Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?
Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi kun joku joskus haluaiskin olla vaan kaveri. Sitten ne loukkaantuu jos alan vaikka puhua jostain toisesta miehestä. Oon vähän odotellut että jonain päivänä oon niin vanha, että se poistais tän ongelman. Kaikki vaan aina rakastuu muhun eikä usko etten vastaa tunteisiin.
Tämä! Ihan niinkuin miehellä olis joku omistusoikeus sinuun ja alkavat sitte mustistella jos erehtyy kertomaan että nyt on löytynyt parisuhdemielessä kiva tyyppi. 🙄
Jos on uskollisuutta luvattu keskenään niin kyllä omasta
rakkaasta saa kiinni pitää, ei se ole mustikassa elämistä.
Vierailija kirjoitti:
Just viestittelin facessa vanhan, yli 20 v sitten tavatun entisen työkaverimiehen kanssa. Ehdotin kahvittelua, kun mies oli tulossa käymään tähän suuntaan (Espanjaan). No mitä mies? "Kyllä, kyllä, mutta mulle tulee heti varmaan eroottisia ajatuksia, kun nään sut uudestaan..."
Häh? Olen naimisissa ja yli 60-v, muutin eläkkeellä Espanjaan. Ikinä ei ole ollut mitään säpinöitä tämän pari vuotta nuoremman, entisen työkaverin kanssa.
Harmittaa, kun melkein kaikki kaveruussuhteet miesten kanssa karahtaa tämmösiin seksi-juttuihin, paitsi jos mies on vuosikymmeniä nuorempi.
Jos seksi käy mielessä koko ajan, niin pidä hyvä mies se omana tietonasi, ei se kuulu kanssakäymiseen työkavereiden tai varattujen naisten kanssa. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos joku olisi heti vonkaamassa vaimoasi kun et ole paikalla?
Ihan oli rehellinen vastaus mieheltä ettei oma vaimo loukkaantuisi
ylimääräisistä yhteyksistä naistuttuihin. Kaikki hymyilee
näin hyvästä vastauksesta pikaviestien
mahdollistamana aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.
Mitä hyötyä on miehen ja naisen ystävyydestä, minkä perustana ei ole lisääntyminen?
Minusta olisi ihan kiva olla töissä puheväleissä, voida moikata ja joskus smalltalkata, jos ollaan pidempään samassa tilassa.
Sentraalisantra oli ennen tyyppi,
joka tiesi kaikkien asiat yhdistellessä puheluita.
Voipi olla että työ kärsii, jos omat jutut työajalla pitäisi
saada pöydälle. Siksi voi olla moraalitonta
työnantajaa kohtaan käydä päivän
jutut työkaveruuden myötä ttyöaikana.
Ymmärrän yskän, että mykkänäkin on aika tylsä
työllisen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miespuoliset kaverini ovat olleet varattuja, joten en ajattele heillä olevan mitään muita kuin kaverillisia aikeita. Opiskeluaikana tämä ei aina pätenyt, kun oltiin niin nuoria, että suurin osa ei ollut ehtinyt pariutua. Silloin kyllä kerran mietin, oliko yhdellä kaverilla jotain muitakin tunteita, ja otin vähän etäisyyttä. Hän ryhtyi sitten seurustelemaan toisen opiskelukaverini kanssa. Yhtä kaveria yritin itse mutta hän ei vaikuttanut kiinnostuneelta, joten tiedän varmasti, että hänellä ei ainakaan ollut mitään romanttisia aikeita.
Tämän takia homokaverit ovat olleet ihan parhaita. Vaikka todella typerää kategorisoida näin, tämä on käytännön kokemus. Ei tartte miettiä, luuleeks toi nyt jotain...Se on selkeä peli. Siis naisen. Kysymys tais olla toisinpäin?
Minä en ainakaan ajattele. En vaan voi kuvitella että joku voisi olla muussa kuin kaverimielessä kiinnostunut, sekin kun tuntuu jo tarpeeksi vaikealta uskoa. Jos haluaa vielä jotain muutakin se pitää ilmaista todella yksiselitteisesti että tajuan... Ja silti epäilisin että onkohan tuo kuitenkaan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On naispuoleisia kavereita eikä niissä ole mitään ongelmaa. Tottakai jokainen hetero alitajuisesti skannaa onko vastakkainen sukupuoli viehättävä samalla tavoin kuin liikenteessä ajaessakin näkee välillä hienoja autoja, mutta ei se tarkoita sitä, että välttämättä huvittaisi ollenkaan lähteä vaihtamaan autoa saati emäntää. Siihen omaan puolisoon on syvä tunneside - rakkaus -, jonka vaaliminen on kertaluokkaa merkityksellisempää kuin lihalliset himot. Ainoa todellinen ihminen, josta fantasioin, on puolisoni.
Kiva lukea jämäkkää tekstiä. Palsta on helppo, kun nimettömänä saa osallistua.
On sanottu, ettei nurmikko ole vihreämpää edes aidan alimman laudan alapuolella naapurin tontilla.
Onni tulee eläen ...eikä etsien uutta huumaa. Tottakai ihminen kokonaisuus ja ruumis tarvitsee ruokaa
samoin henkinen hyvinvointi, happea elämässä oltava,
jos
Onko tässä kaksi kommenttia päällekkäin? Mutta tuo alkupää oli kiva ulostulo! Noin ajatteleva ja tunteva mies on aarre puolisona.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että kyllä ajatus on jokaisen kohdalla, että miltähän tuntuisi tuon kanssa.
Metsästäjä-taipumus jo synnynnäinen, mutta , kun tuon
tajuaa, niin naiset on kyllä hyviä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen sen verran ruma että en kuvittele kenenkään jutustelevan muuta kuin kaverimielessä.
Onnennainen...
Pakko kyllä myöntää, että kyllä se tuntuu todella pahalta kun kukaan ei koskaan yritä tulla iskemään. Etenkin kun kavereilla on niitä iskijöitä hätisteltäväksi asti, ja itse on miehille täysin ilmaa.
- eri
Täällä toinen. Kukaan mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut.
T. NäkymätönNyt olen kiinnostunut sinusta. Tuli siis ihan oikeasti tämä ajatus ja tunne mieleeni.
M
Ps: nyt et voi muuten enää koskaan sanoa etteikö kukaan mies olisi ollut kiinnostunut.
-sama...nyt on hyvää äijahuumoria, a vot, tässäpäpä ketjun hyvä tarkoitus, jippii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.
Mitä hyötyä on miehen ja naisen ystävyydestä, minkä perustana ei ole lisääntyminen?
Mitä hyötyä ystävistä yleensäkin on.
Tekisi mieli vastata tähän hieman sukupuolten suorituskykyjä eri ympäristöissä ja tilanteissa vertaillen, mutta veikkaan että se johtaisi tämän ketjun poistoon.
Kysyn ennemmin sinulta, hyväksyykö naiset yleensä, jos heidän miehellään olisi naispuolinen ystävä, jonka kanssa tämä tekisi sitten kaikenlaista mitä yleensä miehet tekee toisten miesten kanssa, hyväksyykö naiset jos miehellä on naispuolinen ystäv
Aina löytyy sähköä naisen ja miehen välisissä yhteyksissä.
Saa tarkkana kuin porkkana liikenteessä,
täällä elämän merellä seilatessa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni 21v kävi juuri kiivasta keskustelua parin 23-25-vuotiaan poikatuttavansa kanssa, ne pojat oli sitä mieltä että nainen ja mies EIVÄT voi olla kavereita, ja tyttöni oli aivan pöyristynyt ;) Eli oma tyttöni ainakin ajattelee, että voi olla kaveri vaikka kenen kanssa ilman kummankaan taka-ajatuksia.
Sukupuolivietti ohjaa ihmistä pariutumaan.
Olipa nuorilla pojilla hyvä käsitys
omasta kehityksestä, kun
sukupuolikypsyys saavutettu jää leikittely
tyttösuhteilla ja toivotaan vakikaveria.
Etsii vain elämänkumppania,
tasoittaa elämän mäkiä ja laaksokohtia.
Muita kuin kaverillisia aikeita? 😂😂😂😂
Aika helposti, ja aika usein on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi ihan kiva olla töissä puheväleissä, voida moikata ja joskus smalltalkata, jos ollaan pidempään samassa tilassa.
Ei työkaveri mikään "ystävä" ole,ette tapaa kahden kesken vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä ystävistä yleensäkin on.
Tekisi mieli vastata tähän hieman sukupuolten suorituskykyjä eri ympäristöissä ja tilanteissa vertaillen, mutta veikkaan että se johtaisi tämän ketjun poistoon.
Kysyn ennemmin sinulta, hyväksyykö naiset yleensä, jos heidän miehellään olisi naispuolinen ystävä, jonka kanssa tämä tekisi sitten kaikenlaista mitä yleensä miehet teke
Yleinen käsitys sukupuolisuudesta ja parisuhteesta on johdettu tahallaan pahasti hakoteille.
Nainen on monimutkainen eläjä ja naisen primitiivisissä vanhoissa aivo-osissa vaikuttaa voimakkas vietti tulla raiskatuksi ja nämä lähidän miehet ovat varsin hanakoita raiskaamaan ja sitä kautta suomalaiset naiset ovat valmiit raivoisasti puolustamaan näitä lähi-idän komeita poikia kaikkine rötöksineen. Feministien kiroama raiskaus on paksua teennäisyyttä ja raiskauksen kautta ihmiskunta on lisääntymiskierrossa lisääntynyt yli kymmenessä prosentissa lisääntymistapauksia satojen vuosien aikana. Valheellisin ja pinnallisinkin feministi on tuhansien raiskauksien lopputulos niin kuin me kaikki muutkin. Elämme feministien luomassa paksun valheen maailmassa.
Miksi mies haluaisi olla naisen kaveri? Aloitus näyttää joltain vitsiltä.
Ehkä hän on kuullut, että tykkäät pitää sivusuhteita ja nyt on itsekin alkanut jostain syystä etsimään sellaista. Ajatteli ehkä kokeilla helpointa reittiä ensin. Olet tuttu ja turvallinen henkisesti.
Nainen ja mies ei koskaan voi olla vain kavereita.
Ei ikinä, joten kyllä mies yrittää aina jotain.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja mies ei koskaan voi olla vain kavereita.
Ei ikinä, joten kyllä mies yrittää aina jotain.
Mitä muuta valehtelet?
Voi olla kavereita tykkään jutella miesten ja naisten kanssa.