, (oikeasti, niin että hengailevat usein kahdestaan ym. eikä kyse ole isommasta kaveriporukasta, tai esim. ammatillisesta yhteistyöstä) siinä on 4 vaihtoehtoa

1) Miehellä on tunteita naiseen, naisen mielestä mies ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti

2) Naisella on tunteita mieheen, miehen mielestä nainen ei ole riittävän puoleensavetävä fyysisesti

3) Jompi kumpi on homoseksuaali

4) jompikumpi tai molemmat heistä ovat varattuja, ja leikkivät tulella

Koska jos ulkonäkö ei olisi ongelma toiselle osapuolelle, heistä tulisi pari. Jos luonne olisi ongelma, eivät he olisi kavereitakaan koska miksi hengailla tyypin kanssa, jonka luonteesta ei pidä.

Se on niin naurettavaa kun joku hyvännäköinen nainen sanoo "Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja suurin osa kavereistani on

Asiallista pohdintaa. 

Kärpänenkin leikkii kynttilän tulen

ympärillä niin kauan,

että polttaa siipensä. 

Vierailija
900/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suurella osalla miehistä ei ole ollut kaveriaikeita, miten naiset voisivat ajatella siitä toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä