Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
841/925 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologiset erot sukupuolten välillä johtaa myös siihen, että miehet kykenee jatkamaan sukuaan käytännössä vielä vanhuksinakin.

Naisilla lisääntymiskyky päättyy keski-iässä, ja johtaa yhä useammin itkuisiin videoihin ja artikkeleihin, kun yhä useampi ikääntynyt nainen huomaa jääneensä yksin ja ilman jälkeläisiä.

Tässä tuore esimerkki: https://www.youtube.com/watch?v=1xfAc5taRhw

Paha mielihän tuosta tulee kenelle tahansa normaalille miehellekin, mutta toisaalta jokainen normaali ihminen myös ajattelee, että itsepähän tämäkin nainen valintansa teki.

Kyllä olen ymmärtänyt asian niin, että mieskään ei voi jatkaa iäkkäänä.

Miehen kivekset tuottaa siittiöitä koko eliniän kun ovat kehittyneet tarkoitukseen valmiiksi, naisilla taasen ei ole loputtomasti munasoluja, kun ne loppuu, tulee vaihdevuodet ja sen myötä hedelmättömyys.

30-ikävuoteen mennessä 90% munasoluista on mennyttä, tämän vuoksi myös lisääntyminen vaikeutuu ja tulee riskaabelimmaksi kun tuo maaginen 30 vuoden raja naisella ylittyy.

Mikähän siinä on kun aina näitä ikääntyneitä miekkosia tulee lässyttämään naisten ikääntymisen tuomasta mahdottomuudesta tehdä lapsia ja että mies voi siittää lapsia vielä vanhana ukkona.

Mitä hiton väliä sillä on jos ei halua lapsia eikä TAKUUVARMASTI ainakaan sen vanhan ukon kanssa varsinkaan. Onko miehet todella noin tyhmiä että kuvittelee kenenkään lisääntymisikäisen naisen haluavan sellaista haudan partaalla hoippuvaa ikämiestä tai edes sitä 50 v. ukkoakaan??

Niitä lapsia tehdään kutakuinkin oman ikäisten miesten kanssa ei ikäloppujen ukkojen jotka kuolla kupsahtaa ennen kuin lapset ehtivät aikuistua. Tämä selvä?!

Vierailija
842/925 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen luulee olevansa kaiken keskipisteenä ja useimmiten vetää täysin väärät johtopäätökset siitä että joku mies olisi hänestä kiinnostunut. Itseäni ainakin yökötti töissä pikkujouluaikaan ne 50v känniset oksettavat naiset jotka ehdottelivat seksiä. Osa vieläpä lääppi. Hyi helvetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/925 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja mulla on ollut oikeastaan aina ollut naispuolisia kavereita, ja kaveruus on pysynyt platonisena. Juttuna on se että mitään seksuaalista jännitettä ei saa syntyä, se sotkee asiat. Omalla kohdalla tää on tarkoittanut sitä että nää naiset ei ole yhtään omaan mieleen, vaan omasta mielestä jopa rumia.

Ikävää sanoa näin, mutta kylläpä niiden nättien naisien kanssa lähes aina tavoitteena on päästä sänkyyn, esitti kaveria tai ei.

Vierailija
844/925 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Mikähän siinä on kun aina näitä ikääntyneitä miekkosia tulee lässyttämään naisten ikääntymisen tuomasta mahdottomuudesta tehdä lapsia ja että mies voi siittää lapsia vielä vanhana ukkona.

Mitä hiton väliä sillä on jos ei halua lapsia eikä TAKUUVARMASTI ainakaan sen vanhan ukon kanssa varsinkaan. Onko miehet todella noin tyhmiä että kuvittelee kenenkään lisääntymisikäisen naisen haluavan sellaista haudan partaalla hoippuvaa ikämiestä tai edes sitä 50 v. ukkoakaan??

Niitä lapsia tehdään kutakuinkin oman ikäisten miesten kanssa ei ikäloppujen ukkojen jotka kuolla kupsahtaa ennen kuin lapset ehtivät aikuistua. Tämä selvä?![/quote]

Kyllä tuo on varmaan selvä aika monelle. Mutta elämä osoittaa ettei kuitenkaan kaikille. Sitä paitsi vaikka joidenkin osalta voidaan aika varmasti arvioida etteivät näe kaikkia seuraavia kuuttakymmentä vuotta, niin toisaalta ei kukaan voi olla sataprosenttisen varma että näkisi seuraavan päivänkään.

Vierailija
845/925 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kaverillisia aikeita, niin sen voi tehdä heti selväksi. Sitten ei tarvitse naistenkaan pähkäillä, että mitähän tuokin haluaa. Kohteliaisuus tai ystävällisyys ei ole iskemistä, kumpaankaan suuntaan. Mutta esimerkiksi pitkä katsekontakti ilman puhetta on harvoin mitään muuta kuin vihje fiiliksistä. Ketään ei tarvitse ahdistella tai lähennellä, mutta saahan kiinnostuksensa hyvänen aika ilmaista! Ei ole paljoa mitään typerämpää kuin teeskennellä pelkkää kaveria, jos on muuta mielessä. Naisen mielestä teeskentely on petollista, kun todelliset aikeet paljastuu. Valitettavasti tuollainen vedättäminen on niin yleistä, että naiset ovat jo etukäteen monesti varuillaan. Naiset pitävät kyllä turvallisen tuntuisesta miehestä, sekä ystävänä, että kumppanina, mutta viattoman kaverin esittäminen ei ole turvallista jos mielessä on oikeasti muuta (koska mies ei ole silloin luotettava ja rehellinen), eikä siitä seuraa _mitään_ hyvää.

Mies saattaa vähän aikaa odotella jospa nainen ihastusi. Joskus mies ihastuu itse niin paljon, ettei pääse irti naisesta tunnetasolla.

Ja sama voi toki olla toisinkin päin. Mutta naisena täytyy sanoa, että jos mies ei ole antanut minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä, niin en kyllä yleensä ihastukaan sitten. Itselle ihastuksen tunne nousee nimenomaan sitten, kun olen huomannut että se kiva tyyppi katsoikin vähän merkitsevämmällä tavalla. Jos se kiva tyyppi ei tee elettäkään, niin olen vain iloinen, että sellainen ihminen on kaverina. Mutta jos en olekaan itse kiinnostunut, niin osaan pitää tyypin silti kaverina, mutta usein siinä on vain menettänyt sitten elämästään sen kivan ihmisen, kun se ei osaakaan olla pelkkä kaveri (ja on kieltämättä tullut vähän höynäytetty olo).

Se on päivänselvä merkki, että mies on kiinnostunut naisesta kun hän haluaa viettää aikaa naisen kanssa, mutta saattaa pelätä pakkeja niin paljon ettei uskalla kysyä suoraan.

No eikä ole. Tuhannet naiset ja miehet ovat pelkkiä ystäviä keskenään ja viettävät aikaa yhdessä.

No tietysti ovat, eihän miehet kaikilta naisilta edes halua seksiä. Minäkin voisin hyvin ystävystyä naapurin mummon kanssa.

Vierailija
846/925 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on moni kaverimies jossain vaiheessa (kännissä) tunnustanut, että unelmoi pääsevänsä sänkyyn kanssani. Että näinkö tämä meni taas, ajattelen, mutta olen heittänyt huumoria vaan siihen vastaukseksi.

Vierailija
847/925 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että miehet, joilla on, taustalla koulukiusaamista, kaveeraavat mielellään naisten kanssa. He kokevat olevansa naisporukoissa enemmän turvassa kuin äijäporukoissa. Lähdettä en muista, mutta tunnen ainakin yhdenntällaisen miehen.

Vierailija
848/925 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyy35 kirjoitti:

Jostain luin, että miehet, joilla on, taustalla koulukiusaamista, kaveeraavat mielellään naisten kanssa. He kokevat olevansa naisporukoissa enemmän turvassa kuin äijäporukoissa. Lähdettä en muista, mutta tunnen ainakin yhdenntällaisen miehen.

Minäkin tunnen. Ensin ajattelin, ettei ole hetero. 

Vierailija
849/925 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en ajattele kuin kaveruutta. Mulla on monia miespuolisia kavereita ja yksi oli ihastunut ja lopetti kaveruuden

Vierailija
850/925 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut monia miespuolisia ystäviä, joiden kanssa on pitänyt olla selvää, että juttu on vain ystävyyttä. Usein siis ihan keskusteltu aiheesta. Sitten kummasti kun on tullutkin vakituinen hyvä parisuhde, niin nämä ystävyydet ovat hiipuneet, miesten puolelta. Että kai se on ollut vaikeaa jatkaa ystävyyttä, kun ei olekaan voinut edes kuvitella jotain seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä. Olen kyllä ollut vähän loukkaantunut tästä, kuitenkin vuosien kestävät ystävyydet kariutuneet oman onneni takia, toivoisin ystävän olevan vain iloinen puolestani. N35

Olen mies ja ymmärrän oikein hyvin että nuo ystävyydet ovat hiipuneet, vastuuntuntoisten miesten puolelta, ilman mitään ylimääräisiä kuvitteluja romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä, on tuo vakituinen parisuhde syntynyt sitten mies- tai naisystävän taholla. Eikä tuosta ole tarvetta eikä syytä olla millään tavoin loukkaantunut.

Mikä selittää mielestäsi näiden ystävyyksien hiipumisen? Miksi miehet ovat halunneet panna ystävyyden poikki, jos se on kerran ollut puhtaasti vain ystävyyttä?

Mies on ollut ihastunut naiseen. Joskus mies sen huomaa vasta silloin kun nainen hankkii itselleen miesystävän. Se tuntuu silloin pahalta kaverimiehestä, koska kaverimies haluaisi olla se naisen miesystävä.

Vierailija
851/925 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ajattelevat.  Ja ellei miehellä ole kiinnostusta enempään, saa mies mennä tai ainakin menettää 99 prosenttia kiinnostavuudestaan.  Nainen-mies-asetelma on oltava ja sen on näyttävä ihan yhtä paljon naisen kuin miehenkin mielestä, sanotaan mitä sanotaan.

Vierailija
852/925 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
853/925 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jopa niinkin, että vaikka taustalla olisi vähän vetovoimaakin, silti myös "pelkkä" kaveruus voi olle mukavaa ja merkityksellistä. 

Vierailija
854/925 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavis kirjoitti:

Mulla on pari miespuolista tuttavaa/ystävää, eikä koskaan ole edes käynyt mielessä mitään muuta.

Voi nainen ja mies olla kavereita ilman seksuaalista jännitettäkin.

Sun mielestä voi. Nämä miehet olisivat susta kiinnostuneita, jos ajattelisivat että heillä on mahiksia suhun. Nainen voi olla vilpittömästi miehen kanssa kaveri, mutta miehet eivät naisten, 99% tapauksista. Toki joitain poikkeuksia on, mutta äärimmäisen harvinaista. Mies voi odottaa kaverijonossa vuosikausia, ja ehkä uskotteleekin itselleen että ovat kavereita... Mutta jostain syystä mies ei koskaan ole kaveri sellaisten naisten kanssa, joihin ei tunne seksuaalista vetovoimaa. Niitä ääääärimmäisen harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Huom. kenelläkään yhdellä naisella ei voi olla kuin max. 1 kpl näitä vilpittömiä kaverisuhteita, eli jos luulet että sulla on useampi mieskaveri jotka ei o

No jaa. Mulla on aika paljonkin miespuolisia kavereita jo n.35 vuoden ajan, nyt ole viisikymppinen. Joskus on tapahtunut jotain muutakin ja se on ollut ihan mukavaakin. Mutta on monia joiden kanssa on pysytty ystävyystasolla. 

Vierailija
855/925 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.

Mitä hyötyä on miehen ja naisen ystävyydestä, minkä perustana ei ole lisääntyminen?

Luonnon kannalta ei mitään. 

Vierailija
856/925 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveruus on  parasta, seksi  liian  yliarvostettua. 

Vierailija
857/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassusti monet miehet aina ystävystyvät "oman tyyppinsä" mukaisten naisten kanssa 😇

Vierailija
858/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ja ystävien noin +30v kokemuksen mukaan miehillä on ollut aina jotain muuta mielessä. 

Vierailija
859/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1pitkäaikainen kaverimies, joka lopulta suuteli ja kertoi olevansa  minuun  rakastunut. Oltiin tunnettu siinä vaiheessa 5 v.

Vierailija
860/925 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en kaveeraa naisten kanssa. Muutoin ihastun joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi