Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
801/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.

Mitä hyötyä on miehen ja naisen ystävyydestä, minkä perustana ei ole lisääntyminen?

Mitä hyötyä on ystävyydestä?

Vierailija
802/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ajattele.

Olen aikamoinen puusilmä, mitä toisten kiinnostukseen tulee. Suhtaudun ihmisiin sukupuoleen katsomatta about samalla tavalla ja olen lähtökohtaisesti kaikille ystävällinen, jos ei anneta aihetta muuhun.

Usean kerran onkin päässyt yllättämään ihan puskista, että mieskaveri onkin sitten ottanut sen ystävällisyyden vähän eri tavalla ja elättelee toiveita jostakin muusta. Siinä menee hyvä ystävyys väkisinkin pilalle.

Tai sitäkin on tapahtunut, että mies on ollut ystävänä, vaikka tietää minun olevan parisuhteessa ja siten ei saatavilla. Kummasti jossain vaiheessa se mies löytääkin itse parisuhteen ja ystävyys ja yhteydenpito lakkaa kuin seinään. Tulee sellainen olo, että toinen on koko tämän ajan pysynyt ystävänä vain siltä varalta, että päätyisin takaisin vapaille markkinoille.

Yhteydenpito lakkaa koska muut naiset kyllä tietävät mitä miehen mielessä liikkuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen tilanteista

Vierailija
804/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että noin puolet mieskavereista olis heti valmiita, jos kysyisin pannanko. Voi olla, et arvioin alakanttiin. Mut kaikilta en sais. 

Vierailija
805/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kaikki miespuoliset kaverini ovat lopulta ihastuneet ja ystävyys on päättynyt siihen.

En ole mielestäni millään tavalla antanut ymmärtää, että olisin kiinnostunut heistä muuna kuin ystävinä. En ole pyytänyt palveluksia, antanut tarjota ravintolassa tms. En ole mielestäni flirttailut vaan ollut oma itseni. Samanlainen kuin naisten kanssa, ehkä jopa pidättyväisempi, jotta minun ei luultaisi flirttailevan.

Joten nykyisin olen hyvin epäileväinen, jos joku mies haluaa hieroa tuttavuutta ellei hän ole homo. Mielelläni haluaisin myös miespuolisia ystäviä.

Mies ihastuu aina enemmin tai myöhemmin kauniiseen naisen, jos joutuu olemaan usein tekemisissä hänen kanssaan. Sitä ei pysty välttämään mitenkään.

Ja mitä sitten. Ihastuminen tulee ja sen voi antaa myös mennä, miksi kaveri pitäisi heivata pois tämänkään tunteen vuoksi. No big deal.

Vierailija
806/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen on ns. ei pantava, huomattavasti vanhempi tai ehkä myös jokin lapsuuden kaveri tai vastaava, niin miehellä ei välttämättä ole taka-ajatuksia. Muuten niitä on aina, ellei mies ole homo, varattu tai muuten estynyt. M40

Vierailija
807/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa ei miehet halua olla kavereita. Joko pysyvät kaukana tai haluavat seurustella/intiimiin kanssakäymiseen. Mitä teen väärin? Kaunis en kyllä ole.

Mitä hyötyä on miehen ja naisen ystävyydestä, minkä perustana ei ole lisääntyminen?

No miespuolisen ystävän kanssa voi vaikka saunoa ja juoda viinaa, mennä kalaan, käydä salilla jne.

Vierailija
808/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kaikki miespuoliset kaverini ovat lopulta ihastuneet ja ystävyys on päättynyt siihen.

En ole mielestäni millään tavalla antanut ymmärtää, että olisin kiinnostunut heistä muuna kuin ystävinä. En ole pyytänyt palveluksia, antanut tarjota ravintolassa tms. En ole mielestäni flirttailut vaan ollut oma itseni. Samanlainen kuin naisten kanssa, ehkä jopa pidättyväisempi, jotta minun ei luultaisi flirttailevan.

Joten nykyisin olen hyvin epäileväinen, jos joku mies haluaa hieroa tuttavuutta ellei hän ole homo. Mielelläni haluaisin myös miespuolisia ystäviä.

Mies ihastuu aina enemmin tai myöhemmin kauniiseen naisen, jos joutuu olemaan usein tekemisissä hänen kanssaan. Sitä ei pysty välttämään mitenkään.

Ja mitä sitten. Ihastuminen tulee ja sen voi antaa myös mennä, miksi kaveri pitäisi heivata pois tämänkään tunteen vuoksi. No big deal.

Siinä menee miehen elämä hukkaan kun mies on ihastunut kaverinaiseen, josta ei voi tulla suhdetta. Tällöin on vaikea ihastua johonkin toiseen, jossa olisi realistinen mahdollisuus romanttiseen suhteeseen. Vanhat ihastumisen tunteet pitää ensiksi tappaa, jotta voi ihastua uudelleen johonkin toiseen naiseen. Tämä on suuri syy mies ei voi olla kauniin naisen kaveri tai ainakaan se ei kannata.

Vierailija
809/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miespuolisen ystävän kanssa voi vaikka saunoa ja juoda viinaa, mennä kalaan, käydä salilla jne.

Mutta mitä hyötyä siitä on miehelle?

Vierailija
810/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jumalaa tai ihmisarvoa ei ole olemassa.[/quote]"

"Puhdassydämiset saavat nähdä Jumalan."

Vierailija
811/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen aina hämmästyneinä näitä juttuja, että jokainen mieskaveri on jossain vaiheessa yrittänyt muutakin kuin vain kaveruutta. Mistä ja miten te löydätte tällaisia suhteita? Olen nimittäin demiseksuaali ja tämä on se ainut tapa jolla voisin jonkun tavata - mutta ei vaan onnistu, ei sitten mitenkään.

Kun tapaan jonkun uuden miehen, en tunne koskaan mitään muuta kuin kaveruutta häntä kohtaan. Sitten kun tutustumme pitemmän ajan kuluessa ja välillemme kehittyy yhteys, alkaa myös seksuaalinen kiinnostus mahdollisesti kehittyä. Tähän voi mennä todella kauan aikaa, vaikka vuosikin, joten ymmärtänette että nykyaikainen deittailu ei minulle sovi.

Mutta joka ikinen kerta kun olen tehnyt kaverimiestä kohtaan aloitteen, he ovat torjuneet sen sanoen että olemme vain kavereita. Ja tämä on tietysti täysin ok, mutta en vain tajua näitä kommentteja että kaverimies vain odottaa tilaisuuttaan, koska mies ei ole koskaan naisen kanssa kaveri vain kaveruuden takia. No saisinko minäkin vihdoinkin tavata tällaisen miehen? 😅

(Ps. Olen nätti, hoikka, naisellinen, jne. En yritä jotain "kympin miehiä", en edes tunne yhtään sellaista. Nämä kaverit joihin olen ihastunut ovat olleet ihan tavallisia miehiä, samanlaisia kuin itsekin olen.)

Vierailija
812/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kanssako ei voi? No harvempi nainen taitaa kalastaa, mutta muuten.

Vierailija
813/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaveruus ole enää mahdollista sen jälkeen, kun toinen (on sitten mies tai nainen) on ihastunut. Eikä varsinkaan sen jälkeen, kun toinen (mies tai nainen) on tullut torjutuksi.

Vierailija
814/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtökohtaisesti ajattele, että kaikki kaverilliset miehet pyrkivät pöksyihin. En ole mikään kedon kaunein kukka ja ylipainoakin on. Mutta yllättävän isolla prosentilla ennemmin tai myöhemmin vähintään kännipäissään miehet kokeilevat kepillä jäätä.

Miten se on päässyt sinulla jäätymään?

On kokeiltu liian lyhyillä kepeillä?

Vierailija
815/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen silokaula nainen hoksaa kyllä että mieskaveria voi käyttää kammarinkin puolella.

Vaihiksissa hikoilevat ryppy kaulaiset naiset on asia erikseen, niille mies on enää  AINOASTAAN mieskaveri, usein vieläpä ikävät pihatyöt ja remontit pullakahvi palkalla tekevä mieskaveri.

Vierailija
816/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen on ns. ei pantava, huomattavasti vanhempi tai ehkä myös jokin lapsuuden kaveri tai vastaava, niin miehellä ei välttämättä ole taka-ajatuksia. Muuten niitä on aina, ellei mies ole homo, varattu tai muuten estynyt. M40

Totta joka sana.

Lisään listaan ex tyttöystävät, etenkin ne jotka lihonu muodottomaksi vaihiksissa, niitä ei kyllä mies halua ajatella kuin pelkkinä kavereina, joskus harvoin näistä saakin oikein hyvän ja huolehtivan kaverin.

Vierailija
817/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä menee miehen elämä hukkaan kun mies on ihastunut kaverinaiseen, josta ei voi tulla suhdetta. Tällöin on vaikea ihastua johonkin toiseen, jossa olisi realistinen mahdollisuus romanttiseen suhteeseen. Vanhat ihastumisen tunteet pitää ensiksi tappaa, jotta voi ihastua uudelleen johonkin toiseen naiseen. Tämä on suuri syy mies ei voi olla kauniin naisen kaveri tai ainakaan se ei kannata.

Itselläni on kokemus juuri tällaisesta. Niitä vanhoja ihastumisen tunteita on ainakin minun mahdoton tappaa. Siksi jäinkin yksin.

Vierailija
818/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä hyötyä siitä on miehelle?

Onko miesten saunareissuista paljonkin hyötyä? Vai eikö se ole edes kivaa?

Vierailija
819/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on hyvinkin sinisilmäisiä miesten suhteen, vaikka näin sivusta näkee heti mikä on kollegalla mielessä. Ei ole kertaakaan vaisto pettänyt ja mies on sitten kuitenkin lopulta hingunnut naisen kanssa muutakin kuin kaveruutta, mikä taas naiselle on tullut yllätyksenä.

Vierailija
820/925 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Itse olin nuorena kaunis, mutta hemmetin sinisilmäinen. Aina tuli yllätyksenä, kun joku kaverimies tekikin lähempää tuttavuutta, samoin kuvittelin kaverillisen lähestymisen vaikka baarissa olevan tosiaan sitä, jos muita merkkejä ei ollut ilmassa, kunnes täysin puun takaa tyyppi tunkee kättä hameen alle tmv. Pikkuhiljaa aloin kyynistyä, kun se ja se kaveri olikin osoittautunut perääni kuolaavaksi tapaukseksi, enkä kokenut että minua nähdään ihmisenä, mikä oli aika iso pettymys, koska kuvittelin ystävyyden olevan vastavuoroista. Kuvitelmat samalla levelillä olemisesta karisee kyllä äkkiä, kun kaverimies tunnustaa päiväunifantasiansa minusta.

Tätä seurasi vaihe, jolloin sain kuulla olevani jääprinsessa, kun olin alkanut suhtautumaan viileästi lähestyviin miehiin.

Sitten tuli ikää, ja ilmeisesti rupsahdin, kun nyt saan olla rauhassa. On ollut kyllä työn takana asennoitua taas niin, että lähestyviä miehiä ei tosiaan enää kiinnosta muu kuin kaveruus :D

Ja nämä kaikki vaiheet huolimatta siitä, olenko ollut parisuhteessa vai en.

Vinkkinä kuitenkin, jos olette kiinnostuneita, näyttäkää se, flirttailkaa! Muuten se on pois myös niistä suhteista, joissa haluatte olla vain kavereita, jos aina täytyy olla varuillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi